Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen
 Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 

Dacia vinde tot mai putin

- - - - -
  • Please log in to reply
489 replies to this topic

#487
raresh3r

raresh3r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 846
  • Înscris: 30.12.2006

Quote

Profitul Renault a scăzut cu 39% în primul semestru din 2012.

Profitul Renault a scăzut cu 39% în primul semestru din 2012, iar vânzările în America Latină și Rusia au compensat declinul din Europa Occidentală, transmit AP și Bloomberg.

În perioada ianuarie-iunie 2012, al doilea producător auto francez a înregistrat un profit net de 746 milioane de euro, iar vânzările au scăzut cu 1%, la 20,9 miliarde de euro (25,6 miliarde de dolari). La 30 iunie, datoria netă a Renault era de 818 milioane de euro.

Profitul înainte de dobânzi, taxe și elemente excepționale a scăzut în primele șase luni cu 23%, la 482 milioane de euro (592 milioane de dolari), de la 630 milioane de euro în perioada similară din 2011, în timp ce analiștii estimau un profit operațional operațional de 363 milioane de euro.

Divizia auto a Renault a raportat un profit de 87 milioane de euro în primul semestru din 2012. Compania ia în considerare lansarea a două noi branduri și extinderea expansiunii pe piețele emergente, pentru a-și reduce dependența de piața europeană, afectată de criză.

'Rezultatele sunt bune la prima vedere, în special dacă le comparăm cu cele ale Peugeot. Divizia auto rămâne profitabilă, ceea ce ar trebui să fie perceput în mod pozitiv de către piețe', a declarat Sascha Gommel, analist la Commerzbank AG.

Pentru acest an Renault are ca obiectiv depășirea vânzărilor realizate în 2011, renunțând la ținta anterioară ce prevedea o creștere de 3-4%. Compania se așteaptă în 2012 la un declin al pieței europene de 6-7%, iar a celei franceze de 10-11%.

Anul acesta, acțiunile Renault au crescut la bursă cu 26%, evaluând compania la 9,99 miliarde de euro.

În primul semestru din 2012 vânzările Renault în America Latină au crescut cu 20%, la 215.149 vehicule, în timp ce livrările în Rusia și fostele state din Uniunea Sovietică au urcat cu 29%, la 103.926 vehicule.

În 2011, Renault a înregistrat vânzări record de 2,72 milioane vehicule.

Compania Dacia de la Mioveni /sudul României/ a fost preluată de Renault în anul 1999. Renault a lansat, până în prezent, șapte modele sub marca Dacia, respectiv Dacia Logan, Dacia Logan MCV, Dacia VAN, Dacia Logan Pick-Up, Dacia Sandero, Dacia Sandero Stepway și Dacia Duster.

sursa.

#488
jocherjocher

jocherjocher

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 02.10.2007

View Postraresh3r, on 28th July 2012, 05:51, said:

sursa.

Rino nu sunt de plans.....in Brazilia (190 mil locuitori) din 5 masini una e Logan (Renault Logan) sau Sandero, una e Fiat, alta VW, una Chevrolet si a cincea e o vreo vechitura....chinezii sunt abia la nivelul de penetrare a pietii auto aici....( afirmatia nu e valabila in alte tari sud americane)....si mai au fabrici si prin multe alte tari....singura teama sa nu inchida/reduca productia de la Mioveni...desi Romania are o forta de munca teribil de ieftina fata de restul globului (desi ni se repeta intr-una cuvantul eficientizare/costuri forta de munca, asta pentru ca li se permite)

#489
Ragalie

Ragalie

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 768
  • Înscris: 26.05.2012
Un salariul minim de 1 euro ne-ar permite sa-i scoatem pe francezi din rahat.

#490
D-Vali_222

D-Vali_222

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 18.12.2011
O fi Dacia Logan masina de masina dar la capitolul motoare diesel este ...varza,praf,dezastru,de tot c_ _ _ _ _l. :bicycle:

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate