Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Fan Courier - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Apr 23 2024 15:22, Started by
blindfolded
, Dec 26 2007 01:55
·
18
#415
Posted 29 August 2021 - 16:55
La mine funcționează mereu link-urile respective. Oferă detalii despre statusul livrării și mai ai câteva opțiuni pe-acolo. O singură dată am folosit-o pe cea de refuzare colet și a fost degeaba, că tot m-a sunat curierul ziua următoare, când se afla în fața blocului.
|
#416
Posted 15 September 2021 - 11:07
Salut.
O sa imi vina un colet, la o adresa unde nu o sa ajung pana in maxim 1-2 octombrie. Oare imi pot tine coletul la sediu pana atunci ? NU trebuie achitat nimic, vine din service produsul si nici nu e ceva scump incat sa imi fie "frica" ca dispare. Edited by Razvan125, 15 September 2021 - 11:07. |
#417
Posted 15 September 2021 - 11:13
15 zile cred că e prea mult, vorbește totuși cu ei să vezi ce spun.
|
#418
Posted 15 September 2021 - 17:39
7 zile se tine coletul.
Recomandarea mea este să faci o solicitare pe e-mail către ei și să le zici că poți ridica/sau să primești livrarea la data x. Este singura modalitate prin care se poate ține coletul. |
#419
Posted 15 September 2021 - 22:14
Nu ai posibilitatea de a schimba adresa de livrare, sa-ti primeasca altcineva coletul? Ca sa fii sigur ca il primesti. Daca faci solicitare de amanare livrare, cine stie unde ramane si "dispare".
|
#420
Posted 16 September 2021 - 10:07
#421
Posted 16 September 2021 - 11:10
Am sunat la FanCurier ul din oras. Au spus ca cei care au expediat comanda trebuie sa modifice adresa de livrare si destinatarul
O sa vad ce rezolv cu livratorul. Poate reusesc sa o livreze la un prieten la o alta adresa. |
#422
Posted 16 September 2021 - 11:35
Razvan125, on 16 septembrie 2021 - 11:10, said:
O sa vad ce rezolv cu livratorul. Poate reusesc sa o livreze la un prieten la o alta adresa. O cunostinta a patit acelasi lucru ca si tine. Insa magazinul de la care cumparase a spus ca nu poate sa modifice destinatarul, a spus clar ca nu se poate si punct. Insa brusc s-a putut dupa ce cunostinta a zis ca daca nu se poate modifica destinatarul, coletul nu va fi ridicat, banii i se vor restitui (pt ca nu a intrat in posesia coletului), magazinul va plati si curierul (tur-retur) si va pierde si acea vanzare de vreo 4500 lei. Deci preseaza putin expeditorul sa modifice adresa. Pt ca de putut se poate. Ti-a spus si fancurier ca se poate, insa cererea trebuie sa vina de la expeditor. |
#423
Posted 16 September 2021 - 12:53
Am vorbit cu livratorul. I-am trimis adresa noua si maine persoana care livreaza in zona respectiva, livreaza si coletul meu.
Eu nu puteam sa nu accept coletul. E platit, vine din service. Nu a fost scump, 60 de lei. Daca nu reuseam cu livratorul, cred ca renuntam la produs. Oricum, e ultima mea interactiune cu acel magazin, cu toate ca are reviewuri bune. Ceva nu e in regula cu produsul si se intoarce exact asa cum l-am trimis (eu si altii care il au zic ca e defect, ei zic ca nu e). Oricum, imi asum greseala. Trebuia sa sun in timp ce era in service si sa anunt noua adresa de livrare. Ei nu au nicio vina, atat doar ca ma asteptam (asa cum au facut si pana acum) sa ma sune si sa ma anunte ca e scos din service si ca sa fie livrat. Oricum, ei nu au vrut sa faca alt awb.. Eu am primit mail la 9:40, si la 9:55 i-am sunat sa imi schimbe adresa si au spus ca deja a fost ridicat de curier, cu toate ca pe awb tracking aparea ca doar a fost creat awb-ul. Edited by Razvan125, 16 September 2021 - 12:55. |
#425
Posted 16 September 2021 - 17:08
@Razvan125 - se poate schimba adresa fara probleme din selfawb si este foarte simplu. Doar sa vrei.
|
#426
Posted 16 September 2021 - 17:43
Și pe awb-ul fizic de pe colet cine schimbă adresa?
|
#427
Posted 16 September 2021 - 18:14
La 18:44 am primit mesaj ca sunt asteptat la sediu sa ridic coletul sau sa mearga cineva cu imputernicire prin email. O sa las acolo coletul. Daca il pastreaza 14 zile, e bine, sunt sanse mari sa ajung sa il ridic.
|
#428
Posted 16 September 2021 - 18:50
Fa o solicitare să păstreze coletul în depozit, altfel se va face retur.
Termenul de păstrare a unui colet este de 7 zile de la data emiterii AWB. Cel puțin la Fan Courier. Nu știu cum e la alții... |
#429
Posted 17 September 2021 - 05:07
|
#430
Posted 17 September 2021 - 06:46
Schimbarea de adresă se solicită în sediu Fan de catre expeditor prin completarea unui formular. Idem și pt renunțare ramburs/restituire.
Edited by feribalint, 17 September 2021 - 06:47. |
#431
Posted 20 September 2021 - 13:39
Coletul a fost livrat la adresa colegului meu. Multumesc baietilor in Bv
Edited by Razvan125, 20 September 2021 - 13:39. |
#432
Posted 12 December 2021 - 15:33
Vreau sa va povestesc situatia neverosimila/incredibila prin care trec din cauza serviciului de curierat Fan Courier !
Cititi pana la capat. In data de 2..12, am trimis la Onesti la o doamna 2 jucarii ale baietelului meu de aproape 3 ani (colet cu ramburs, 70 de lei), jucarii cu care nu prea se mai juca. In data de 3.12 au ajuns la Onesti si sa incercat livrarea aceasta nu sa reusit din cauza ca d-na nu raspundea la telefon , la fel lunea (6.12) si martea (7.12.) . Intr-un final marti am primit un email de la Fan in care scria "coletul nu a fost predat la destinatar, a fost refuzat fara motiv si urmeaza sa fie returnat". Bun, nici o problmea, ajunge returul la mine, desfac cutia si SURPRIZA ! In loc de jucariile baietelului meu erau altele similare si pe langa asta si stricate. Nu mi-a venit sa cred! Am sunat-o pe dna din Onesti sa-i cer explicatii, aceasta nu a recunoscut nimic, am sunat la Fan Courier Onesti sa le spun ce am patit . Ma suna dupa cateva minute o dna de acolo si imi spuna ca , curierul sustine ca nu a fsot schimba nimic, deci, cumva eu as minti , asa am simtit (nici nu au cercetat , cuvantul meu vs cuvantul lui), desi le trimisesem poze , chiar si convorbirea telefonica cu asa zisul cumparator, in care nu recunoastea ca ar fi deschis coletul. Am fost extrem de mahnit , si acuma sunt, nu-mi vine sa cred ca cineva ar putea face o asa mizerie, in special cnad e vorba de un copil. La 3 zile, de cand aceasta dna a intrat in posesia continutului din pachet meu, si, dupa ce mai avusesem o conversatie telefonica cu aceasta in care am amenintat-o ca-i fac plangere la Poltitie pentru inselaciune (cel mai probabil Politia ar fi clasat dosarul fiind vorba de o suma derizorie (70lei) , m-a sunat pe telefon seara si a recunsocut ca jucariile sunt la dansa si ca, daca sunt decord le-ar pastra ca-i plac la baietelul ei si imi plateste banutii. Le-am cerut la cei de la Fan desfasuratorul AWB-ului, pentru ca ei nu pot justifica de ce apare acolo ca nu a fost rtidicat , binenteles ca nu l-am primit. Va rog sa ma sfatuiti cum sa procedez ,in continuare, repet , am fost pus intr-o situatie penibila si inca sunt. PS: Sper ca am fost cat de cat coerent in descriere si sa inteles ce am vrut sa scriu. Edited by Lucaciu, 12 December 2021 - 15:34. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users