Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Toyota Prius
Last Updated: Apr 12 2024 09:34, Started by
gigel de hohențolărn
, Jul 04 2007 22:37
·
9
#2036
Posted 11 March 2017 - 14:26
Intalnire in Bucuresti, maine la ora 11... detalii in privat. Prius only!
|
#2037
Posted 17 March 2017 - 13:09
connectorxp, on 24 decembrie 2016 - 13:17, said:
Problema la Mira Mobile este de calitate, masinile de multe ori nu mai au reperele originale pe ele si uneori provin din epave scufundate sau accindentate si piesele nu sunt mereu in parametrii initial. Cutia de viteze de la Prius este foarte robusta, este o cutie de viteze simpla, fara piese in miscare precum o cutie automata clasica sau manuala, raportul de demultiplicare se modifica prin varierea turatiei celor doua motoare electrice si celui termic. Cutia o poti strica intr-un eveniment rutier, tractand* sau ruland cu sistemele de control inactive**. *manualul de utilizare pentru Toyota Prius interzice tractarea masinii pe roti sau a unei remorci. **sistemele de control se dezactiveaza in modul service, lucru greu accesibil unui utilizator standard. Personal am calarit masina pe toate coclaurile, uneori cu pedala in podea si niciodata nu am avut un soc in cutie, sistemele de control au grija sa reduca efortul asupra pieselor. [ https://i.ytimg.com/vi/VWKlCFU2-c0/maxresdefault.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Poate m-am exprimat eu gresit: mi-a picat cutia, in sensul ca s-a stricat ceva in ea, unul din acele motorase electrice....nu stiu exact. Important este ca masina era in garantie si Mirel mi-a rezolvat problema. Masina mea este Prius 1, fabricat in 2002 deci e destul de veche, si astfel nu a fost o surpriza sa aiba ceva defect la cutie. Pe de alta parte, acum vreau un Prius 2....(Eu am un Logan din 2005 si un Prius din 2002) Incerc sa-mi vand Loganul sau Priusul 1 si sa ma upgradez cu un Prius 2. Prefer sa dau loganu, ca sa raman cu 2 priusuri. Edited by Malus_Dacus, 17 March 2017 - 13:11. |
#2039
Posted 06 April 2017 - 20:43
kye77, on 08 iunie 2014 - 12:26, said:
Si eu tot generatia 3 am ca si tine. Mi-a venit cu roti pe 17 dar mi-am cumparat pe 15 caci masina e oricum f rigida, cu alea pe 17 la noi aici iti tremura dintii in gura... Mie si cu 15 mi se pare f rigida comparativ cu toate celelalte masini avute.... Si tin presiunea la 2,2 in loc de 2,4 ..... Harta GPS costa 300 euro la reprezentanta si ti-o baga pe aia de anul trecut, nu pe asta de anul asta. Eu insa mi-am cumparat scule speciale si mi-am facut singur update-ul. Daca vrei te pot ajuta contra cost, PM me.... Eu am usb in cotiera. M-as mira sa nu il ai si tu.... P.S are tot ce iti doresti TU .....caci eu am vrut mai mult.... am trapa solara cu racire habitaclu, am radar control (distronic ) am instalatie de sunet JBL cu tub de bas in portbagaj (ala l-am eliminat pentru a pune butelia de gaz, insa chiar si asa se aude muuult superior instalatiei clasice de pe prius...) Buna kye77! Ma intereseaza si pe mine actualizarea gps-ului! Am un prius 2010, G3, cu navigata pe hdd. Ma poti ajuta? Eu sunt din Constanta... |
#2040
Posted 07 April 2017 - 09:03
Salut. Nu mă mai ocup cu asta. Am trecut la prius plus.
Recomand tuturor să folosească waze/maps. Suntem în 2017, hărțile offline au devenit slabe și nerentabile.. |
#2041
Posted 13 May 2017 - 11:45
Salut, kye77 poti sa imi spui si mie un consum aproximativ urban/extra?
Ma bate si pe mine gandul la un prius plus dupa ce am avut un prius gen3. Cum e la interior raportat la gen3, materiale, confort la drum, suspensie? Cum se comporta masina pe autostrada? Cam ce consum are la 120-130? Stiu ca parca avea limitare la 160kmh? Multumesc. Edited by Rickcool, 13 May 2017 - 11:46. |
#2042
Posted 14 May 2017 - 17:31
Salut. Am un Prius 2, din 2007. Ieri, in timpul mersului, mi s-a aprins triunghiul rosu la bord, impreuna cu semnul galben ce indica "Lampă avertizare sistem hibrid", pe afisaj. Am continuat deplasarea, iar dupa 10 minute mi s-a aprins la bord si VSC, tot cu galben. Am citit prin manual si pe google si am ajuns la concluzia ca cel mai probabil de vina este acumulatorul de 12V. Am masurat bateria, aveam 12,6V cu motorul oprit si 14,1V cu motorul pornit, valori normale, dupa parerea mea. Totusi am cumparat o baterie noua, pt mai multa siguranta. Totul bine si frumos cam 70-80 km, cand mi s-au aprins din nou ledurile semnalate mai sus, tot in timpul mersului. Ce problema credeti ca are masina?
FlorinGhetu, on 05 aprilie 2017 - 10:01, said:
Buna ziua, Ma poate ajuta cineva un manual in limba romana pentru Toyota Prius 2006 (generatia 2) ? Multumesc anticipat. |
#2043
Posted 21 May 2017 - 22:13
Intrebare: daca decelerarea se face de la o viteza mai mare, acumulatorul se incarca mai mult si/sau mai repede? Nu stiu daca sa reduci de la 130 km/h, la 60-70 km/h, e la fel ca si cum ai reduce de la 90 km/h, la 60 km/h.
|
#2044
Posted 11 June 2017 - 12:22
Salut,
Am gasit astea 2 masini dar parca au prea putini kilometri: https://home.mobile....E#des_242778291 https://home.mobile....E#des_242568139 Ceva sugestii? Mersi! |
|
#2045
Posted 12 June 2017 - 14:13
Salutare,
As vrea sa imi cumpar un prius dupa 2010 (gen 3), M-ar interesa daca e cineva din timisoara care ar putea sa imi arate putin masina si poate sa mergem intr-un test drive. Multumesc. |
#2046
Posted 05 October 2017 - 17:31
Dragii Mai,
De astăzi sunt posesor de Prius G2 din 2005 cu 200k in la bord ( nu prea cred dar este OK). Mașinuță merge foarte bine, este fasneata cand trebuie si nu bate nimic la ea, este prietenoasă si am reusit ca la o prima plimbare prin Brasov si până în Ghimbav si inapoi la ora de vârf sa scot un consum de 4.3%, ceea ce zic eu ar fi foarte bine. Am incercat sa utizez tehnica Pulss and Glide si se pare ca mi-a iesit destul de bine. |
#2047
Posted 05 October 2017 - 22:04
S-o stapanesti sanatos si cat mai putine probleme. Da-ne niste detalii de unde ai cumparat-o si cat ai dat pe ea, daca are bateria schimbata, etc.
Sau cel mai bine ar fi sa deschizi un jurnal de bord. |
#2048
Posted 06 October 2017 - 13:08
Este luata din Brasov, de la un băiat care se ocupa cu Prius ( nu Mirel). Pret achiziție 4650 euro, cu celebrii 198.000 km la bord. Real estimat, după ce am verificat când a intrat ultima oara in service si asta a fost in 2013 pentru schimbarea axului coloana volan la actiunea de rechemare, unde avea 252k km, ca ar avea vreo 340k km. Acumulatorul nu cred ca a fost schimbat însă sistemul hibrid lucrează corect- aici va rog sa luati in calcul ca nu stiu decat ce am citit pe forum si youtube si acumulatorul de tracțiune se încărca la drum. Astazi dupa vreo 20 km prin Brasov, consumul a mai crescut putin, până la 4.6%. Oricum, luni schimb ulei si filtre, cred ca si la CVT, iar miercuri fac la Toyota un test de acumulator. Are schimbate plăcute fata ( sunt noi), discurile nu au " grad" foarte pronunțat. Accelerează foarte bine la nevoie- la intrarea în sensuri giratoriu, pe drum drept in afara. Porneste pe electric, cu excepția dimineții de astăzi când a plecat pe motorul termic, însă pentru toate scurt timp.
As dori si eu, daca ma poate ajuta cineva cu un manual de utilizare. Multumesc. |
#2049
Posted 07 October 2017 - 16:04
Pentru cine intelege engleza, am pus mai jos un link despre fiabilitatea Prius. Exemplul este pentru un Prius 1 din 2001 cu 208.000 mile, testat când avea 2000 mile si acum la 208.000 mile. Am rămas surprins.
http://www.autoblog....us-reliability/ |
|
#2050
Posted 07 October 2017 - 20:19
Pentru cine intelege engleza, am pus mai jos un link despre fiabilitatea Prius. Exemplul este pentru un Prius 1 din 2002 cu 208.000 mile, testat când avea 2000 mile si acum la 208.000 mile. Am rămas surprins.
http://www.autoblog....us-reliability/ |
#2051
Posted 10 October 2017 - 10:04
undesignus, on 10 iulie 2007 - 16:56, said:
Prius e produsul Toyota prin care incearca sa profite cit poate de taxarea masinilor hibride. Din punctul meu de vedere, alt avantaj nu exista (cu exceptia fiabilitatii; banuiesc ca pentru a le impune, japonezii le-au facut inca si mai fiabile). In rest: emisii mai mari, performate dinamice mai mici, autonomie mai mica, etc. Cum sta treaba cu service-ul in RO, nici nu vreau sa ma gindesc. Pretul DDP mi se pare exagerat. De banii aia imi o MASINA, nu o gluma. Chiar sunt curios sa stiu, cum ati dedus ca Prius are consum mai mare? V-ati urcat vreodata intr-un Prius sa vedeti cat spatiu are inauntru? Stit ca are cam 1.7 tone? |
#2052
Posted 10 October 2017 - 20:01
Cum adica sa profite de taxarea masinilor hibride? Castiga ceva daca sunt taxate mai putin? Sau de fapt nu ar trebui sa mai produca deloc masini hibride pentru ca statele sa incaseze taxe mai.mari? Te rog sa ne lamuresti.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users