Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Fan Courier - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Apr 25 2024 20:40, Started by
blindfolded
, Dec 26 2007 01:55
·
18
#397
Posted 25 November 2020 - 13:32
Ce se intampla cu Fanc... Apelez 021 9336, nu se conecteaza - "ne pare rau, nr apelat nu raspunde" / "apelul dvs nu poate fi efectuat"
Astaz un curier zelos ma suna o singura data; ratez apelul, sun eu dupa 5 minute, el ocupat, sun dupa alte 5 minute - "am anulat comanda, daca nu raspundeti la teleon..." o.O Era comanda prin publi, platita de ei... cat de minunat! Edited by george90, 25 November 2020 - 13:34. |
#398
Posted 29 November 2020 - 10:10
Mi-au trantit si mie ieri un ,,Contactat, livrare ulterioara", cu toate ca nu m-a contactat nimeni, nici mesaj, nici telefon si am fost toata ziua acasa.
Oricum, comanda nu e achitata, transportul e gratuit, asa ca ma doare in cot daca le convine sa plimbe aiurea coletele prin tara. |
#399
Posted 29 November 2020 - 10:44
Fan Courier a mărit prețurile și a înăsprit condițiile.
Sunt lider de piață și au început să facă mizerii clienților. Comportament tipic multinaționalelor fără empatie. Vpr să-și impună un serviciu alternativ de curierat pentru colete voluminoase. Și atunci aplică un preț progresiv. Cu cât ai mai multe kg în expediție, cu atât crește prețul pe kg. Pentru un palet de 100Kg, de exemplu, prețul cerut (la contract de 15 ani vechime) este de trei ori mai mare față de Nemo Express, de exemplu. Asta se aplică de la 1 August anul curent. Pe furiș, fără a notifica pe nimeni de schimbare. Urât din partea lor. |
#400
Posted 02 December 2020 - 16:19
Am facut o comanda de ridicare colet vineri si inca nu a trecut nimeni sa-mi ridice coletul.
Am sunat la fan courier si sunt total nesimtiti (am trecut pe la vreo 3 operatori). Am zis ca vreau sa inregistrez o reclamatie si efectiv nu au vrut sa ma lase sa fac asta telefonic. Am cerut un email pentru reclamatie si mi-a comunicat asta: [email protected] Am cautat pe google si nu reusesc sa gasesc de la ei un email sau telefon pentru reclamatii. Eu asa ceva nu am mai intalnit niciodata in viata mea. Oare ma poate ajuta cineva cu un email sau telefon pentru a inregistra o reclamatie la fancourier pentru angajatii lor miserupisti? Multumesc. |
#401
Posted 07 December 2020 - 19:24
Zilele trecute am fost nevoit să apelez la call center fancourier, pentru a afla detalii despre o livrare (de la Sibiu la Pitești), unde am aflat că expediția a trecut întâi prin București de unde a plecat spre Pitești. Angajata de la call center mi-a spus că toate coletele trec întâi pe la București, de unde își continua traseul. Aveți idee dacă dintotdeauna a fost așa la fancourier?
|
#402
Posted 22 December 2020 - 15:43
Am facut o comanda la pc garage, la awb scrie: Expeditia a plecat din hub-ul FAN Courier Bucuresti spre hub-ul de destinatie in data
19.12.2020 13:34. Cum de nu a ajuns pana acum? La voi s'a mai intamplat asa ceva? |
#403
Posted 22 December 2020 - 15:50
O fi ajuns, dar nu l-a luat nimeni in primire, adica nu a fost scanat deloc, doar la plecare. Se prea poate sa vezi zilele astea ca direct e scos la livrare sau te trezesti ca te suna curierul, fara SMS prealabil si fara sa se schimbe statusul ala. Asa se face cand sunt multe colete: multi curieri prefera sa nu le scaneze, ca sa nu se trimita SMS-ul la destinatar, ca sa nu poata fi contactati. Asta e, in perioada asta nu pre ai ce face decat sa astepti.
|
#404
Posted 23 December 2020 - 08:18
Poti suna la 021 9336 - nr. lor si le spui situatia... uneori ajuta si asta.
|
#405
Posted 20 February 2021 - 12:07
Am comandat niște produse de pe un site. Ramburs 400 de lei. Ma suna curierul. Au venit produsele, cum facem sa le livram? Le spun ca vin eu la sediu, sa il lase acolo. Locuiesc la 300 de metrii de sediu. Daca il aduc ei, mi-l aduc mai târziu, deci de aceea prefer sa il ridic eu.
Dar nu asta e problema. Ma duc la sediu. Sunt cutare, am venit sa ridic un colet. Il gaseste, pune scanerul pe el, nimic. Baga în calculator awb-ul, cica awb negăsit! Cica nu poate sa îmi ia banii și implicit sa imi dea coletul. Ii spun ca nu se poate, deoarece e coletul meu, cu numele meu pe el! Cel de la ghișeu cheamă un "sef" ca el nu știe ce sa facă. Apare șeful, baga și el awb-ul in calculator, la fel. Șeful spune ca îmi da coletul, dar nu poate da chitanta! Sa ii las banii și sa iau coletul. Nu prea îmi convine, dar cum alternativa era sa las acolo coletul, accept. Cand ajung acasă, întru și eu pe urmărire colete la fan courier pe site! Awb neintrodus in baza de date! Oare ce s-a întâmplat? Sper sa nu ma pună sa le dau coletul inapoi .... |
#406
Posted 20 February 2021 - 12:23
Nu ma mai lasa sa editez. Voiam sa mai spun ca am desfacut coletul, totul e ok. Dar faptul ca nu mi-au dat chitanta nu mi se pare ok!
Edited by XL700VA, 20 February 2021 - 12:25. |
|
#407
Posted 14 May 2021 - 10:06
Salut. Curierii Fan au vreun drept sa aleagă ora de livrare? Gen azi, trebuie sa primesc o bicicleta, l-am rugat frumos sa vina intre 13 și 14 pentru ca in rest nu e nimeni acasă. El nu poate, sa fac bine sa ma duc la sediu după ditamai coletul. Ce rahat e asta? Adică eu plătesc serviciul de livrare și el îmi face mie program? Vorbim de un oraș cu ~50k locuitori.
|
#408
Posted 14 May 2021 - 18:38
#409
Posted 14 May 2021 - 18:46
Curierii au un traseu de livrare. În afară de livrări mai au și ridicări de comenzi, ca atare dacă nu-și respecta traseul riscă să nu livreze toate coletele și să apuce să ridice și comenzile...
|
#410
Posted 24 May 2021 - 12:05
Salut, am unu produs de vanzare iar cumparatorul mi-a trimis un link care ma redirectioneaza pe pagina de fan curier unde sa imi introduc datele cardului pentru a putea primi bani si sa predau produsul la curier. au asa ceva in portofoliu fan-ul? link-ul pare in regula.. M-am oferit sa ii dau un cont IBAN dar deocamdata nu am mai primit raspuns.
Edited by Epidaurus, 24 May 2021 - 12:06. |
#411
Posted 24 May 2021 - 12:31
Epidaurus, on 24 mai 2021 - 12:05, said:
unde sa imi introduc datele cardului pentru a putea primi bani Vezi ca asta e o teapa... Citeste asta - https://siguranta.olx.ro/ Link-ul primit raporteaza-l aici ca fiind scam: https://safebrowsing...rt_phish/?hl=en Edited by tigerheart, 24 May 2021 - 12:32. |
|
#412
Posted 24 May 2021 - 12:49
E teapa cu olx extinsa putin. De doua zile m-a cautat bot-ul pe whatsapp, e o interfata faina in care ma intreaba chiar si balanta contului bancar, de parca ar avea asta vreo relevanta intr-o tranzactie reala. Haha.
|
#413
Posted 24 May 2021 - 12:50
Nu am dat nimic. Oricum când i-am spus de IBAN nu am fost contactat. O să raportez acolo link-ul.
Edited by Epidaurus, 24 May 2021 - 12:51. |
#414
Posted 27 August 2021 - 07:32
Încă de anul trecut primesc SMS-uri de la Fan in care mă anunță că au ridicat cutare colet, cu AWB și link pentru detalii și opțiuni de forma awb.fan.ro/"un șir de caractere".
Dacă doresc să deschid linkul, nu se încarcă nimic în browser, primind eroare cum că site-ul poate fi temporar picat. Niciodată de când primesc aceste linkuri nu le-am putut încărca in browser. Știe cineva ce rost au? La ce folosesc? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users