Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...
 Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint
 Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity
 Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 

Centrala telefonica + 4 terminale

- - - - -
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1
bob

bob

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 11.12.2001
Salutare,

Ma intereseaza o solutie hardware, respectiv o centrala telefonica + 4 terminale pentru operatori (casti), care sa ruteze 2 linii astral, 1 linie Rtel, 2 linii ISDN Rtel. Rutarea sa se faca pe "cozi" de agenti autentificati la centrala de preferinta. Este necesar sa se poata scoate rapoarte detaliate outbound si inbound pe user, extensie si/sau linie telefonica.
Orice alte optiuni ar fi binevenite.

Credeti ca pot realiza asa ceva cu un buget de 600-1000 USD?

10Xbob

#2
Merce

Merce

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 19.04.2003
Hmm, un mic call center...incerca sa cauti pe google firme din ro care sa ofere astfel de solutii, cel putin partea de hardware, nu stiu daca iti ofera si software.

#3
beia

beia

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 20.09.2005
Daca este doar un dispecerat/secretariat simplu se poate utiliza un sistem de centrala telefonica de secretariat. http://www.dect.ro/m...lstra-p-67.html

Daca se doresc statistici si rapoarte atunci se poate folosi o centrala telefonica Siemens configurata sa ruteze apelurile in grupuri si cozi de asteptare impreuna cu un soft de call-center HiPath ProCenter. http://www.dect.ro/c...onice-c-51.html

 bob, on Jun 2 2004, 20:45, said:

Salutare,
Ma intereseaza o solutie hardware, respectiv o centrala telefonica + 4 terminale pentru operatori (casti), care sa ruteze 2 linii astral, 1 linie Rtel, 2 linii ISDN Rtel. Rutarea sa se faca pe "cozi" de agenti autentificati la centrala de preferinta. Este necesar sa se poata scoate rapoarte detaliate outbound si inbound pe user, extensie si/sau linie telefonica.
Orice alte optiuni ar fi binevenite.
Credeti ca pot realiza asa ceva cu un buget de 600-1000 USD?
10Xbob


#4
pnflorin

pnflorin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 22.08.2003
beia, usor cu call center-ul, remember Apa ... doar nu vreti sa stie tot poporu cum v-ati chinuit si cum s-a rezolvat

#5
cmidp

cmidp

    medicine for the brain

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,078
  • Înscris: 02.03.2003

 bob, on Jun 2 2004, 18:45, said:

Salutare,
Ma intereseaza o solutie hardware, respectiv o centrala telefonica + 4 terminale pentru operatori (casti), care sa ruteze 2 linii astral, 1 linie Rtel, 2 linii ISDN Rtel. Rutarea sa se faca pe "cozi" de agenti autentificati la centrala de preferinta. Este necesar sa se poata scoate rapoarte detaliate outbound si inbound pe user, extensie si/sau linie telefonica.
Orice alte optiuni ar fi binevenite.
Credeti ca pot realiza asa ceva cu un buget de 600-1000 USD?
10Xbob

Nu stiu Astralul ce tip de sistem foloseste asa ca nu ma pot pronunta. Dar pt restul e destul de laxa:

1. Asterisk instalat (o centrala telefonica foarte reliable pe Linux/Windows ce stie sa faca absolut tot... daca stii s-o programezi:)

2. un card analogic pt linia Romtelecom ( www.digium.com ei ofera asa ceva la preturi mici, nu stiu cine e dealer in Romania)

3. un card ISDN (cu doua intrari) pt liniile ISDN de la Romtelecom

4. (aici e la alegere):
- 4 telefoane ce le legi la placa analogica
- 4 telefoane IP ce se autentifica direct la serverul Asterisk

Costurile sunt sub 1000 euro, nu stiu preturile exacte, dar placa analogica e vreo 200 euro, un card ISDN vreo 80, un calculator pe care sa ruleze, nu trebuie un monstru, ceva de 300 euro e arhisuficient.

Cu Asterisk-ul cu pricina poti sa faci callrouting (adica sa definesti ca in functie de destinatie sa se foloseasca o anumita linie, in functie de congestii idem, stie sa faca tot:)

Partea proasta e ca Asteriskul necesita oaresce munca de configurare.

#6
lepov

lepov

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 464
  • Înscris: 12.07.2005
Eram convins ca va aparea un raspuns rapid de la Beia Consult Bucuresti (beia este doar nick-ul). Ce rechin esti?!
Uneori sunt profi, alteori sar sa ia banul. Per total sunt OK. Poti sa ai incredere in ei, cel putin d.p.d.v al pretului. Uneori, pentru a avea pretul cel mai mic, combina echipamente care ies din sfera unei solutii de cea mai buna calitate, dar asta o fac pentru ca se prefera varianta cu cele mai mici costuri (clientul o cere).
Totusi nu ezita sa mergi la ei in loc sa alegi un no-name pe piata. Conteaza si garantia unei firme care este furnizor al Romtelecom-ului.

#7
beia

beia

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 20.09.2005

 cmidp, on Mar 12 2006, 00:54, said:

Nu stiu Astralul ce tip de sistem foloseste asa ca nu ma pot pronunta. Dar pt restul e destul de laxa:

1. Asterisk instalat (o centrala telefonica foarte reliable pe Linux/Windows ce stie sa faca absolut tot... daca stii s-o programezi:)

2. un card analogic pt linia Romtelecom ( www.digium.com ei ofera asa ceva la preturi mici, nu stiu cine e dealer in Romania)

3. un card ISDN (cu doua intrari) pt liniile ISDN de la Romtelecom

4. (aici e la alegere):
- 4 telefoane ce le legi la placa analogica
- 4 telefoane IP ce se autentifica direct la serverul Asterisk

Costurile sunt sub 1000 euro, nu stiu preturile exacte, dar placa analogica e vreo 200 euro, un card ISDN vreo 80, un calculator pe care sa ruleze, nu trebuie un monstru, ceva de 300 euro e arhisuficient.

Cu Asterisk-ul cu pricina poti sa faci callrouting (adica sa definesti ca in functie de destinatie sa se foloseasca o anumita linie, in functie de congestii idem, stie sa faca tot:)

Partea proasta e ca Asteriskul necesita oaresce munca de configurare.

1. In general Asterisk este o solutie ok pentru anumite categorii de aplicatii.

2.3 se pot folosi pentru punctul 2 si 3 sau card analogic cu mai multe porturi (4 / 8) sau cardul ISDN cu mai multe intrari (1BRI, 4BRI, 1PRI, 2PRI) cu facilitati doar de voce (mai ieftin) de la firma EICON (www.eicon.com). Placile sunt din categoria DIVA SERVER profesionale, garantie 5 ani, pretul este totusi mai mare decat cele client pasive.

4. Pentru telefoane solutia soft-phone este cea mai avantajoasa.

#8
****

****

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 13.05.2006
Asterisk chestia asta ma interesa si pe mine dar nu am gasit pentru windows .. :) .. se poate preciza un link ?

#9
nicudotro

nicudotro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 22.06.2004
Exista si pentru windows dar nu il recomand decat pentru a te "juca" cu el http://www.asteriskwin32.com

#10
LordSad

LordSad

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 169
  • Înscris: 18.06.2004
Eu vreau un soft .. care sa poata spune un messaj exact ..  cum este la banca si dupa aia cand vrea persoana .. sa te preia sa vorbeasca cu tine .. asta doar pentru o persoana ..


Va multumesc

#11
cmidp

cmidp

    medicine for the brain

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,078
  • Înscris: 02.03.2003

 LordSad, on May 16 2006, 16:49, said:

Eu vreau un soft .. care sa poata spune un messaj exact ..  cum este la banca si dupa aia cand vrea persoana .. sa te preia sa vorbeasca cu tine .. asta doar pentru o persoana ..
Va multumesc

Si pt tine, si pt toti ce vor mai intreba: Asterisk se cheama solutia pt orice ce tine de centrale telefonice.

Homepage: http://www.asterisk.org/

Documentatie cat cuprinde: http://www.voip-info.org/wiki-Asterisk

Acest soft stie sa faca foarte, foarte multe. Ca centrala telefonica, stie sa faca tot as putea spune. Cestia cu callcenterul e pepsi.

Principalul e ca cineva sa stie sa lucreze cu el.

P.S. nu uitati ca pt interconectarea cu retelele de telefonie clasica va trebuie niste echipamente hardware totusi.

#12
pnflorin

pnflorin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 22.08.2003
cmidp
lasa-ne cu abureli d'astea... baga tu un * in paine cu ceva mai multi abonati si s-a terminat smekeria; aia e daca vrei sa vb tu cu vecina/vecinu de bloc.

LordSad
aia se voice treatment, asta sunt putini care stiu sa o faca a la carte - nortel, avaya...

#13
cmidp

cmidp

    medicine for the brain

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,078
  • Înscris: 02.03.2003

 pnflorin, on May 16 2006, 21:55, said:

cmidp
lasa-ne cu abureli d'astea... baga tu un * in paine cu ceva mai multi abonati si s-a terminat smekeria; aia e daca vrei sa vb tu cu vecina/vecinu de bloc.

Eh, fiecare cu cat se pricepe.

La nivel de Romania evident ca tu-ti imaginezi ca iei PC-ul pe care ai si Windows si Redhat 5.1, 'bootezi in Linux'  si dupa ce nu stii sa-l setezi, spui ca-i un jaf.

Chestiile astea folosite la nivel de companie, se trateaza ca atare, adica niste clustere, linii E1 si voila (de vezi) cu 80 mii euro, ai ceea ce-ti oferea si Siemens sau Ericsson pt 1 - 1.5 milioane euro. (caz concret)

Una peste alta, solutia software nu v-a ajunge niciodata la stabilitatii celei hardware dar ca raport calitate/pret kicks ass.

Acest Asterisk stie sa interogheze LDAP, MySQL, telefoanele au browser XML pe ele, chestii pe care un om obisnuit cu simpla centrala telefonica la care formeaza 0 in fata pt a avea 'linie cu exteriorul'  habar nu are.

In Romania oricum nu exista piata pt asa ceva si nici oameni ce sa aprecieze.

Btw, cei de la SmwartCall si TelefonIP folosesc Asterisk si au ca utilizatori online cate 600-700.

You do the math.

#14
LordSad

LordSad

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 169
  • Înscris: 18.06.2004
Pai si pana la urma  .. cum .. pnflorin pot sa fac asa ceva nu este un soft ? chiar am nevoie.... mersi

#15
nicudotro

nicudotro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 22.06.2004
Poti sa faci asta cu * super usor . Si stai linistit eu administrez un asterisk prin care trec zeci de mii se minute pe zi si n-are nici o problema

Edited by nicudotro, 17 May 2006 - 01:11.


#16
LordSad

LordSad

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 169
  • Înscris: 18.06.2004
deci vam intrebat si eu mai sus de un soft care sa faca ce am spus  ..  :) va rog mult puteti sa ma ajutati ....

#17
cmidp

cmidp

    medicine for the brain

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,078
  • Înscris: 02.03.2003

 LordSad, on May 17 2006, 07:52, said:

deci vam intrebat si eu mai sus de un soft care sa faca ce am spus  ..  :) va rog mult puteti sa ma ajutati ....

Si ti s-a raspuns de cel putin 3 ori dar ai prefarat sa-l asculti pe pnflorin ce n-a spus nimic.

Daca ti-e lene sa citesti (si te cred, ca e stufoasa treaba) atunci nu-ti ramane decat sa platesti pe cineva ce stie.

#18
LordSad

LordSad

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 169
  • Înscris: 18.06.2004
deci pot face cu asterisk ?  bun asta am inteles .. dar eu nu mai vreau sa iau cardu ala care in romania face 1000 si ceva de euro .. nu "cmidp" scuze .. pentru ca am intrebat .. credeam ca ar mai putea fi un soft mai simplu sa faca doar asta ..

Edited by LordSad, 17 May 2006 - 13:25.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate