Centrala telefonica + 4 terminale
Last Updated: Jan 22 2007 14:32, Started by
bob
, Jun 02 2004 19:45
·
0
#1
Posted 02 June 2004 - 19:45
Salutare,
Ma intereseaza o solutie hardware, respectiv o centrala telefonica + 4 terminale pentru operatori (casti), care sa ruteze 2 linii astral, 1 linie Rtel, 2 linii ISDN Rtel. Rutarea sa se faca pe "cozi" de agenti autentificati la centrala de preferinta. Este necesar sa se poata scoate rapoarte detaliate outbound si inbound pe user, extensie si/sau linie telefonica. Orice alte optiuni ar fi binevenite. Credeti ca pot realiza asa ceva cu un buget de 600-1000 USD? 10Xbob |
#2
Posted 03 June 2004 - 08:40
Hmm, un mic call center...incerca sa cauti pe google firme din ro care sa ofere astfel de solutii, cel putin partea de hardware, nu stiu daca iti ofera si software.
|
#3
Posted 28 January 2006 - 12:27
Daca este doar un dispecerat/secretariat simplu se poate utiliza un sistem de centrala telefonica de secretariat. http://www.dect.ro/m...lstra-p-67.html
Daca se doresc statistici si rapoarte atunci se poate folosi o centrala telefonica Siemens configurata sa ruteze apelurile in grupuri si cozi de asteptare impreuna cu un soft de call-center HiPath ProCenter. http://www.dect.ro/c...onice-c-51.html bob, on Jun 2 2004, 20:45, said: Salutare, Ma intereseaza o solutie hardware, respectiv o centrala telefonica + 4 terminale pentru operatori (casti), care sa ruteze 2 linii astral, 1 linie Rtel, 2 linii ISDN Rtel. Rutarea sa se faca pe "cozi" de agenti autentificati la centrala de preferinta. Este necesar sa se poata scoate rapoarte detaliate outbound si inbound pe user, extensie si/sau linie telefonica. Orice alte optiuni ar fi binevenite. Credeti ca pot realiza asa ceva cu un buget de 600-1000 USD? 10Xbob |
#4
Posted 11 March 2006 - 22:57
beia, usor cu call center-ul, remember Apa ... doar nu vreti sa stie tot poporu cum v-ati chinuit si cum s-a rezolvat
|
#5
Posted 11 March 2006 - 23:54
bob, on Jun 2 2004, 18:45, said: Salutare, Ma intereseaza o solutie hardware, respectiv o centrala telefonica + 4 terminale pentru operatori (casti), care sa ruteze 2 linii astral, 1 linie Rtel, 2 linii ISDN Rtel. Rutarea sa se faca pe "cozi" de agenti autentificati la centrala de preferinta. Este necesar sa se poata scoate rapoarte detaliate outbound si inbound pe user, extensie si/sau linie telefonica. Orice alte optiuni ar fi binevenite. Credeti ca pot realiza asa ceva cu un buget de 600-1000 USD? 10Xbob Nu stiu Astralul ce tip de sistem foloseste asa ca nu ma pot pronunta. Dar pt restul e destul de laxa: 1. Asterisk instalat (o centrala telefonica foarte reliable pe Linux/Windows ce stie sa faca absolut tot... daca stii s-o programezi:) 2. un card analogic pt linia Romtelecom ( www.digium.com ei ofera asa ceva la preturi mici, nu stiu cine e dealer in Romania) 3. un card ISDN (cu doua intrari) pt liniile ISDN de la Romtelecom 4. (aici e la alegere): - 4 telefoane ce le legi la placa analogica - 4 telefoane IP ce se autentifica direct la serverul Asterisk Costurile sunt sub 1000 euro, nu stiu preturile exacte, dar placa analogica e vreo 200 euro, un card ISDN vreo 80, un calculator pe care sa ruleze, nu trebuie un monstru, ceva de 300 euro e arhisuficient. Cu Asterisk-ul cu pricina poti sa faci callrouting (adica sa definesti ca in functie de destinatie sa se foloseasca o anumita linie, in functie de congestii idem, stie sa faca tot:) Partea proasta e ca Asteriskul necesita oaresce munca de configurare. |
#6
Posted 11 March 2006 - 23:59
Eram convins ca va aparea un raspuns rapid de la Beia Consult Bucuresti (beia este doar nick-ul). Ce rechin esti?!
Uneori sunt profi, alteori sar sa ia banul. Per total sunt OK. Poti sa ai incredere in ei, cel putin d.p.d.v al pretului. Uneori, pentru a avea pretul cel mai mic, combina echipamente care ies din sfera unei solutii de cea mai buna calitate, dar asta o fac pentru ca se prefera varianta cu cele mai mici costuri (clientul o cere). Totusi nu ezita sa mergi la ei in loc sa alegi un no-name pe piata. Conteaza si garantia unei firme care este furnizor al Romtelecom-ului. |
#7
Posted 12 March 2006 - 22:33
cmidp, on Mar 12 2006, 00:54, said: Nu stiu Astralul ce tip de sistem foloseste asa ca nu ma pot pronunta. Dar pt restul e destul de laxa: 1. Asterisk instalat (o centrala telefonica foarte reliable pe Linux/Windows ce stie sa faca absolut tot... daca stii s-o programezi:) 2. un card analogic pt linia Romtelecom ( www.digium.com ei ofera asa ceva la preturi mici, nu stiu cine e dealer in Romania) 3. un card ISDN (cu doua intrari) pt liniile ISDN de la Romtelecom 4. (aici e la alegere): - 4 telefoane ce le legi la placa analogica - 4 telefoane IP ce se autentifica direct la serverul Asterisk Costurile sunt sub 1000 euro, nu stiu preturile exacte, dar placa analogica e vreo 200 euro, un card ISDN vreo 80, un calculator pe care sa ruleze, nu trebuie un monstru, ceva de 300 euro e arhisuficient. Cu Asterisk-ul cu pricina poti sa faci callrouting (adica sa definesti ca in functie de destinatie sa se foloseasca o anumita linie, in functie de congestii idem, stie sa faca tot:) Partea proasta e ca Asteriskul necesita oaresce munca de configurare. 1. In general Asterisk este o solutie ok pentru anumite categorii de aplicatii. 2.3 se pot folosi pentru punctul 2 si 3 sau card analogic cu mai multe porturi (4 / 8) sau cardul ISDN cu mai multe intrari (1BRI, 4BRI, 1PRI, 2PRI) cu facilitati doar de voce (mai ieftin) de la firma EICON (www.eicon.com). Placile sunt din categoria DIVA SERVER profesionale, garantie 5 ani, pretul este totusi mai mare decat cele client pasive. 4. Pentru telefoane solutia soft-phone este cea mai avantajoasa. |
#8
Posted 13 May 2006 - 19:20
Asterisk chestia asta ma interesa si pe mine dar nu am gasit pentru windows .. .. se poate preciza un link ?
|
#9
Posted 14 May 2006 - 18:12
Exista si pentru windows dar nu il recomand decat pentru a te "juca" cu el http://www.asteriskwin32.com
|
#10
Posted 16 May 2006 - 16:49
Eu vreau un soft .. care sa poata spune un messaj exact .. cum este la banca si dupa aia cand vrea persoana .. sa te preia sa vorbeasca cu tine .. asta doar pentru o persoana ..
Va multumesc |
|
#11
Posted 16 May 2006 - 19:46
LordSad, on May 16 2006, 16:49, said: Eu vreau un soft .. care sa poata spune un messaj exact .. cum este la banca si dupa aia cand vrea persoana .. sa te preia sa vorbeasca cu tine .. asta doar pentru o persoana .. Va multumesc Si pt tine, si pt toti ce vor mai intreba: Asterisk se cheama solutia pt orice ce tine de centrale telefonice. Homepage: http://www.asterisk.org/ Documentatie cat cuprinde: http://www.voip-info.org/wiki-Asterisk Acest soft stie sa faca foarte, foarte multe. Ca centrala telefonica, stie sa faca tot as putea spune. Cestia cu callcenterul e pepsi. Principalul e ca cineva sa stie sa lucreze cu el. P.S. nu uitati ca pt interconectarea cu retelele de telefonie clasica va trebuie niste echipamente hardware totusi. |
#12
Posted 16 May 2006 - 21:55
cmidp
lasa-ne cu abureli d'astea... baga tu un * in paine cu ceva mai multi abonati si s-a terminat smekeria; aia e daca vrei sa vb tu cu vecina/vecinu de bloc. LordSad aia se voice treatment, asta sunt putini care stiu sa o faca a la carte - nortel, avaya... |
#13
Posted 16 May 2006 - 22:18
pnflorin, on May 16 2006, 21:55, said: cmidp lasa-ne cu abureli d'astea... baga tu un * in paine cu ceva mai multi abonati si s-a terminat smekeria; aia e daca vrei sa vb tu cu vecina/vecinu de bloc. Eh, fiecare cu cat se pricepe. La nivel de Romania evident ca tu-ti imaginezi ca iei PC-ul pe care ai si Windows si Redhat 5.1, 'bootezi in Linux' si dupa ce nu stii sa-l setezi, spui ca-i un jaf. Chestiile astea folosite la nivel de companie, se trateaza ca atare, adica niste clustere, linii E1 si voila (de vezi) cu 80 mii euro, ai ceea ce-ti oferea si Siemens sau Ericsson pt 1 - 1.5 milioane euro. (caz concret) Una peste alta, solutia software nu v-a ajunge niciodata la stabilitatii celei hardware dar ca raport calitate/pret kicks ass. Acest Asterisk stie sa interogheze LDAP, MySQL, telefoanele au browser XML pe ele, chestii pe care un om obisnuit cu simpla centrala telefonica la care formeaza 0 in fata pt a avea 'linie cu exteriorul' habar nu are. In Romania oricum nu exista piata pt asa ceva si nici oameni ce sa aprecieze. Btw, cei de la SmwartCall si TelefonIP folosesc Asterisk si au ca utilizatori online cate 600-700. You do the math. |
#14
Posted 16 May 2006 - 23:31
Pai si pana la urma .. cum .. pnflorin pot sa fac asa ceva nu este un soft ? chiar am nevoie.... mersi
|
#15
Posted 17 May 2006 - 01:11
Poti sa faci asta cu * super usor . Si stai linistit eu administrez un asterisk prin care trec zeci de mii se minute pe zi si n-are nici o problema
Edited by nicudotro, 17 May 2006 - 01:11. |
|
#16
Posted 17 May 2006 - 07:52
deci vam intrebat si eu mai sus de un soft care sa faca ce am spus .. va rog mult puteti sa ma ajutati ....
|
#17
Posted 17 May 2006 - 10:42
LordSad, on May 17 2006, 07:52, said: deci vam intrebat si eu mai sus de un soft care sa faca ce am spus .. va rog mult puteti sa ma ajutati .... Si ti s-a raspuns de cel putin 3 ori dar ai prefarat sa-l asculti pe pnflorin ce n-a spus nimic. Daca ti-e lene sa citesti (si te cred, ca e stufoasa treaba) atunci nu-ti ramane decat sa platesti pe cineva ce stie. |
#18
Posted 17 May 2006 - 12:31
deci pot face cu asterisk ? bun asta am inteles .. dar eu nu mai vreau sa iau cardu ala care in romania face 1000 si ceva de euro .. nu "cmidp" scuze .. pentru ca am intrebat .. credeam ca ar mai putea fi un soft mai simplu sa faca doar asta ..
Edited by LordSad, 17 May 2006 - 13:25. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users