Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dacia Sandero
Last Updated: Jun 03 2008 23:03, Started by
Basarab
, Sep 19 2007 10:03
·
0
#37
Posted 16 November 2007 - 13:56
pai cica se bazeaza pe cazurile relatate pe forum, deci e clar ca probabil se bazeaza pe ce s-a povestit pe forum. Nu zic ca fisierul ala e rau, insa nici nu demonstreaza (cum vor unii sa sugereze) ca vezi doamne golanul ar fi nu stiu cum din cauza asta.
|
#38
Posted 16 November 2007 - 17:31
Oky...asta e ca`n faza aia cu cioara si cu puii ei..
Imi place ca tu ai citit acel pdf..si ai retinut esentialul, pe care ai avut bunavointa sa le impartasesti cu noi.. So: - Bordul se reflecta in parbriz. - Toate - Deficienta de proiectare. lipsa studiu de ergonomie - Acoperire cu materiale inchise la culoare si mate. - Comenzile aerotermei intra "in conflict" cu pozitia schimbatorului de viteza in treptele 1, 3 si 5. - Toate; - Cutie de viteze neadaptata masinii - MPI - Datele partiale din calculatorul de bord se reseteaza. Uneori se reseteaza toate datele -Toate; - Martorul "Dezactivare airbag pasager fata clipeste (pâlpâie slab) fara motiv. Deficienta apare in perioada rece si de obicei dispare dupa ce habitaclul se încalzeste. Apare si la echiparile fara airbag pasager fata. - Motorul se aude "ca unul diesel" la relanti. Zgomotul e destul de discret si se moduleaza în functie de consumatorii afla!ti în functiune. Când se apasa ambreiajul zgomotul de diesel se atenueaza/dispare. Zgomotul mai dispare si când se împinge de schimbator. - Probleme ambreiaj - MPI - Pedala de accelerare vibreaza (la MPi); - Pedala de ambreiaj vibreaza la decelerare - Mica; - Sistemul de incuietori posibil periculos in caz de accident. - Toate - Economie; - Indicatorul de temperatura al afisorului LCD de pe bord indica cresterea temperaturii sarind de la cele 4 linii normal la 6 sau chiar mai mult. Fenomenul coincide cu activarea altor consumatori electrici; - Toate; - Directia scartaie la viraje;-Medie - Aeroterma se opreste din functionare daca este folosita pe treapta I de ventilare si caldura maxima. Dupa racire porneste din nou;- Foarte Mica; Calitate slaba; -AC zgomotos; -Probleme legate de blocarea sistemului de comanda a clapetei de acceleratie; Medie; Calitate slaba; - Spoilerele se lasa in jos in laterale; -Mica; -Calitate slaba; - Turometrul "zornaie" in jurul turatiei de 2000 rpm. Se manifeste preponderent la temperaturi scazute, dimineata; -Mica; Calitate slaba; La astea se adauga si problemele legate de rugina timpurie. Cam multa economie...zic eu..macar de-ar fi costat 5k euro. De ce zic mereu de 10.000? Pentru ca acolo mi se pare ca nivelul de dotari si motorizare ar fi acceptabil. Decat aia cheala de 6500 mai bine in berlina, sincer. Ok, nu e chestia de fiabilitate in sensul strict dar sa dai o caruta de bani si sa stai cu mana in ea ca in vechile cazane...sa mai remediezi una alta...totusi mi se pare prea mult. Edited by closchkutza, 16 November 2007 - 17:34. |
#41
Posted 17 November 2007 - 07:54
ca sa revenim la sandero: spyshoturi cu o caroserie de Sandero la mioveni: http://www.daciaclub...i...t&p=1126890
|
#42
Posted 25 November 2007 - 08:52
#43
Posted 02 December 2007 - 22:34
in decembrie trebuia sa se lanseze in brazilia...
la http://www.renault.com.br/ scrie ceva de Sandero... da' nu inteleg era interesant de vazut un configurator cu pretul |
#44
Posted 03 December 2007 - 01:25
Quote Renault incepe productia lui Sandero Renault a anuntat oficial ca va demara, in aceasta luna, la fabrica Curitiba din Brazilia, productia modelului Sandero, care reprezinta practic varianta Logan hatchback in cinci usi. Compania franceza a precizat ca o versiune Dacia a acestui model in doua volume, mai scurta decat actualul Logan varianta berlina, va fi produsa la uzina de la Pitesti pentru pietele din Europa si Africa de Nord. Totodata, Sandero va fi produs si comercializat si in Africa de Sud, incepand cu 2009. probabil vinzarea incepe in ianuarie 2008... |
#45
Posted 03 December 2007 - 23:03
eu zic ca se va vinde bine daca va fi mai ieftin ca loganul. Nu uitati ca in curand matizul va iesi din productie. Iar un Sandero la 5800 de euro (tva inclus) in varianta ambiance , sau la 6700 de euro cu tva inclus in varianta abs plus cu un motor de 75cp ar fi foarte atractiv, tinand seama ca un abs plus are 2xairbag, abs,servo, radiocasetofon, geamuri electrice fata, proiectoare ceata. Iar daca spatiul interior va fi la fel de mare ca si in Logan (atat in fata cat si in spate) am putea avea un mare castigator.
|
#46
Posted 04 December 2007 - 17:11
Daca la 7000 de euro as putea lua un diesel cu abs, ac si airbaguri laterale, maine as face comanda! Bineinteles, culoarea va fi neagra!
Eu cred ca va fi mai ieftina cu vreo 200 de euro decat omoloaga sa cu portbagaj! P.S. Maxi, scoate prostia aia din semnatura! |
|
#47
Posted 04 December 2007 - 18:01
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/22lT0Xx64yI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] , drive-test Renault Sandero in brazilia. Arata binisor din fata,chiar surprinzator de bine fata de cum mi-l imaginam din poze, spatele nu e chiar asa de rau (privit strict din spate), laterala e problema, adica montantul c cam mare. A se observa interiorul, la minutul 1.48, mie imi pare ca bordul e mai fin ca cel de pe Logan, parca e mai bine realizat (plasticele sunt mai bune zic eu). Manerele arata bine, sper sa avem si noi bord bicolor (chiar si pe logan), vad ca recircularea aerului nu mai e pe "tija" ci pe buton rotativ.portbagajul pare destul de mare si in plus portiera e pe telescoape, deci nu mai incurca bagajele in portbagaj.
http://carroonline.terra.com.br/ , pacat ca nu se prea intelege ce spun aia acolo in braziliana Attached Files |
#48
Posted 04 December 2007 - 18:02
ma scuzati dar parca seamana cu o coreanca gen ceed.
|
#49
Posted 04 December 2007 - 18:16
alte poze mai gasiti aici: http://www.webmotors...lpub?hnid=38574 , arata bine pe rosu. http://www.carplace....-hatch-sandero/ , alte poze, http://noticias.vrum..._noticias.shtml , http://www.autoshow....ias.asp?id=9670 ,
|
#50
Posted 04 December 2007 - 18:24
#51
Posted 04 December 2007 - 19:07
romaximusro, on Dec 4 2007, 18:01, said: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/22lT0Xx64yI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] , drive-test Renault Sandero in brazilia. Arata binisor din fata,chiar surprinzator de bine fata de cum mi-l imaginam din poze, spatele nu e chiar asa de rau (privit strict din spate), laterala e problema, adica montantul c cam mare. A se observa interiorul, la minutul 1.48, mie imi pare ca bordul e mai fin ca cel de pe Logan, parca e mai bine realizat (plasticele sunt mai bune zic eu). Manerele arata bine, sper sa avem si noi bord bicolor (chiar si pe logan), vad ca recircularea aerului nu mai e pe "tija" ci pe buton rotativ.portbagajul pare destul de mare si in plus portiera e pe telescoape, deci nu mai incurca bagajele in portbagaj. http://carroonline.terra.com.br/ , pacat ca nu se prea intelege ce spun aia acolo in braziliana pagina poate fi tradusa cu google translation... http://64.233.179.10...3...=en&ie=UTF8 scrie si ceva de preturi... ce dolari sunt aia? brazilienii aparent au ca moneda REALUL... sau $ se refera de fapt la suma si nu la dolar? daca sunt reali brazilieni atunci preturile sunt mult mai mari ca la logan... 1Euro 0.382437 BRL |
|
#52
Posted 04 December 2007 - 19:09
#53
Posted 04 December 2007 - 19:30
ICanFly, on Dec 4 2007, 19:07, said: pagina poate fi tradusa cu google translation... http://64.233.179.10...3...=en&ie=UTF8 scrie si ceva de preturi... ce dolari sunt aia? brazilienii aparent au ca moneda REALUL... sau $ se refera de fapt la suma si nu la dolar? daca sunt reali brazilieni atunci preturile sunt mult mai mari ca la Logan... 1Euro 0.382437 BRL sincer nu stiu daca preturile vor fi la fel ca in brazilia. Oricum nu vom avea mult de asteptat. turbo trabannt, on Dec 4 2007, 19:09, said: ceva intre. parca si oleaca de i 30 desi spatele e la fel de oribil ca la i 30. laterala se inspira de la clio3, clio2 hatch: http://www.km77.com/...lio/gra/055.asp , fata la fel de la clio3 (farurile mai ales). stopurile imi par a fi stopuri de mcv uratite si trase in toate partile |
#54
Posted 04 December 2007 - 19:31
romaximusro, on Dec 4 2007, 20:30, said: laterala se inspira de la clio3, clio2 hatch: http://www.km77.com/...lio/gra/055.asp , fata la fel de la clio3 (farurile mai ales). stopurile imi par a fi stopuri de mcv uratite si trase in toate partile |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users