Dacia Sandero
Last Updated: Jun 03 2008 23:03, Started by
Basarab
, Sep 19 2007 10:03
·
0
#55
Posted 04 December 2007 - 22:25
cat e de urata si ce "se vede" ca e materiale ieftine...trebuie sa fii cu mansarda in pioneze ca sa iti iei asa ceva...
|
#57
Posted 06 December 2007 - 03:08
#58
Posted 06 December 2007 - 16:26
Quote Noul Logan, lansat in ritmuri de samba Renault a inceput productia modelului Sandero in piata din Brazilia si se pregateste pentru piata argentiniana. In Romania va ajunge in martie, la anul. [ http://www.evz.ro/pictures/normal/13sandero.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Modelul este o combinatie intre Clio si Logan, mai spatios decat Loganul si cu garda mai inalta decat modelul Clio, creat special pentru segmentul economic. Sandero va fi echipat cu motoare pe benzina (1,6 litri) si motorina (1,5 litri). Noul model este construit pe aceeasi platforma de succes a Dacia/Renault Logan , care a avut vanzari de peste 700.000 de exemplare in ultimii trei ani. La crearea lui Sandero, care a durat mai bine de doi ani, a participat si constructorul brazilian RTA (Renault Technologies Americas). La vara, uzina Dacia de la Pitesti va incepe productia modelului pentru piata europeana. Modelul va fi produs si pe piata nord-africana (Tunisia, Maroc, Alegria), iar in 2009, in Africa de Sud. Pretul estimat de specialisti va fi de aproximativ 11.000 de euro. in martie este vara? 11,000 euro? |
#59
Posted 06 December 2007 - 17:35
H725, on Dec 6 2007, 16:26, said: sa vedem mai intai preturile in romania. deocamdata sunt doar speculatii. desi.. 11.370de euro e un golan amibtion 85 cp +airbaguri laterale+culoare metalizata+garantie extinsa (care de fapt pe ambition mi se pare ca e acum gratuita). Probabil un diesel 85 cp, dotat full, va fi pana in 11.000 de euro |
#60
Posted 07 December 2007 - 07:52
#64
Posted 07 December 2007 - 09:16
Greutate redusa in comparatie cu Loganul, de unde un plus de dinamism, daca pot sa ma exprim asa.
Interior imbunatatit, cotiere pe usile din fata, alte fete interioare de usi, bancheta fractionabila. Edited by valeriu.b, 07 December 2007 - 09:20. |
|
#65
Posted 07 December 2007 - 09:43
Topicul a devenerat intr-o polemica stufoasa si nepotrivita din punctul meu de vedere (ca roman). Asta este atitudinea noastra a romanilor in general, ne meritam soarta. Dam cu pietre de cate ori putem. E tipul de atitudine paguboasa. Pacat ca sunt putini care desi sunt "pro" nu iau atitudine. As vrea sa cred ca cei mai multi nu sunt atat de negativisti.
Ontopic: Sandero n Romania se va vinde bine pentru ca daca mergeti prin targuri, vedeti cum stau pe stoc masinile "de familie". Se cer masini "de oras". Firmele vor cumpara la greu Sandero pentru agentii lor, Loganul era alternetiva cea mai ieftina pana acum chiar daca era cam mare; cei cu programul "rabla" vor lua Sandero si nu Accenturi, Clio, Octavia sau mai stiu eu ce. In restul lumii se va vinde ca o a doua masina, ca cea a sotiei sau a fiului student. Designul nu este tocmai cel mai reusit dar, sincer sa fiu e mai bun ca la Logan. Renault produce in Romania si ar trebui sa ne bucuram ca Sandero va un succes. Intr-adevar, Renault nu e renumit pentru fiabilitate, dar e un as in materie de marketing si vanzari. E o afacere. Crud, dar asa e: incasari cat mai mari si clienti cat mai multi. Ca incasarile sunt la vanzare sau la post-vanzare e tot o diferenta de optica. Inventia apartine tot unei companii franceze: aparate de ras ieftine si lame scumpe (Gillette).Important e profitul. Asta vrea Renault. Si daca Romania poate avea si ea o felie din asta, de ce nu? Avem daca nu onoarea, cel putin avantajul sa fim afiliati unui mare jucator pe piata mondiala, a unui strateg in materie de vanzari. PS. Mi-am luat WV golf second decat un Logan nou si nu imi pare rau, dar nu despre asta e vorba.... Edited by magicfiresnake, 07 December 2007 - 09:45. |
#66
Posted 07 December 2007 - 10:17
Nu am masurat, dar la ochi as zice ca nu.
Plafonul pare mai jos in partea din spate, ca la Clio Symbol unde, desi nu sunt cat Gogea Mitu ca inaltime, tot ma frec cu scafarlia de acoperis. Bine, acum mai depinde si ce modificari sunt si la interior. Edited by valeriu.b, 07 December 2007 - 10:18. |
#67
Posted 07 December 2007 - 10:28
closchkutza, on Dec 7 2007, 09:51, said: Concluzia postului tau e ceva de genul: Sa va bucurati ca Renault ii invata pe romanasi cum sa faca masini nefiabile si cum sa minta cat mai multi amarati care or sa-si faca credite pe `spe ani si sa fiti mandrii de ceea ce se produce in tara asta, dar daca e posibil nu cumparati! Hahaha!! Daca esti posesoare de Matiz, ciocu mic. Masina aia nu reprezinta decat 4 roti si un motor bun. In rest e un rahat de 5000 de euro, comparabil cu Logan alt rahat de ceva mai multi euro, ca-i mai mare. Cat despre Sandero nu ai inca dreptul sa vorbesti, nici macar nu ai vazut unul in fata ta, cum poti pune problema de fiabilitate? Cand romanii au facut precomenzi la Logan fara sa vada masina mi-am facut cruce. Cum naiba puteau da banii pe ceva ce nu vazusera in viata lor? Tu faci parte din aceeasi categorie, doar ca esti in latura negativista. Eu zic sa priviti lucruriloe sub alt aspect. In fabrica dupa ce au fabricat cam acelasi lucruri zeci de ani, acum treaba este mult mai dinamica, exista o gama Logan, acum vin si cu Sandero, deci se diversifica oferta producatorului. Consider ca lucrurile evolueaza in bine. Evident ca toti vrem mai mult, dar oare putem mai mult? Atat producator, cat si cumparator! Closchutza de ce ai ales Matiz, o bomba in privinta secritatii, cand pe piata e si altceva? Cam atat poti si cam atat vei primi. |
#68
Posted 07 December 2007 - 10:29
romaximusro, on Dec 7 2007, 10:09, said: pe ce baze ai tras tu concluzia ca e nefiabila? @soaie pe langa ce a zis valeriu uite aici niste diferente: http://www.daciaclub...i...t&p=1151768 . Oricum closhcuta vad ca deja a urcat in Sandero si stie ca spatiul va fi de tot rahatul. Si ca ala in Logan e la fel, desi in spate stai ca boierul. Spune-ne si noua mane unde au sandero-uri pe stoc , de te-ai urcat in ele, ca sa mergem si noi la ei sa ne convingem Valeriu: deci platforma e de logan. Inseamna ca locurile spate sunt la fel de mari? Conditia sa ti masina un an de zile. Edited by soaie, 07 December 2007 - 10:30. |
#69
Posted 07 December 2007 - 10:33
Tot "pe intuneric" se faceau si listele pentru Nova, SuperNova, Solenza s.a.m.d.
Din acest punct de vedere nu va fi chiar o noutate o lista luuunga cu amatori de Dacia Sandero. @soaie: sa intelegem ca tot ce inseamna interior se rezuma la calitatea plasticelor si ca deja ai pus mana pe ele? Am condus un Logan cca. 100 mii km si nu a troncanit bordul decat cand s-au deschis airbagurile la un accident. Vezi poate zgomotul vine din cuiele de pe stalpi, acolo e o potentiala sursa de zgomote destul de enervante. Edited by valeriu.b, 07 December 2007 - 10:36. |
|
#70
Posted 07 December 2007 - 10:44
Il conduc la lucru in fiecare zi asa ca stiu ce inseamna un troncanit .
Sa apara si atunci o sa-l vedem pe viu , poti sa iti dai seama din poze ca este acelasi interior, si acum sincer crezi tu ca Renault o sa foloseasca alta calitate la el si o sa fie mai ieftin decat Loganul? nu cred , unde o sa fie castigul. Edited by soaie, 07 December 2007 - 10:46. |
#71
Posted 07 December 2007 - 11:01
Nu stiu cum va fi in realitate, in acest moment putem face doar comparatii intre ce a prezentat Reno ca va produce in Brazilia (Sandero) si ce avem pe strada (Logan).
Si mie mi se par lucruri IN PLUS fata de Logan, daca vorbim de interior. Fireste ca, in vederea obtinerii unui pret redus, se pot face economii in alte parti, mai putin vizibile. Dar iar ajungem sa numaram banii companiei... |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users