Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
skoda octavia 2 sau noua toyota corolla?
Last Updated: Aug 30 2007 10:36, Started by
raul.
, Feb 18 2007 23:04
·
0
#127
Posted 15 June 2007 - 21:26
Offtopic:
Nu ca n-as mai gasi argumente in favoarea Corollei dar termenul "opționat" nu l-am gasit in nici un dictionar al limbii române! |
#128
Posted 15 June 2007 - 22:18
MembruAnonimelby427, on Jun 14 2007, 02:22, said: La 30.000 Touareg ? De care ? 1.9 tdi comfortline ? Cu ABS optional ca la Polo "fericit ?" Cam 30k e un tuareg "chel" parca. Evident fara tva.. da cine cumpara masina pe pers fizica? (in afara de mearean, care este) LE m-am uitat si e 33k unul. Ma rog. isi permitea oricum da n-a vrut. asta e ideea Edited by NetFlow, 15 June 2007 - 22:19. |
#129
Posted 16 June 2007 - 14:15
#130
Posted 28 June 2007 - 09:52
#131
Posted 28 June 2007 - 09:55
#132
Posted 28 June 2007 - 10:22
AMDG said: Acestea fiind zise , Corolla e o masina excelenta pentru cine vrea doar deplasarea de la A la B in conditii medii de confort . Nu sunt nici pe departe singurul care considera marele L&K ca fiind fix un fas, tichie de margaritar pe capul chelului... Am promis ca fac niste poze cu un interior L&K dupa 70.000 km, dar nu am apucat sa ma tin de cuvant... Octavia vs. Accord am avut deja... Pe cand un versus Octavia - Lexus IS? nimic nu e sub potentialul acestui mic dar tenace reprezentant al brandului (chipurile) ieftin din cadrul VAG... |
#133
Posted 28 June 2007 - 11:16
cryo, on Jun 28 2007, 11:22, said: Si Octavia o fi apoteoza confortului si luxului pe roti, dar n-am aflat eu (si restul lumii)? Get serious, pune-ti funduletul si in alte masini (despre care comentezi), mai trage adanc aer in piept, si dupa aia revizuieste-ti afirmatiile... Nu sunt nici pe departe singurul care considera marele L&K ca fiind fix un fas, tichie de margaritar pe capul chelului... Am promis ca fac niste poze cu un interior L&K dupa 70.000 km, dar nu am apucat sa ma tin de cuvant... Octavia vs. Accord am avut deja... Pe cand un versus Octavia - Lexus IS? nimic nu e sub potentialul acestui mic dar tenace reprezentant al brandului (chipurile) ieftin din cadrul VAG... Nu am zis ca Octavia e o "apoteoza" de orice fel - e o masina similara Golfului 5 , si are atat modele ieftine ( motorul de 1.4 ) cat si modele scumpe pentru clasa ei ( L&K ). Am fost in tot felul de masini de clasa similara - de la Megane la Corolla , si consider O2 Elegance un raport excelent calitate-pret ( incepe de la vreo 16.000 EUR DDP ) Eu te inteleg de ce esti suparat pe O2 L&K - e mai scumpa decat Accord Executive cu toate ca e cu o clasa mai mica - dar nu am ce sa-ti fac Daca faci un topic Superb 2 L&K , sunt curios cu ce Honda o sa-l compari , mai ales ca o sa fie aproape de Legend ca si pret . |
#134
Posted 28 June 2007 - 11:33
AMDG, on Jun 28 2007, 12:16, said: Daca faci un topic Superb 2 L&K , sunt curios cu ce Honda o sa-l compari , mai ales ca o sa fie aproape de Legend ca si pret . Si asta ar trebui sa fie un argument pro Skoda? Evident ca Superb, c-o fi 1 sau 2, se va compara cu Accord. "La 30.000 Touareg ? De care ? 1.9 tdi comfortline ? Cu ABS optional ca la Polo "fericit ?" " Pai sa stii ca, seful meu a scos un Touareg la vreo 32.000 DDP. Si n-a scos de pe el decat pielea...si inca vreo 2 chestii de-astea complet inutile. Si e un 2.5 TDI Edited by richelieu, 28 June 2007 - 11:37. |
#135
Posted 28 June 2007 - 11:50
de ce as fi suparat ca pot avea o masina mai buna la un pret mai mic?
Tara lui papura-voda, unde lumea se lauda nu cu ce are, ci cu cat a dat pe acel lucru... In plus, habar nu ai de preturi... Accordurile EX sunt 27-29.000, iar Legendul sare de 50.000... Asta in timp ce o Octavia L&K e pe la 25.000, iar cel mai scump Superb este vre-o 31.000. Dar na, suntem deja obisnuiti cu argumentele tale Hai sa lasam insa Superburile, Accordurile si Legendurile, si sa revenim la Corolla vs. Octavia. Care, in ciuda indignarii tale, mi se pare un versus foarte echilibrat. Accepta odata si-odata ca Skoda nu e mandria grupului VAG, ci marca low-budget, si nu mai incerca s-o prezinti ca fiind o masina de lux. Edited by cryo, 28 June 2007 - 12:01. |
#136
Posted 28 June 2007 - 12:05
Chiar...apropos...L&K ala de la ce vine? De la Low & KK?
|
|
#138
Posted 28 June 2007 - 12:20
cryo, on Jun 28 2007, 12:50, said: Tara lui papura-voda, unde lumea se lauda nu cu ce are, ci cu cat a dat pe acel lucru... In plus, habar nu ai de preturi... Accordurile EX sunt 27-29.000, iar Legendul sare de 50.000... Asta in timp ce o Octavia L&K e pe la 25.000, iar cel mai scump Superb este vre-o 31.000. Dar na, suntem deja obisnuiti cu argumentele tale Hai sa lasam insa Superburile, Accordurile si Legendurile, si sa revenim la Corolla vs. Octavia. Care, in ciuda indignarii tale, mi se pare un versus foarte echilibrat. Accepta odata si-odata ca Skoda nu e mandria grupului VAG, ci marca low-budget, si nu mai incerca s-o prezinti ca fiind o masina de lux. Vezi ca Superbul schimba generatia acum - ca si preturi era peste 45.000 la vremea ei , iar Superb 2 va fi mai mare ca Passatul . Si acum sa revenim la Corolla - are cumva un echivalent al O2 L&K cu optiunile aferente ? Eu vad ca se opreste la 21.000 DDP , in timp ce O2 L&K e aproape 27.000 EUR CIP full ( te poti uita pe configurator daca nu ma crezi , asa ca depaseste si Accordul Ex Navig pe care mi l-ai dat ca exemplu ) Deh , tara lui papura voda e cand oamenii incearca sa convinga pe altii ca masinile mai scumpe sunt si mai proaste , in tara aia strugurii trebuie sa fie tare acri |
#139
Posted 28 June 2007 - 12:30
Daca tu intelegi prin "mai bine dotate cu gadgeturi" ca masinile sunt mai bune, atunci ai dreptate. Superbul este mai bun decat Accordul.
|
#140
Posted 28 June 2007 - 12:38
richelieu, on Jun 28 2007, 13:30, said: Daca tu intelegi prin "mai bine dotate cu gadgeturi" ca masinile sunt mai bune, atunci ai dreptate. Superbul este mai bun decat Accordul. Vezi ca discutam despre O2 vs Corolla . Daca vrei fa un topic Superb vs Accord , vezi insa ca Superbul are si motoare V6 , sa nu mai vorbim de rest Edited by AMDG, 28 June 2007 - 12:38. |
#141
Posted 28 June 2007 - 12:42
Pai sunt curios daca eu sunt ala care "rastoarna" orice topic intr-un VAG Rulez . Si eu pot admite ca in grupul VAG se pot gasi variante mai bune decat pe la japonezi, daca vrei sa cumperi niste chestii mai....exclusiviste. Tu in schimb nu poti admite ca exista optiuni mai bune pe la japonezi intr-o plaja larga de optiuni.
|
|
#142
Posted 28 June 2007 - 12:47
Ce mari optiuni are L&K ala dom'le?
Quote 4 manere de palfon, cele din spate prevazute cu carlige Activare lumini de avarie la franarea de urgenta Airbag sofer si airbag pasager Airbag-uri laterale fata si airbag-uri pentru cap Aparatori noroi spate A treia lampa de stop Avertizor centura de siguranta Bancheta spate (sezut si spatar) rabatabila fractionat 1/3:2/ Bandouri laterale de protectie negre Bara de protectie vopsita in culoarea caroseriei, cu bandouri de protectie negre Buzunare in spatarul scaunelor fata Capac rezervor cu deblocare electrica (prin inchidere centralizata) Caroserie in 5 usi Centuri de siguranta in trei puncte pentru toate locurile, pretensionate si reglabile pe inaltime pentru sofer si pasager Claxon bitonal Climatronic - instalatie de aer conditionat, automat, cu distributia aerului in doua zone Computer de bord cu Maxi-DOT Control usi deschise Cotiera centrala spate, rabatabila, cu posibilitatea de acces la portbagaj Covorase tivite fata/spate Culoare exterioara metalizata Deblocare automata usi si activarea luminii de avarie in caz de impact Deblocare electromecanica portbagaj - Softtouch Doua lamp pentru iluminarea portbagajului Doua lumini fata pentru citit si plafoniera spate Doua parasolare cu oglinzi si buzunare Elemente decorative speciale in habitaclu, Piano Black ESP - include ABS, EBV, MSR, ASR, EDS, HBA, DSR Faruri cu descarcare in Xenon si reglaj dinamic automat al distantei de iluminat Faruri cu geam clar Filtru de polen pentru incalzire/ventilatie Frane de disc fata/spate Geamuri atermice Geamuri electrice fata/spate Hill Hold Control Imobilizator electronic Inchidere centralizata cu telecomanda tip briceag Indicarea seriei de sasiu la nivelul parbrizului Inele de amarare in portbagaj si doua carlige pentru plase in portbagaj Inscriptionare "Laurin & Klement" pe caroserie, praguri si scaune Inscriptionare cu laser a seriei de sasiu pe toate geamurile Instalatie de curatare a farurilor cu indicator al nivelului de apa pentru spalare Intrerupatoare fata/spate pentru iluminat interior Intreruperea alimentarii cu carburant in caz de impact Jante alaij usor Sputnik 7Jx17", anvelope 225/45 R17 Jumbo - Box: cotiera fata cu compartiment depozitare climatizat Light Assistant (Coming Home, Tunnel Light) Lumini de siguranta in capitonajul usilor fata Luneta incalzita Manere exterioare usi vopsite in culoarea caroseriei Manere interioare usi cromate, cu iluminare Mufa input audio in cotiera fata Nuantare in gri a partii superioare a parbrizului Oglinda interioara retrovizoare cu efect antiorbire automat Oglinzi electrice si incalzite, cu functie de memorie Oglinzi exterioare vopsite in culoarea caroseriei, cu iluminarea spatiului de intrare in masina Pachet legislativ: triunghi reflectorizant, extinctor, trusa medicala Parasolar mecanic spate Plafon cu profil longitudinal median Plasa acoperie spatiu portbagaj Pregatire telefon GSM (antena, cablaj) Pregatiri ISOFIX pentru scaune de copii (2) pe bancheta din spate Prioectoare de ceata Priza de 12V in habitaclu - soclu bricheta Reglaj manual al distantei de iluminat Scaune fata incalzite, cu reglaj termic separat Scaun sofer cu reglaj electric si memorie, scaun pasager cu reglaj vertical manual Schimbator de viteze si maneta frana de mana imbracate in piele Semnal acustic de avertizare faruri aprinse Semnalizatoare laterale integrate in oglinzile exterioare Senzor de ploaie Senzori de parcare spate Sertar sub scaunul pasagerului si spatiu de depozitare sub volan Servodirectie electromecanica Set doua plase variabile pentru portbagaj Siguranta copii la usile spate, cu indicator de activare Spatii de depozitare in portiere fata/spate (in fata suport pentru sticla de 1l) Stergatoare de parbriz, tip Aero, cu temporizator Suport lombar scaune fata Suport ochelari (in plafon) si suport tichet parcare (la nivelul parbrizului) Tapiterie speciala piele gri Royalty Teava de esapament design sport Tempomat Tetiere active scaune fata Top radio-CD palyer "Audience" 2 DIN cu CD-changer pentru 6 CD-uri (incorporat) si MP3-player, cu 8 difuzoare si antena de acoperis pliabila Torpedou iluminat si cu climatizare TPM - monitorizarea presiunii in pneuri Trei tetiere spate Volan multifunctional (comenzi pentru radio) imbracat in piele Volan reglabil axial si vertical Da unde-i luxu'? Da unde's maslinele? Ce ti se pare atat de extravagant la echiparea asta?! E luat cu copy-paste din dotarile standard L&K de pe Octavia, de pe car configuratorul Skoda. Au uitat sa treaca si "cutie viteze cu tija verticala", si "semnalizatoare fata/spate/laterale portocalii" in lista de dotari... Nu inteleg ce te-a entuziasmat atat de tare la L&K. Pielea? Incalzirea in scaune? Xenoanele? Suportul pentru tichet de parcare? Plafonul cu profil longitudinal median (ce dracu o fi aia)? Care-s strugurii aia acri, ca eu nu inteleg... Sunt unii oameni care isi iau Megane cu motor 1.5, dar cu piele de balena si insertii de dinti de crocodil. Sunt alti oameni care, de aceiasi bani, isi iau BMW "ne-configurabil". Cred ca stim in ce categorie ne incadram fiecare. |
#143
Posted 28 June 2007 - 12:51
cryo, on Jun 28 2007, 13:47, said: Ce mari optiuni are L&K ala dom'le? Da unde-i luxu'? Da unde's maslinele? Sunt unii oameni care isi iau Megane cu motor 1.5, dar cu piele de balena si insertii de dinti de crocodil. Sunt alti oameni care, de aceiasi bani, isi iau BMW "ne-configurabil". Cred ca stim in ce categorie ne incadram fiecare. Vezi ca ai luat o L&K neoptionata ca exemplu Noi comparam masini non-premium non-sport , ca doar nu o sa zici ca Honda e mai buna decat BMW Hai sa revenim - ce comparatie se poate face intre Toyota Corolla si O2 L&K ? richelieu, on Jun 28 2007, 13:42, said: Tu in schimb nu poti admite ca exista optiuni mai bune pe la japonezi intr-o plaja larga de optiuni. Da de unde , Corolla ofera optiunile la un pret mai mult decat decent , iar pachetul oferit ii satisface pe clientii fara pretentii Edited by AMDG, 28 June 2007 - 12:54. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users