Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Priza contorizare consum energie

Cat timp purtați o pereche d...

Problema Makita PLM 4628n

Nelamurire sunet navigatie auto
 Ma bate gandul la primul bmw

Cum rezolv o incompatibilitate in...

Despre instaurarea normalitã...

De cate ori purtati o pereche de ...
 "Releu" comandat de la di...

Pe la voi cum mai merg dezmembrar...

Ce sisteme audio ați avut la masi...

Achizitie dubita Stellantis
 Foisor - noi reglementari

Recomandare telefon preț 300...

La Multi ani de ziua noastra a tu...

EURO 24 - Primul meci: Romania - ...
 

skoda octavia 2 sau noua toyota corolla?

- - - - -
  • Please log in to reply
177 replies to this topic

#127
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007
Offtopic:
Nu ca n-as mai gasi argumente in favoarea Corollei dar termenul "opționat" nu l-am gasit in nici un dictionar al limbii române!

#128
NetFlow

NetFlow

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,713
  • Înscris: 15.12.2005

View PostMembruAnonimelby427, on Jun 14 2007, 02:22, said:

La 30.000 Touareg ? De care ? 1.9 tdi comfortline ? Cu ABS optional ca la Polo "fericit ?" ;)

Cam 30k e un tuareg "chel" parca. Evident fara tva.. da cine cumpara masina pe pers fizica? (in afara de mearean, care este)

LE m-am uitat si e 33k unul. Ma rog. isi permitea oricum da n-a vrut. asta e ideea :)

Edited by NetFlow, 15 June 2007 - 22:19.


#129
AMDG

AMDG

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,091
  • Înscris: 23.01.2007

View Postkodiak, on Jun 15 2007, 22:26, said:

Offtopic:
Nu ca n-as mai gasi argumente in favoarea Corollei dar termenul "opționat" nu l-am gasit in nici un dictionar al limbii române!

Scuze - dau si eu in cuvinte fortate ca si clima "bizonica" :)

#130
stammi

stammi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 325
  • Înscris: 10.10.2005
De departe noua Corolla intrece Jetta , nici nu mai vorbim de O2 din orice punct de vedere, dar cel mai fitos mi se pare noul bord Optitron. Pretul e un pic cam mare pt romanii de rand ca mine, care viseaza sa sara de la Logan la noua Corolla dar cu un imprumut la banca sper sa rezolv problema

#131
AMDG

AMDG

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,091
  • Înscris: 23.01.2007

View Poststammi, on Jun 28 2007, 10:52, said:

De departe noua Corolla intrece Jetta , nici nu mai vorbim de O2 din orice punct de vedere,

Are cumva Corolla  echivalentul O2 L&K si nu stiu eu ?

De ce nu visezi sa sari la ceva mai bun decat Toyota btw ?

#132
cryo

cryo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,499
  • Înscris: 28.09.2005

AMDG said:

Acestea fiind zise , Corolla e o masina excelenta pentru cine vrea doar deplasarea de la A la B in conditii medii de confort .
Si Octavia o fi apoteoza confortului si luxului pe roti, dar n-am aflat eu (si restul lumii)? Get serious, pune-ti funduletul si in alte masini (despre care comentezi), mai trage adanc aer in piept, si dupa aia revizuieste-ti afirmatiile...

Nu sunt nici pe departe singurul care considera marele L&K ca fiind fix un fas, tichie de margaritar pe capul chelului... Am promis ca fac niste poze cu un interior L&K dupa 70.000 km, dar nu am apucat sa ma tin de cuvant...

Octavia vs. Accord am avut deja... Pe cand un versus Octavia - Lexus IS? nimic nu e sub potentialul acestui mic dar tenace reprezentant al brandului (chipurile) ieftin din cadrul VAG...

#133
AMDG

AMDG

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,091
  • Înscris: 23.01.2007

View Postcryo, on Jun 28 2007, 11:22, said:

Si Octavia o fi apoteoza confortului si luxului pe roti, dar n-am aflat eu (si restul lumii)? Get serious, pune-ti funduletul si in alte masini (despre care comentezi), mai trage adanc aer in piept, si dupa aia revizuieste-ti afirmatiile...

Nu sunt nici pe departe singurul care considera marele L&K ca fiind fix un fas, tichie de margaritar pe capul chelului... Am promis ca fac niste poze cu un interior L&K dupa 70.000 km, dar nu am apucat sa ma tin de cuvant...

Octavia vs. Accord am avut deja... Pe cand un versus Octavia - Lexus IS? nimic nu e sub potentialul acestui mic dar tenace reprezentant al brandului (chipurile) ieftin din cadrul VAG...

Nu am zis ca Octavia e o "apoteoza" de orice fel - e o masina similara Golfului 5 , si are atat modele ieftine ( motorul de 1.4 ) cat si modele scumpe pentru clasa ei ( L&K ). Am fost in tot felul de masini de clasa similara - de la Megane la Corolla , si consider O2 Elegance un raport excelent calitate-pret ( incepe de la vreo 16.000 EUR DDP )

Eu te inteleg de ce esti suparat pe O2 L&K - e mai scumpa decat Accord Executive cu toate ca e cu o clasa mai mica - dar nu am ce sa-ti fac :)

Daca faci un topic Superb 2 L&K , sunt curios cu ce Honda o sa-l compari , mai ales ca o sa fie aproape de Legend ca si pret .

#134
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,556
  • Înscris: 04.05.2006

View PostAMDG, on Jun 28 2007, 12:16, said:

Daca faci un topic Superb 2 L&K , sunt curios cu ce Honda o sa-l compari , mai ales ca o sa fie aproape de Legend ca si pret .

Si asta ar trebui sa fie un argument pro Skoda? :rolleyes: Evident ca Superb, c-o fi 1 sau 2, se va compara cu Accord.


"La 30.000 Touareg ? De care ? 1.9 tdi comfortline ? Cu ABS optional ca la Polo "fericit ?" " Pai sa stii ca, seful meu a scos un Touareg la vreo 32.000 DDP. Si n-a scos de pe el decat pielea...si inca vreo 2 chestii de-astea complet inutile. Si e un 2.5 TDI :)

Edited by richelieu, 28 June 2007 - 11:37.


#135
cryo

cryo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,499
  • Înscris: 28.09.2005
de ce as fi suparat ca pot avea o masina mai buna la un pret mai mic? :w00t:

Tara lui papura-voda, unde lumea se lauda nu cu ce are, ci cu cat a dat pe acel lucru...

In plus, habar nu ai de preturi... Accordurile EX sunt 27-29.000, iar Legendul sare de 50.000... Asta in timp ce o Octavia L&K e pe la 25.000, iar cel mai scump Superb este vre-o 31.000. Dar na, suntem deja obisnuiti cu argumentele tale :coolspeak:

Hai sa lasam insa Superburile, Accordurile si Legendurile, si sa revenim la Corolla vs. Octavia. Care, in ciuda indignarii tale, mi se pare un versus foarte echilibrat. Accepta odata si-odata ca Skoda nu e mandria grupului VAG, ci marca low-budget, si nu mai incerca s-o prezinti ca fiind o masina de lux.

Edited by cryo, 28 June 2007 - 12:01.


#136
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,556
  • Înscris: 04.05.2006
Chiar...apropos...L&K ala de la ce vine? De la Low & KK? :D

#137
adyshark

adyshark

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 28.06.2007
Skoda sucks....;)) asa cred...:D:D:D

#138
AMDG

AMDG

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,091
  • Înscris: 23.01.2007

View Postcryo, on Jun 28 2007, 12:50, said:

Tara lui papura-voda, unde lumea se lauda nu cu ce are, ci cu cat a dat pe acel lucru...

In plus, habar nu ai de preturi... Accordurile EX sunt 27-29.000, iar Legendul sare de 50.000... Asta in timp ce o Octavia L&K e pe la 25.000, iar cel mai scump Superb este vre-o 31.000. Dar na, suntem deja obisnuiti cu argumentele tale :coolspeak:

Hai sa lasam insa Superburile, Accordurile si Legendurile, si sa revenim la Corolla vs. Octavia. Care, in ciuda indignarii tale, mi se pare un versus foarte echilibrat. Accepta odata si-odata ca Skoda nu e mandria grupului VAG, ci marca low-budget, si nu mai incerca s-o prezinti ca fiind o masina de lux.


Vezi ca Superbul schimba generatia acum - ca si preturi era peste 45.000 la vremea ei , iar Superb 2 va fi mai mare ca Passatul .

Si acum sa revenim la Corolla - are cumva un echivalent al O2 L&K cu optiunile aferente ? Eu vad ca se opreste la 21.000 DDP , in timp ce O2 L&K e aproape 27.000 EUR CIP full ( te poti uita pe configurator daca nu ma crezi , asa ca depaseste si Accordul Ex Navig pe care mi l-ai dat ca exemplu )

Deh , tara lui papura voda e cand oamenii incearca sa convinga pe altii ca masinile mai scumpe sunt si mai proaste , in tara aia strugurii trebuie sa fie tare acri :)

#139
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,556
  • Înscris: 04.05.2006
Daca tu intelegi prin "mai bine dotate cu gadgeturi" ca masinile sunt mai bune, atunci ai dreptate. Superbul este mai bun decat Accordul.

#140
AMDG

AMDG

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,091
  • Înscris: 23.01.2007

View Postrichelieu, on Jun 28 2007, 13:30, said:

Daca tu intelegi prin "mai bine dotate cu gadgeturi" ca masinile sunt mai bune, atunci ai dreptate. Superbul este mai bun decat Accordul.

Vezi ca discutam despre O2 vs Corolla . Daca vrei fa un topic Superb vs Accord , vezi insa ca Superbul are si motoare V6 , sa nu mai vorbim de rest :)

Edited by AMDG, 28 June 2007 - 12:38.


#141
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,556
  • Înscris: 04.05.2006
Pai sunt curios daca eu sunt ala care "rastoarna" orice topic intr-un VAG Rulez :D.  Si eu pot admite ca in grupul VAG se pot gasi variante mai bune decat pe la japonezi, daca vrei sa cumperi niste chestii mai....exclusiviste. Tu in schimb nu poti admite ca exista optiuni mai bune pe la japonezi intr-o plaja larga de optiuni. :)

#142
cryo

cryo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,499
  • Înscris: 28.09.2005
Ce mari optiuni are L&K ala dom'le?

Quote

4 manere de palfon, cele din spate prevazute cu carlige

    Activare lumini de avarie la franarea de urgenta

    Airbag sofer si airbag pasager

    Airbag-uri laterale fata si airbag-uri pentru cap

    Aparatori noroi spate

    A treia lampa de stop

    Avertizor centura de siguranta

    Bancheta spate (sezut si spatar) rabatabila fractionat 1/3:2/

    Bandouri laterale de protectie negre

    Bara de protectie vopsita in culoarea caroseriei, cu bandouri de protectie negre

    Buzunare in spatarul scaunelor fata

    Capac rezervor cu deblocare electrica (prin inchidere centralizata)

    Caroserie in 5 usi

    Centuri de siguranta in trei puncte pentru toate locurile, pretensionate si reglabile pe inaltime pentru sofer si pasager

    Claxon bitonal

    Climatronic - instalatie de aer conditionat, automat, cu distributia aerului in doua zone

    Computer de bord cu Maxi-DOT

    Control usi deschise

    Cotiera centrala spate, rabatabila, cu posibilitatea de acces la portbagaj

    Covorase tivite fata/spate

    Culoare exterioara metalizata

    Deblocare automata usi si activarea luminii de avarie in caz de impact

    Deblocare electromecanica portbagaj - Softtouch

    Doua lamp pentru iluminarea portbagajului

    Doua lumini fata pentru citit si plafoniera spate

    Doua parasolare cu oglinzi si buzunare

    Elemente decorative speciale in habitaclu, Piano Black

    ESP - include ABS, EBV, MSR, ASR, EDS, HBA, DSR

    Faruri cu descarcare in Xenon si reglaj dinamic automat al distantei de iluminat

    Faruri cu geam clar

    Filtru de polen pentru incalzire/ventilatie

    Frane de disc fata/spate

    Geamuri atermice

    Geamuri electrice fata/spate

    Hill Hold Control

    Imobilizator electronic

    Inchidere centralizata cu telecomanda tip briceag

    Indicarea seriei de sasiu la nivelul parbrizului

    Inele de amarare in portbagaj si doua carlige pentru plase in portbagaj

    Inscriptionare "Laurin & Klement" pe caroserie, praguri si scaune

    Inscriptionare cu laser a seriei de sasiu pe toate geamurile

    Instalatie de curatare a farurilor cu indicator al nivelului de apa pentru spalare

    Intrerupatoare fata/spate pentru iluminat interior

    Intreruperea alimentarii cu carburant in caz de impact

    Jante alaij usor Sputnik 7Jx17", anvelope 225/45 R17

    Jumbo - Box: cotiera fata cu compartiment depozitare climatizat

    Light Assistant (Coming Home, Tunnel Light)

    Lumini de siguranta in capitonajul usilor fata

    Luneta incalzita

    Manere exterioare usi vopsite in culoarea caroseriei

    Manere interioare usi cromate, cu iluminare

    Mufa input audio in cotiera fata

    Nuantare in gri a partii superioare a parbrizului

    Oglinda interioara retrovizoare cu efect antiorbire automat

    Oglinzi electrice si incalzite, cu functie de memorie

    Oglinzi exterioare vopsite in culoarea caroseriei, cu iluminarea spatiului de intrare in masina

    Pachet legislativ: triunghi reflectorizant, extinctor, trusa medicala

    Parasolar mecanic spate

    Plafon cu profil longitudinal median

    Plasa acoperie spatiu portbagaj

    Pregatire telefon GSM (antena, cablaj)

    Pregatiri ISOFIX pentru scaune de copii (2) pe bancheta din spate

    Prioectoare de ceata

    Priza de 12V in habitaclu - soclu bricheta

    Reglaj manual al distantei de iluminat

    Scaune fata incalzite, cu reglaj termic separat

    Scaun sofer cu reglaj electric si memorie, scaun pasager cu reglaj vertical manual

    Schimbator de viteze si maneta frana de mana imbracate in piele

    Semnal acustic de avertizare faruri aprinse

    Semnalizatoare laterale integrate in oglinzile exterioare

    Senzor de ploaie

    Senzori de parcare spate

    Sertar sub scaunul pasagerului si spatiu de depozitare sub volan

    Servodirectie electromecanica

    Set doua plase variabile pentru portbagaj

    Siguranta copii la usile spate, cu indicator de activare

    Spatii de depozitare in portiere fata/spate (in fata suport pentru sticla de 1l)

    Stergatoare de parbriz, tip Aero, cu temporizator

    Suport lombar scaune fata

    Suport ochelari (in plafon) si suport tichet parcare (la nivelul parbrizului)

    Tapiterie speciala piele gri Royalty

    Teava de esapament design sport

    Tempomat

    Tetiere active scaune fata

    Top radio-CD palyer "Audience" 2 DIN cu CD-changer pentru 6 CD-uri (incorporat) si MP3-player, cu 8 difuzoare si antena de acoperis pliabila

    Torpedou iluminat si cu climatizare

    TPM - monitorizarea presiunii in pneuri

    Trei tetiere spate

    Volan multifunctional (comenzi pentru radio) imbracat in piele

    Volan reglabil axial si vertical

Da unde-i luxu'? Da unde's maslinele? Ce ti se pare atat de extravagant la echiparea asta?! E luat cu copy-paste din dotarile standard L&K de pe Octavia, de pe car configuratorul Skoda. Au uitat sa treaca si "cutie viteze cu tija verticala", si "semnalizatoare fata/spate/laterale portocalii" in lista de dotari...

Nu inteleg ce te-a entuziasmat atat de tare la L&K. Pielea? Incalzirea in scaune? Xenoanele? Suportul pentru tichet de parcare? Plafonul cu profil longitudinal median (ce dracu o fi aia)? Care-s strugurii aia acri, ca eu nu inteleg...

Sunt unii oameni care isi iau Megane cu motor 1.5, dar cu piele de balena si insertii de dinti de crocodil. Sunt alti oameni care, de aceiasi bani, isi iau BMW "ne-configurabil". Cred ca stim in ce categorie ne incadram fiecare.

#143
AMDG

AMDG

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,091
  • Înscris: 23.01.2007

View Postcryo, on Jun 28 2007, 13:47, said:

Ce mari optiuni are L&K ala dom'le?
Da unde-i luxu'? Da unde's maslinele?

Sunt unii oameni care isi iau Megane cu motor 1.5, dar cu piele de balena si insertii de dinti de crocodil. Sunt alti oameni care, de aceiasi bani, isi iau BMW "ne-configurabil". Cred ca stim in ce categorie ne incadram fiecare.

Vezi ca ai luat o L&K neoptionata ca exemplu :)

Noi comparam masini non-premium non-sport , ca doar nu o sa zici ca Honda e mai buna decat BMW :)

Hai sa revenim - ce comparatie se poate face intre Toyota Corolla si O2 L&K ?

View Postrichelieu, on Jun 28 2007, 13:42, said:

Tu in schimb nu poti admite ca exista optiuni mai bune pe la japonezi intr-o plaja larga de optiuni. :)

Da de unde , Corolla ofera optiunile la un pret mai mult decat decent , iar pachetul oferit ii satisface pe clientii fara pretentii :)

Edited by AMDG, 28 June 2007 - 12:54.


#144
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,556
  • Înscris: 04.05.2006
De ce fara pretentii? Skoda e masina pentru oameni cu pretentii? AMDG...get f***ing real..... Pretentiile incep de undeva de mai sus....cam de pe la Audi asa.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate