Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Folosirea Detectoarelor de Radar in alte tari
Ultima postare: aug 14 2016 15:50, Inițiat de
Speedo
, aug 03 2007 13:50
·
0
#91
Publicat: 12 octombrie 2008 - 17:08
Deși suntem offtopic, acea cameră care nu emite nici microunde în benzile comune și nici laser ar putea folosi următoarele metode de verificare a vitezei:
1. Microunde într-o bandă specială 2. Senzori piezoelectrici montați lângă drum (pot fi și cu conexiune wireless) 3. Senzori inductivi montați sub asfalt (există și variante cu emițător, care nu necesită conectarea camerei la senzor - wireless - se folosesc mai ales în UK) 4. Detectare a mișcării (virtual loop) prin supraimpunerea peste imaginea video a unor marcaje virtuale și măsurarea timpului de parcurgere dintre marcaje Sau poate că acea cameră permite control de la distanță și făceau Instant-On cu ea... Editat de SCDB, 12 octombrie 2008 - 17:10. |
#92
Publicat: 13 octombrie 2008 - 12:29
SCDB, on Oct 12 2008, 17:08, said: Deși suntem offtopic, acea cameră care nu emite nici microunde în benzile comune și nici laser ar putea folosi următoarele metode de verificare a vitezei: 1. Microunde într-o bandă specială 2. Senzori piezoelectrici montați lângă drum (pot fi și cu conexiune wireless) 3. Senzori inductivi montați sub asfalt (există și variante cu emițător, care nu necesită conectarea camerei la senzor - wireless - se folosesc mai ales în UK) 4. Detectare a mișcării (virtual loop) prin supraimpunerea peste imaginea video a unor marcaje virtuale și măsurarea timpului de parcurgere dintre marcaje Sau poate că acea cameră permite control de la distanță și făceau Instant-On cu ea... Instant-on nu faceau. Politistii stau intr-o duba civila la cca 20 m distanta, trasa pe spatiul verde (cat mai putin vizibil) si nu pe sensul de mers,ci lateral fara nici o legatura cu traficul. Ei nu urmaresc traficul, ci doar stau acolo pentru alimentarea radarului cu curent de la masina ( 12 V sau invertor 220 V --nu stiu ).Si probabil au grija sa nu le fure cineva ,,aparatul '' , care e destul de mic (cat o camera Gatso de la noi, dar fara stalp) Camera nu filmeaza, ci fotografiaza.Nu exista marcaje pe sosea sau in asfalt acolo unde o aseaza ( ei aseaza aceste camere aleatoriu, unde sunt reduceri de viteza --in cazul de mai sus reducere de 70 km/h pe un drum secundar unde limita e de 100 km/h). Cred ca ramane doar prima varianta ( a doua e putin probabila). Am observat ca in dreptul unor camere fixe din oras (acelea ,,badarane'' gen Gatso de la noi, ditamai cutia pe un stalp, vizibila de la 200 m) detectorul V1 nu scoate nici un sunet.Probabil folosesc aceleasi frecvente pe care detectorul nu le acopera. SAU... ???? Editat de travelman, 13 octombrie 2008 - 12:30. |
#94
Publicat: 22 octombrie 2008 - 15:34
travelman, on Oct 13 2008, 13:29, said: Instant-on nu faceau. Politistii stau intr-o duba civila la cca 20 m distanta, trasa pe spatiul verde (cat mai putin vizibil) si nu pe sensul de mers,ci lateral fara nici o legatura cu traficul. Ei nu urmaresc traficul, ci doar stau acolo pentru alimentarea radarului cu curent de la masina ( 12 V sau invertor 220 V --nu stiu ).Si probabil au grija sa nu le fure cineva ,,aparatul '' , care e destul de mic (cat o camera Gatso de la noi, dar fara stalp) Camera nu filmeaza, ci fotografiaza.Nu exista marcaje pe sosea sau in asfalt acolo unde o aseaza ( ei aseaza aceste camere aleatoriu, unde sunt reduceri de viteza --in cazul de mai sus reducere de 70 km/h pe un drum secundar unde limita e de 100 km/h). Cred ca ramane doar prima varianta ( a doua e putin probabila). Am observat ca in dreptul unor camere fixe din oras (acelea ,,badarane'' gen Gatso de la noi, ditamai cutia pe un stalp, vizibila de la 200 m) detectorul V1 nu scoate nici un sunet.Probabil folosesc aceleasi frecvente pe care detectorul nu le acopera. SAU... ???? |
#96
Publicat: 15 decembrie 2008 - 11:49
In Bulgaria se practica mai nou "veioza simultan cu miscarea radarului in sens invers miscarii masinii" astfel ajungi sa te inregistreze cu o viteza mult mai mare decat o aveai... de unde rezulta ca poti ramane fara permis f.f. usor (daca nu dai la pace pe multi euroi! in Bg amenda e de 300 euro si nu-ti da dovada, nu se face poza sau inregistrare video e pe baza de martor politai!!)
|
#97
Publicat: 25 decembrie 2008 - 20:24
Am vazut recent la tv, - de fapt soatza a vazut, nu eu, de aceea nu sunt lamurit - , ca detectoarele de radar nu mai sunt legale in Austria. Intrucat urmeaza sa plec pe 5 ianuarie spre Austria, traversand Ungaria, as vrea sa-mi spuna cineva daca (mai) sunt sau nu legale in Ungaria / Austria.
Mentionez ca am un Whistler XTR-325, posesor de Ku, VG-2, POP s.a.m.d. Sarbatori cu bine! Am vazut recent la tv, - de fapt soatza a vazut, nu eu, de aceea nu sunt lamurit - , ca detectoarele de radar nu mai sunt legale in Austria. Intrucat urmeaza sa plec pe 5 ianuarie spre Austria, traversand Ungaria, as vrea sa-mi spuna cineva daca (mai) sunt sau nu legale in Ungaria / Austria. Mentionez ca am un Whistler XTR-325, posesor de Ku, VG-2, POP s.a.m.d. Sarbatori cu bine! |
#98
Publicat: 04 ianuarie 2009 - 16:00
Am fo' pe la Sarbi, nu stiu daca e interzis au ba, dar ala n-a avut nici o greata cand ne tiganeam pe spaga acolosea. Pentru cine poate crede, politia lor are lasere, si asta pe echipaje cu niste chichinete de Punto, de nici nu te astepti.
Mi-a dat cu ala in bot 2 sec, celalalt deja scotea paleta pe geam. I-am zis ca nu cred ca e echipaj de radar, s-a prezentat cu pistolul si mi l-a pus in detector, ala era. Damn. Amenda cica ar fi fost 40 E pentru 25+, in final am scapat cu 15E, si mi-a zis ca mai erau 3 controale in fata, tot cu laser. Intamplarea se face ca unul din alea din fata avea un radar in X, o cutie mare montata pe capota la un Fiat mai batran ca mine, altfel il luam in plin si cu viteza mare, de presimt ca lasam pe acolo vreo galagie de bani. |
#99
Publicat: 05 ianuarie 2009 - 11:02
zugry, on Dec 25 2008, 20:24, said: Am vazut recent la tv, - de fapt soatza a vazut, nu eu, de aceea nu sunt lamurit - , ca detectoarele de radar nu mai sunt legale in Austria. Intrucat urmeaza sa plec pe 5 ianuarie spre Austria, traversand Ungaria, as vrea sa-mi spuna cineva daca (mai) sunt sau nu legale in Ungaria / Austria. Mentionez ca am un Whistler XTR-325, posesor de Ku, VG-2, POP s.a.m.d. Sarbatori cu bine! Am vazut recent la tv, - de fapt soatza a vazut, nu eu, de aceea nu sunt lamurit - , ca detectoarele de radar nu mai sunt legale in Austria. Intrucat urmeaza sa plec pe 5 ianuarie spre Austria, traversand Ungaria, as vrea sa-mi spuna cineva daca (mai) sunt sau nu legale in Ungaria / Austria. Mentionez ca am un Whistler XTR-325, posesor de Ku, VG-2, POP s.a.m.d. Sarbatori cu bine! |
#100
Publicat: 26 februarie 2009 - 11:41
Salutare, ce mai faceti?
Iata inca un caz in care un roman a fost gasit cu detector de radar in Italia. A trebuit sa marcheze banul si spune el ca l-ar fi batut politia din Amaro, regiunea Udine. Ce m-a uimit e ca sunt 2 mosnegi. Italia e o tara frumoasa si primitoare dar cititi tabelul de mai jos cand planuiti o calatorie. http://www.mae.ro/po...abel_radare.pdf Editat de gunnarson, 26 februarie 2009 - 11:42. |
|
#101
Publicat: 26 februarie 2009 - 13:35
asztalos, on Jan 5 2009, 11:02, said: In Ungaria, detectoarele sunt in continuare legale. In Austria, NU! Da, or fi ele legale, dar eu cand am trecut granita la 5 Ianuarie am intrebat vamesul ungur si am primit un raspuns ideal: "da, sunt legale, dar daca te opreste politia s-ar putea sa fie problema, deci mai bine da-l jos". Bineinteles, era politia la 2 km dupa vama, l-am dat jos si surprise> vroiau sa vada daca avem nisip, lanturi, vesta, cauciuri de iarna, etc... Ideea e ca eu l-am folosit in ideea de a il piti daca vedeam rendorseg si mi-a citit cam toate radarele de prin sate, inclusiv camerele radar cu afisaj, in schimb pe autostrazi nu a vazut nimic, in timp ce IGO2008 mi-a indicat aproape toate camerele si radarele fixe cu o precizie de pina la 200m. Sa aveti drumuri bune! PS: In Italia nu am vazut radare dar am vazut o groaza de accidente urate pe autostrazi |
#102
Publicat: 02 martie 2009 - 15:00
In Slovacia se folosesc Laserele de catre un "civil" care te ia din spate si dupa 200m te opreste echipajul! amenda minima 66 euro! nu au camere fixe!!
In Polonia sunt o groaza de camere pe E-uri dar la foarte multe nu caraie detectorul, multe nici nu le cunoaste iGo8 (oricum nici detectorul nu caraie la ele ) |
#104
Publicat: 19 iunie 2009 - 22:56
În zona dedicată călătoriilor auto în afara țării a apărut un mesaj scris de cineva care s-a întors din Bulgaria zilele astea și a afirmat cu tărie că de curând în Bulgaria nu mai este permisă folosirea detectorului de radar, iar informația arf fi luat-o de pe saitul MAE!
Informația asta este veche, iar eu am fost acum două săptămâni în BG cu detectorul la vedere, la fel ca și în țară, fără nici o problemă! Știe cineva, ceva despre asta? Informații mai recente? Sincer. mie nu-mi prea vine să cred și mă voi interesa de la sursă, dar nu mai ajung în BG până la sfârșitul lunii iulie! |
#105
Publicat: 05 iulie 2009 - 21:42
Tocmai m-am intors din Serbia, Croatia, Slovenia, Italia ... am avut un detector radar solar Yupiteru SVE-66R ... l-am folosit peste tot, foarte bun, vede camerele fixe care te iau din spate pe autostrazi in Croatia si Italia fara probleme, de la distanta suficienta astfel incat sa ai timp sa franezi chiar si de la 160km/h, cu cat mergeam de obicei ... Bineinteles ca l-am tinut ascuns, intre parasolar si plafon, fara fir.
|
|
#107
Publicat: 20 iulie 2009 - 09:06
Camere fixe pe autostrada in Croatia n-am vazut, nu stiu ce zice colegul de mai sus. Am vazut totusi multe bucle inductive, iar langa ele, pe marginea drumului, cate un panou de control cu alimentare solara, insa m-am uitat foarte atent si dupa camera atasata si nu era. Buclele astea erau ingropate in asfalt cam din 10 in 10 km, deci daca totusi ar fi implementat croatii un sistem de masurare a vitezei pe autostrada, cred ca ar fi mers pe solutia cu bucla, ceea ce inseamna ca poti sa arunci detectorul.
In Serbia si Croatia au pistoale laser, deci detectorul are rol pur informativ. Noi am luat un radar cu 108 pe limitare de 80 si nici nu l-am mirosit - ne-a impuscat cu laserul un motopolitist de dupa niste boscheti. Amenda era 150 de euro, deci putin mai mare ca in romania unde ai fi luat vreo 60-70 de euro. Am facut pariu cu el pe 30 de euro ca aveam viteza regulamentara, ne-a aratat pistolul pe care scria 108, am pierdut pariul, i-am platit omului 30 de euro si fiecare pe drumul lui. Grija mare pe-acolo ca pistoalele alea laser sunt periculoase rau! |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi