Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
o parere despre fiat punto 1.2
Last Updated: Mar 14 2008 17:14, Started by
c2ina
, May 30 2007 20:51
·
0
#1
Posted 30 May 2007 - 20:51
doresc sa iau o masina ieftina...circa 5000 de euro. ma intereseaza un consum redus si sa aiba un euro 4. ce am gasit ieftin ar fi un Fiat punto 1.2 cu diferite dotari. in italia il gasesti lejer la 5000 de euro.
http://www.autoscout...&...rice&zipc=I as dori sa stiu o parere de la un cunoscator...daca sunt fiabile(stiu ca nu se compara cu un golf), intretinerea, consumul...si tot ce mai tine de utilizare. ar mai fi o varianta : un Renault Clio 1,2 v http://mobile.de/SID...A...1261355650 astept parerile voastra deoarece nu prea ma pricep la masini. thanks. |
#2
Posted 30 May 2007 - 21:55
dap,am incercat si eu sa cer o parere despre punto,nu am gasit.din cate am citit pe alte forumuri ar fii o masina cel putin spus putin fialbila,probleme in general la discul de ambreiaj care in general cade dupa 60.000 km,astept alte pareri va rog!
|
#3
Posted 02 June 2007 - 09:59
Am condus un Punto 1,9JTD ELX de la kilometri 80.000 pana la 100.000. Nici o problema notabila. In cartea de service nu aparea nici o reparatie serioasa pana la 80.000.
|
#4
Posted 13 March 2008 - 11:11
Suspensiile se duc repede.
Servodirectia electrica a inceput sa faca figuri pe la 90mii km. Cel putin iarna... pica imediat. Ori cand e rece, ori la viraje brushte. Ambreiaj-ul si distributia m-au lasat pe la 120mii km. Acum, la 125mii km... imi merge in 2 pistoane (din 4)... deoarece o bobina (din 2) nu mai da aprindere. Am inlocuit-o cu una noua... la fel. Am aflat ulterior, de fapt asa mi-au zis cei de la service (nu reprez., ci service Bosch - GL) ca este stricata o parte din calculatorul de injectie (ECU) care costa 2000 ron Si asta, am inteles k ar fi o probl. comuna la Fiat punto 2000 - 2003. |
#5
Posted 13 March 2008 - 11:40
distributia te-a lasat la 120 de mii pentru ca trebuia schimbata cu cateva zeci de mii de km mai devreme...
e cunoscuta problema ecu la motoarele 1,2 8v fabricate pana in 2003. cei de pe fiatclub sustin ca ecu se prajeste din cauza fiselor de bujii neschimbate la timp. |
#6
Posted 13 March 2008 - 21:43
E o masina bunicica. Multe firme au flote de puntouri deci nu cred ca se poate spune ca nu e fiabila, ba mai mult un prieten are un punto de 1.2 cu cca 230k km si nu are nici o problema serioasa...
|
#7
Posted 13 March 2008 - 23:57
masina buna punto clasic.
probleme au fost pt ca de obicei punto e masina de sacrificiu. adica prima masina pe care multi invata soferie sau masina secundara numai buna de stat la semafoare si mers cu amb patinat sau dat in gropi. majoritatea celor care au avut prob cu servodirectia au tinut volanul rotit la maxim la orice manevra in parcare. una folosita corespunzator se tine bine. |
#8
Posted 14 March 2008 - 01:48
Eu m-as gandi si la partea de revanzare... in maxim 2 ani o sa vrei altceva si o sa o scoti la vanzare. Acum gandeste-te cat de bine s-ar vinde masina ta. Masinile nu se vand ca placile de baza, dureaza uneori luni bune, si bani pierduti cu anunturi, targuri, telefoane, mici reparatii, etc.
Lumea vrea in general masini aduse din afara si nu "trancanite" pe drumurile noastre. Dupa aia, se stie ca la noi (si nu numai) se vinde mai usor masina daca e DIESEL. "Benzinarele" sunt foarte insetate in oras chiar si cele cu motor mic. Deci daca-ti cumperi ceva care nu se cauta in mod special, o mai rulezi vreo doi ani pe drumurile noastra toate... mai e si pe benzina si consuma mult... nu o sa ti-o ia nimeni de pe cap usor si pe bani buni. Un Opel Corsa s-ar vinde mult mai bine la noi. Edited by o_mores, 14 March 2008 - 01:51. |
#9
Posted 14 March 2008 - 02:08
ce te face sa crezi ca peste 2-3 ani nu o sa stie pana si cel mai neinformat cumparator ca motorul diesel are injectoare din ce in ce mai sensibile la motorina naspa si o turbina care lucreaza la presiuni si turatii din ce in ce mai mari la fel de sensibila si asta la experimente de orice fel. dieselul se cunoaste la masini ceva mai grele (si mai scumpe) unde chiar e necesar iar o reparatie mai costisitoare poate fi trecuta cu vederea spre deosebire de o masina ieftina si mica unde nu faci nici cine stie ce economie iar daca se strica ceva mai important o tai si o vinzi pe bucati.
un tractoras fara turbina n-are moarte fie el Fiat sau alta marca. altfel, cum am zis mai sus, la sh si sa mai fie si genul de masina mai ieftina tot cu benzinar iesi mai castigat. LE: fiatul ala de 1.2 este economic in oras. cred ca si cuplul maxim la 2500 de rpm are un rost. nu? LLE: in aceeasi bani gasesti un fiat mai bun/nou decat corsa, polo... Edited by undercoverbrother, 14 March 2008 - 02:13. |
#10
Posted 14 March 2008 - 11:32
Am un amic care si-a luat Fiat din 2002/60k KM direct din afara si numai ce a mers vreo doua luni si i s-a defectat sonda Lambda. Nu ca ar avea treaba directa cu motorul, dar nu sunt neaparat mai fiabile masinile pe benzina.
Dieselurile sunt mai putin poluante, iar daca taxele o sa se platesca in functie CO2 emis, o sa fie mai convenabil. |
|
#11
Posted 14 March 2008 - 11:40
hello all!
- in luna septembrie parca mi-am luat un Fiat punto 1.2 benzina 60 de cai! - l-am luat din germania ( mi l-a adus o firma specializata; 2002; 90.000 km; 4400 euro acolo, eu am dat pe ea 5400; aer conditionat, geamuri electrice, super tare masina, super ingrijita) - nu am avut absolut nici o problema cu ea! mergea fantastic! imi placea la nebunie! la puterea ei, se infigea (in limite), era comoda, micuta, te strecurai usor, consum rezonabil! pe scurt masina fantastica! - vad aici ca multa lume a avut probleme cu fiat-ul! pai depinde si de unde o cumperi! si cum s-a mers cu ea! am inteles ca cele diesel fac figuri! a mea a mers fantastic! pana cand a intrat un imbecil in mine si mi-a facut praf! dauna totala...!!! - parerea mea e ca e o masina foarte buna! |
#12
Posted 14 March 2008 - 15:50
o_mores, on Mar 14 2008, 11:32, said: Am un amic care si-a luat Fiat din 2002/60k KM direct din afara si numai ce a mers vreo doua luni si i s-a defectat sonda Lambda. Nu ca ar avea treaba directa cu motorul, dar nu sunt neaparat mai fiabile masinile pe benzina. Dieselurile sunt mai putin poluante, iar daca taxele o sa se platesca in functie CO2 emis, o sa fie mai convenabil. da intr-adevar. mare chestie. a dat 3 mil si a schimbat-o. acceasi problema a avut si un prieten cu polo 2001 tot la scurt timp dupa cumparare. si ce? dieselul nu o sa fie in veci mai putin poluant decat benzina. nici cu mama filtrului. brositele, alergiile, brosiehtaziile, astmul si chiar cancerul pulmonar din ce in ce mai dese in orase mai ales la copii si nu numai nu sunt de la CO2. repet, masina ieftina (turbo) diesel + motorina din romania nu este = love. cineva in cele din urma se va arde si va trebui sa faca o reparatie mai costisitoare. cum o masina are cam 3 proprietari in 10 ani (zic eu) ai o sansa din 3 sa bagi tu banu. |
#13
Posted 14 March 2008 - 17:14
undercoverbrother, on Mar 14 2008, 15:50, said: dieselul nu o sa fie in veci mai putin poluant decat benzina. nici cu mama filtrului. brositele, alergiile, brosiehtaziile, astmul si chiar cancerul pulmonar din ce in ce mai dese in orase mai ales la copii si nu numai nu sunt de la CO2. ontopic: am mers si eu cu polo 1.2 al unei cucoane si saraca masina era intr-o stare jalnica ... evident doarte neingrijita numai ca zicea cucoana : " am avut si un polo da parca ala tinea mai bine la gropi , pacat ca am intrat cu el intr-o bordura nitel mai mare " |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users