Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Telefonul Oppo a74 mi-a blocat ca...

A inviat Mudava

Vouchere de vacanta

Cand One United nu mai vand isi v...
 Mandolina feliat legume

Atestat consilier de siguranta

alarma auto Autowatch 346 RLI

Ce se intampla cu actualii tineri...
 Descifrare reteta

Zapp fix

Rulment pt diferential 4motion

Lipire filtru la baterie ikea
 Meserias nu mai vine sa termine l...

Soferii prinsi bauti sau drogati ...

geometrie autorulota

Sfat achiziție laptop ~4500 ...
 

De ce din Browser-games se scot bani?

- - - - -
  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1
Ungolianth

Ungolianth

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 11.04.2007
Buna, Softpedia

       Am tot auzit pe acest forum ca din Browser-games se scot bani frumosi, si aici ma refer la situatia in care cel ce face respectivul joc se ocupa si de distributia lui publica.
       Ei, eu m-am decis sa pun intrebarea prostului: De ce??

      Costuri:
       - Advertising
       - Hosting(desi la inceput se poate incepe si pe unul FREE cu conditia sa nu fie multzi membri, sa nu aiba bannere hosting-ul, si sa aiba uptime foarte bun, altfel ii mai sigur cu PAID)

      Profituri:
       - Advertising propriu
       - Membrii Premium

      Ok, acesta ar fi bilantzul in mare.(normal pt cei care vor face acest timp de site dar sunt antitalent in cele ale photoshop-ului vor mai trebuit adaugate si costuri pt designeri de la RAC)
      Acuma se pun urmatoarele probleme:
      1.Iese profit din Advertising propriu mai mare decat cel cheltuit pt promovarea site-ului?
      2.Presupunand ca cele doua Advertising-uri se anuleaza reciproc sau ca cel pt promovare este mai mare, restul castigurilor pot acoperii pierderile si/sau se mai merita in acel moment intretinerea site-ului daca munca depusa nu este pe masura profiturilor obtinute?
      3.Cat inseamna un castig frumos dintr-un astfel de site, si de unde provine el: majoritar din membrii premium sau advertising?

Evident la inceputul oricarui site costurile vor fi mai mari decat castigurile, cele din urma fiind aproape inexistente, in plus este necesar un mai mare efort pt promovare decat ulterior. Intrebarea mea este, cand este acel moment?
      4.Cand poti sa spui ca esti satisfacut de numarul de membrii pe care ii ai si prin urmare reduci semnificativ resursele pe care le aloci spre promovare si scotzi profit din Advertising propriu.

Pana in acest moment aceste comentarii pot fi facute oricarui alt tip de site, dar din moment ce ne referim la o jocuri care prin natura lor sunt facute sa atraga publicul si sa il tina captivat un timp mult mai indelungat decat un forum(no offence softpedia), sau o galerie de arta  . Dar, oricat de superb si de interesant parea un joc la inceput este clar ca unii din membri se vor satura de acesta la un moment dat( acesta se reflecta prin numarul de membrii activi al site-ului respectiv impartzit la nr total de membri).
De ex. am observat ca Travian are 115078 membrii inscrisi dintre care 95621 sunt activi; 83% din membrii care se inscriu inca mai joaca jocul.
Uauuuu asta da performantza.:worthy:

      5.Care ar respectivele plusuri ale unui joc ce il determina pe jucator sa nu renuntze la jocul care l-a jucat pana in acel moment?


Categoric ultima intrebare tre sa fie succesul in acest domeniu altfel totzi banii pusi in promovarea site-ului sunt aruncatzi pe fereastra(asa ca nu ma supar daca nu raspundetzi) ^_^  .

Membrii adusi de promovare se inregistreaza joaca o sapt dupa care se decid ca nu merita si pleaca. :lol:

Sper ca cei care se afla sau au trecut prin situatiile descrise mai sus sa ma lamureasca si pe mine pe cat posibil.  :D


Va Multumesc pentru ca ati citit pana aici,

Ungolianth

Edited by Ungolianth, 24 September 2007 - 01:12.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate