Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
NU MAI CUMPARATI DE LA PC GARAGE !
Last Updated: Feb 09 2008 12:37, Started by
Enoeth
, Jan 25 2008 12:43
·
0
#217
Posted 06 February 2008 - 20:40
oricum, eu de obicei cumpar din oras, umblu pana gasesc produsele. dar cand e vorba de un PC care chipurile ar trebui sa fie intreg, il iau dintr-un singur loc. eh, o sa ma invat minte pe viitor si nu mai fac comenzi online, dupa cum ziceam, procesorul il iau de aici, ajunge odata cu restul componentelor ceea ce e bine.
oricum, tot e bine, o sa am ce am comandat de la PCgarage, mi s-a facut si un discount de 1% pentru faza cu procesorul si asta e, per total sunt multumit de serviciul vanzari. dar comenzi online nu mai fac, am mai facut una si la shopit pentru cineva si m-au disperat cu telefoanele ca nu aveau produsele pe stoc (cand pe site la unele produse scria ca sunt)....pana la urma a fost ok si la ei, am luat chestii chiar mai bunicele dar nu m-am asteptat sa inlocuiesc aproape jumatate de comanda. concluzia : nu mai cumparati produse online indiferent de firma, ca e mediadot, PCgarage, samd... asta daca vreti sa vedeti pe ce dati banii si sa nu aveti dureri de cap dupa aia si sa va ganditi cand vine, daca mai vine, daca vine intreaga, daca sunt produsele pe stoc, daca are grija transportatorul de ea..etc... eu unul m-am invatat minte si asta a fost prima si ultima comanda facuta online...de-abia acu imi inteleg si eu clientii cu care lucrez, cand vin si incep sa urle ca suntem o banda de hoti ordinari, neseriosi, si asa mai departe |
#218
Posted 06 February 2008 - 21:55
angel, on Feb 6 2008, 20:40, said: concluzia : nu mai cumparati produse online indiferent de firma, ca e mediadot, PCgarage, samd... asta daca vreti sa vedeti pe ce dati banii si sa nu aveti dureri de cap dupa aia si sa va ganditi cand vine, daca mai vine, daca vine intreaga, daca sunt produsele pe stoc, daca are grija transportatorul de ea..etc... eu unul m-am invatat minte si asta a fost prima si ultima comanda facuta online...de-abia acu imi inteleg si eu clientii cu care lucrez, cand vin si incep sa urle ca suntem o banda de hoti ordinari, neseriosi, si asa mai departe +nu faceti prostia de a plati inainte (card, OP, etc). Indiferent de cate incredere ave(a)ti in magazinul respectiv... |
#219
Posted 07 February 2008 - 07:34
Sa fim seriosi, la MEDIADOT am dat 15 telefoane si la fel imi spuneau....... va sunam noi imediat, sa verificam daca avem toate componentele necesare, si uitau sa mai sune si iar telefon.
|
#220
Posted 07 February 2008 - 07:39
NU MAI CUMPARATI DE LA PCGARAGE!!!! CUMPARATI DE LA FLAMINGO!!!
|
#221
Posted 07 February 2008 - 08:20
#222
Posted 07 February 2008 - 08:33
walking^human, on Feb 6 2008, 19:55, said: +nu faceti prostia de a plati inainte (card, OP, etc). Indiferent de cate incredere ave(a)ti in magazinul respectiv... exact, niciodata nu am platit inainte, poate iti vine coletul busit (nu din vina celor din magazin) sau gasesti o alta componenta in colet. Am avut un prieten care a comandat WD 320 GB KS si a primit AAKS. Nu a fost suparat pt ca AAKS-ul era model mai nou si mai perfomant. Tot la pcgarage s-a intamplat treaba. |
#223
Posted 07 February 2008 - 17:09
Am comandat de 1 saptamana si ceva...... nu avem mobo in 5 zile vine.... trec 5 zile si ...nimic... sun ... nu avem procesor.... am zis Da... no lasa baga`ti procesoru....... unde trebe si mai pune`i si alt cooler ... si am anulat comanda... acum ma uit sa vad cine ofera SERIOZITATE .....EU zic ca ei sunt o firma neserioasa........ sunt si opinii pozitive si negative.... dar degeaba au preturi mici cand sunt neseriosi.....
Edited by RiCaDdO, 07 February 2008 - 17:10. |
#224
Posted 07 February 2008 - 21:19
nu stiu cum o fi cu garaju,dar vad ca cineva mai sus lauda mediadot.Ei bine am un telefon Nokia n72 la ei in service de 1 luna si ,mi l-au si mai trimis odata ca cica era rezolvat,din prima secunda cand l-am verificat,a trebuit sa il trimit inapoi,bani aruncati pe curier.Si in momentu de fata,cand sun imi raspunde unu parca e mort,iar eu parca vb la pereti si tipu joaca solitair,ca nu are nici o treaba cu problema mea,raspunde intarziat si vag.
|
#226
Posted 07 February 2008 - 21:29
mie mi-a ajuns comanda intreaga azi de la PCgarage. hardul era in folia lui originala, sigilat plus o bucata de poliestiren dintr-o protectie de carcasa, rupta si pus hardul in ea. Deci consider ca au avut grija. Toate componentele sigilate, noi, in cutii...asa ca la prima vedere a fost ok totul. Inca mai astept procesorul, dupa ce o sa vina si ala, va zic si daca merge, desi eu nu prea am dubii ca nu ar merge, toate componentele arata bune, gata de start
Si da, e mai frumos scotch-ul alb...cutia si hardul erau invelite in scotch maro |
|
#227
Posted 07 February 2008 - 21:33
Te stiau ca esti user Softpedia si au avut grija sa nu ii "spurci" pe forum
Joking Alb nu avem, decat din acela maro si transparent Cel personalizat "e pe vine". |
#228
Posted 07 February 2008 - 22:03
Pai normal ca ti le-au ambalat cum trebuie dupa ce au citit pe forum
|
#229
Posted 07 February 2008 - 22:53
kretzu77, on Feb 6 2008, 17:34, said: iti dai seama ca, pentru chestia asta iti trebuie un contract cu persoana respetiva sau un certificat de garantie mai stufos? (nu de alta, dar eu unul nu as vrea sa mi se arunce si mie cu picatura in ochi ) asta a fost tare mai arunc uneori un ochi pe aici si ma gandesc : multumesc la Cel de Sus ca nu lucrez in p.r./c.s.... vesnic sa raspunzi la aprox aceleasi probleme unor clienti mai mult sau mai putin informati dar totdeauna gata sa arunce cu mucii in fasole... sunt de acord, d.p.d.v. al unui client, sa transezi problema rapid, ca e alba ca e neagra, dar in acelasi timp mi se pare natural sa apreciezi munca unora care vor sa te ajute. q.e.d. |
#230
Posted 08 February 2008 - 06:58
angel, on Feb 7 2008, 21:29, said: mie mi-a ajuns comanda intreaga azi de la PCgarage. hardul era in folia lui originala, sigilat plus o bucata de poliestiren dintr-o protectie de carcasa, rupta si pus hardul in ea. Deci consider ca au avut grija. Toate componentele sigilate, noi, in cutii...asa ca la prima vedere a fost ok totul. Inca mai astept procesorul, dupa ce o sa vina si ala, va zic si daca merge, desi eu nu prea am dubii ca nu ar merge, toate componentele arata bune, gata de start Si da, e mai frumos scotch-ul alb...cutia si hardul erau invelite in scotch maro Sa nu spui ca PCgarage-ul a invatat din greseli. |
#231
Posted 08 February 2008 - 09:20
|
#232
Posted 08 February 2008 - 10:09
Mai dupa ce am tot citit aici am zis ca e vremea sa imi dau si eu cu parerea. Eu am tot cumparat de la PcGarage, cred ca am vreo 100 mil date la ei pe 3 calcuri (unul mie, unu la niste rude in moldova si inca unul il voi lua azi:)) tot pt cineva), (off topic nu ar trebui sa primesc si eu un bonus ca am depasit 100 mil???, niste memorii in plus nu mi-ar strica )) oricum ideea e ca nu am avut nici odata probleme cu vreo componenta toate le primeam in maxx 2 zile mi le si asamblau ei si cei cu care am vb mi-au parut ok (ca oameni), si destul de promti , cei care ati avut probleme ori sunteti fff ghinionisti ori nu stiu,
Ori cum pana acum sunt multumit de PcG. si o sa mai iau de la ei , sa vedem la prima problema cum se comporta si dupa aia mai vb ..... |
#233
Posted 08 February 2008 - 13:56
Am o placa de baza de 9 zile la garantie si nicicum nu ma pot declara multumit.Cand sun la ei abia raspund(dupa 7-8 incercari) si imi spun ca e trimisa la furnizor si s-au spalat pe maini.Cand imi spune ca dureaza intre 2-10 zile lucratoare le inchid telefonul.Nu stiu si ei sa vorbeasca altfel?Mai putin si imi spun ca au dreptul sa o tina 10% din perioada de garantie.E doar o BANALA PLACA DE BAZA nu un reactor nuclear si nici un prototip.De ce ...dureaza atat??
Daca mi-ar fi spus din prima zi ca nu o recuperez prea curand mi-as fi cumparat alta si ma... pe garantia lor.Asa...stau fara calc cel putin 2 sapt(varianta optimista) cu placa ,procesorul si ramii la ei.Am mai avut probleme cu 2 Hdd la alta firma.Unul din ele era ars si mirosea rau de tot.Ar fi putut sa nu mi-l schimbe dar a doua zi mi-au dat altul fara sa comenteze nimic. Degeaba sunt amabili cand vine vorba de luat bani si comenzi daca la prima problema o tot cotesc.Clientul nu e interesat doar de asta.Mai are nevoie si de alte servicii(livrare,garantie,PR) ca sa fie multumit.Si eu am fost multumit de ce tinea de comanda si cam atat. Nu voi mai apela niciodata la PCGARAGE si nici nu voi mai recomanda nimanui. Edited by bolo, 08 February 2008 - 13:57. |
#234
Posted 08 February 2008 - 14:00
Si ia zi, la alte magazine online ti-ar fi dat placa reparata in aceeasi zi? Bineinteles ca e enervant sa o tina atat, dar gandeste-te cate au si ei in garantii. Stai sa vezi ce a patit un coleg, a cumparat un PC de la Altex si dupa ~4 zile s-a ars placa video (electrica), si a trebuit trimis PC-ul la Bucuresti unde l-au tinut o luna . Deci nu numai ei au probleme din astea.
Edited by Galacticul, 08 February 2008 - 14:01. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users