Nesimtirea RDS Iasi
Last Updated: Feb 10 2012 08:22, Started by
daddy
, Oct 04 2007 10:33
·
0
#37
Posted 26 September 2008 - 15:44
bit 61, on Sep 26 2008, 14:03, said: Hai ca esti simpatic. Vorbeam serios, nu eram ironic sau mai stiu. Nu-i laud pe rds mai mult decat trebuie. I-am si criticat atunci cand a fost cazul. Si inca au multe probleme de rezolvat. Dar cand aud de 'webmasteri' care vor sa-si tina site-urile pe pc-ul de acasa conectat prin rds ma apuca jalea. |
#38
Posted 26 September 2008 - 16:03
Nu are nici un fel de importanta ce si cum face un utilizator atata timp cat se incadreaza in litera legii
si respecta conditiile contractuale. |
#39
Posted 26 September 2008 - 16:47
Nicolina2, on Sep 26 2008, 11:06, said: URA!!! Astazi 26 septembrie 2007, dupa 2 luni de la depunerea primei reclamatii, (pe 26.07.2008) mi se confirma telefonic, de catre doamna Roxana Floria (responsabila cu internet rezidential din Iasi), ca intr-adevar pagina mea de web nu poate fi vazuta de cei care au conexiunea RDS fiberlink. Inca o data se jura ca nu este din cauza firmei RDS... dar e vreodata vina rds-ului? hai sa fim seriosi. doar nu suntem naivi |
#40
Posted 26 September 2008 - 18:19
start > run> cmd tracert 213.186.33.19 si o sa vezi ca pana la serverele ovh lucrurile sunt ok. Asta inseamna ca de la ovh e pb; au clase intregi de ip-uri banate. Daca asta-i clar, ce vina mai au cei de la rds aici?
Criticam cand e de criticat, dar in cazul de fata se arunca degeaba cu rahat inspre rds. Bafta cu maretul site. |
#41
Posted 27 September 2008 - 19:41
Nu vrei sa intelegi ca sint o multime de alte site-uri care au acelasi comportament cu aceasta clasa de
IP-uri. Ca aceasta clasa are "felinar rosu" si este tratata ca atare. Si ca ,probabil ,trebuie duse niste tratative cu ceva foruri internationale pentru reglementarea situatiei. Si ca este de datoria RDS sa faca demersurile necesare. Deocamdata se poate spune ca zeci de mii de abonati "beneficiari" ai IP-urilor din aceasta clasa sint tratati discriminatoriu fata de ceilalti abonati ai RDS.Am semnat un contract in care scrie ,sper sa imi amintesc exact ,access nelimitat. Sper sa nu spui ca si "blondele" de la RC ca daca se poate adresa si un singur site din punctul lor de vedere totul este O.K. Cu testul indicat de tine se poate "vedea" daca este configurat Reverse DNS-ul de catre cei care trebuie sa faca acest lucru? |
#42
Posted 20 October 2008 - 13:37
Am aceeasi problema cu unul dintre domeniile pe care le detin, anume radioromania.net care de 10 zile nu poate sa fie accesat din reteaua RDS. Tinand cont ca aceasta companie are o tendinta de monopolizare a pietei si ca deja detine circa 50% din piata de internet e lesne de inteles ca traficul pe site-ul http://www.radioromania.net s-a injumatatit. Sunt constient ca nu este ceva facut deliberat ci este vorba de un peering prost din cauza DNS-urilor ieftine folosite de RDS. Am incercat sa contactez RDS-ul si constat ca pe site`ul lor nu exista nici un contact ca si cum RDS-ul isi are sediul pe luna sau pe un vapor. Domeniul amintit de mine este gazduit pe serverele vodafone, fapt pt care nu accept exlicatii de genul .. este o problema a celor care va hosteaza site-ul (am vorbit totusi la vodafone si mi-au raspuns nu au banat in nici un fel RDS-ul). Cu toata cota de piata a RDS-ului in Romania, RDS-ul ramane un mare rahat comparativ cu Vodafone (nu imi cer scuze pt acest cuvant pentru ca este destul de atenuat fata de cuvantul pe care ar fi trebuit sa il folosesc). Mai mult decat perturbarea in sine si in integralitate a site-ului http://www.radioromania.net mai sunt afectate si alte 2 site-uri ale mele care foloseau module gazduite pe domeniul http://www.radioromania.net ( e vb de http://www.kables.ro si http://www.radionetromania.ro). De facut nu imi ramane decat sa injur RDS-ul si sa imi pregatesc cat mai multe "amabilitati" pentru RDS pe care sa le postez pe internet ... poate asa le vor gasi si tovarasii de la RDS si vor lua cunostinta de ele.
|
#44
Posted 20 October 2008 - 13:53
#45
Posted 20 October 2008 - 16:35
Idem... provider RDS, nici o problema:
Tracing route to radioromania.net [217.10.193.169] over a maximum of 30 hops: 1 1 ms 1 ms 1 ms 10.11.1.1 2 1 ms 2 ms 2 ms r-phoenix-cr1-fe4-vlan705.iasi.rdsnet.ro [86.124.33.33] 3 7 ms 15 ms 16 ms qr01.iasi.rdsnet.ro [213.154.134.89] 4 16 ms 15 ms 15 ms bb01.iasi.rdsnet.ro [213.154.134.1] 5 15 ms 16 ms 16 ms bb01.bucuresti.rdsnet.ro [213.154.130.170] 6 25 ms 14 ms 8 ms xr01.bucuresti.rdsnet.ro [213.154.99.58] 7 77 ms 76 ms 97 ms buh1-cr2-gw-xnet.rdsnet.ro [193.231.184.98] 8 85 ms 108 ms 95 ms 192.168.216.162 9 94 ms 80 ms 87 ms 192.168.216.211 10 83 ms 92 ms 87 ms 217.10.192.1 11 78 ms 82 ms 84 ms ns8.dr.myx.net [217.10.193.169] Trace complete. |
#46
Posted 20 October 2008 - 17:27
KaBles, on Oct 20 2008, 14:37, said: Am aceeasi problema cu unul dintre domeniile pe care le detin, anume radioromania.net care de 10 zile nu poate sa fie accesat din reteaua RDS. |
|
#47
Posted 21 October 2008 - 08:11
Oricum eu cred ca a fost reclama ieftina si penibila la cele 3 situri.
|
#48
Posted 21 October 2008 - 22:27
Imi cer scuze ca divaghez de la subiectul actual dar RDS continua sa ma uimeasca prin nesimtire si tampenie. In luna septembrie NU am avut internet 24 zile (in contract scrie ca sunt obligati sa remedieze defectiunile in 72h), am sunat zilnic la serviciul clienti iar niste domnisoare robotel imi repetau mereu aceeasi placa (descrierea erorii, cand a survenit problema). Problema mea era banala - un vecin a taiat un cablu cazut de pe stalp. Cei de la RDS au raspuns intr-un singur mod la sesizarile mele repetate - un apel telefonic in care m-au intrebat daca sigur am abonament RDS ca nu ma gasesc in baza de date! Am fost si la sediu de cateva ori dar bineinteles ca in afara de 2 doamne super sictirite care se ocupau de relatii cu clientii si nu-mi puteau spune altceva in plus fata de "vom urgenta sesizarea dvs." nu aveam acces la nimeni. In final m-am dus direct la serviciul tehnic si m-am apucat de batut metodic din usa-n usa cu o atitudine pe masura seriozitatii lor. Am reusit in cele din urma sa discut cu cineva care a incercat sa dea de echipa zonala de interventii - era la o pizza! Peste vreo 2-3 ore de la scandal au aparut 2 specimene plictisite care au luat la verificat echipamentul (cablul meu taiat si un switch defect - o parte din cartier nu avea net). Asadar, defectiunea s-a remediat in 24 zile dupa n-spe telefoane si multi nervi.
In urma cu vreo 2 sapt. subit a picat internetul...Povestea s-a repetat - aceleasi conversatii stupide si inutile cu serviciul clienti a carui utilitate nu o vad, sunt doar niste papagali care repeta o poezie, viseaza doar coduri de eroare, luminite si X-uri rosii desi le-am repetat in nenumarate randuri ca folosesc un router, nu utilizez windows si stiu foarte bine ce vorbesc. Defectiunea s-a remediat dupa 10 zile prin schimbarea unui cablu (am facut rost de nr de telefon al unuia din echipa zonala si am rezolvat astfel). Bombonica de pe coliva - detin si 2 abonamente Digi TV (care merge tot jalnic - subit raman fara semnal, unele posturi la parinti sunt traduse la mine nu etc.), unul mai vechi cu antena si decodor in custodie si altul nou cu decodor cumparat. Am dorit rezilierea unui abonament (doresc sa trec pe UPC digital, din grila Digi TV lipsesc foarte multe programe care exista la UPC) si mi s-a replicat ca trebuie sa restitui decodorul cu tot cu antena!!!! I-am spus respectivei ca pastrez totusi un abonament, leg cablul de la decodor de copac in cazul acesta? Mi-a raspuns ca trebuie sa cumpar o alta antena daca pastrez un abonament. OK, daca aceasta este politica falimentara a firmei (obligativitatea de a cumpara echipamente de o calitate indoielnica - telecomanda s-a defectat a 2-a zi) mai arunc 100 RON pe fereastra, retrogradez al 2lea abonament la minim, il platesc in avans pana la expirarea contractului si reziliez totul. CUM POATE EXISTA O ASTFEL DE FIRMA IN ROMANIA ANULUI 2008? Pt ei clientii sunt doar sclavi pe plantatie iar legea nu exista. Exista vreo cale de a fi trasi la raspundere? OPC nu se baga (plangeri ramase fara raspuns), probabil primesc si ei un oscior de ros. Edited by rellyc, 21 October 2008 - 22:52. |
#50
Posted 22 October 2008 - 12:07
mai bine te-ai interesa inainte sa treci la alt provider. nu te lua doar dupa ce canale au, ca astea se pot imbunatati sau inrautati cu timpul. vezi si tu cat de dese sunt problemele, cat de repede se rezolva...chestii de-astea
|
#51
Posted 22 October 2008 - 13:58
rellyc, on Oct 21 2008, 23:27, said: Imi cer scuze ca divaghez de la subiectul actual dar RDS continua sa ma uimeasca prin nesimtire si tampenie. In luna septembrie NU am avut internet 24 zile (in contract scrie ca sunt obligati sa remedieze defectiunile in 72h), am sunat zilnic la serviciul clienti iar niste domnisoare robotel imi repetau mereu aceeasi placa (descrierea erorii, cand a survenit problema). Problema mea era banala - un vecin a taiat un cablu cazut de pe stalp. Cei de la RDS au raspuns intr-un singur mod la sesizarile mele repetate - un apel telefonic in care m-au intrebat daca sigur am abonament RDS ca nu ma gasesc in baza de date! Am fost si la sediu de cateva ori dar bineinteles ca in afara de 2 doamne super sictirite care se ocupau de relatii cu clientii si nu-mi puteau spune altceva in plus fata de "vom urgenta sesizarea dvs." nu aveam acces la nimeni. In final m-am dus direct la serviciul tehnic si m-am apucat de batut metodic din usa-n usa cu o atitudine pe masura seriozitatii lor. Am reusit in cele din urma sa discut cu cineva care a incercat sa dea de echipa zonala de interventii - era la o pizza! Peste vreo 2-3 ore de la scandal au aparut 2 specimene plictisite care au luat la verificat echipamentul (cablul meu taiat si un switch defect - o parte din cartier nu avea net). Asadar, defectiunea s-a remediat in 24 zile dupa n-spe telefoane si multi nervi. In urma cu vreo 2 sapt. subit a picat internetul...Povestea s-a repetat - aceleasi conversatii stupide si inutile cu serviciul clienti a carui utilitate nu o vad, sunt doar niste papagali care repeta o poezie, viseaza doar coduri de eroare, luminite si X-uri rosii desi le-am repetat in nenumarate randuri ca folosesc un router, nu utilizez windows si stiu foarte bine ce vorbesc. Defectiunea s-a remediat dupa 10 zile prin schimbarea unui cablu (am facut rost de nr de telefon al unuia din echipa zonala si am rezolvat astfel). Bombonica de pe coliva - detin si 2 abonamente Digi TV (care merge tot jalnic - subit raman fara semnal, unele posturi la parinti sunt traduse la mine nu etc.), unul mai vechi cu antena si decodor in custodie si altul nou cu decodor cumparat. Am dorit rezilierea unui abonament (doresc sa trec pe UPC digital, din grila Digi TV lipsesc foarte multe programe care exista la UPC) si mi s-a replicat ca trebuie sa restitui decodorul cu tot cu antena!!!! I-am spus respectivei ca pastrez totusi un abonament, leg cablul de la decodor de copac in cazul acesta? Mi-a raspuns ca trebuie sa cumpar o alta antena daca pastrez un abonament. OK, daca aceasta este politica falimentara a firmei (obligativitatea de a cumpara echipamente de o calitate indoielnica - telecomanda s-a defectat a 2-a zi) mai arunc 100 RON pe fereastra, retrogradez al 2lea abonament la minim, il platesc in avans pana la expirarea contractului si reziliez totul. CUM POATE EXISTA O ASTFEL DE FIRMA IN ROMANIA ANULUI 2008? Pt ei clientii sunt doar sclavi pe plantatie iar legea nu exista. Exista vreo cale de a fi trasi la raspundere? OPC nu se baga (plangeri ramase fara raspuns), probabil primesc si ei un oscior de ros. frate, un lucru e clar: trebe sa scapi de astia de la rds. dupa cate vad eu , merg din rau in mai rau |
|
#52
Posted 22 October 2008 - 18:14
sitto, on Oct 22 2008, 13:07, said: mai bine te-ai interesa inainte sa treci la alt provider. nu te lua doar dupa ce canale au, ca astea se pot imbunatati sau inrautati cu timpul. vezi si tu cat de dese sunt problemele, cat de repede se rezolva...chestii de-astea |
#53
Posted 22 October 2008 - 22:15
Eu stau de 5 zile fara semnal la cablu tv, i-am sunat de vreo 10 ori , am fost si la sediu la ei. Imi tot zic povestea clasica pe care ati auzit-o cred ca multi ca o sa urgenteze ei reparatia dar nu se oboseste nimeni sa verifice un amarat de cablu. Daca mai intarzie mult ma bag eu la cutia lor. Niste neseriosi care nici sa comunice nu au chef dar sa mai rezolve probleme.
|
#54
Posted 23 October 2008 - 13:27
lucifer76, on Oct 22 2008, 19:14, said: Alt provider ?Care ca nu s asa de multi in Iasi . UPC e la fel de infect cand nu merge ceva si romtelecom e scump si prost . Macar cat timp au existat retelele de cartier aveai de unde sa alegi , acum .... |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users