Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Toyota Prius
Last Updated: Mar 06 2024 22:20, Started by
gigel de hohențolărn
, Jul 04 2007 22:37
·
8
#2071
Posted 12 September 2018 - 20:22
Salutare,
Fiind si eu interesat sa trec la un hybrid am inceput sa caut informatii despre ele, motiv pentru care am ajuns sa citesc si aici de pe la pagina 80. Cat am citit pana acum se pare ca este f fiabila masina in general dar v-as ruga sa-mi spuneti care-I parerea voastra despre urmatoarele aspecte: 1. Este fiabila cutia ecvt? Are lag la schimbari? Trepideaza? Bruscheaza daca se apasa brusc acceleratia? Cand se apasa brusc retrogradeaza 2 trepte? Am inteles ca este o cutie simpla dar sper sa nu fie vreo pocnitoare gen easy R Dacia de exemplu. 2. La ce va referiti cand spuneti ca puneti maneta in P pentru ca nu vad P pe schimbator? 3. Intentionez sa fac o verificare a masinii in reprezentanta pe partea de mecanica/electronica, sistem hibrid si avarii/accidente (tablarie schimbata/revopsita etc). Intr-adevar este inutil testul sistemului hybrid? 4. Cum as putea verifica istoricul masinii daca acestea au fost facute in afara tarii? Reprezentanta din Romania mi-a transmis ca nu se poate in Romania daca reviziile au fost facute in afara. M-am orientat la ceva dupa 2013-2014, ideal un Auris pentru ca este mai mare. Daca gasesc o masina la care pare totul in regula, as fi interesat sa colaborez contra cost cu cineva experimentat in astfel de masini pentru a verifica tot ce trebuie mai mult din mers. Nemaiavand astfel de masini imi este greu sa-mi dau seama daca functioneaza totul asa cum trebuie. Rog sa-mi trimiteti mesaj privat daca ma puteti ajuta in acest sens. Multumesc! |
#2072
Posted 25 November 2018 - 20:47
whiteangel10, on 12 septembrie 2018 - 20:22, said:
Salutare, Fiind si eu interesat sa trec la un hybrid am inceput sa caut informatii despre ele, motiv pentru care am ajuns sa citesc si aici de pe la pagina 80. Cat am citit pana acum se pare ca este f fiabila masina in general dar v-as ruga sa-mi spuneti care-I parerea voastra despre urmatoarele aspecte: 1. Este fiabila cutia ecvt? Are lag la schimbari? Trepideaza? Bruscheaza daca se apasa brusc acceleratia? Cand se apasa brusc retrogradeaza 2 trepte? Am inteles ca este o cutie simpla dar sper sa nu fie vreo pocnitoare gen easy R Dacia de exemplu. 2. La ce va referiti cand spuneti ca puneti maneta in P pentru ca nu vad P pe schimbator? 3. Intentionez sa fac o verificare a masinii in reprezentanta pe partea de mecanica/electronica, sistem hibrid si avarii/accidente (tablarie schimbata/revopsita etc). Intr-adevar este inutil testul sistemului hybrid? 4. Cum as putea verifica istoricul masinii daca acestea au fost facute in afara tarii? Reprezentanta din Romania mi-a transmis ca nu se poate in Romania daca reviziile au fost facute in afara. M-am orientat la ceva dupa 2013-2014, ideal un Auris pentru ca este mai mare. Daca gasesc o masina la care pare totul in regula, as fi interesat sa colaborez contra cost cu cineva experimentat in astfel de masini pentru a verifica tot ce trebuie mai mult din mers. Nemaiavand astfel de masini imi este greu sa-mi dau seama daca functioneaza totul asa cum trebuie. Rog sa-mi trimiteti mesaj privat daca ma puteti ajuta in acest sens. Multumesc! Ma bucur pentru că v-ati decis sa va luati o masina hibrida. Va recomand Prius. Si Auris este OK. Este foarte fiabilă, nu se simte schimbarea vitezelor, cutia eCVT însemnând continua variabile transmission, adică transmisie continua. Pentru a va face o idee in plus, va recomand sa cititi si pe Facebook, în grupul Toyota Prius Romania. Privitor la achizitie: se impune obligatoriu o verificare in Reprezentanta a mașinii, atât pentru partea mecanica si mai ales pentru sistemul hibrid. Istoricul poate fi verificat, doar daca masina a avut intrări in service, pentru acțiuni de rechemare sau alte operațiuni. Dacă este provenite din Olanda, atunci obligatoriu ar trebui sa aiba certificatul NAP, care certifică kilometrajul. De unde sunteți? Daca din Brasov, va ajut cu mare placere cu orice informatie. Edited by valceanuraoul, 25 November 2018 - 20:49. |
#2073
Posted 28 January 2019 - 14:08
Bună ziua!
Cine știe în București un mecanic bun pentru Prius 2? Am fost la cîțiva mecanici, auzeam un zgomot de rulment defect la rulare, dar problema nu se datora în nici un caz vreunui rulment de la roți. După mai multe investigații, mers pe traseu etc., unul dintre mecanici și-a dat seama că problema ar putea fi un rulment de la intrarea în cutia de viteze, acolo unde intră planetara în cutie. S-a uitat acolo și, într-adevăr, spune el, există un joc serios, care elucidează problema: rulmentul acela s-a defectat. Cunoaște cineva, rogu-vă, un mecanic bun, în București, care ar putea înlocui acel rulment? Sau, eventual, aveți idee dacă nu cumva ar fi mai oportună schimbarea cutiei de viteze? Vă mulțumesc! |
#2074
Posted 29 January 2019 - 13:13
#2075
Posted 05 March 2019 - 22:08
Stie cineva dimensiunile interioare la generatia a treia ? Rear seats folded.
|
#2076
Posted 21 March 2019 - 15:45
Revin sa laud fiabilitatea Priusului:
- sotia are un prius 1 din 2002, acum are circa 170 000 km reali la bord, noi o avem de 4 ani, timp in care a facut cam 30 000 km. Nici o problema la ea, totul functioneaza bine, inclusiv acea cutie de viteze automata. - eu am un prius 2 din 2006, cu 260 000 km la bord, cumparat de mine in 2017 cand avea 226 000 km la bord. Nici a mea nu are nici o problema, merge perfect. Evident masinile sunt intretinute corespunzator, reviziile le facem la sub 15 000 km, si le tinem in garaj. Dar suntem foarte multumiti de ele. A mea are gpl, si fac o naveta de 500 km/saptamana. A sotie face acum cam 250 km/saptamana, si vrea si ea gpl....deci nu vrea sa-si vanda masina care se apropie de majorat, ci vrea gpl, ca sa mai mearga cu ea cativa ani... |
#2077
Posted 23 March 2019 - 23:31
Malus_Dacus, on 21 martie 2019 - 15:45, said:
Revin sa laud fiabilitatea Priusului: - sotia are un prius 1 din 2002, acum are circa 170 000 km reali la bord, noi o avem de 4 ani, timp in care a facut cam 30 000 km. Nici o problema la ea, totul functioneaza bine, inclusiv acea cutie de viteze automata. - eu am un prius 2 din 2006, cu 260 000 km la bord, cumparat de mine in 2017 cand avea 226 000 km la bord. Nici a mea nu are nici o problema, merge perfect. Evident masinile sunt intretinute corespunzator, reviziile le facem la sub 15 000 km, si le tinem in garaj. Dar suntem foarte multumiti de ele. A mea are gpl, si fac o naveta de 500 km/saptamana. A sotie face acum cam 250 km/saptamana, si vrea si ea gpl....deci nu vrea sa-si vanda masina care se apropie de majorat, ci vrea gpl, ca sa mai mearga cu ea cativa ani... Super, ma bucura im primul rand Prius 1, ca merge inca foarte bine. Ce instalatie de GPL aveti pe Prius 2? |
#2078
Posted 11 June 2019 - 21:03
Întrebare: sistemul hibrid de pe Auris este la fel cu cel de pe Prius? Desigur, mă refer la mașini din aceiași perioadă, indiferent de generațiile lor.
|
#2079
Posted 12 June 2019 - 14:06
#2080
Posted 05 August 2019 - 14:37
valceanuraoul, on 23 martie 2019 - 23:31, said:
Super, ma bucura im primul rand Prius 1, ca merge inca foarte bine. Ce instalatie de GPL aveti pe Prius 2? Nu stiu exact denumirea, dar daca te mai intereseaza ma interesez si-ti spun. Revin cu laude: - Prius 1 din 2001 de fapt are acum in jur de 180 000 km, fara probleme. - Prius 2 din 2006 are 285 000 km...vara asta am avut o problema la bateria hybrid, dar mi-am rezolvat-o singur in garaj. In rest, nici o alta problema. Edited by Malus_Dacus, 05 August 2019 - 14:37. |
|
#2081
Posted 03 September 2019 - 11:37
Ma plictiseam oleaca asa ca am cumparat o aplicatie pentru Prius care se cheama Dr. Prius. Pe linga monitorizarea bateriei mai are si doua teste.
Unul de verificare parametri (l-a trecut cu brio, dar la asta nu prea aveam emotii ca-l monitorizez si cu Torque)) si unul de Life expectancy la care eram cam incordat ca sa zic asa. Spre surpriza mea a iesit binisor spre bine. life.png 878.05K 114 downloads Stiu ca nu e ceva stiintific dar chiar si asa dupa aproape 300k km si 10 anisori suna incurajator. |
#2082
Posted 01 October 2019 - 20:40
burebista, on 03 septembrie 2019 - 11:37, said:
Ma plictiseam oleaca asa ca am cumparat o aplicatie pentru Prius care se cheama Dr. Prius. Pe linga monitorizarea bateriei mai are si doua teste. Unul de verificare parametri (l-a trecut cu brio, dar la asta nu prea aveam emotii ca-l monitorizez si cu Torque)) si unul de Life expectancy la care eram cam incordat ca sa zic asa. Spre surpriza mea a iesit binisor spre bine. life.png Stiu ca nu e ceva stiintific dar chiar si asa dupa aproape 300k km si 10 anisori suna incurajator. |
#2083
Posted 01 October 2019 - 21:31
Nu te contrazic dar io-te ce mi-a spus nenea care a făcut aplicația (l-am găsit pe forumul priuschat):
Hi Burebista, for a 300k km / 187.5K mile, your Gen3 is doing much better than mine at 50% which is still running ok. yours still have years to go till retirement. Jack Așa că sincer sunt destul de relaxat. |
#2084
Posted 26 January 2020 - 17:42
De aproape 4 ani am un Prius din 2010, care functioneaza ireprosabil. Aseara in mers, partea din stanga a dispayului nu a functionat in vreo 3 reprize de cateva secunde. Mentionez ce HUD a functionat normal. Stie cineva mai multe detalii, sau sa apelez la reprezentanta? (Cluj)
|
#2086
Posted 23 February 2020 - 13:26
Salutare,
am un Prius 2 și observ că acum în perioada rece, dacă accelerez în primele minute după pornirea de pe loc, se aude un șuierat foarte ciudat de la motor/cutie. După câteva minute nu se mai aude. Ceva probleme cu cutia? Nu am schimbat uleiul niciodată - am mașina din 2014 și cred că nici proprietarul anterior nu a schimbat-o... Să fie altă problemă? Mulțumesc! |
#2087
Posted 23 February 2020 - 14:13
Urgent schimbă uleiul la cutie! Dacă e maroniu, înseamnă că nu a fost schimbat de o mie de ani!
Biata mașină ! |
#2088
Posted 02 March 2020 - 11:09
Fiindca a fost fata cuminte si in afara de benzina practic nu mi-a cerut nimic altceva in cele 18 luni de cind o am m-am hotarit (si pentru linistea mea) ca pe linga consumabilele anuale clasice sa-i fac si un schimb complet de fluide.
Asa ca simbata impreuna cu prietenul meu mecanic am schimbat astea: 5l ulei motor Toyota 0W-20 10l Antigel Toyota SLLC 4l ulei cutie viteze Toyota ATF WS 2 saibe pentru busoanele de golire/umplere cutie viteze filtru aer motor Mann filtru habitaclu cu carbune Mann filtru ulei Mann 1.5l lichid frina DOT3 Ferodo Toata distractia 1060 lei plus 150 lei si un pet de Pepsi pentru manopera mecanicului. Singura operatiune pentru care am avut emotii a fost schimbarea lichidului de frina. In mod normal se face asistat de calculator cu Techstream dar exista si o procedura manuala care implica trecerea masinii in Invalid Mode
Spoiler
si apoi schimbarea fluidului prin metoda clasica de golire a recipentului si umplere/completare cu fluid nou pina il drenezi pe tot ala vechi.Spre linistea mea procedura a decurs perfect. E treaba de doi oameni (unul dreneaza/umple recipientul si alalalt pompeaza pedala de frina) care se termina in maxim 10 minute. Pe priuschat ziceau sa ai grija si la bateria de 12V ca e posibil sa ti-o goleasca pompa de la frinele din spate cit esti in Invalid Mode. La mine n-a fost cazul, am inceput cu 12.6V si am terminat cu 12.5V. Stiu ca se recomanda schimbarea lichidului de frina la 2 ani, io-mi luasem un tester d'asta de curiozitate si-mi arata al doilea led galben la lichidul vechi dar dupa ce-am citit ceva review-uri la el am vazut ca practic nu poti pune baza in ce zice decit daca e verde sau rosu, in rest e in pom cu procentele alea. Acu' imi arata verde cu lichidul nou. Ca si culoare/consistenta lichidul vechi era un pic mai inchis la culoare si mai tulbure decit asta nou. Am folosit un litru de lichid. Schimbatul uleiului din cutia de viteze e simplu (daca ai o pompita cu care sa-l introduci sau daca nu cu o pilnie si un tub introdus pe sus pe linga motor). Ala vechi era tulbure si inchis la culoare si nu era completat pina-n buza (totusi ai o toleranta de 0-10 mm la umplere). Asta nou e limpede cu o culoare rosiatica/chihlimbarie. Mi-au intrat aproape 3.5 litri pina a inceput sa curga din gaura. Uleiul de motor (Yacco Lube HY 0W-20) era si el negru, asta de la Toyota un maroniu limpede. Mi-au intrat 4 litri. Momentan dupa o suta de km nu am sesizat diferente in consum sau zgomot/comportament motor fata de Yacco. Antigelul vechi era roz la origine dar acum era mai spre rosu si tulbure. Ar fi trebui sa intre spre 9 litri in motor si invertor dar mie mi-au intrat 7 s'un pic. Ma rog, nu's ce sa zic, a fost scurs pina la ultima picatura si dupa schimbare am facut si fo' suta de km de simbata incoace si n-a scazut un milimetru. Cu ocazia asta am schimbat si batul ala care tine capota deschisa cu un set de amortizoare, all good. Una peste alta, sper ca multi ani de acu' inainte sa-i fac doar schimbul anual de consumabile. |
Anunturi
▶ 4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users