Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Father's Day

Clipboard files copy/paste, filen...

Boardgame-uri despre cuvinte

Care-i treaba cu Reddit-ul? (nu m...
 Diferente diferentiale

Finala Eurovision 2024

De ce nu protestati?

Etanșare intre cada perete b...
 Back-up box Fronius ?

Router de la Digi nu face fata la...

Magnolii

Achizitie LG OLED evo 55C31LA - e...
 Aplicatii PV Huawei Sun

Istoric deplasari - GPS

Surub autoforant-metric mixt

Lipsa semnal - strategie de marke...
 

Dacia vinde tot mai putin

- - - - -
  • Please log in to reply
489 replies to this topic

#91
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
din cauza felului cum arata? :) mie unu imi place, din spate chiar arata bine. imi pare rau ca te enervezi, eu am incercat sa-mi argumentez ideea ca mcv-ul e un fel de break, poate ceva mai inalt. Poate ca tinde catre utilitare prin solutia adoptata la usile de la portbagaj, insa sigur nu e o duba, ar fi trebuit sa aiba pe laterale usi culisante pentru asa ceva

#92
zapacitu

zapacitu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 211
  • Înscris: 23.09.2005
Ahaaaa....deci mcv e aproape duba, dar nu are usi culisante, iar van-ul nu e duba adevarata ca nu are nici el usi  culisanta.
Deci amandoua strutocamila.Tipic romanesc.

#93
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
am zis ca tinde prin solutia respectiva nu ca e.

#94
zapacitu

zapacitu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 211
  • Înscris: 23.09.2005
da bre...asa e cum zici tu...

Edited by romaximusro, 16 March 2007 - 11:20.
editat pt offtopic ce nu tine de auto


#95
Night Elf

Night Elf

    El Comandante

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,883
  • Înscris: 22.03.2005
Baieti nu va mai agitati aiurea. Voi trebuie sa intelegeti un lucru. Politica Renault in Romania a fost sa ofere o masina mai buna ca berlina si implicit sa scape de stocurile de motoare si cutii de Megane. Ce nu au anticipat cei de la Renault a fost ca romanul evolueaza. Incepe sa devina mai european, sa devina mai pretentios. Incepe sa-si permita sa-si schimbe masina mai des. Nu mai vrea sa aiba aceeasi masina ca si vecinul, etc.

Daca ar fi lansat Loganul imediat dupa revolutie probabil ca ar fi avut ceva mai mult succes. Inca era mentalitatea aia idioata "cumpar masina pentru o viata" si cand se fac copii mari le-o las lor. Ei inca se bazeaza pe faptul ca romanul este un om cu o gandire primitiva si comunista in materie de masini.

Spotul ala idiot "suntem de 25 de ani impreuna" se adreseaza unei singure categorii de oameni destul de bine definita: "Fosta clasa muncitoare" = persoane de peste 50 de ani, inca posesori de dacii din 70-80 pe care prin trucuri ieftine de marketing incearca sa-i convinga sa-si schimbe harburile. Rate pe 7 ani de ex... (oricum la final o platesti dublu). De ce? Foarte simplu. Aia isi cumpara masina pentru o viata. Nu sunt pretentiosi. Sunt obisnuiti sa le rugineasca masinile. Oricum le misca de 3 ori pe ani. Masini fiabile D-le`. Sunt clienti nepretentiosi, pe care ii faci usor din vorbe.

Din pacate pentru ei, au inceput sa piarda teren pe segmentul de varsta 20-35 de ani. Aici se castiga bani. Nu neaparat din vanzarea masinilor cat din revizii@service. Una e sa ai un client care sa faca 2-3 revizii pe an si alta e sa ai unul care face revizia obligatoerie de un an sau nici macar. Una e sa ai un client care merge cu masina zilnic si inerent mai loveste un spoiler, un far, alta e sa ai client un bosorog care-si misca masina de 3 ori pe an.

Vremurile au evoluat.... masinile in sine au devenit consumabile. Dinozaurul renault asta nu a inteles. Daca nu-si schimba rapid politica de marketing, am un feeling ca o sa ajunga ca Daewoo Craiova.

Edited by Night Elf, 16 March 2007 - 13:16.


#96
NetFlow

NetFlow

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,713
  • Înscris: 15.12.2005
Mai e insa o parte.
Mai toate marcile. De la VW la merc si BMW au inceput sa faca produse cu media de viata din ce in ce mai mica. Si cu materiale din ce in ce mai proaste. Pt ca au inteles ca masina nu mai reprezinta un lux pt majoritatea oamenilor, iar oamenii in general, nu vor masini de lux. Oamenii vor masini ieftine.
Un golf 5 e mai ieftin ca un golf 4, cand acesta era nou. Desi exista o diferenta mare de tehnologie intre ele, golf 5 e sub golf 4 la materiale.
Ce vreau sa zic ca e mari producatori de automobile au optimizat productia dupa "cerere". Lumea vrea masini pe care sa le conduca 4-5 ani, fara cine stie ce materiale si sa fie ieftine la cumparat si lumea vrea masini sigure.  In ultimul timp se bate moneda pe masini mai putin poluante. Probabil acolo se vor indrepta.
Ideea e ca ei produc ce se cere, pt ca asta se vinde, asta vrea lumea.

#97
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

Quote

aieti nu va mai agitati aiurea. Voi trebuie sa intelegeti un lucru. Politica Renault in Romania a fost sa ofere o masina mai buna ca berlina si implicit sa scape de stocurile de motoare si cutii de Megane.

nu vreau sa o iei ca un atac la persoana sau ca jignire , insa aberezi. adica sper ca nu crezi si tu aberatia cum ca loganurile au cutii si motoare de megane ramase pe stoc la renault. cine crezi ca sta sa stocheze vre-o 300.000 de motoare si cutii de viteze si de ce ar face-o ,  blocand niste bani aiurea?

Quote

Ce nu au anticipat cei de la Renault a fost ca romanul evolueaza. Incepe sa devina mai european, sa devina mai pretentios. Incepe sa-si permita sa-si schimbe masina mai des. Nu mai vrea sa aiba aceeasi masina ca si vecinul, etc.

da :) poate de aia majoritatea vanzarilor de masini in tara asta sunt pana in 10.000 de euro cip. nu e vorba asa ceva, cat de puterea de cumparare.

Quote

Daca ar fi lansat Loganul imediat dupa revolutie probabil ca ar fi avut ceva mai mult succes. Inca era mentalitatea aia idioata "cumpar masina pentru o viata" si cand se fac copii mari le-o las lor. Ei inca se bazeaza pe faptul ca romanul este un om cu o gandire primitiva si comunista in materie de masini.

in 90? tu stii ce se producea in lume in 1990? :) cate masini aveau atunci abs sau airbaguri? cate aveau structura deformabila? in 90 skoda producea felicia, Opel producea kadett, VW producea golf mk2..  

Quote

Spotul ala idiot "suntem de 25 de ani impreuna" se adreseaza unei singure categorii de oameni destul de bine definita: "Fosta clasa muncitoare" = persoane de peste 50 de ani, inca posesori de dacii din 70-80 pe care prin trucuri ieftine de marketing incearca sa-i convinga sa-si schimbe harburile. Rate pe 7 ani de ex... (oricum la final o platesti dublu). De ce? Foarte simplu. Aia isi cumpara masina pentru o viata. Nu sunt pretentiosi. Sunt obisnuiti sa le rugineasca masinile. Oricum le misca de 3 ori pe ani. Masini fiabile D-le`. Sunt clienti nepretentiosi, pe care ii faci usor din vorbe.

nene, marketing nemarketing functioneaza. cu ce te doare pe tine ca cineva isi face credit pe 7 ani? ca dovada ca treaba merge incep si altii sa ofere credite pe perioade mai lungi.. inseamna ca au fost cu un pas inaintea concurentei nimic altceva..

Quote

Vremurile au evoluat.... masinile in sine au devenit consumabile. Dinozaurul renault asta nu a inteles. Daca nu-si schimba rapid politica de marketing, am un feeling ca o sa ajunga ca Daewoo Craiova.


spre deosebire de daewoo, dacia-renault scoate produse noi. mcv, van, pick-up, hatch-ul ala concurent pt matiz etc. Spune-mi care e ultimul model nou scos de daewoo.

#98
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
eu am o mare curiozitate. daca loganul, in conceptia lui basarab e super, ce-o zice nene cand s-o urca intr-un mercedes?
a, da...ca e masina germana si ca nu e bine sa le dam de lucru nemtilor... :coolspeak:

ok, prefect de acord...cand vor lucra si romanii ca nemtii...de ce sa imi protejez economia tarii si in schimb sa ma inbolnavesc de nervi din cauza jafului cu mii de probleme??  :cursing:

#99
$eb

$eb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,916
  • Înscris: 08.06.2005

View PostNetFlow, on Mar 16 2007, 13:31, said:

Ce vreau sa zic ca e mari producatori de automobile au optimizat productia dupa "cerere". Lumea vrea masini pe care sa le conduca 4-5 ani, fara cine stie ce materiale si sa fie ieftine la cumparat si lumea vrea masini sigure.
...
Ideea e ca ei produc ce se cere, pt ca asta se vinde, asta vrea lumea.
Subscriu. Felicitari pentru analiza realista.  :arigato:

#100
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
masini sigure???  :wallbash:  la ce nene? voi va autosugestionati singuri...nu ati vazut atatea accidente la tv in care loganul cu cele 3 stele ale lui e tot timpul "ciuca batailor"?

a, ca e o masina cu fiabilitate redusa si "e gata" in 4-5 ani, cum ziceti voi, e adevarat. eu zic ca romanii cumpara Logan deoarece le place sa stea prin service si pe sub masina...

da, se pare ca banutii sunt tot mai putini...si multe firme cica vor da faliment anul acesta...fugim in europa si ne platim ratele. cei cu logan trebuie sa stea mai putin pe afara...

#101
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
si ce legatura are numarul de accidente cu numarul de stele? iarasi stai prost cu statistica nene uko? :naughty:

#102
AMDG

AMDG

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,091
  • Înscris: 23.01.2007
"poate de aia majoritatea vanzarilor de masini in tara asta sunt pana in 10.000 de euro cip."

Deja poti alege masini straine la acel pret , nu strutocamila Logan :) Iar economia creste in continuare , asa ca pretul mediu de vanzare al unei masini noi va continua sa creasca , pana in momentul cand Renault va produce local o versiune de Megane in locul Logan-ului .

"spre deosebire de daewoo, dacia-renault scoate produse noi"

Uzate moral ar fi termenul corect .

#103
Night Elf

Night Elf

    El Comandante

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,883
  • Înscris: 22.03.2005
Vinde stocuri expirate ar fi si mai corect. :D

#104
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

Quote

Deja poti alege masini straine la acel pret , nu strutocamila Logan smile.gif Iar economia creste in continuare , asa ca pretul mediu de vanzare al unei masini noi va continua sa creasca , pana in momentul cand Renault va produce local o versiune de Megane in locul Logan-ului .

pai odata cu cresterea puterii de cumparare va avansa si Dacia. sa ne intelegem,scopul daciei e sa faca cat mai multi bani. cate masini ar fi vandut daca pozitionau masina la 12.000 de euro cip de exemplu? pur si simplu au acoperit o piata ce cerea aceasta masina (si cele peste 300.000 de loganuri vandute in aproape 2 ani jumate sunt dovezi pt acest lucru)

Quote

Uzate moral ar fi termenul corect .

uzata moral e o masina ca Skoda Octavia tour ,care e aceeasi din 1996 cand a fost lansata, sau Opel astra classic ce e aceeasi masina cu cea lansata in 1998. ce sa mai zic de albeea care are la baza o masina lansata in anii 80 sau daewoo cielo care tot la fel are la baza o masina a anilor 80

@Night Elf: ce stocuri expirate?

#105
$eb

$eb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,916
  • Înscris: 08.06.2005
VINDE!

Iar altii NU VAND!  Altii fac statistici, si  stocuri

#106
AMDG

AMDG

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,091
  • Înscris: 23.01.2007
"pai odata cu cresterea puterii de cumparare va avansa si Dacia. "

Am zis eu altceva ? Din nefericire , Dacia nu are in prezent un model cat de cat nou , iar piata a evoluat si o penalizeaza pentru asta .

"skoda octavia tour ,care e aceeasi din 1996"

Sincer , as vrea ca Logan-ul sa fi fost un model nou Renault generatia 1996 :) Macar sa fi vazut pe strada masini mai estetice.

"daewoo cielo "

Discutam despre marci ce au un viitor , nu-i asa ?

#107
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
maximuse, don't you get it?
aseara a aratat un alt accident in care a fost implicat si un Logan...cum naiba nene, dar in toate accidentele vazute sau auzite, cealalta masina scapa, si saracii posesori de logan ajung intre patru scanduri? de la alea trei stele, nu?

#108
Night Elf

Night Elf

    El Comandante

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,883
  • Înscris: 22.03.2005

View Postromaximusro, on Mar 16 2007, 15:11, said:

...
@Night Elf: ce stocuri expirate?
Cutii de viteza... motoare 1.4 mpi, 1.6 mpi sau mpi-ul o fi ultima tehnologie in materie de motoare pe benzina?  :huh:

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate