Dacia vinde tot mai putin
Last Updated: Aug 04 2012 18:49, Started by
turbo trabannt
, Mar 14 2007 13:39
·
0
#91
Posted 16 March 2007 - 10:32
din cauza felului cum arata? mie unu imi place, din spate chiar arata bine. imi pare rau ca te enervezi, eu am incercat sa-mi argumentez ideea ca mcv-ul e un fel de break, poate ceva mai inalt. Poate ca tinde catre utilitare prin solutia adoptata la usile de la portbagaj, insa sigur nu e o duba, ar fi trebuit sa aiba pe laterale usi culisante pentru asa ceva
|
#92
Posted 16 March 2007 - 10:36
Ahaaaa....deci mcv e aproape duba, dar nu are usi culisante, iar van-ul nu e duba adevarata ca nu are nici el usi culisanta.
Deci amandoua strutocamila.Tipic romanesc. |
#94
Posted 16 March 2007 - 10:48
da bre...asa e cum zici tu...
Edited by romaximusro, 16 March 2007 - 11:20.
|
#95
Posted 16 March 2007 - 13:15
Baieti nu va mai agitati aiurea. Voi trebuie sa intelegeti un lucru. Politica Renault in Romania a fost sa ofere o masina mai buna ca berlina si implicit sa scape de stocurile de motoare si cutii de Megane. Ce nu au anticipat cei de la Renault a fost ca romanul evolueaza. Incepe sa devina mai european, sa devina mai pretentios. Incepe sa-si permita sa-si schimbe masina mai des. Nu mai vrea sa aiba aceeasi masina ca si vecinul, etc.
Daca ar fi lansat Loganul imediat dupa revolutie probabil ca ar fi avut ceva mai mult succes. Inca era mentalitatea aia idioata "cumpar masina pentru o viata" si cand se fac copii mari le-o las lor. Ei inca se bazeaza pe faptul ca romanul este un om cu o gandire primitiva si comunista in materie de masini. Spotul ala idiot "suntem de 25 de ani impreuna" se adreseaza unei singure categorii de oameni destul de bine definita: "Fosta clasa muncitoare" = persoane de peste 50 de ani, inca posesori de dacii din 70-80 pe care prin trucuri ieftine de marketing incearca sa-i convinga sa-si schimbe harburile. Rate pe 7 ani de ex... (oricum la final o platesti dublu). De ce? Foarte simplu. Aia isi cumpara masina pentru o viata. Nu sunt pretentiosi. Sunt obisnuiti sa le rugineasca masinile. Oricum le misca de 3 ori pe ani. Masini fiabile D-le`. Sunt clienti nepretentiosi, pe care ii faci usor din vorbe. Din pacate pentru ei, au inceput sa piarda teren pe segmentul de varsta 20-35 de ani. Aici se castiga bani. Nu neaparat din vanzarea masinilor cat din revizii@service. Una e sa ai un client care sa faca 2-3 revizii pe an si alta e sa ai unul care face revizia obligatoerie de un an sau nici macar. Una e sa ai un client care merge cu masina zilnic si inerent mai loveste un spoiler, un far, alta e sa ai client un bosorog care-si misca masina de 3 ori pe an. Vremurile au evoluat.... masinile in sine au devenit consumabile. Dinozaurul renault asta nu a inteles. Daca nu-si schimba rapid politica de marketing, am un feeling ca o sa ajunga ca Daewoo Craiova. Edited by Night Elf, 16 March 2007 - 13:16. |
#96
Posted 16 March 2007 - 13:31
Mai e insa o parte.
Mai toate marcile. De la VW la merc si BMW au inceput sa faca produse cu media de viata din ce in ce mai mica. Si cu materiale din ce in ce mai proaste. Pt ca au inteles ca masina nu mai reprezinta un lux pt majoritatea oamenilor, iar oamenii in general, nu vor masini de lux. Oamenii vor masini ieftine. Un golf 5 e mai ieftin ca un golf 4, cand acesta era nou. Desi exista o diferenta mare de tehnologie intre ele, golf 5 e sub golf 4 la materiale. Ce vreau sa zic ca e mari producatori de automobile au optimizat productia dupa "cerere". Lumea vrea masini pe care sa le conduca 4-5 ani, fara cine stie ce materiale si sa fie ieftine la cumparat si lumea vrea masini sigure. In ultimul timp se bate moneda pe masini mai putin poluante. Probabil acolo se vor indrepta. Ideea e ca ei produc ce se cere, pt ca asta se vinde, asta vrea lumea. |
#97
Posted 16 March 2007 - 14:13
Quote nu vreau sa o iei ca un atac la persoana sau ca jignire , insa aberezi. adica sper ca nu crezi si tu aberatia cum ca loganurile au cutii si motoare de megane ramase pe stoc la renault. cine crezi ca sta sa stocheze vre-o 300.000 de motoare si cutii de viteze si de ce ar face-o , blocand niste bani aiurea? Quote Ce nu au anticipat cei de la Renault a fost ca romanul evolueaza. Incepe sa devina mai european, sa devina mai pretentios. Incepe sa-si permita sa-si schimbe masina mai des. Nu mai vrea sa aiba aceeasi masina ca si vecinul, etc. da poate de aia majoritatea vanzarilor de masini in tara asta sunt pana in 10.000 de euro cip. nu e vorba asa ceva, cat de puterea de cumparare. Quote Daca ar fi lansat Loganul imediat dupa revolutie probabil ca ar fi avut ceva mai mult succes. Inca era mentalitatea aia idioata "cumpar masina pentru o viata" si cand se fac copii mari le-o las lor. Ei inca se bazeaza pe faptul ca romanul este un om cu o gandire primitiva si comunista in materie de masini. in 90? tu stii ce se producea in lume in 1990? cate masini aveau atunci abs sau airbaguri? cate aveau structura deformabila? in 90 skoda producea felicia, Opel producea kadett, VW producea golf mk2.. Quote Spotul ala idiot "suntem de 25 de ani impreuna" se adreseaza unei singure categorii de oameni destul de bine definita: "Fosta clasa muncitoare" = persoane de peste 50 de ani, inca posesori de dacii din 70-80 pe care prin trucuri ieftine de marketing incearca sa-i convinga sa-si schimbe harburile. Rate pe 7 ani de ex... (oricum la final o platesti dublu). De ce? Foarte simplu. Aia isi cumpara masina pentru o viata. Nu sunt pretentiosi. Sunt obisnuiti sa le rugineasca masinile. Oricum le misca de 3 ori pe ani. Masini fiabile D-le`. Sunt clienti nepretentiosi, pe care ii faci usor din vorbe. nene, marketing nemarketing functioneaza. cu ce te doare pe tine ca cineva isi face credit pe 7 ani? ca dovada ca treaba merge incep si altii sa ofere credite pe perioade mai lungi.. inseamna ca au fost cu un pas inaintea concurentei nimic altceva.. Quote Vremurile au evoluat.... masinile in sine au devenit consumabile. Dinozaurul renault asta nu a inteles. Daca nu-si schimba rapid politica de marketing, am un feeling ca o sa ajunga ca Daewoo Craiova. spre deosebire de daewoo, dacia-renault scoate produse noi. mcv, van, pick-up, hatch-ul ala concurent pt matiz etc. Spune-mi care e ultimul model nou scos de daewoo. |
#98
Posted 16 March 2007 - 14:37
eu am o mare curiozitate. daca loganul, in conceptia lui basarab e super, ce-o zice nene cand s-o urca intr-un mercedes?
a, da...ca e masina germana si ca nu e bine sa le dam de lucru nemtilor... ok, prefect de acord...cand vor lucra si romanii ca nemtii...de ce sa imi protejez economia tarii si in schimb sa ma inbolnavesc de nervi din cauza jafului cu mii de probleme?? |
#99
Posted 16 March 2007 - 14:48
NetFlow, on Mar 16 2007, 13:31, said: Ce vreau sa zic ca e mari producatori de automobile au optimizat productia dupa "cerere". Lumea vrea masini pe care sa le conduca 4-5 ani, fara cine stie ce materiale si sa fie ieftine la cumparat si lumea vrea masini sigure. ... Ideea e ca ei produc ce se cere, pt ca asta se vinde, asta vrea lumea. |
#100
Posted 16 March 2007 - 14:56
masini sigure??? la ce nene? voi va autosugestionati singuri...nu ati vazut atatea accidente la tv in care loganul cu cele 3 stele ale lui e tot timpul "ciuca batailor"?
a, ca e o masina cu fiabilitate redusa si "e gata" in 4-5 ani, cum ziceti voi, e adevarat. eu zic ca romanii cumpara Logan deoarece le place sa stea prin service si pe sub masina... da, se pare ca banutii sunt tot mai putini...si multe firme cica vor da faliment anul acesta...fugim in europa si ne platim ratele. cei cu logan trebuie sa stea mai putin pe afara... |
|
#101
Posted 16 March 2007 - 14:59
si ce legatura are numarul de accidente cu numarul de stele? iarasi stai prost cu statistica nene uko?
|
#102
Posted 16 March 2007 - 15:06
"poate de aia majoritatea vanzarilor de masini in tara asta sunt pana in 10.000 de euro cip."
Deja poti alege masini straine la acel pret , nu strutocamila Logan Iar economia creste in continuare , asa ca pretul mediu de vanzare al unei masini noi va continua sa creasca , pana in momentul cand Renault va produce local o versiune de Megane in locul Logan-ului . "spre deosebire de daewoo, dacia-renault scoate produse noi" Uzate moral ar fi termenul corect . |
#104
Posted 16 March 2007 - 15:11
Quote pai odata cu cresterea puterii de cumparare va avansa si Dacia. sa ne intelegem,scopul daciei e sa faca cat mai multi bani. cate masini ar fi vandut daca pozitionau masina la 12.000 de euro cip de exemplu? pur si simplu au acoperit o piata ce cerea aceasta masina (si cele peste 300.000 de loganuri vandute in aproape 2 ani jumate sunt dovezi pt acest lucru) Quote Uzate moral ar fi termenul corect . uzata moral e o masina ca Skoda Octavia tour ,care e aceeasi din 1996 cand a fost lansata, sau Opel astra classic ce e aceeasi masina cu cea lansata in 1998. ce sa mai zic de albeea care are la baza o masina lansata in anii 80 sau daewoo cielo care tot la fel are la baza o masina a anilor 80 @Night Elf: ce stocuri expirate? |
#105
Posted 16 March 2007 - 15:12
VINDE!
Iar altii NU VAND! Altii fac statistici, si stocuri |
|
#106
Posted 16 March 2007 - 15:19
"pai odata cu cresterea puterii de cumparare va avansa si Dacia. "
Am zis eu altceva ? Din nefericire , Dacia nu are in prezent un model cat de cat nou , iar piata a evoluat si o penalizeaza pentru asta . "skoda octavia tour ,care e aceeasi din 1996" Sincer , as vrea ca Logan-ul sa fi fost un model nou Renault generatia 1996 Macar sa fi vazut pe strada masini mai estetice. "daewoo cielo " Discutam despre marci ce au un viitor , nu-i asa ? |
#108
Posted 16 March 2007 - 15:23
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users