Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
UPC Bucuresti - nesimtire grosolana!
Last Updated: Jun 08 2008 19:20, Started by
ecotech
, Aug 25 2007 17:54
·
0
#73
Posted 22 November 2007 - 09:48
Hehe...am inregistrat apelurile, normal, cu avertizare, ca sa nu poata comenta. Sa vedeti nesimtire, de marti tot cu scuza "trebuie sa sudam fibra" vine. Singura persoana de la Support, care cat de cat si-a dat interesul a fost Gabriel Dinescu, la care ii multumesc pe calea asta
|
#74
Posted 06 December 2007 - 20:26
hehehehe.....a trecut 1 luna de cand mi-am reziliat contractul de internet cu upc-ul si pe ultima factura nu apare nici o suma de plata pentru cele 30 de zile necesare procesarii cererii ......deci se poate.
|
#75
Posted 07 December 2007 - 10:56
authentik, on Dec 6 2007, 20:26, said: hehehehe.....a trecut 1 luna de cand mi-am reziliat contractul de internet cu upc-ul si pe ultima factura nu apare nici o suma de plata pentru cele 30 de zile necesare procesarii cererii ......deci se poate. O sa ma duc si eu azi sa reziliez contractul cu acest mare jeg numit UPC. Sa vedem daca imi vine vreo factura sau nu .... ca abia astept sa le dau in cap. |
#76
Posted 14 May 2008 - 11:54
[quote name='ecotech' date='Aug 25 2007, 15:54' post='3281503']
si eu am probleme cu nesimtitii de la upc,nu si-au respectat contractul,l-am reziliat,mi-au pierdut cererea de reziliere si m-au dat in judecata ca nu le-am platit pe vreo 4 luni abonamentul,care era reziliat,business,deci destul de scump. acum ma cert cu firma de executare judecatoreasca pentru ca nu vreau sa le dau banii si bineinteles ma voi duce la sediu upc bucuresti sa fac scandal. chiar as vrea sa adun mai multe semnaturi sa mergem la protectia consumatorului sa le facem probleme!! este inadmisibil ce se intampla in aceasta firma!!!! |
#77
Posted 15 May 2008 - 11:54
Pe bune? Te-au dat in judecata? Pai daca i-am da si noi in judecata pentru toate figurile pe care le fac de ne pica netul si ne pierd solicitarile ar fi in procese tot anul.
|
#78
Posted 15 May 2008 - 16:39
Pai daca era abonament business nu ai ce cauta la OPC. Trebuie sa mergi in instanta si sa demonstrezi ce ai zis mai sus.
|
#79
Posted 20 May 2008 - 01:20
Exact, eu așa știam, că nu se fac abonamente business decît cu persoane juridice. Ori atunci nu se aplică OPC.
Dar ce înseamnă "mi-au pierdut cererea de reziliere"? E vorba de încetarea unui contract, n-ai cerut și tu nici o dovadă că ai cerut rezilierea? Normal că n-o să te creadă nimeni pe cuvînt. |
#80
Posted 27 May 2008 - 12:53
marix2007, on Oct 4 2007, 16:00, said: asa am patit si eu dar nu ma inteleg cu ei nu stiu cum o sa o rezolv pina la urma. mi sa spus ca instalarea e gratis si m-am trezit dupa 3 luni cu 25 ron materiale. nu o sa le platesc factura asta nici daca ma aresteaza. subscriu 3 luni dupa ma sunau sa platesc 36 ron materiale de la instalare. asta dupa ce depusesem 4 reclamatii. la finalul rabdarii le-am spus ca daca indraznesc sa ma mai sune o singura data eu sun la opc si nu am mai auzit de ei a sosit dupa 4 luni si ceva factura storno mai lipsea sa imi inchida cablul in atata timp pentru neplata facturilor-ca intre timp veneau si facturi de abonament- ...atat le trebuia |
#81
Posted 27 May 2008 - 22:25
Eu m-am uitat în contract și într-adevăr scria că materialele (cu excepția cablului în limita a 10m) se plătesc. Evident, m-am uitat abia cînd m-am trezit și eu cu factura de materiale. A mea era vreo 28 de lei dacă-mi amintesc bine. Pentru un splitter TV/Internet, 5 mufe (3 la splitter, 2 la capete) și un filtru TV ca să se vadă mai bine.
Cred că poți să-i lovești liniștit pe motiv de publicitate mincinoasă, dacă ai chef. N-aș zice nimic dacă mi s-ar spune de la început treaba asta, că nu mă deranjează să plătesc chestiile de genul ăsta (mufe etc.) Dar mă deranjează cînd cineva se laudă peste tot cu "instalare gratuită" și de fapt în contract scrie altceva. Apropo, echipa de instalare v-a făcut cumva proces verbal cu toate materialele folosite? E un tabel încheiat în două exemplare pe care se scriu toate mărunțișurile folosite, și fiecare semnează exemplarul celuilalt. La mine așa a fost. Dar dacă știți sigur că n-ați semnat așa ceva înseamnă că n-au nici o dovadă că au folosit vreun "material" și le puteți spune să facă ceva pe factura aia. |
#83
Posted 28 May 2008 - 11:25
turn_on, on May 28 2008, 08:07, said: Ce asteptari aveti de la o companie pe moarte ? Stai tu linistita ca nu vor muri asa usor. Ce daca eu si alti 100000 de clienti au renuntat la serviciile lor? Pana acum singurul esec major pe piata de telecom au fost Cosmoromul si cu un facelifting, putin rebranding au iesit din rahat. Cam asta vor face si UPC dupa ce isi vor scoate banii dati pe Asstral. Mai au totusi de unde sa scada. |
#84
Posted 05 June 2008 - 18:14
bia15, on May 14 2008, 12:54, said: si eu am probleme cu nesimtitii de la upc,nu si-au respectat contractul,l-am reziliat,mi-au pierdut cererea de reziliere si m-au dat in judecata ca nu le-am platit pe vreo 4 luni abonamentul,care era reziliat,business,deci destul de scump. acum ma cert cu firma de executare judecatoreasca pentru ca nu vreau sa le dau banii si bineinteles ma voi duce la sediu upc bucuresti sa fac scandal. chiar as vrea sa adun mai multe semnaturi sa mergem la protectia consumatorului sa le facem probleme!! este inadmisibil ce se intampla in aceasta firma!!!! Fix acelasi lucru se'ntampla si la firma noastra. Am postat doar ca sa confirm, insa nu inteleg, e clar ca e vorba de o noua metoda de furt (grosolan). Oare nu exista POLITIE in tara asta? Cica suntem si-n Europa (ce-or crede sefii lor din Olanda despre asta?) Cine lucreaza cu ei, ca noi sa pateasca. |
#85
Posted 08 June 2008 - 19:20
Eu nu vă înțeleg. Evident că nu țin cu UPC pentru că m-am convins cît de delăsători sînt. Dar voi, cum puteți să vă bazați exclusiv pe vorbe cînd faceți o chestie? Mai ales că e vorba de lucruri făcute pe persoană juridică. Nu mergi pe vorbe cînd reziliezi ci îi anunți în scris și obții o dovadă că au primit notificarea. Voi înțeleg că n-ați făcut asta. Or fi ei nesimțiți, dar și voi sînteți fraieri.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users