Renault Megane
Last Updated: Jan 21 2010 23:06, Started by
Courage
, Mar 31 2007 23:20
·
0
#37
Posted 01 July 2008 - 21:49
cornel001, on Jul 1 2008, 22:36, said: Depinde ce intelegi "la Renault". te referi la reprezentante sau la originea pieselor ? la Ford de exemplu la reprezentanta e mult mai scump, dar daca tot nu mai e in garantie, poti sa iei frumos piese de origine de la importator direct, te duci la un service decent , si iesi sensibil mai ieftin. Cristi, cred ca ai omis din bolile cronice... flansele, flansele, cat sunt ? Eu in 100000km nu le-am schimbat niciodata si din propria experienta, daca exploatezi masina normal - asa cum am facut-o eu - piesele alea (flansele) nu au cum sa pice. Sunt niste bucati masive de caucuic si metal + un rulment care trebuie gresat din cand in cand. Eu nici macar rulmentul nu l-am gresat. Cei care distrug piesa aia in 20-30000km pot sa jur ca ceva este in neregula cu modul in care exploateaza masina. Altceva ...cei de la Renault le schimba de multe ori aiurea doar pentru faptul ca rulmentul este putin gripat din cauza mizeriei. Asa fac si cu bieletele de directie. Atunci cand le-am schimbat, am cumparat piesle (febi) si m-am dus la un service Hyundai (elca auto ploiesti). Baiatul de acolo desfacea bieletele antirului pentru ca in opinia lui era mai uzate de cat cele de directie recomandate de IPSO - sa le schimb "urgent"... noroc ca am vazut... Acum am un service care verifica trenul de rulare paralel cu IPSOsi care inlocuieste eventualele piese. La trenul de rulare in 100000k nu amschimbat de cat 2 bielete de directie |
#38
Posted 01 July 2008 - 22:05
Inseamna ca sunt multi care isi exploatau masina in neregula. Cand vroiam sa imi iau masina, si ma uitam la rino (visam la un estate), tot citeam : ala :probleme cu flanse, celalalt : si eu probleme cu flanse.., (dupa 20-30.000 km de obicei) etc etc; printre altele. De astea imi aduc eu aminte mai bine.
|
#39
Posted 02 July 2008 - 08:21
Sistemul ala de flanse are un rulment care uneori se gripeza nu neaprata de la drumurile proaste cat mai de graba de la drumurile cu mult noroi, praf etc.
De la Renault romania exista "ordonanta" sa schimbe intreg sistemul cu tot. O decizie idioata si fara sens. De aici jalea cu flansele de pe reno.ro. |
#40
Posted 02 July 2008 - 08:41
Pai jalea asta e cam la toate reprezentantele. Foamea de bani tipic romaneasca.
|
#41
Posted 02 July 2008 - 09:27
ncristi, on Jul 1 2008, 22:49, said: Cei care distrug piesa aia in 20-30000km pot sa jur ca ceva este in neregula cu modul in care exploateaza masina. Altceva ...cei de la Renault le schimba de multe ori aiurea doar pentru faptul ca rulmentul este putin gripat din cauza mizeriei. Pai, depinde ce intelegi prin exploatare in neregula . Eu unul recunosc ca-mi bag picioarele in masini, mi se cam rupe de ele si de suspensiile lor. Nu-s tampit sa intru in orice groapa si in orice conditie cu viteze mari ...etc. Dar nici nu menajez masinile la orice denivelare sau gropita, de multe ori "zbor" peste ele. Si in conditiile in care conduc la fel orice masina am pe mana, daca una nu rezista si celelalte rezista, trag concluzia ca problema nu e neaparat la mine...ci la masina . Adica....nu am timp sa stau sa am grija de suspensiile unei masini. Ele trebuie sa reziste un kilometraj decent. |
#42
Posted 02 July 2008 - 10:22
#43
Posted 19 July 2008 - 13:38
#44
Posted 19 July 2008 - 13:50
richelieu, on Jul 2 2008, 10:27, said: Pai, depinde ce intelegi prin exploatare in neregula . Eu unul recunosc ca-mi bag picioarele in masini, mi se cam rupe de ele si de suspensiile lor. Nu-s tampit sa intru in orice groapa si in orice conditie cu viteze mari ...etc. Dar nici nu menajez masinile la orice denivelare sau gropita, de multe ori "zbor" peste ele. Si in conditiile in care conduc la fel orice masina am pe mana, daca una nu rezista si celelalte rezista, trag concluzia ca problema nu e neaparat la mine...ci la masina . Adica....nu am timp sa stau sa am grija de suspensiile unei masini. Ele trebuie sa reziste un kilometraj decent. Problemele cu flansa nu apar din cauza gropilor ci din cauza prafului+apei care distrug rulmentul. Pentru cine e interesat de detalii in legatura cu flansa pe Megane Sedan 2.1 http://forum.softped...m...t&p=4290377 |
#45
Posted 21 July 2008 - 07:54
#46
Posted 21 July 2008 - 08:52
tchoara, on Jul 19 2008, 14:50, said: Problemele cu flansa nu apar din cauza gropilor ci din cauza prafului+apei care distrug rulmentul. Pentru cine e interesat de detalii in legatura cu flansa pe Megane Sedan 2.1 http://forum.softped...m...t&p=4290377 Daca te uiti pe reno.ro o sa afli excat despre ce este vorba. Acolo piesa a fost ""disecata"" ,analizata in cel mai profund sens Ca sa completez tocmai m-am intors dintr-un drum de vro 3000km (B-Corfu-Paralaia-Salonic) drum in care masina s-a comportat exemplar ... ca de fiecare data delatfel Am avut un consum mediu de 8% - masina full+AC pus pe auto. PS Pentru cei care vor sa meraga in Corfu 2 sfaturi: - multa rabdare - evitati traseul noaptea (mai ales la venire) Un traseu superb ... transfagaraseanul nostru este o gluma proasta (din toate punctele de vedere - mai ales din acela al calaitatii asfaltului) in comparatie cu drumul ala Oricum "batanica" la 100000k se tine inca foarte bine .... foarte multumit de serviciile ei |
|
#47
Posted 21 July 2008 - 09:14
Sa-ti traiasca! Sper sa ajung si eu la 100.000 km si sa fiu la fel de multumit ca si tine... deocamdata, la ~34.000 inca mai cred ca a fost cea mai buna alegere pe care o puteam face la momentul ala.
|
#48
Posted 21 July 2008 - 09:29
#49
Posted 21 July 2008 - 09:47
Traseul la gare ma refer - Ioannina-Igoumenitsa. De la Igoumenitsa se ia bacu spre Corfu.
In bulgaria deja nu mai sunt probleme si eu o parcurg de preferinta noaptea fiind mai liber. Attached FilesEdited by ncristi, 21 July 2008 - 09:58. |
#50
Posted 21 July 2008 - 21:42
Salut,
In primele 3 saptamani am facut cu Megane-ul Sedane Privilege 1.6 benzina cca 1800 km. Legat de consumul mediu va pot spune urmatoarele: - drum intins Bucuresti - Pitesti (distanta de cca 120 km) la o viteza de 110 km / h (2500 rot/min) ........ 6,2 % cu A/C pornit, dar a scazut si la 5,5 % cand am folosit tempomatul pe distante mai mari. - prin Bucuresti, la ore de trafic lejer (cca 50 km /ora si 2000 rot/min) .............. 8,3 % cu A/C pornit - prin Bucuresti, la ore de varf (1 km /ora) .............. 12,5 % cu A/C pornit Cred ca motorul de 1.6 si 115 CP este un pic sub pretentiile mele, insa poate ca nu m-am invatat eu sa exploatez zona de cuplu maxim. Mai experimentez.... Vizibilitatea in curbe de pe locul soferului este destul de buna, in ciuda stalpului stanga cam lat. Oglinzile laterale sunt suficient de mari si nu am avut probleme cu unghiul mort. Finisajele sunt destul de bune (tapiterie mixta in culoare beige), insa plasticele interioare sunt destul de prost imbinate (au lufuturi) Jentile din aliaj Tuxedo sunt pretentioase fiindca se jegosesc imediat. Ca sa nu mai zic ca se stramba destul de usor. Mi se pare ciudat ca la franarile bruste rotile scartaie ca la o Dacie ordinara, iar ABS-ul si ESP-ul nu intra in actiune... La Skoda Fabia ABS-ul intra in functiune prompt cand apasam frana la trecerea prin gropile mici ! Pana acum nu am descoperit greierasi si nici nu doresc cuiva. In general sunt multumit de masina, mai ales ca am luat-o cu dobanda zero. Catalin |
#51
Posted 22 July 2008 - 11:30
Franele scartaie din cauza placutelor "ecologige".
Motorul , intr-adevar, daca nu il ti in turatii este mortaciune insa motorul este unul OK fata de alte benzinare de 1.6 care se gasesc la noi pe piata. Legat de ABS - este foarte bine setat ... de fapt intregul sistem de franare este excelent. Eu unul nu vreau sa intre ABS-ul la fiecare franare mai puternica. Cum este setat la Megane mi se pare OK...discret si face bine treba. Edited by ncristi, 22 July 2008 - 11:33. |
|
#52
Posted 22 July 2008 - 12:06
@catalinache motorul de 1,6 este potrivit pt Megane. ori nu l-ai folosit tu cum trebuie (peste 3500rpm), ori are ceva masina. din cate tin minte de pe vremea cand ma mai duceam si eu la liniute (sa ma uit, evident ), megane-ul 1,6 era peste golf V 1,6, peste astra H 1.6 si peste focusul de 1.6 la acceleratie. eu vb de megane hatch, dar nu cred ca la sedan e mare diferenta...
|
#53
Posted 22 July 2008 - 12:17
Motorul o sa-si dea drumul dupa 3-4-5.000 km, pana atunci comportamentul e absolut normal. Daca citesti cartea de intretinere o sa vezi ca e specificat si acolo. In plus, daca zici ca n-ai depasit 2.500 rpm, nici n-ai cum sa vezi ce poate, gandeste-te ca are cuplul maxim la 4.250 rpm...
|
#54
Posted 02 August 2008 - 13:52
Salut, mi-am luat si eu Megane sedan an 2004 care are 83000 km, iar peste 7000 km sau mai devreme va trebui sa fac revizia cea mare. Din ce am citit mai sus se pare ca nu e de glumit cu revizia, ma refer la partea materiala, si daca la 60.000 km a costat intre 2000-3000 RON, ma gandesc cat o sa ma coste la 90k.
Ce ma sfatuiti sa fac din experienta voastra? ...adica sa ma coste mai putin...sa imi fac revizia in alta parte decat la reprezentanta Renault si unde, mi-ar de ajutor, sa cumpar piesele din alta parte decat de la reprezentanta si de unde daca stiti, si ce anume se schimba in general la ''marea revizie''. Va multumesc anticipat si mentionez ca sunt din Bucuresti. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users