Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vot europarlamentare

Sfat reparatii

Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...

Acostament sosele comune Romania
 AI-ul Google cartografiaza 1 mili...

De ce nu se fac profesori doar ol...

imprimanta laser capacitate medie...

Parere garsoniera Tineretului
 Sfaturi achizitie boxe hi-fi pent...

Baterie externa solara vs baterie...

Sapa peste pardosea veche

recomandare placa captura video
 Trecere apartament pe numele meu

Seria 3 - E90 / 91

LakeSide 11 Straulesti

datasheet crawling
 

Dacia Sandero

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
210 replies to this topic

#55
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
cat e de urata si ce "se vede" ca e materiale ieftine...trebuie sa fii cu mansarda in pioneze ca sa iti iei asa ceva...

#56
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
in mod sigur se vor gasi mai ales daca va veni la preturi sub Logan. inseamna ca va fi sub concurenta directa(dpdv al preturilor), si pun pariu ca spatiul interior va fi cel de logan (adica peste concurenta directa)

#57
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005
Lansare de ziua femeii?

Quote

Conform presei braziliene, in Europa, Sandero va fi lansat pe 8 martie 2008, cu ocazia Salonului Auto de la Geneva. Chiar daca este construit pe aceeasi platforma Logan, se pare ca viitoarea masina nu va mai purta acest nume, ci se va chema simplu: Dacia Sandero
libertatea

#58
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005

Quote

Noul Logan, lansat in ritmuri de samba

Renault a inceput productia modelului Sandero in piata din Brazilia si se pregateste pentru piata argentiniana. In Romania va ajunge in martie, la anul.

[ http://www.evz.ro/pictures/normal/13sandero.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Modelul este o combinatie intre Clio si Logan, mai spatios decat Loganul si cu garda mai inalta decat modelul Clio, creat special pentru segmentul economic.

Sandero va fi echipat cu motoare pe benzina (1,6 litri) si motorina (1,5 litri).

Noul model este construit pe aceeasi platforma de succes a Dacia/Renault Logan , care a avut vanzari de peste 700.000 de exemplare in ultimii trei ani.

La crearea lui Sandero, care a durat mai bine de doi ani, a participat si constructorul brazilian RTA (Renault Technologies Americas).

La vara, uzina Dacia de la Pitesti va incepe productia modelului pentru piata europeana. Modelul va fi produs si pe piata nord-africana (Tunisia, Maroc, Alegria), iar in 2009, in Africa de Sud.

Pretul estimat de specialisti va fi de aproximativ 11.000 de euro.
evz

in martie este vara?
11,000 euro?

#59
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

View PostH725, on Dec 6 2007, 16:26, said:

evz

in martie este vara?
11,000 euro?


sa vedem mai intai preturile in romania. deocamdata sunt doar speculatii. desi.. 11.370de euro e un golan amibtion 85 cp +airbaguri laterale+culoare metalizata+garantie extinsa (care de fapt pe ambition mi se pare ca e acum gratuita). Probabil un diesel 85 cp, dotat full, va fi pana in 11.000 de euro

#60
kappa_man84

kappa_man84

    Fiord

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,226
  • Înscris: 15.02.2007
pan' la urma cum ii zice? Logan Sandero, Renault sandero, renault logan sandero? :huh:

#61
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
99% sigur ca Dacia sandero

#62
soaie

soaie

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 709
  • Înscris: 17.04.2007
Ce imi ofera Sandelu in plus fata de Golan???

#63
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,438
  • Înscris: 08.12.2006
Si spatiu mai mic, dar tot la fel de "bine" gandit.

#64
valeriu.b

valeriu.b

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,160
  • Înscris: 17.09.2007
Greutate redusa in comparatie cu Loganul, de unde un plus de dinamism, daca pot sa ma exprim asa.
Interior imbunatatit, cotiere pe usile din fata, alte fete interioare de usi, bancheta fractionabila.

Edited by valeriu.b, 07 December 2007 - 09:20.


#65
magicfiresnake

magicfiresnake

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 09.03.2006
Topicul a devenerat intr-o polemica stufoasa si nepotrivita din punctul meu de vedere (ca roman). Asta este atitudinea noastra a romanilor in general, ne meritam soarta. Dam cu pietre de cate ori putem. E tipul de atitudine paguboasa. Pacat ca sunt putini care desi sunt "pro" nu iau atitudine. As vrea sa cred ca cei mai multi nu sunt atat de negativisti.

Ontopic:
Sandero n Romania se va vinde bine pentru ca daca mergeti prin targuri, vedeti cum stau pe stoc masinile "de familie". Se cer masini "de oras". Firmele vor cumpara la greu Sandero pentru agentii lor, Loganul era alternetiva cea mai ieftina pana acum chiar daca era cam mare; cei cu programul "rabla" vor lua Sandero si nu Accenturi, Clio, Octavia sau mai stiu eu ce.
In restul lumii se va vinde ca o a doua masina, ca cea a sotiei sau a fiului student.

Designul nu este tocmai cel mai reusit dar, sincer sa fiu e mai bun ca la Logan. Renault produce in Romania si ar trebui sa ne bucuram ca Sandero va un succes. Intr-adevar, Renault nu e renumit pentru fiabilitate, dar e un as in materie de marketing si vanzari. E o afacere. Crud, dar asa e: incasari cat mai mari si clienti cat mai multi. Ca incasarile sunt la vanzare sau la post-vanzare e tot o diferenta de optica. Inventia apartine tot unei companii franceze: aparate de ras ieftine si lame scumpe (Gillette).Important e profitul. Asta vrea Renault. Si daca Romania poate avea si ea o felie din asta, de ce nu? Avem daca nu onoarea, cel putin avantajul sa fim afiliati unui mare jucator pe piata mondiala, a unui strateg in materie de vanzari.

PS. Mi-am luat WV golf second decat un Logan nou si nu imi pare rau, dar nu despre asta e vorba....

Edited by magicfiresnake, 07 December 2007 - 09:45.


#66
valeriu.b

valeriu.b

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,160
  • Înscris: 17.09.2007
Nu am masurat, dar la ochi as zice ca nu.
Plafonul pare mai jos in partea din spate, ca la Clio Symbol unde, desi nu sunt cat Gogea Mitu ca inaltime, tot ma frec cu scafarlia de acoperis.
Bine, acum mai depinde si ce modificari sunt si la interior.

Edited by valeriu.b, 07 December 2007 - 10:18.


#67
Materium

Materium

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,148
  • Înscris: 23.02.2005

View Postcloschkutza, on Dec 7 2007, 09:51, said:

Concluzia postului tau e ceva de genul: Sa va bucurati ca Renault ii invata pe romanasi cum sa faca masini nefiabile si cum sa minta cat mai multi amarati care or sa-si faca credite pe `spe ani si sa fiti mandrii de ceea ce se produce in tara asta, dar daca e posibil nu cumparati! Hahaha!!


Daca esti posesoare de Matiz, ciocu mic. Masina aia nu reprezinta decat 4 roti si un motor bun. In rest e un rahat de 5000 de euro, comparabil cu Logan alt rahat de ceva mai multi euro, ca-i mai mare. Cat despre Sandero nu ai inca dreptul sa vorbesti, nici macar nu ai vazut unul in fata ta, cum poti pune problema de fiabilitate?

Cand romanii au facut precomenzi la Logan fara sa vada masina mi-am facut cruce. Cum naiba puteau da banii pe ceva ce nu vazusera in viata lor? Tu faci parte din aceeasi categorie, doar ca esti in latura negativista.

Eu zic sa priviti lucruriloe sub alt aspect. In fabrica dupa ce au fabricat cam acelasi lucruri zeci de ani, acum treaba este mult mai dinamica, exista o gama Logan, acum vin si cu Sandero, deci se diversifica oferta producatorului. Consider ca lucrurile evolueaza in bine.  Evident ca toti vrem mai mult, dar oare putem mai mult? Atat producator, cat si cumparator! Closchutza de ce ai ales Matiz, o bomba in privinta secritatii, cand pe piata e si altceva? Cam atat poti si cam atat vei primi.

#68
soaie

soaie

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 709
  • Înscris: 17.04.2007

View Postromaximusro, on Dec 7 2007, 10:09, said:

pe ce baze ai tras tu concluzia ca e nefiabila?

@soaie pe langa ce a zis valeriu uite aici niste diferente: http://www.daciaclub...i...t&p=1151768 . Oricum closhcuta vad ca deja a urcat in Sandero si stie ca spatiul va fi de tot rahatul. Si ca ala in Logan e la fel, desi in spate stai ca boierul. Spune-ne si noua mane unde au sandero-uri pe stoc , de te-ai urcat in ele, ca sa mergem si noi la ei sa ne convingem :P

Valeriu: deci platforma e de logan. Inseamna ca locurile spate sunt la fel de mari?
Interior imbunatatit ? my ass . Plastic de toata jena . Ar fii bine daca nu ar avea acelasi sistem de prindere al bordului care troncane in Logan de iti vine sa mergi pe jos.Cu ce ma incanta ca am maner pe usa??Vorbim de preturi? Stati sa apara , ca si Golanul era 5000 E , si unde este, ca eu unul nu l-am vazut deloc , nici cand l-au lansat.Am si eu o intrebare Cat costa un Logan real!!!! Daca pe linga ofertele care sunt, mai primesti si 25% discount daca lucrezi la reprezentanta.
Conditia sa ti masina un an de zile.

Edited by soaie, 07 December 2007 - 10:30.


#69
valeriu.b

valeriu.b

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,160
  • Înscris: 17.09.2007
Tot "pe intuneric" se faceau si listele pentru Nova, SuperNova, Solenza s.a.m.d.
Din acest punct de vedere nu va fi chiar o noutate o lista luuunga cu amatori de Dacia Sandero.

@soaie: sa intelegem ca tot ce inseamna interior se rezuma la calitatea plasticelor si ca deja ai pus mana pe ele?
Am condus un Logan cca. 100 mii km si nu a troncanit bordul decat cand s-au deschis airbagurile la un accident.
Vezi poate zgomotul vine din cuiele de pe stalpi, acolo e o potentiala sursa de zgomote destul de enervante.

Edited by valeriu.b, 07 December 2007 - 10:36.


#70
soaie

soaie

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 709
  • Înscris: 17.04.2007
Il conduc la lucru in fiecare zi asa ca stiu ce inseamna un troncanit .
Sa apara si atunci o sa-l vedem pe viu , poti sa iti dai seama din poze ca este acelasi interior, si acum sincer crezi tu ca Renault o sa foloseasca alta calitate la el si o sa fie mai ieftin decat Loganul? nu cred , unde o sa fie castigul.

Edited by soaie, 07 December 2007 - 10:46.


#71
valeriu.b

valeriu.b

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,160
  • Înscris: 17.09.2007
Nu stiu cum va fi in realitate, in acest moment putem face doar comparatii intre ce a prezentat Reno ca va produce in Brazilia (Sandero) si ce avem pe strada (Logan).
Si mie mi se par lucruri IN PLUS fata de Logan, daca vorbim de interior. Fireste ca, in vederea obtinerii unui pret redus, se pot face economii in alte parti, mai putin vizibile.
Dar iar ajungem sa numaram banii companiei...

#72
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006
daca acest san-dero va fi la pret de golan e o chestie f buna. s-ar putea sa pun si eu botul la unul  :P .

imi place ca are garda inalta e bun de bucale si 'autostrazile romanesti'

sper sa fie mai fiabila ca si Clio.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate