Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Dacia vinde tot mai putin
Last Updated: Aug 04 2012 18:49, Started by
turbo trabannt
, Mar 14 2007 13:39
·
0
#73
Posted 15 March 2007 - 15:22
Night Elf, on Mar 15 2007, 13:16, said: 1)Dupa cum spunea cineva pe aici, romanii au asteptat un break. Foarte corect... din pacate au primit o duba. 2)Eu imi mentin o afirmatie de acum 6 luni. Daca Dacia ar fi scos un break normal, la un pret apropiat de Sedan, ar cam fi spart piata. 3)Din pacate in gandirea lor primitiva, ei au crezut ca romanul vrea doar spatiu. Ghinion, romanul s-a mai mutat si el pe la oras ca deh a intrat in UE si s-a cam saturat sa care porcu cu masina ca acum e cetatea european si a devenit mai pretentios, asa ca prefera sa cumpere carne prospata la kg din supermarket. 4)Multi romani voiau o masina combi accectabila ca pret pentru concedii nu o duba corcita pentru carat marfa. 5)Din pacate pentru dacia, target-ul MCV-ului este acum segmentul de piata reprezentat de micile firme. Marile corporatii inca prefera flote din grupul VAG in special. Duba, este un semiesec. Chiar ii costa asa mult sa puna o usa culisanta, stiindu-se problemele cu parcarile din marile orase si necesitatea de a putea descarca marfa in locuri cat mai stramte? 6)Sedan-ul incepe sa piarda teren pe orasele mari in fata masinilor mici. E mai usor sa te strecori cu ele intr-un trafic infernal si consuma si mai putin. Doar cei cu posibilitati financiare mai mici care au familie@copii mai prefera Sedan-ul de la Dacia. Daca ne uitam pe aria 'Sfaturi cumpare auto" o sa vedem un prag psihologic de 10.000 de euro. Sunt oameni care isi pot permita o masina de pana in 10.000 de euro (de cele mai multe ori in jur de 8000 de euro) si oameni care isi permit masini de peste 10.000 cu un prag psihologic de 15.000 de euro. In cazul primului prag alternativele sunt 1. O masina mica si economica binisor dotata pentru oras. 2. Logan 3. Un SH german. In cazul 2, masini de peste 10000 de euro Sedanul pierde din start datorita finisajelor interioare. Degeaba masina are dotari bune daca finisajul e de kkt. In aceasta categorie oamenii deja devin mai pretentiosi la capitolul confort. MCV-ul aici pierde detasat fata de ceilalti producatori (Skoda Tour, Opel Astra G, Renault Megane - versiunile combi de ex), din cauza finisajelor si aspectului. Oamenii nu vor doar spatiu, mai vor si calitate pe segmentul de piata reprezentat de persoanele fizice cu familie. Cine-si permite o masina de 13.000 de euro sa zicem, inseamna ca-si mai poate permite un 15-20 de euro in plus pe luna la o rata de credit sau leasing si se arunca mai sus cu 1000-2000 de euro ca sa-si cumpere alceva mai stilat@finisat@confortabil. Practic target-ul lor ramane cel al micilor firme unde patronul isi baga picioarele in angajati si-si ia o masina multifunctionala, de regula diesel cheala... so ne reintoarcem la pragul de sub 10000 de euro. Peste pragul de 15.000 nu are rost sa vorbim ca deja acele persoane nu reprezinta targhet-ul dacia. 7)Oricum, important pentru un producator nu este doar numarul de masini vandute... ci si versiunile masinilor vandute. Degeaba vinde Dacia 3 logane chele, daca Skoda vinde o Octavia Full. Oare cine are profit mai mare? 1) duba? mie duba mi se pare caddy life, doblo pt pasageri, chiar si roomsterul arata mai mult a duba decat loganul. pune un Logan mcv langa un focus break si vei vedea ca au cam aceeasi alura 2) ce inseamna pentru tine break normal si de ce crezi ca mcv-ul nu se incadreaza acolo? 3) nene, poate o fi asa cum zici tu, insa masina are un atu: e printre putinele care la acest pret ofera 7 locuri. vezi cat costa un logan mcv de 5 locuri, eu zic ca e acceptabil, tinand cont de dimensiunile masinii 4)de ce? doar pt ca din mcv deriva vanul?urmand acelasi principiu inseamna ca si Roomster nu e un van veritabil ca au facut praktikul, nici focus break nu e break ca au facut utilitara aia, nici Zafira van nu e van din acelasi motiv, nici macar opel astra h si g nu sunt break-uri din cauza ca au facut utilitara aia fara usi in spate 5) vanul se adreseaza firmelor, mcv-ul atinge doar tangential acest segment. Nu cred ca reprezinta f mult in statistica vanzarilor. mai vb peste vre-o 6 luni ce prefera firmele, vei vedea ca tara va fi impanzita de vanuri 6) sedanul sufera de saturarea pietei potentiale. de aici vor intra in schema reducerile de pret, dotarile in plus etc. deja s-au miscat, ofera airbaguri laterale..mai o garantie extinsa gratuit etc 7) banui ca ai date statistice f precise acu vre-un an si ceva exista statistica in privinta vanzarilor de logan si versiunea de baza ambiance era cea mai slab vanduta, fiind preferate ambitionurile, lauretele si laureatele plus. Si in plus uita-te la skoda cu octavia tour si opel astra classic ti se par ca aia vand multe masini full? ) |
#74
Posted 15 March 2007 - 16:32
Night Elf, ai spus-o cum nici eu nu puteam mai bine. Motiv pt care te-am citat pe formulu Dacia in speranta ca reno il va citi.
Ei probabil n-au bani sa plateasca un om care sa gandeasca cu capu'. Sau ii doare'n kur, cata vreme iranul, marocul, india si rusia vor cumpara meceveu' ca inecatii. Eu votez varianta 2. romaximus, de multe ori ti-am impartasit parerea fara sa scriu asta. Sa spui ca VW caddy life e mai duba ca mcv-ul inseamna sa nu stii ce vorbesti sau sa fii fanatic irational. Mai multe nu zic. Sa nu-mi aduci argumentu' cu dif de pret ca nu asta vorbim. Eu mor pe dacia ca n-au fost in stare sa scoata un amarat de Logan break autentic (nu van cu scaune), asta pt ca ne considera o tara de bananieri (like iran,india, maroc, rusia) cu 1 masina la 30 de locuitori. |
#75
Posted 15 March 2007 - 16:34
#76
Posted 15 March 2007 - 16:35
de ce? pai uita-te la faptul ca are usi laterale de exemplu care sunt specifice unei dube. am mai zis: puneti un mcv langa un focus break, chevrolet lacetti sw, Renault Megane 2 break sau orice alt break si ve-ti constata ca masina e un break insa ceva mai versatil (pt ca ofera 7 locuri). Eu zic ca e un plus, mai ales ca nu te obliga nimeni sa cumperi masina cu 7 locuri este si break cu 5 locuri.
si am mai intrebat da nimeni nu imi raspunde: opelu Zafira van nu mai e van, sau roomsterul nu mai e minivan doar pt ca au scos si variante comerciale pentru ele? |
#77
Posted 15 March 2007 - 17:13
Inseamna ca noi 2 avem o viziune diferita asupra breakului.
Zafina,Scenic, Caddy, Partner, MCV, etc, sunt mpv-uri, care pot merge pana la 7 locuri - unele din ele. Break, estate, avant, touring, caravan, sw, etc - inseamna altceva.] Am condus cu multe masini (printre care si mcv). Chiar fara arcuri pe foi, mcv-ul e orice vrei (preferabil caruta) dar nu break familiar. As vrea un break pt familie, as fi cumparat unul daca era macar aproape de asta. Bancheta din spate e mai putin confortabila decat aia de 1300. Nu exagerez. Pentru viitorul lgn facelift le-am sugerat macar o berlina cu hayon, gen octavia. Octavia a avut succes mare in EU datorita hayonului care o face polivalenta. Ce sa fac frate cu portbagajul de lgn daca-i mare dar nu-i intra caruciorul/trotineta/sania in el? Fac pariu ca nu va fi acel hayon si nici un break autentic prea curand. De ce? Pt ca reno are comportamentul romanului pur: arde-l pe freaier cat tine. Si hai sa facem banu cat mai gros. Nu da 2 lei pe tendinta prezenta peste tot in lume de evolutie, inclusiv prin civilizarea consumatorului. Beneficiul ar fi un castig mare pe termen lung. Insa pe ei ii intereseaza tunuri, gen Dacia. Facem o caroserie si vindem 4 versiuni (mcv, van, pick-up, cross over) + berlina, avem in total 15 variante de echipare si vindem ce cere poporu'. Paine si circ. Bleah. Este singurul motiv pt care as fi de acord cu anularea taxei de prima inmatriculare. Am mai multe motive contra. |
#78
Posted 15 March 2007 - 18:52
eu nu te inteleg sincer. spui ca vrei spatiu. atunci de ce nu iti place loganul mcv?
skoda octavia tour liftback Quote Wheelbase 2512 mm Length 4507 mm Width 1731 mm logan mcv Quote Wheelbase 2905 mm Length 4450 mm Width 1993 mm dupa cum vezi e mai mic ca un octavia liftback, insa in versiunea cu 5 locuri ai in jur de 700l. cat ai fi vrut sa aiba mcv-ul portbagaj? 300 l? de ce sa il faca mai mic, din moment ce in curand vor sa scoata oricum un hatchback? cat despre caddy aia e utilitara 100%, vanul VW e Touran. tot ce vroiam sa spun e ca numai loganului i se gasesc pacate insa cand vine vorba de acelasi principiu (break transformat in utilitara la Opel astra h si g , sau opel zafira) nimeni nu zice nimic. Parerea mea e ca se umbla cu dublu standarde.. Edited by romaximusro, 15 March 2007 - 18:52. |
#79
Posted 15 March 2007 - 19:19
romaximusro, on Mar 15 2007, 16:35, said: de ce? pai uita-te la faptul ca are usi laterale de exemplu care sunt specifice unei dube. am mai zis: puneti un mcv langa un focus break, chevrolet lacetti sw, Renault Megane 2 break sau orice alt break si ve-ti constata ca masina e un break insa ceva mai versatil (pt ca ofera 7 locuri). Eu zic ca e un plus, mai ales ca nu te obliga nimeni sa cumperi masina cu 7 locuri este si break cu 5 locuri. si am mai intrebat da nimeni nu imi raspunde: opelu Zafira van nu mai e van, sau roomsterul nu mai e minivan doar pt ca au scos si variante comerciale pentru ele? Daca tu nu vezi nici o diferenta intre masinile astea inseamna ca esti chior. LacettiSW.jpg 220.42K 39 downloads renaultSW.jpg 50.05K 31 downloads Asa arata niste break-uri adevarate. mcv.jpg 38.93K 34 downloads Asa arata o duba cu geamuri si scaune P.S.A se observa ce bine arata renault-ul.Dar de, e pt ei nu pt noi. La noi merge si duba.Punct. Edited by zapacitu, 15 March 2007 - 19:20. |
#80
Posted 15 March 2007 - 19:25
zapacitu, on Mar 16 2007, 06:19, said: Asa arata o duba cu geamuri si scaune P.S.A se observa ce bine arata renault-ul.Dar de, e pt ei nu pt noi. La noi merge si duba.Punct. la mioveni designul s-a facut pe plansa nu pe computer. pe plansa nu poti rotunji colturile ca lucrezi cu echerul |
#81
Posted 15 March 2007 - 19:25
zapacitu, on Mar 15 2007, 20:19, said: P.S. A se observa ce bine arata renault-ul.Dar de, e pt ei nu pt noi. La noi merge si duba.Punct. |
#85
Posted 15 March 2007 - 19:39
O sa implinesc 70 de ani pana cand maimutele de la Dacia or sa aiba 2 modele diferite de masina la vanzare, una cu care sa poti cara porci varza saci si 6 copii si alta gen polo, economica si buna in oras.
Deja poporul roman se bucura ca gibonu ca avem si noi pe dacie un motor de peste 100 de cai. Sa vina cu 2-3 modele ca Daewoo si or sa aiba mai multi clienti. Ei au 1 singur care arata ca un dulap ieftin si este la fel de aerodinamic. |
#86
Posted 16 March 2007 - 00:54
It's all in the family. Doar n`or fi prosti aia de la reno sa faca un Logan diferit sau,de ce nu, o dacie diferita,cand asta prinde.Cea mai mare parte dintre romanii care au avut dacie inainte ,gen 1100-1300-1400 etc(cu niste cai deplorabili la motorizarile acelea) au trecut tot pe Dacia,dar logan...doar ce crezi,ca mosul care vrea dacie va cumpara o dacie cu aspect de masina buna si serioasa?nu...vor lua ceva familiar intotdeauna.Si in plus,dacia in limita aia psihologica de 10-12000 de euro ofera un logan mutant in toate directiile.Urmeaza troleibusele Logan si avioanele logan,bineinteles cu antene by reno si aripi cu kkt de ciori. Zi`le Night Elf
Radem si glumim,dar loganul este masina romanului . |
#87
Posted 16 March 2007 - 09:47
zapacitu, on Mar 15 2007, 19:19, said: Daca tu nu vezi nici o diferenta intre masinile astea inseamna ca esti chior. LacettiSW.jpg renaultSW.jpg Asa arata niste break-uri adevarate. mcv.jpg Asa arata o duba cu geamuri si scaune P.S.A se observa ce bine arata renault-ul.Dar de, e pt ei nu pt noi. La noi merge si duba.Punct. si ce o face o duba? doar pentru ca in spate stalpul ala se termina in alt fel? uite cum arata o duba: VW_caddy.jpg 82.91K 7 downloads ford_tourneo_1.jpg 29.12K 7 downloads fiat_doblo_17_12_05.jpg 73.21K 8 downloads Edited by romaximusro, 16 March 2007 - 09:47. |
|
#88
Posted 16 March 2007 - 09:56
#89
Posted 16 March 2007 - 10:07
mie imi pare mai mult a break. am vazut mcv langa Opel astra break, langa Ford focus break si nu mi-a dat impresia de duba.
inaltime Logan mcv:1640-1674 mm inaltime ford tourneo: 1906-1981 mm -inaltime VW caddy: 1833 mm spre comparatie uite ce inaltime are un opel astra break:1510 mm sau un Ford Focus break : 1447 mm, loganul fiind mai inalt din cauza gardei la sol ceva mai mare |
#90
Posted 16 March 2007 - 10:14
Esti iremediabil iar eu un dobitoc ca-mi pun mintea cu tine.
La revedere. PS.La tine chiar nu conteaza feelingu' cind te uiti la o masina? Eu ma uit la mcv si nu-mi trezeste nimic.Eventual repulsie si indignare ca nu se poate face si in Romania o masina totusi..Degeaba e relativ ieftina. Edited by zapacitu, 16 March 2007 - 10:15. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users