Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce este instalatia asta? (Valea B...

BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier

Lupte WW2

Achizitie SUV, buget 17k euro
 Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...

Sunt noile generatii care se nasc...
 Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube

Nu iese laptopul din sleep mode.
 Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...

Card de debit virtual emis de India
 

Gwm Hover Cuv

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
125 replies to this topic

#109
spe

spe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,504
  • Înscris: 13.02.2006
Din cate am vazut in oferta, orice varianta de Rav4 e 4x4. Dar daca faci comparatie la spatiul interior la Hover si la RAV4, posibil sa fii putin dezamagit de cea din urma.

#110
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
Da ,e mult mai inalta, practic vezi peste cel din fata si e super.Plus ca e foarte confortabil.

#111
zoster

zoster

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 162
  • Înscris: 17.01.2008

 Tom_Cat, on Mar 19 2008, 17:11, said:

Dandanescu,daca iti doresti o masina de familie in 18.000 eur, din pacate SUV-urile nu se incadreaza aici.Un Suv cu dotari decente sare de 30.000 eur,ceea ce am inteles ca este prea mult.
Eu as incerca sa vad masini destinate familiilor , de genul Mitsubishi Grandis , VW Touran si eventalele versiune ale producatorilor Hyundai ,etc.

Ok,hai sa analizam obiectiv Hoover.Si ca sa nu crezi ca vorbesc din poze , am vazut masina ,am analizat-o si am mers cu ea.
Parerile mele stric tehnice legate de Hoover sunt:

-design interesant ,chiar reusit pentru un producator de genul GWM.
-motorizarea este asigurata de Mitsubishi,deci este un motor fiabil ,insa este prea mic pentru un SUV.Acest lucru se simnte in dinamica masinii foarte rau.
-designul interior este clasic pentru un model din nisa sa de piata,insa materialele sunt sub orice critica:plastic de foarte proasta calitate iar display-ul arata la fel de prost ca la copiile proaste de casetofoane chinezesti.
-la capitolul siguranta ,desi este dotat cu air-bag,este un model primitiv si nu ofera siguranta.

La capitolul service ,am inteles ca orice problema apare este rezolvata pe loc ,cat mai repede,insa au foarte mari problemele masinile.Macar sunt promti.


In opinia mea ,cei de la GWM ar fi trebuit sa isi faca mai bine temele daca vroiau sa incerce din experienta Musso sau SSang Young.
Ar fi trebuit sa lucreze mai mult cu un producator de calibru pana ar fi capatat experienta.Ei s-au bazat ca pot copia anumite piese,insa calitatea nu prea reusesc sa o copieze.

Chestia ca masinile au probleme foarte mari este efectiv o aberatie!
Eu am condus Hover-ul meu peste 17000 km si nu am avut nici o problema.
Cunosc inca 2 persoane cu Hover in Timisoara care sunt multumite de masina. Pacat ca ei nu scriu pe acest forum, dar cu acordul lor le-as putea da numerele de telefon pentru persoanele care  sunt intr-adevar interesate.
Pe partea de motorizare, transmisie, directie, suspensii nu am auzit sa se planga cineva.
Da, am auzit de probleme cu unele butoane de plastic de la bord, cu exfolierea farurilor(cam greu de crezut), cu pielea de pe volan,
cu rugina la unele suruburi(foarte grav). Dar cred ca sunt cazuri izolate care nu cred ca pot determina o apreciere de genul: masinile au probleme foarte mari.
Nu vreau sa continui spunandu-va de prieteni care au probleme reale (cu ambreajul) la masini de 50-60000 de euro(nu dau nume de marci).
La capitolul siguranta, cred ca numai cine nu vrea sau nu cunoaste, nu recunoaste ca Hoverul este o masina sigura.
Pai uitati-va la constructia masinii, la sasiul independent, la tabla din care este construita, la ramforsari.
Airbag-urile sunt o problema pentru ca sunt numai 2. Statisticile de la noi din tara referitoare la accidentele in care sunt implicate masini de teren spun: mortalitate ZERO in randurile pasagerilor din aceste masini. In afara cazurilor cand nu recunoasteti ca Hover CUV  este o masina de teren pentru ca este chinezeasca, cred ca discutia nu-si are locul.
Chestia cu reclama pe care tot o invocati deja incepe sa ma scoata din minti. Nu face nimeni reclama in felul acesta. Poate contra reclama...

Edited by zoster, 19 March 2008 - 18:35.


#112
dandanescu

dandanescu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 28.03.2007

 zoster, on Mar 19 2008, 18:32, said:

Da, am auzit de probleme cu unele butoane de plastic de la bord, cu exfolierea farurilor(cam greu de crezut), cu pielea de pe volan,
cu rugina la unele suruburi(foarte grav). Dar cred ca sunt cazuri izolate care nu cred ca pot determina o apreciere de genul: masinile au probleme foarte mari.

Nu vreau sa continui spunandu-va de prieteni care au probleme reale (cu ambreajul) la masini de 50-60000 de euro(nu dau nume de marci).

Airbag-urile sunt o problema pentru ca sunt numai 2. Statisticile de la noi din tara referitoare la accidentele in care sunt implicate masini de teren spun: mortalitate ZERO in randurile pasagerilor din aceste masini. In afara cazurilor cand nu recunoasteti ca Hover CUV  este o masina de teren pentru ca este chinezeasca, cred ca discutia nu-si are locul.
Chestia cu reclama pe care tot o invocati deja incepe sa ma scoata din minti. Nu face nimeni reclama in felul acesta. Poate contra reclama...

atita timp cit mi le schimba imediat la service in garantie nu ma deranjeaza teribil de tare daca apar chestii de-astea micutze gen faruri si volan..btw..pielea la voan a fost schimbata cu totul la modelul 2008..vazut de mine cu opchishorii mei...nu stiu daca o fi mai buna sau mai proasta..am vazut doar ca era schimbata fata de 2007. rugina la suruburi daca este e naspa..dar banuiesc ca este in garantie si asta..si daca apare rugina la tabla in garantie tre sa o schimbe..corect?.

asta cu abreaju o cred pt ca mie mi s-a intiplat cu servo si a fost ingrozitor..m-am speriat cred ca cel mai tare in viata mea...masina de altfel europeana.

treaba cu airbagurile si mortalitatea )..LOL..serios esti amuzant..tin cu hooveru..dar nici nu spune ca e mortalitate 0..pai daca nu sunt prea multe bucati vandute evident ca le da statistica bine..ia sa aibe 2 accidente..doamne fereste..dar sa vezi atunci cum ar fi..deci in treaba cu statistica eu unul nu ma bazez..nu vreau sa devin statistica ..hehe..partea adevarata insa este ca intr-adevar tabla e groasa si usile alea chiar sunt solide..nu par solide..chiar sunt solide..
inca mai caut treaba cu testele NCAP..revin si postez..

la partea cu reclama e adevarat..cam incepe sa sune a contrareclama venind de la tine care ai dezertat in mod rusinos si ai trecut pe infinitti..:)..hehe..sao stapinesti sanatos.

ooops..acum am vazut ca te refereai la statisticile de la SUVuri i n general..my bad..sorry..
oricum tot nu vreaus a devin statistica..deci parerea ramine..treaba cu airbagurile e naspa intr-adevar..

#113
zoster

zoster

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 162
  • Înscris: 17.01.2008
dandanescu,
Ai luat Hover sau intentionezi?
Poate te pot ajuta cu o informatie?

Off topic:cum e telefonul? nu esti multumit de el? am primit si eu o oferta asemanatoare...

Edited by zoster, 19 March 2008 - 22:37.


#114
dandanescu

dandanescu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 28.03.2007

 zoster, on Mar 19 2008, 22:37, said:

dandanescu,
Ai luat Hover sau intentionezi?
Poate te pot ajuta cu o informatie?

Off topic:cum e telefonul? nu esti multumit de el? am primit si eu o oferta asemanatoare...


intentionez...tre sa vind opelul actual si apoi ma hotaresc ..inca ma deranjeaza rau tare de tot la hoover treaba cu airbagurile..
ma rog ..o sa ma hotaresc dupa testul cu Toyota Rav4..

la care telefon te referi? la cel pe care il am de vinzare? de multumit sunt multumit de el numai ca nu reusesc sa ma obisnuiesc cu PDA..e prima oara cind am trecut pe asa ceva..si sunt mult mai aproape de jucaria minilaptop pe care mi-am luat-o..acer..asa ca vreau sa ii spun pass la HTC..e super misto jucaria dar pt cine poate sa ii foloseasca potentialul enorm pe care il are..

#115
olddriver

olddriver

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 28.03.2008
Ma gandesc cat de greu o fi fost pt chinezi sa faca o masina? Au construit Marele Zid care fara discutie este brand-ul nr 1 pt ei.
Cat de greu o fi fost sa faca si o fabrica sub acest nume? Mai citesc din cand in cand ce se scrie pe aici si ma minunez cat de usor e pt un roman, frecator de menta sa comenteze. Am si eu un hover cam de un an, am aproape 20.000 km si n-am nimic special de comentat. E o masina buna, solida, ieftina. Ce nu are? - FITZE!  De ce? pt ca nu le au nici chinezii, nu au vanitati exagerate in schimb sunt foarte muncitori si pot face orice, dupa cum si fac.

#116
fiberspeeder

fiberspeeder

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 994
  • Înscris: 09.02.2006
Foarte bine ca sunt muncitori. Foarte rau ca nu investesc si in siguranta pasagerilor. Foarte rau iarasi la fazele cu copiatul brandurilor de renume. Din partea mea, sa se umple strazile de Hovere si de clienti multumiti.

#117
badegheo

badegheo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,234
  • Înscris: 21.10.2007

 olddriver, on Mar 28 2008, 12:47, said:

Ma gandesc cat de greu o fi fost pt chinezi sa faca o masina? Au construit Marele Zid care fara discutie este brand-ul nr 1 pt ei.
Cat de greu o fi fost sa faca si o fabrica sub acest nume? Mai citesc din cand in cand ce se scrie pe aici si ma minunez cat de usor e pt un roman, frecator de menta sa comenteze. Am si eu un hover cam de un an, am aproape 20.000 km si n-am nimic special de comentat. E o masina buna, solida, ieftina. Ce nu are? - FITZE!  De ce? pt ca nu le au nici chinezii, nu au vanitati exagerate in schimb sunt foarte muncitori si pot face orice, dupa cum si fac.

nu are cel mai important lucru....personalitate si caracter.

sa nu mai aducem aminte de testele EURO ncap.

ideea e in principiu...ca s au multumit cu a fura in loc sa creeze. asta e gresala de baza.

poate pt unul ca tine nu conteaza , ca habar nu ai despre ce vb eu , dar pt cei civilizati conteaza.

uite fiat500 , e o porcarie de masina , si urati si cum vrei tu sa fie , dar are caracter , are ceva distins , e reinviata dupa ceva de istorie.

uite noul C classe de la Mercedes. E masina comuna , puteau sa copieze nush ce si sa o puna in vanzare , dar NU , au investit munca si bani sa faca ceva propriu si original.

#118
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
Pana la urma , Hover CUV este o masina care este prezenta pe piata din Romania.Asta inseamna ca aici au potentiali clienti, asa ca cine o doreste sa o cumpere.Pe mine nu ma deranjeaza pe strada, obiectia mea are legatura cu prezentarile anumitori domni care au impresia ca revoluitioneaza marketingul si cu clona aia de mai sus , de nici nu a facut ochi si pupa Hoverul in teava de esapament.

Felicitari celor care si-au cumparat CUV si sunt multumiti de el , pana la urma ei sunt cei indreptatiti sa tina un jurnal de bord.

Parerea mea obiectiva este ca eu personal nu as cumpara aceasta masina, in rest daca pentru altii e ok , nu e nicio problema.

#119
zoster

zoster

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 162
  • Înscris: 17.01.2008
Parerea mea este ca Hover este o masina buna si cu multa personalitate.
Este eleganta si fura privirea multora.
In Timisoara vad ca numarul lor se inmulteste si am auzit numai pareri bune.
Problema este ca a inceput sa scada si cota de piata a altor marci.

Cei ce vor sa denigreze acest produs asamblat in China, de oameni harnici si muncitori, o sa aiba un gust amar in scurt timp pentru ca piata romaneasca, ca de altfel si cea mondiala, se va umple de aceste masini. Raportul pret calitate va fi triumfator.
Producatorii chinezi au inceput deja sa puna accent si pe calitate. In scurt timp China va fi unul dintre cei mai mari producatori de automobile din lume, iar expansiunea chinezilor nu va putea fi oprita nici macar prin tehnici protectioniste.
Cateii latratatori de acuma isi vor bune incet botul pe labe si tare mirati vor ramane la aparitia noilor modele de automobile chinezesti.
Din pacate pentru acesti catei, nici stapanii de acum nu vor mai avea motive sa-i hraneasca... cu idei, pentru a nu cadea in ridicol.

Great Wall  isi pregateste intrarea pe piata americana?
Pentru cei avizi de informatie-click aici


Edited by zoster, 31 March 2008 - 22:48.


#120
zoster

zoster

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 162
  • Înscris: 17.01.2008

 Tom_Cat, on Mar 30 2008, 08:21, said:

Pana la urma , Hover CUV este o masina care este prezenta pe piata din Romania.Asta inseamna ca aici au potentiali clienti, asa ca cine o doreste sa o cumpere.Pe mine nu ma deranjeaza pe strada, obiectia mea are legatura cu prezentarile anumitori domni care au impresia ca revoluitioneaza marketingul si cu clona aia de mai sus , de nici nu a facut ochi si pupa Hoverul in teava de esapament.

Felicitari celor care si-au cumparat CUV si sunt multumiti de el , pana la urma ei sunt cei indreptatiti sa tina un jurnal de bord.

Parerea mea obiectiva este ca eu personal nu as cumpara aceasta masina, in rest daca pentru altii e ok , nu e nicio problema.

Pai daca nu e nici o problema, de ce va mai obositi sa va dati cu parerea? Cine va asculta?
Va pierdeti timpul inutil! Sau gresesc aici?   E remunerat?
Lasati pe cei ce au avut sau au aceasta masina  sa povesteasca pe acest topic!

#121
fiberspeeder

fiberspeeder

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 994
  • Înscris: 09.02.2006
Postam ca sa te enervam pe tine, te-am mirosit de reclama mincinoasa la masina dubioasa.

#122
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

 zoster, on Mar 19 2008, 18:32, said:

Chestia ca masinile au probleme foarte mari este efectiv o aberatie!
Eu am condus Hover-ul meu peste 17000 km si nu am avut nici o problema.
Cunosc inca 2 persoane cu Hover in Timisoara care sunt multumite de masina. Pacat ca ei nu scriu pe acest forum, dar cu acordul lor le-as putea da numerele de telefon pentru persoanele care  sunt intr-adevar interesate.
Pe partea de motorizare, transmisie, directie, suspensii nu am auzit sa se planga cineva.
Da, am auzit de probleme cu unele butoane de plastic de la bord, cu exfolierea farurilor(cam greu de crezut), cu pielea de pe volan,
cu rugina la unele suruburi(foarte grav). Dar cred ca sunt cazuri izolate care nu cred ca pot determina o apreciere de genul: masinile au probleme foarte mari.
Nu vreau sa continui spunandu-va de prieteni care au probleme reale (cu ambreajul) la masini de 50-60000 de euro(nu dau nume de marci).
La capitolul siguranta, cred ca numai cine nu vrea sau nu cunoaste, nu recunoaste ca Hoverul este o masina sigura.
Pai uitati-va la constructia masinii, la sasiul independent, la tabla din care este construita, la ramforsari.
Airbag-urile sunt o problema pentru ca sunt numai 2. Statisticile de la noi din tara referitoare la accidentele in care sunt implicate masini de teren spun: mortalitate ZERO in randurile pasagerilor din aceste masini. In afara cazurilor cand nu recunoasteti ca Hover CUV  este o masina de teren pentru ca este chinezeasca, cred ca discutia nu-si are locul.
Chestia cu reclama pe care tot o invocati deja incepe sa ma scoata din minti. Nu face nimeni reclama in felul acesta. Poate contra reclama...

poti sa te uiti tu cat vrei la sasiu & shit, nu cred ca ai facut tu accident cu un hover ca sa zici ca e masina sigura. asta o pot face organisme credibile ca euroncap. Unde nu a fost testat. Cat despre statisticile alea cu accidentele ne dai si noua un link ceva oficial? Nu de alta, dar stiu cel putin un caz unde au murit unii arsi ca sobolanii intr-un Cayenne. Si mai e ceva: tu sugerezi cumva ca alea laterale sunt inutile sau am inteles eu gresit?nu de alta dar pana si la Logan ai optiune pentru airbagurile laterale.

#123
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006

 romaximusro, on Apr 2 2008, 11:36, said:

poti sa te uiti tu cat vrei la sasiu & shit, nu cred ca ai facut tu accident cu un hover ca sa zici ca e masina sigura. asta o pot face organisme credibile ca euroncap. Unde nu a fost testat. Cat despre statisticile alea cu accidentele ne dai si noua un link ceva oficial? Nu de alta, dar stiu cel putin un caz unde au murit unii arsi ca sobolanii intr-un Cayenne. Si mai e ceva: tu sugerezi cumva ca alea laterale sunt inutile sau am inteles eu gresit?nu de alta dar pana si la Logan ai optiune pentru airbagurile laterale.
lasa encap-ul maximuse. orice alt tester care testeaza in aceleasi conditii e binevenit...
ceva aici  insa arata destul de rau. si nu stiu la ce viteza a fost testat.
LE: viteza testare: 56 km/h.  :huh:  si multe au 2 stele la viteza asta... :mellow:

Edited by xtremdriving, 02 April 2008 - 10:56.


#124
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
pai encap-ul are totusi o credibilitate, pe cand cncap-ul, sufletul. pana nu vad o masina chinezeasca care sa obtina scoruri decente la euroncap, o sa cred in continuare ca masinile chinezest sunt praf dpdv al sigurantei pasive

#125
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,784
  • Înscris: 01.12.2007

 romaximusro, on Apr 2 2008, 12:11, said:

pai encap-ul are totusi o credibilitate, pe cand cncap-ul, sufletul. pana nu vad o masina chinezeasca care sa obtina scoruri decente la euroncap, o sa cred in continuare ca masinile chinezest sunt praf dpdv al sigurantei pasive
pai si intestul aratat de exdtremdriving hoverul se face praf la 56km/h,iar la impact lateral este f posibil sa se rastoarne

insa daca toto se vrea un 4x4,ce-i drept e departe de dimensiunile hoverului,exista Suzuki SX4 1.9diesel 120cp la 20000e ddp,insa este o masina japoneza cu  traditie,a obtinut 4 stele la euroncap,si e dotata binisor +ca e diesel

#126
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Cum topicul asta o ia razna, se va inchide. Daca doriti sa discutati despre HOOVER, o puteti face la Just Cars!

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate