Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Chestiuni de prioritate, spete, etc.
Last Updated: Oct 25 2022 13:10, Started by
mdmilan
, Jul 03 2007 21:48
·
0
#1063
Posted 23 October 2019 - 09:26
Fiecare merge pe banda lui. Cel alb trebuie sa reduca viteza pana la nivelul la care se poate incadra pe banda desemnata (separata clar cu linie continua).
In cazul unui accident, cel mai probabil se va da culpa comuna, unul a schimbat banda fara se asigure, celalalt nu a dat prioritate. |
#1064
Posted 29 October 2019 - 16:58
Vajan, on 22 octombrie 2019 - 13:04, said:
Cine are prioritate? Cel rosu are cedeaza, cel albastru nu are niciun semn dar trebuie sa treaca peste linia continua fiindca drumul se ingusteaza. |
#1065
Posted 26 June 2020 - 15:35
Speta este urmatoarea
Auto negru care vine de pe accesul interzis are semnul STOP. Problema e ca cel care ar avea prioritate trebuie sa treaca imediat linia continua fiindca banda lui dispare. In caz de accident vinovatul este cel cu STOP sau cel cu linia continua? Eu zic ca e cel cu STOP dar astept alte pareri argumentate. Attached FilesEdited by greenlife, 26 June 2020 - 15:37. |
#1066
Posted 29 June 2020 - 11:02
Vezi pe pagina anterioara, aceiasi problema, din alt unghi.
|
#1067
Posted 29 June 2020 - 20:10
greenlife, on 26 iunie 2020 - 15:35, said:
Speta este urmatoarea Auto negru care vine de pe accesul interzis are semnul STOP. Problema e ca cel care ar avea prioritate trebuie sa treaca imediat linia continua fiindca banda lui dispare. In caz de accident vinovatul este cel cu STOP sau cel cu linia continua? Eu zic ca e cel cu STOP dar astept alte pareri argumentate. ti-ai dat raspunsul singur |
#1068
Posted 17 January 2021 - 15:11
O speta in care vreau sa aflu parerea voastra:
Un autoturism depaseste un cortegiu funerar care se deplaseaza pe partea dreapta a unui drum comunal. Brusc un copil iese din grup si trece pe partea cealalta a drumului. Auto il loveste. Copilul e dus la spital, se recupereaza. Soferul are alcolemie 0. Se stabileste ca a avut o viteza de 55km/h. Ce risca soferul? |
#1069
Posted 18 January 2021 - 23:41
Se deplaseaza in localitate sau in afara ei ? Teoretic se va solutiona cu neinceperea urmaririi penale. Practic depinde de avocati, judecatori.
|
#1070
Posted 19 January 2021 - 01:52
ceva amenda si suspendarea dreptului de a conduce pe 6 luni-1 an
|
#1072
Posted 20 January 2021 - 13:45
rex, on 19 ianuarie 2021 - 01:52, said:
ceva amenda si suspendarea dreptului de a conduce pe 6 luni-1 an In fapt la sentinta 6 luni cu suspendare. Dupa aia s-a inteles cu victima si a facut recurs. Toata cheltuiala si tot stresul i s-a tras de la obligatia de a circula cu 30km/ora la trecerea pe lângă grupuri organizate, coloane militare sau cortegii, indiferent dacă acestea se află în mers sau staționează pe partea carosabilă a drumurilor cu o singură bandă de circulație pe sens; https://www.jurispru.../speta-ls36mel/ |
|
#1074
Posted 03 February 2021 - 18:14
sebulbus, on 28 ianuarie 2021 - 12:31, said:
Si ce nu ti se pare echitabil la treaba asta? Doar voiam sa atrag atentia zmeilor la ce ii poate duce faptul ca nu circula cu viteza legala in anumite situatii. Din habarnism sau din alte motive. Asta cu 30 la ora cand trec pe langa un grup de oameni o aplica putini soferi. Restul nu. Iar in caz de accident li se pare ca-s neindreptatiti. La fel si cu alte situatii in care spune legea ca este necesara reducerea vitezei. Putini soferi le cunosc. Daca un sofer ramane cu ceva din patania celui de mai sus inseamna ca postarea nu a fost degeaba. |
#1075
Posted 04 February 2021 - 17:08
Stai linistit ca depinde de avocat, de judecator ,de rezultatul expertizei , sentinta poate fi diferita pentru fiecare caz in parte.
|
#1076
Posted 26 February 2021 - 10:27
Cine are prioritate in aceste doua cazuri?
Ambele intersectii sunt nesemnalizate, nu exista absolut nici un indicator. Codul rutier zice asa: Art. 54 Conducatorul de vehicul care executa o manevra de schimbare a directiei de mers, de iesire dintr-un rand de vehicule stationate sau de intrare intr-un asemenea rand, de trecere pe o alta banda de circulatie sau de virare spre dreapta ori spre stanga sau care urmeaza sa efectueze o intoarcere ori sa mearga cu spatele este obligat sa semnalizeze din timp si sa se asigure ca o poate face fara sa perturbe circulatia sau sa puna in pericol siguranta celorlalti participanti la trafic. Semnalizarea schimbarii directiei de mers trebuie sa fie mentinuta pe intreaga durata a manevrei. Art. 57 La intersectiile cu circulatie nedirijata, conducatorul de vehicul este obligat sa cedeze trecerea vehiculelor care vin din partea dreapta, in conditiile stabilite prin regulament. Attached Files |
#1077
Posted 26 February 2021 - 13:36
Prioritate de dreapta clar in primul caz. In al doilea daca vehiculul verde e in pozitia din desen trebuie in primul rand sa se asigure la iesirea din locul de parcare iar abastrul nu are cui sa dea prioritate.
Edited by DannyMC, 26 February 2021 - 13:37. |
|
#1078
Posted 26 February 2021 - 13:59
În desenul 2 se vede absurditatea parcărilor până în intersecție. Cel care iasă din parcare (verde) trebuie să dea prioritate tuturor vehiculelor care circulă pe strada din stânga intersecției (adică niciun vehicul) și intră în intersecție venind din dreapta celui cu mașina albastră, dar care nu are timp să-l evite sau să-i acorde prioritate. Aici o mare importanță are reglementarea cu reducerea vitezei la intrarea într-o intersecție nedirijată, adică nici cu mașina verde nu are voie să țâșnească ca din pușcă, iar cel cu mașina albastră trebuie să reducă viteza și să se asigure. Dacă totuși mașina verde forțează norocul și legea, e posibil să i se dea (sau nu) dreptate post-mortem, pentru că ușa șoferului ar fi în calea mașinii albastre.
|
#1079
Posted 01 March 2021 - 12:06
In primul caz:
- conform art 57 la "...virare spre dreapta ori spre stanga sau care urmeaza sa efectueze o intoarcere ori sa mearga cu spatele este obligat sa semnalizeze din timp si sa se asigure ca o poate face fara sa perturbe circulatia sau sa puna in pericol siguranta celorlalti participanti la trafic", cel albastru schimba directia deci "este obligat sa se asigure.." - conform art 54, venind din partea dreapta, albastru are prioritate In caz de ciocnire, cine plateste? In al doilea caz: - verde vine practic din dreapta fata de albastru, totusi conform art 57 este obligat sa se asigure.. daca se ciocnesc, cine e vinovat? Zilele trecute l-am avut pe cel verde din imaginea 2 care a tasnit din parcarea respectiva prin fata mea; el considera ca vine din dreapta, eu consideram ca iese din parcare... din fericire s-a terminat doar cu cateva "urari de bine", inca merg franele ok. Situatia din poza 1 o am si o vad de la fereastra aproape zilnic (eu fiind verde sau albastru) si merge de regula la mica intelegere; de cele mai multe ori verdele "primeste" prioritate deoarece merge inainte (albastrul fiind si obligat sa se opreasca din cauza masinilor parcate pe colt, lipsa de vizibilitate). Edited by aeon, 01 March 2021 - 12:07. |
#1080
Posted 01 March 2021 - 12:26
In acest al treilea caz, cine are prioritate?
Ambele masini vin de pe sens unic catre giratoriu, ambele fac la dreapta, semnele sunt pozitionate exact ca in poza, giratoriu inainte de trecerea de pietoni, cedeaza imediat dupa trecere. Attached FilesEdited by aeon, 01 March 2021 - 12:26. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users