Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Dedeman Targoviste
Last Updated: Jun 08 2012 15:39, Started by
client 001
, Jun 18 2007 20:12
·
0
#19
Posted 05 July 2007 - 16:07
Kitty2006, on Jun 23 2007, 00:09, said: Pe mine ma enerveaza faptul ca dupa ce treci de casele de marcat vine unul de la paza sa se uite in sacosa ta si sa confrunte cu bonul. Pai sunt chiar stupizi!! Asa ceva nu am mai vazut! Presupunand ca ai furat ceva si ai ascuns in haine sau mai stiu eu pe unde, doar nu esti cretin sa il scoti dupa ce treci de casa de marcat si sa il pui in sacosa, cand paza sta la mai putin de 5 m. Sa isi puna naibii camere de supraveghere si sisteme de securitate la iesire, nu sa controleze omul in sacosa. Nu mai zic ca am fost sa iau o cutie de faianta de la ei si a durat vreo 3 sferturi de ora, ca orice model alegeam nu era pe stoc ... angajatul lor trebuia sa noteze codul produsului, sa dea o fuga pana in depozit sa verifice daca il au, venea sa spuna ca nu exista ... alegeam alt model si o luam de la capat. Apoi la iesire mai stai vreo 15 minute ca sa aduca cutia din depozit. Asa ca Dedeman ... mai bine lipsa!! Se mai intampla si minuni: am facut cumparaturi la Metro pentru firma si cel de la intrare, controlorul, mi-a atras atentia ca pe factura aparea un produs - necesar si cumparat - dar nu-l aveam in cos. Tot la Metro: acu' x ani m-am dus sa caut 2 birouri pentru firma. Am gasit un model ok si banii din buzunar imi ajungeau pentru fix 2. Cer birourile insa de culoarea ciresului, cele expuse fiind gri. La casa imi afiseaza un pret mai mare. O intreb pe tanti vanzatoarea/casiera de ce, ea cheama pe cineva de la raft care ma anunta nonsalant ca asta e pretul. Ma enervez si ma urc in masina. Cand sa plec ma razgandesc: daca tot am ajuns acolo macar sa fac un pic de scandal. Intru din nou, chem seful de raion si-l intreb de ce e diferenta de pret fata de modelul expus cu toate ca pe eticheta modelului expus unde era trecuta si nuanta cires nu se specifica pret diferit pentru culoare diferita. Imi spune ca, tipic, e o greseala de tiparire, bla-bla-bla. Cer sa vorbesc cu superiorul lui si ma duce la seful de magazin caruia ii expun problema. Domnul respectiv ma asculta binevoitor si imi rezolva problema: imi da doua cupoane de reducere pentru birourile respective. Deci se poate pe ici, pe colo. Nu stiu cum e Dedeman dar la o firma care se respecta si vrea clienti reclamatiile sunt luate in serios. |
#20
Posted 05 July 2007 - 21:07
jay333, on Jul 5 2007, 17:07, said: Se mai intampla si minuni: am facut cumparaturi la Metro pentru firma si cel de la intrare, controlorul, mi-a atras atentia ca pe factura aparea un produs - necesar si cumparat - dar nu-l aveam in cos. Tot la Metro: acu' x ani m-am dus sa caut 2 birouri pentru firma. Am gasit un model ok si banii din buzunar imi ajungeau pentru fix 2. Cer birourile insa de culoarea ciresului, cele expuse fiind gri. La casa imi afiseaza un pret mai mare. O intreb pe tanti vanzatoarea/casiera de ce, ea cheama pe cineva de la raft care ma anunta nonsalant ca asta e pretul. Ma enervez si ma urc in masina. Cand sa plec ma razgandesc: daca tot am ajuns acolo macar sa fac un pic de scandal. Intru din nou, chem seful de raion si-l intreb de ce e diferenta de pret fata de modelul expus cu toate ca pe eticheta modelului expus unde era trecuta si nuanta cires nu se specifica pret diferit pentru culoare diferita. Imi spune ca, tipic, e o greseala de tiparire, bla-bla-bla. Cer sa vorbesc cu superiorul lui si ma duce la seful de magazin caruia ii expun problema. Domnul respectiv ma asculta binevoitor si imi rezolva problema: imi da doua cupoane de reducere pentru birourile respective. Deci se poate pe ici, pe colo. Nu stiu cum e Dedeman dar la o firma care se respecta si vrea clienti reclamatiile sunt luate in serios. de acolo sint muuuuuult mai retardati decit aia de la Metro. |
#21
Posted 06 July 2007 - 15:09
sabian, on Jul 5 2007, 22:07, said: La Metro ca al Metro, da' sa vezi la Selgros tepuiala cu preturile diferite. Daca nu stai cu ochii pe casa de marcaj, ti-o iei original. Si casierii de acolo sint muuuuuult mai retardati decit aia de la Metro. mda...cu dedeman asta...frate e tgv mica da vezi ca mai ai si altele..interex..etc....mai gasesti....daca vezi ca sunt nesimtiti lasa-i te stresezi degeaba mai rau iti faci..... |
#22
Posted 08 July 2007 - 10:26
Da o sa trec si pe la metro cand imi fac cumparaturile, de obicei de la praktiker treceam direct la carre four ( sau cum ii zice) .
Si uite ca se poate , exista si greseala in favoarea clientului. |
#23
Posted 10 October 2009 - 20:34
nu pot discuta acum pe acest subiect pentru ca am o fetita de 1 an si 6 luni care ma bate la cap aici ca vrea nani...asa ca trebuie sa plec...va urez noapte buna!
dar o sa intru maine sa va dau si un alt punct de vedere la asa ceva...!!!! macar pe jumatate si tot va inselati!!! pe maine sau poimiine...asta daca...mergem miine la gradina zoologica ca-i sotul meu liber......pentru cine vrea sa auda ce am de spus! -_- :) |
#24
Posted 15 June 2010 - 21:30
sa nu cumparati faianta si caramel Light si dark din Dedeman, e curbata eu mi-am luat teapa am desfacut abia acasa din pachete si am vazut cum e
si nici la Practiker Fainata Venus orange sau rose sunt placi in pachete care nu se potrivesc absolut nici una |
#25
Posted 15 June 2010 - 21:42
la dedeman am patit altceva. am luat un sandwich-maker. plecat, ajuns acasa, una din balamale rupta. hai inapoi la dedeman, acolo tipa din sector l-a schimbat, ca a fost o greseala. eu am luat produsul de pe raftul de jos, unde ei puneau produsele defecte. am ramas prostit ca alea stau tot in magazin, chiar daca pe raftul de jos si cele bune pe raftul urmator. nu au comentat, au schimbat produsul dar eu am ramas cu nervii si benzina consumata.
|
#26
Posted 16 June 2010 - 06:30
Demetrius22, on 15th June 2010, 22:30, said: sa nu cumparati faianta si caramel Light si dark din Dedeman, e curbata eu mi-am luat teapa am desfacut abia acasa din pachete si am vazut cum e si nici la Practiker Fainata Venus orange sau rose sunt placi in pachete care nu se potrivesc absolut nici una |
#27
Posted 08 June 2012 - 14:28
Azi 8 iunie am fost la dedeman- marele fass-
Am dorit sa cumpar diverse materiale de contructii si amenajari interioare in val. de 30 mil.dar nu am avut mijloc de trasport. Am fost indrumat spre o masa (in drepta cum intrii in hala)la care trona un nimic impozant nevoie mare de parca ar fi fost cel putin ministru si care mi-a raspuns in doi peri ca nu au mijloace de trasport dar ca poate o rezolva el cumva(?) dar ma va costa 1,8 mil transportul pana la mine acasa la 35 km de punctul 0 al Buc.el sustinand in prostie sus si tare ca eu am 56 km,ca asa ii arata lui GPS-ul. Evident ca vazand nesimtirea si lipsa de profesionalism am plecat la OBI La OBI am gasit ceea ce cautam si in plus primii 30 km sunt gratuiti la transport.Evident ca aici GPS-ul arata ceea ce este trecut in harti si stiam si eu ca pana la mine acasa sunt 35 km.Probabil ca trogloditul de la dedeman avea un GPS ;masluit; Ocoliti dedeman si mergeti cu incredere la OBI prilej de a face o economie importanta la bani si o sa aveti o servire ireprosabila si rapida |
#28
Posted 08 June 2012 - 14:32
client 001, on 18th June 2007, 21:12, said: Foarte pe scurt. Al luat ceva din raft si m-am trezit la casa ca era alt pret. Seful de raion/magazin mi-a ras in nas (la propriu) si mi-a zis ca de ce nu am intrebat care e pretul. Concluzia I: Ori sunt eu tampit ori m-am nascut in tara care nu trebuie. Concluzia II: O sa incerc sa nu mai cumpar nimic de la dedeman si o sa-i sfatuiesc pe toti care ii cunosc si de ce nu pe cei care vad acest topic. Concluzia II: Mi-e foarte mare teama cu aceasta atitudine in tara asta o sa mor de foame În Kaufland în fiecare duminică seara poți să găsești nenumărate alea care se suprapun(oferta actuală Vs. aia care trece) și prețurile puse aiurea fără să fie luate toate produsele din raion... sau invers: Produse în alt gramaj sunt aduse acolo și prețul la raft rămâne cel inițial. Edited by RegeleLeu, 08 June 2012 - 14:34. |
|
#29
Posted 08 June 2012 - 15:39
Eu nu ma plang! La Dedeman unde merg eu servire e ireprosabila, toti angajatii atenti si saritori. Chiar nu regasesc nimic din ce s-a scris doar ca au preturi cam mari! Cred ca tine de management!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users