Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
2007 Volkswagen Tiguan
Last Updated: Apr 20 2011 21:22, Started by
romaximusro
, Jul 20 2006 14:45
·
0
#109
Posted 11 February 2008 - 10:09
Mda, aduce la spate un pic cu SF-ul. Nu stiu de ce-au politica asta, decat sa scoata 1000 de modele de rahat mai bine s-ar concentra pe cele importante sa le faca ca lumea...
|
#113
Posted 12 February 2008 - 09:56
pina si ziaristii din "provincie" nu agreaza VW pinochio:
Quote Ce oferă în momentul de față Volkswagen prin Tiguan în segmentul SUV-urilor compacte? Ei bine, un produs atent studiat din multe puncte de vedere. Designul este singurul capitol la care mașina poate lăsa puțin de dorit. Din punct de vedere vizual, partea din față așează modelul în gama VW, dar, prin masivitatea ușor amplificată, aceasta nu se integrează în linia generală. Quote Versiunea gândită pentru rulajul pe teren accidentat se remarcă prin linia zveltă ce permite un unghi de atac de 28 grade, mult superior celui de 18 grade în cazul versiunilor stradale. Edited by H725, 12 February 2008 - 10:01. |
#114
Posted 12 February 2008 - 19:57
Cred ca poza asta o sa-ti fie de ajutor Diferenta se poate vedea lejer !
Attached Files |
#115
Posted 13 February 2008 - 00:44
#116
Posted 13 February 2008 - 20:57
Courage, on Oct 22 2007, 13:10, said: Eu m-am dus special pt el la SIAB. A fost dezamagitor. Da, este binevenit, foarte util dotat, insa nu este nici pe departe o alternativa la BMW x3, pt ca nu o ajuta nimic: motor, suspensie, tractiune. Cel mai mare motor actual mi s-a spus ca este 2.0 TDI, care il inscrie in competitie directa cu Rav4, CR-V, Tucson etc. Eu zic sa arunci o privire aici inainte de a-l "incorona" pe X3 http://www.autobild....tsi_574696.html Cat si aici : http://www.auto-moto...t_site_number=2 Iar motorul de 2.0 TDi nu este cel mai puternic, ci se poate comanda si cu 2.0 TSi de 170 sau 200 cai Edited by SCANIA FREAK, 13 February 2008 - 21:00. |
#117
Posted 14 February 2008 - 14:19
H725, on Feb 13 2008, 00:44, said: au modificat doar bara (spoilerul), botul tot lung ca este... E suficient pentru obtinerea rezultatului dorit, respectiv unghiul de atac. Mai scurta n-aveau cum s-o faca, nu era rentabil. Era alta distractie cu inca un rand de omologari, crash teste, etc. Plus relocarea radiatoarelor si eventualului intercooler din zona. |
#118
Posted 31 August 2008 - 09:36
recall la VW Tiguan, probleme la motor:
Quote Volkswagen is recalling 4,000 2008 Passats and 2009 Tiguans for an "engine surging" issue. The problem is an engine control module that may not control engine idle when the air conditioning is turned on. In rare cases, the ECM can trigger an unexpected jump in engine RPM, which could obviously lead to an accident. NHTSA has informed VW that since the recall is a safety concern, dealers cannot sell the vehicles until the problem has been fixed. Owners of potentially affected vehicles are being told not to operate the air conditioning until a VW dealer has serviced the ECM, which is less than terrific news considering it's June and temperatures are around 90 degrees in many parts of the country. While it's disheartening that the brand new Tiguan is already getting its first recall, at least the problem was discovered early and there's a fix readily available. http://www.autoblog....agon-for-engin/ |
|
#119
Posted 20 April 2011 - 21:22
Unde as putea gasi Manualul de Utilizare al acestui model?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users