Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tatuator handpoke

Plaja de nudisti in Grecia?

Mufa microusb a telefonului mobil...

"Ciudatenii" control pasa...
 Impamantare

Apple maps pe Windows 10

Sfarsitul woke-ismului si al core...

Probleme fibra (internet ) rooter...
 Renovare completa + pompa de cald...

Libre Office nu vad liniile

Modalitați amuzante și ...

O disparitie de ani buni, Acces D...
 Mancarea e scumpa

Parere achiziționare BMW G20

Schimbarea bateriei moderne la VA...

Rostschreck Lidl
 

Toyota Prius

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
2130 replies to this topic

#2053
axxa84

axxa84

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,551
  • Înscris: 13.01.2006

 lungubogdan, on 10 octombrie 2017 - 20:01, said:

Cum adica sa profite de taxarea masinilor hibride? Castiga ceva daca sunt taxate mai putin? Sau de fapt  nu ar trebui sa mai produca deloc masini hibride pentru ca statele sa incaseze taxe mai.mari? Te rog sa ne lamuresti.
Eh. Nu știe ce vorbește

#2054
valceanuraoul

valceanuraoul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,565
  • Înscris: 19.12.2009
Colegii, acesta era un post mai vechi.Acum ca il citisem din nou, m-am suparat eu in pic. Oamenii vorbesc fara sa stie de fapt ce si cu ce se mananca si emit teorii aiurea.

#2055
valceanuraoul

valceanuraoul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,565
  • Înscris: 19.12.2009
Astazi i-am schimbat uleiul di eCVT si am facut un test pentru sistemul hybrid. Testul a iesit foarte bine, acumulatorul de tractiune OK, toate 14 module aratand voltaje aproape egale. Mecanic super, rugina 0. Deci, la cat de batranic este, Priusul meu Generatia 2, rezultatul este minunat Oricum si inainte de testarea Toyota, pusesem pe el Torque( am pe el PIDurile de Prihs gen2) si bateria hybrid arata la fel, cu voltaje aproape identice pe fiecare din cele 14 module. Stiam ca nu troncane si are placute noi pe fata, iar ieri la schimbul de ulei, ma bagasem pe sub masina si deka stiam ca totul este OK pe acolo. Insa acest test l-am primit bonus de la Toyota astazi, odata cu testul hybrid si schimbul de ulei CVT si a venit ca o confirmare a ceea ce vazusem eu. Oricum, mai bine se vede de mai multe perechi de ochi.
BTW: atmosfera, amabilitatea si profesionalismul celor din service Toyota Brasov, m-au impresionat. Si va rog sa ma credeti ca o spyn pe bune, prin prisma faptului ca firma unde lucrez are un mare numar de statii service partenere, le stiu pe toate si stiu si ce am vazut pe acolo.

#2056
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017
Am înțeles că din cauza e-CVT motorul este zgomotos la viteze mari. Cam de pe la ce viteza se simte mai deranjant ?
De fapt asta e o problema a CVT-ului și de la motoarele termice.

Edited by Ford3, 11 October 2017 - 21:07.


#2057
valceanuraoul

valceanuraoul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,565
  • Înscris: 19.12.2009
Eu unul nu am sesizat nici o crestere speciala a zgomotului la eCVT. Insa este logic ca zgomotul sa creasca odata cu viteza.Pentru a vedea ce spun, cu o pagina inainte este un filmulet postat, unde se explica functionarea eCVT la Prius, exemplkficarea fiind facuta de la cuplajul ( sa zicem asa placa de presiuna spre motorul termic pana la roti).

Scuze, filmuletul este pe ClubToyota, la pagina 94, pe sectiunea Prius 2.

#2058
valceanuraoul

valceanuraoul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,565
  • Înscris: 19.12.2009
https://m.youtube.co...h?v=0uPKmgSOTFs

#2059
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Exista vreo posibilitate ca mașina asta să pornească pe motorul convențional? Știam că nu. Dar aseară am văzut un Auris hibrid al cărui motor la pornire se auzea ca unul convențional. Afara erau 6-7 grade. Era ultimul tip de Auris hibrid.

#2060
g_obreja

g_obreja

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 12.11.2017
Din cate stiu eu, la temperaturi scazute porneste intotdeauna pe motorul termic. Exista un jurnal de bord cu Toyota Yaris hybrid si initiatorul spune chestia asta.

#2061
valceanuraoul

valceanuraoul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,565
  • Înscris: 19.12.2009
Porneste si pe motorul termic, dar nu instant, inițial pornește motorul electric în funcție de temperatura exterioară. Dacă ai auzit fiind afară din masina, probabil ca nu ai sesizat ca pornise deja pe electric.

#2062
171560

171560

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 15.01.2018
Buna ziua am si eu o nelamurire modelul Prius generatia 3 dupa 2010 1.8 are 99 de cai impreuna cu motorul electric sau doar cel pe benzina? Multumesc

#2063
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

 171560, on 15 ianuarie 2018 - 10:46, said:

Buna ziua am si eu o nelamurire modelul Prius generatia 3 dupa 2010 1.8 are 99 de cai impreuna cu motorul electric sau doar cel pe benzina? Multumesc


#2064
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,908
  • Înscris: 14.11.2004
Prius3 are putere neta 100kW/136CP, cei 99CP ii reprezinta puterea motorului termic.

#2065
hair

hair

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 60
  • Înscris: 14.06.2006
Buna.

Am un prius 2013 plugin, luata la 70 de mii anul trecut in vara (2017), acum are 90 de mii.

Din toate masinile pe care le-am avut in 27 de ani, nici una nu s-a apropiat macar de confortul Priusului. Oras & autostrada.
Si masini am tot avut de toate felurile.
Consumul e un pic mai mare iarna, mai ales daca sunt multe  drumuri scurte la mijloc.

Mers la test cu 90 la ora pe autostrada am scos 2.7% pe 50 de km.
Ce e misto e ca la munte ma duc cu autonomie 0 km la bateria plugin si la coborare recuperez relativ repede cei 20 de km autonomie in full electric.

Pret platit pe masina 13 000. Am redescoperit placerea de a conduce, nu as fi crezut-o.
In plus cumva masina asta te indeamna sa conduci intelept, fara bruscari, cu anticiparea lucrurilor. Si te raspslateste pentru asta cu un consum bun si liniste.

Bomboana pe tort e ca merg cu ethanol 90% si benzina 10%, pretul etanolului fiind de 69 de eurocenti acolo unde stau eu. Am stat pe forumuri frantuzesti sunt oameni care au facut asta sute de mii de km fara consecinte pentru motor. Daca eram in Ro as fi pus gpl fara discutie.

Cu ethanol am o medie de 6 litri consum in oras, insa la un pret de sa zicem 0.8 in combinatie cu benzina ies la un cost de sub 5 euro pentru suta de km in oras. Imbatabil.

Am platit masina 13 000 euro, kilometri reali verificati la toyota;

btw. Cel mai bun loc de cumparat o Toyota hibrida in europa este pe siteul toyota.fr la ocasion.. Desactivati locatia in stanga ca altfel nu va gaseste nici o masina. Sunt preturi mai bune decat pe automobile.de si kilometrii sunt garantati fiind masini intretinute in serviceul oficial. Preturile sunt clar mai joase decat pe restul pietelor europene. Credeti-ma ca am tocat anunturile vreo 3 luni inainte de cumparare.

In concluzie, recomand masinuta asta.

Doua minusuri totusi, mai ales la plugin: portbagajul. Insa ne descurcam.
Si garda la sol, atentie la bordurile inalte. Pretul aerodinamismului.
Nu le poti avea pe toate. Pentru portbagaj exista plusul insa multi bani.

#2066
misugaby

misugaby

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 172
  • Înscris: 02.03.2011

 Malus_Dacus, on 17 martie 2017 - 13:09, said:

Poate m-am exprimat eu gresit: mi-a picat cutia, in sensul ca s-a stricat ceva in ea, unul din acele motorase electrice....nu stiu exact.
Important este ca masina era in garantie si Mirel mi-a rezolvat problema.
Masina mea este Prius 1, fabricat in 2002 deci e destul de veche, si astfel nu a fost o surpriza sa aiba ceva defect la cutie.

Pe de alta parte, acum vreau un Prius 2....(Eu am un Logan din 2005 si un Prius din 2002)
Incerc sa-mi vand Loganul sau Priusul 1 si sa ma upgradez cu un Prius 2.
Prefer sa dau loganu, ca sa raman cu 2 priusuri.

salut, imi spui te rog loganul citi cm3 avea  si citi cp?

#2067
emillucicrisan

emillucicrisan

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 30.08.2006
Salutare. Am un prius 2 din 2006 și cam de 3 săptămâni mi se pare că zgomotul tradițional în modul de parcare, dacă motorul nu merge, se aude mai tare. Vine din partea șoferului față un uuuuuuuuuuu continuu un pic mai tare decât anterior. Singurul lucru care i s-a făcut la mașină a fost schimbarea lichidului de răcire. Ceva idei? Mulțumesc.

#2068
abrakadaver07

abrakadaver07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 302
  • Înscris: 24.10.2016
Cu A/C pornit? La mine se aude mai tare compresorul decat motorul electric.

#2069
emillucicrisan

emillucicrisan

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 30.08.2006

 abrakadaver07, on 26 iunie 2018 - 09:22, said:

Cu A/C pornit? La mine se aude mai tare compresorul decat motorul electric.


Fără  AC pornit. E ca un zgomot de transformator.

#2070
Malus_Dacus

Malus_Dacus

    Brasovean

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,986
  • Înscris: 11.07.2016

 misugaby, on 14 aprilie 2018 - 12:49, said:


salut, imi spui te rog loganul citi cm3 avea  si citi cp?

Intre timp am vandut Loganul.
Era modelul full option din 2005, 1,4 - 75cp, cu 4 geamuri electrice, cu radiocd cu comenzi la volan, cu AC, etc.(visiniu metalizat)
Acum Am un Prius 2 rosu, din 2006, caruia i-am pus si gpl, si de care sunt multumit.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate