Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Zapp fix

Rulment pt diferential 4motion

Lipire filtru la baterie ikea

Meserias nu mai vine sa termine l...
 Soferii prinsi bauti sau drogati ...

geometrie autorulota

Sfat achiziție laptop ~4500 ...

A fost adoptata legea privind alc...
 La multi ani Costi

Vreau sa ofer imprumut pentru con...

Usa de garaj la o magazie existenta

The worst of evil (2023)
 Proiect de lege: Romanii vor achi...

Dopuri / casti amortizare zgomot ...

Ce componente trebuie sa schimb d...

2 job-uri de 8 ore simultan.
 

Dacia Sandero

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
210 replies to this topic

#181
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005
ce bine arata panarama :)
doamneeee...prima mea masina condusa in ziua in care am avut permisul in mana a fost un break alb din '90...
nu prea am mai condus dacie dupa dar in niciun caz nu ma gandeam ca va ajunge o Dacia sa arate asa de bine :)

zau ca pe astia nemultumiti nu-i inteleg...la banii astia...arata prea bine

#182
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,719
  • Înscris: 22.11.2007

View PostH725, on May 5 2008, 12:07, said:

pretul masinilor nu depinde de lungime...  :nonobad:

Ideea e ca odata cu faceliftul asta loganul are cam acelasi interior ca Sandero, arata mai bine, e mai spatios. Chiar nu vad de ce ar cumpara cineva Sandero daca pretul va fi asa cum se preconizeaza, si anume peste Logan. Parerea mea e ca o sa scumpeasca loganul iar sandero va avea pretul loganului de acum :)

#183
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005

View Postbossake, on May 5 2008, 12:27, said:

Ideea e ca odata cu faceliftul asta loganul are cam acelasi interior ca Sandero, arata mai bine, e mai spatios. Chiar nu vad de ce ar cumpara cineva Sandero daca pretul va fi asa cum se preconizeaza, si anume peste Logan. Parerea mea e ca o sa scumpeasca loganul iar sandero va avea pretul loganului de acum :)

bossake, ala chiar e numarul tau de la masina ? :)

#184
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

View PostBasarab, on May 14 2008, 18:29, said:

Adio Toyota isris si Kia kid
total de acord. adio kyundai si santero . closed.

#185
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
Rezolvat, open.  :)

#186
msjohntm

msjohntm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 972
  • Înscris: 08.04.2006
Pretul celei mai ieftine versiuni este de 7.800 euro pe piata din Franta, iar cel mai echipat model, Prestige, costa 10.900 euro. Sursa
Vad ca au doar motoarele de 1,4-75CP si 1,6-90CP.

#187
gafytz

gafytz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 128
  • Înscris: 06.09.2006
tocmai a dat la protv: Sandero in iunie la dealri, in iulie pe strazi  :D .pret maxim 9500 :D yey. 1.6 90cp laureate + mp3 here i come :D

#188
psyluc

psyluc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 103
  • Înscris: 29.11.2006
:w00t:

Attached Files


Edited by psyluc, 22 May 2008 - 11:47.


#189
dantekk

dantekk

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 156
  • Înscris: 21.04.2008
Emisiunea de ieri

"pretul, se pare, nu va depasi" spune multe :(

#190
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005

Quote

Dacia vrea să vândă 416 Sandero pe zi  

[ http://evz.ro/pictures/articles/normal/33797ec8b116c6b2c2c47dfee1e10068.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Constructorul auto își propune să dea lovitura pe piața din România cu noul model în cinci uși, a cărui livrare începe într-o lună.

Dacia va lansa în România modelul Sandero pe 3 iunie, iar comenzile pentru mașină vor putea fi preluate imediat după lansare, astfel încât primele livrări către clienți vor fi făcute la sfârșitul lunii iunie.

Potrivit estimărilor lui Constantin Stroe, vicepreședintele Dacia, modelul se va vinde în 50.000 de unități pe piața românească, în a doua jumătate a acestui an. Altfel spus, constructorul român va vinde 416 automobile Sandero pe zi. Prin comparație, Dacia a comercializat în România, pe tot parcursul anului trecut, puțin peste 100.000 de automobile, iar vânzările totale de autoturisme pe piața locală au atins 300.000 de unități, în 2007. Pe piețele străine, oficialul constructorului estimează că vânzările vor atinge cel puțin 25.000 de unități.

„Sandero va reprezenta revirimentul vânzărilor Dacia pe piața românească. Prețul și performanțele vor atrage clienți de toate vârstele. În plus, este cea mai bine pregătită mașină pentru condițiile de trafic din România“, ne-a declarat Stroe.

Preț maxim: 9.500 de euro

Mașina va fi disponibilă în patru variante de motorizare, respectiv două pe benzină, de 1,4 litri de 75 de caiputere și 1,6 litri de 90 de cai-putere, și două diesel, ambele de 1,5 litri, în variante de putere de 70 și 85 de cai-putere. Prețul nu va depăși 9.500 de euro pentru cea mai echipată versiune, potrivit datelor anunțate de constructor la prezentarea modelului. Prețul de bază al modelului se va apropia de cel al Loganului, de circa 6.500 de euro.

În gama de prețuri în care se va plasa noul Sandero se regăsesc modele precum Chevrolet Aveo, Fiat Punto, Ford Fiesta, Opel Corsa sau Renault Symbol.

Modelul va fi comercializat, din iunie, în România, Bulgaria, Turcia și Franța, iar până la sfârșitul anului va fi disponibil clienților din 40 de țări.

Noutăți pe bicorp

Autoturismul va fi dotat cu ABS, airbaguri și sistem de asistare la frânarea de urgență, premieră pentru Dacia, care permite reducerea cu până la 20% a distanței de frânare. În România însă, Dacia Sandero va avea o garanție la jumătate față de cea oferită pe plan internațional, adică de 18 luni și 100.000 de kilometri. Oficialii Dacia au explicat că această decizie este strict legată de prețul final, care va fi mai mic în România decât pe alte piețe. În Franța, de exemplu, cea mai scumpă versiune de Sandero va costa 10.800 de euro.

Hatchback-ul Dacia Sandero are o lungime de 4,02 metri, în timp ce lățimea mașinii este de 1,746 metri, iar înălțimea de 1,53 metri. Garda la sol măsoară 15,5 centimetri. Volumul portbagajului va fi de 320 de litri, iar cu bancheta spate rabatată, acesta va depăși 1.050 de litri.

SCHIMBARE LA FAȚĂ

Sandero aduce noua siglă

Dacia Sandero este primul model care va purta noua siglă Dacia. Prezentată la Salonul Auto de la Geneva din martie 2008, odată cu lansarea Sandero, sigla nouă va fi montată inițial doar pe acest model. Vechile sigle vor fi înlocuite treptat și la celelalte mașini Dacia care urmează să fie produse. Pe noua siglă a companiei este inscripționat, cu albastru, numele Dacia în partea superioară. Noua siglă Dacia este o combinație între identitățile vizuale ale Renault și Nissan și are forma unui „U“ cromat. Actuala emblemă Dacia seamănă cu un scut, iar numele companiei este inscripționat cu litere cromate pe fond albastru.
evz

#191
pantsless

pantsless

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 219
  • Înscris: 02.10.2007
Personal, mi se pare ca arata groaznic la exterior... parca aduce a skoda Fabia (model nou)....

#192
A_Ionut

A_Ionut

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 652
  • Înscris: 05.08.2007
Credeam ca loganul arata naspa, dar intre asta si Logan as alege logan fara discutie.
Dar de... e vorba de gusturi. Si poate cand o sa il vad in realitate o sa fie altceva.

#193
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,922
  • Înscris: 25.04.2006
Cel mai mult imi place la masina asta ca prin aspect nu tipa a low cost asa cum o fac majoritatea chestiilor de sub 10000E DDP de pe piata. Romanul are fobia Daciei dar se trateaza cu SH germane :D.

#194
pantsless

pantsless

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 219
  • Înscris: 02.10.2007
in cazul meu nu e vorba de "fobia daciei". Eu chiar imi doresc sa fie scos un model "beton" in adevaratul sens al cuvantului: design int/ext reusit, performante, fiabilitate, comfort etc. Dar vad ca o cam dau in bara astia de la Dacia (renault) - e doar o parere, nu vreau sa pornesc un flame.

Si ma intreb asa.. de ce nu pot face un design care sa rupa gura targului? Doar sunt designeri, ce naiba, ii doare mana daca se straduiesc putin? :(

#195
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006

View Postpantsless, on May 29 2008, 16:38, said:

Si ma intreb asa.. de ce nu pot face un design care sa rupa gura targului? Doar sunt designeri, ce naiba, ii doare mana daca se straduiesc putin? :(
Designul e costisitor si , de obicei, cat dai, atata face. Pt Sandero (SF. DERO) au platit o punga de alune si bonus inca o punga de seminte. Si nu la designeri ci unui priceput la LEGO care a imbinat diverse elemente de Logan, Clio, tiida etc si au mai scos un model de top.

#196
pantsless

pantsless

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 219
  • Înscris: 02.10.2007
Ar trebui sa faca un efort in acest sens... Ar castiga multi clienti cu un design placut dupa parerea mea...

PS: astia de la Renault sunt cam ciudati in ultima perioada... deci au niste concepte ATAT de aratoase, si cand vine vorba sa dezvaluie produsul final: dezamagire. Drept exemplu: Laguna Coupe. Conceptul (prezentat la Geneva) era GENIAL dpv al designului, ramaneai cu gura cascata cat era de frumoasa. De ce doamne-iarta-ma nu au lasat-o asa? Da, sunt de acord ca gusturile difera de la om la om... dar in cazul de fata nu cred ca indrazneste cineva sa spuna ca produsul final arata mai bine decat conceptul.
Scuzati offtopicul.

Edited by pantsless, 29 May 2008 - 15:51.


#197
gafytz

gafytz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 128
  • Înscris: 06.09.2006
urat sau nu, reno sau Dacia, o sa se vanda super bine, asa cum s'a vandut si loganul. eu unul deabia astept sa imi iau si probabil ca voi da o comanda undeva in luna august. voi pune si un jurnal de bord dupa ce il voi cumpara.

parerea mea, la design Sandero & Logan sunt peste noul accent, iar in romania sa fim serios, la ce trebuie masini de peste 100 cai, sau suspensii in care sa iei curbele la 200 km/h. la catzi shoferi tampitzi vad, care merg cu 150 la ora cu jafuri de masini, ma face sa fiu mai atent cand ies la drum cu masina. chiar daca am carnet doar de un an, am condus mai multe masini[audi, tico, dacia], iar pe mine sincer loganu/sandero ma multumeste. intretinere mica, casco/asigurari mici, nici nu prea il sparg hotii.

deabia astept sa vad sandero pe strazi... sau macar pe site.. preturi exacte.. m'am saturat sa aud: pretul nu va depasi 9500 euro  :curse: :D

#198
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
maine sau poimane va fi lansarea oficiala si atunci vom afla preturi. Si probabil de atunci se va putea testa la dealeri.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate