Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ciobanesc german - zgarda electro...

Ce este instalatia asta? (Valea B...

BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier

Lupte WW2
 Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...
 Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube
 Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...
 

Marketonline+Mugurel Frunzetii=1 tzeapa sau 2 tzepe?

- - - - -
  • Please log in to reply
62 replies to this topic

#37
cristian_iv

cristian_iv

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 25.02.2007
Salutare. Am primit a doua zi coletul, adica sambata, pentru faptul ca angajatii de la marketonline, au pus coletul cu o zi mai tarziu, desi ei ma mintzeau ca este pe drum. Si ca nu a fost de ajuns tot chilomanul asta, acum, la o saptamana si ceva de cand am primit coletul, eu inca mai astept factura si certificatul de garantie al produsului. Asa ca...luati aminte cu astia de la marketonline. "Baieti buni ei, pamantu-i rau ca-i tzine".

#38
ClaudiuCC

ClaudiuCC

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 980
  • Înscris: 13.09.2007
am folosit marketonline pt cumparare component computer .. am facut o comanda de 400 lei, iar totul a decurs misto cu ei. Facut comanda, m-au sunat dupa vreo 45, am confirmat cumpararea si n-am mai avut treaba.
Curieratul nu mi-a placut, care mi-a adus pachetul a 4-a zi, iar asta pt ca i-am sunat sa intreb care-i situatia, altfel ma trezeam ca mi-l da peste o saptaman + ca una din receptioniste m-a pus sa sun la alt numar de-al lor ca ei ii era lene sa vorbeasca; Jalnic.
Poate au mai schimbat intre timp firma de curierat.

Cumparaturile le-am facut in primavara 2008.

Edited by ClaudiuCC, 05 August 2008 - 09:06.


#39
worm

worm

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,806
  • Înscris: 21.06.2002
Salut. Sa va povestesc pe scurt ce-am patit si eu cu acest magazin asa zis de 7 stele. Eu i-as da una cu indulgenta din cauza lipsei de comunicare cu clientii, si a nesimtirii de care a dat dovata unul din agentii de vanzare, care si-a permis sa ma minta de 4 ori cum ca produsul acum pleaca de la ei.

In data de 17 iulie am pus comanda pe site dupa care mi-a fost emisa o factura proforma. In data de 18 am platit prin virament, si le-am confirmat prin email ca am facut plata. M asteptam ca pana marti sa vina produsul, dar culmea, marti ma suna de la M/O si ma intreaba daca am efectuat plata (?!?!?!), eu deja avand trimisa confirmarea de vineri!! Au zis ca nu au primit mailul.... L-am trimis iar exact in momentul in care vorbeam cu asa zisul "consultant"....

Joi tot nu venise nici un produs, desi marti mi-a spus ca totul pare ok si ca maine imi trimite produsul.
Si ca sa nu o mai lungesc atat, produsul a ajuns in august, in data de 6, la aproape doua saptamani de la plata acestuia.

Mie mi-au lasat un gust amar aceasta firma. M-a deranjat faptul ca nu imi dadea nici o explicatie pentru intarziere, nu isi suna clientii in cazul in care apar ceva probleme, minte clientul in fata!!

Va recomand sa va feriti de acesti neseriosi!!!

#40
MCF

MCF

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 05.02.2007

View Postworm, on Aug 9 2008, 12:04, said:

Salut. Sa va povestesc pe scurt ce-am patit si eu cu acest magazin asa zis de 7 stele. Eu i-as da una cu indulgenta din cauza lipsei de comunicare cu clientii, si a nesimtirii de care a dat dovata unul din agentii de vanzare, care si-a permis sa ma minta de 4 ori cum ca produsul acum pleaca de la ei.

In data de 17 iulie am pus comanda pe site dupa care mi-a fost emisa o factura proforma. In data de 18 am platit prin virament, si le-am confirmat prin email ca am facut plata. M asteptam ca pana marti sa vina produsul, dar culmea, marti ma suna de la M/O si ma intreaba daca am efectuat plata (?!?!?!), eu deja avand trimisa confirmarea de vineri!! Au zis ca nu au primit mailul.... L-am trimis iar exact in momentul in care vorbeam cu asa zisul "consultant"....

Joi tot nu venise nici un produs, desi marti mi-a spus ca totul pare ok si ca maine imi trimite produsul.
Si ca sa nu o mai lungesc atat, produsul a ajuns in august, in data de 6, la aproape doua saptamani de la plata acestuia.

Mie mi-au lasat un gust amar aceasta firma. M-a deranjat faptul ca nu imi dadea nici o explicatie pentru intarziere, nu isi suna clientii in cazul in care apar ceva probleme, minte clientul in fata!!

Va recomand sa va feriti de acesti neseriosi!!!


Nu as raspunde acestui comentariu daca nu as fi cautat personal solutii problemei Dvs., fiind una unicata. Este adevarat ca ati dat comanda pe 17 iulie. Este adevarat si ca ati platit pe 18 iulie. Insa, asa cum v-au informat in mod repetat colegii mei, banii au ajuns la noi in cont pe data de 5 august, dupa ce am sunat personal la Banca Transilvania de mai multe ori, cerandu-le sa investigheze problema.

Da, stiu ca nu e normal ca un transfer din Banca Transilvania in Banca Transilvania sa dureze 17 zile in loc de o secunda cum e uzualul, insa nu gasesc nici un motiv sa aruncati cu noroi in MarketOnline, il loc sa trageti la raspundere banca. Noi am fact tot posibilul sa va servim cat mai bine.

Pentru conformitate, pe 5 august Banca Transilvania a pus banii in cont la noi cu data de 18 iulie dar, sper norocul nostru, avem un extras ridicat la finalul lunii iulie, in care se vede clar ca nu apar banii Dvs.

#41
worm

worm

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,806
  • Înscris: 21.06.2002
cel mai mult m-a deranjat ca agentii Dvs m-au mintit in cateva randuri... de doua ori mi s-a spus ca produsul pleaca a doua zi, si la final, dupa ce s-a rezolvat problema cu plata, tot eu a trebuit sa mai sun odata, ca sa aflu ca produsul chiar in ziua aia e pus la curierat. cu 3 zile inainte mi s-a spus acelasi lucru...

ca sfat pe viitor, incercati sa comunicati mai mult cu clientii Dvs, si comunicati adevarul... asa cum scire la puctul 3 pe site-ul Dvs.

Cu stima.

Edited by worm, 24 August 2008 - 21:06.


#42
Gogoo

Gogoo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 31.03.2007
Atentie mare de la ce magazin cumparati, nenea Mugurel cumpara magazine mici ca sa le traga teapa clientilor acestora. A cumparat mediadot.ro si teapa la garantii ...cititi aici ce zice tribunul in persoana. El zice ca a cumparat doar magazinul, nu si obligatiile acestuia fata de clientii vechi ...astuia nu-i rupe nimeni picioarele ?

#43
Gogoo

Gogoo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 31.03.2007
Ultima tzeapa semnata Mugurel + Taloi = studiul de piata al comertului electronic facut de guvern. Marketonline cica da premiu un laptop de 3485Ron, pus frumos in oferta lor de pe site. Daca cauti putin, gasesti tot in oferta lor un laptop identic dar cu memorie dubla si hdd mai mare la 2358Ron. Deci ...Mugurel si-a zis sa valorifice jafurile din magazie si daca tot il da premiu, hai sa-i punem si pret dublu ca doar il dam de pomana. Greata.

#44
fuji

fuji

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 393
  • Înscris: 24.03.2006

View Postcicos, on Jun 18 2007, 10:18, said:

De unde a plecat topicul si unde a ajuns ... la polemici legislative. Eu personal am cumparat de la marketonline si am recomnadat si colegilor de servici. Rezultatul: toti suntem extrem de multumiti de serviciile oferite, spre deosebire de altii(consacrati pe piata, nu dau nume) care afiseaza un pret si cand ti se confirma comanda constati ca de fapt era alt pret.
Asadar, din partea mea si nu numai, MARKETONLINE are nota 10.
Si eu am cumparat de la marketonline si sunt multumit. Livrare rapida (1zi), produs conform descrirerii. Impresia mea este ca in acest topic sunt cateva persoane care au relatii comerciale sau de afaceri cu firma care administreaza MARKETONLINE sau cu patronul ei si incearca din rasputeri sa-i denigreze (sunt cativa useri(clone) care s-au inregistrat special pentru a posta comentarii negative la adresa mkonline).

Edited by fuji, 19 September 2008 - 19:42.


#45
KingTiger

KingTiger

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 17.04.2007
NU CUMPARATI DE LA MARKETONLINE SI MEDIADOT (aka GRIFON GRUP)

Am postat direct ce le-am trimis lor ca sa nu mai scriu iar


eu am probleme cu MARKETONLINE (aka GRIFON GROUP SRL) care se pare ca e sora lu Mediadot (cred ca tot de Grifon apartine daca am inteles eu bine) oricum sunt una langa alta aproape lipite la Lizeanu

MA NUMESC VALENTIN TOADER,

SI AM ACHIZITIONAT DE LA FIRMA DUMNEAVOASTRA (ASA ZIS DE 7*) UN PRODUS
MARE GRESEALA SE PARE,

POVESTEA ESTE IN FELUL URMATOR:

IN ZIUA DE 25.AUGUST.2008 AM ACHIZITIONAT DE LA SEDIUL FIRMEI DUMNEAVOASTRA DIN LIZEANU UN ROUTER LEVEL ONE WBR-3408 CU FACTURA NR. xxxx, SERIE xxx - BON DA CASA NR. xxx DEOARECE AVEAM NEVOIE DE EL

LA PUNEREA LUI IN FUNCTIUNE S-A DOVEDIT A FI DEFECT FAPT CE M-A DETERMINAT A DOUA ZI SA TREC IAR PE LA FIRMA DUMNEAVOASTRA (UNDE MA ASTEPTAM CONFORM STELELOR AFISATE (7 ) CA PE PERIOADA SOLUTIONARII DEFECTULUI SA MI SE OFERE O ALTERNATIVA CA SA POT UTILIZA RETEAUA PENTRU CARE ACHIZITIONASEM PRODUSUL - NU S-A INTAMPLAT ACEST FAPT (NU AICI E PROBLEMA) SI AM TRAS CONCLUZIA CA STELELE SUNT DOAR DE RECLAMA !!! ) UNDE AM LASAT PRODUSUL PENTRU A SE REPARA (A SE PREDA CATRE FURNIZORUL DUMNEAVOASTRA (ROYAL COMPUTER)) CONFORM PROCESULUI VERBAL xxx / 25.08.2008.PERSOANA CARE A INTOCMIT PROCESUL VERBAL M-A ANUNTAT CA IN ZECE ZILE SE VA SOLUTIONA PROBLEMA MEA

SI A INCEPUT SA TREACA TIMPUL...

* A TRECUT O SAPTAMANA SI JUMATATE FARA RASPUNS SI ATUNCI MI-AM ZIS CA E VORBA DE 10 ZILE LUCRATOARE SI SA MAI ASTEPT
* AU TRECUT DOUA SAPTAMANI SI AM SUNAT EU, DEOARECE PENTRU MINE ERA O URGENTA TOTUSI, SA AFLU CE SE INTAMPLA CU PRODUSUL - MI S-A SPUS CA A FOST DAT CATRE FURNIZOR SI CA NU S-A PRIMIT INCA RASPUNS (IAR REVIN LA CELE 7 STELE , MA ASTEPTAM SA MI SE SPUNA CA MA VA SUNA CINEVA IN X MIN DUPA CE ULTERIOR VA CONTACTA FURNIZORUL SI VA PRIMI UN RASPUNS)
* A MAI TRECUT O SAPTAMANA (A 3 A) -INTRE TIMP M-AM UITAT PE CONTRACT, FAPT CE NU L-AM FACUT PRIMA OARA (MI S-AU INCASAT BANII MI S-AU DAT HARTIILE, IO ROMAN, NU AM DAT CU OCHIUL PE ACOLO) SI AM VAZUT CA TERMENUL MAXIM DE SOLUTIONARE ESTE DE 10% DIN PERIOADA DE GARANTIE SI CUM PRODUSUL ARE 24 DE LUNI ADICA 720 DE ZILE VA TREBUII SA ASTEPT 72 DE ZILE ADICA DOUA LUNI - (FRATILOR ???? DACA PRODUSUL ARE GARANTIE "LIFE TIME" DURATA MEDIE DE VIATA SA ZICEM CA E DE 60 ANI TREBUIE ASTEPTAT 25.920 DE ZILE ADICA 72 DE LUNI ADICA 6 ANI ???? - NU AM INTALNIT ALTA FIRMA CARE SA PROCEDEZE ASA)) ASTA IN CAZUL IN CARE NU SE PLATESC CEI 2% GARANTIE SUPLIMENTARA :))))))))) DE CARE, EU CAND AM ACHIZITIONAT PRODUSUL (NU ONLINE CI DE LA SEDIUL DUMNEAVOASTRA ), NU AM FOST ANUNTAT; - AM SUNAT IAR DAR AM PRIMIT ACELASI RASPUNS RASPUNS
* SAPTAMANA 4 - LA UN MOMENT DAT CAND INCEPUSEM SA AM GANDURI NEGRE MA SUNA CINEVA DE LA DUMNEAVOASTRA SI IMI SPUNE CA PRODUSUL NU ARE CUM SA FIE REPARAT SI CA ORI IMI RECUPEREZ BANII (NU MI SE SCHIMBA CU UNUL SIMILAR ???? DE CE NU STIU ????), ORI MAI PLATESC 30 RON IN PLUS (DACA VROIAM UNUL MAI SCUMP O FACEAM DE LA INCEPUT) SI PRIMESC UN ROUTER CARE ARE IN PLUS UN USB, ETC. IN ACEST MOMENT BUCUROS CA SE VA REZOLVA SI VOI REUSI SA FAC RETEAU PLANUITA IN URMA CU APROXIM O LUNA AM ZIS CA VOI PLATI CEI 30 RON EXTRA NUMAI SA SA AM ROUTER SI CA VIN SA IL IAU --- EEEE TEAPA, MI S-A SPUS CA MAI INTAI DUPA ACCEPTUL MEU TRBUIE SA DEA ACCEPTUL FURNIZORULUI SI ACESTA SA TRIMITA NOUL PRODUS ---- SCAPASEM VORBA NUMAI ERA DE DAT INAPOI ASA CA AM ZIS FIE, MAI ASTEPT O ZI DOUA LA CAT AM ASTEPTAT.
* SAPTAMANA 5 - A TRECUT FARA SA MA SUNE NIMENI
* SAPTAMANA 6 - AM INCEPUT EU SA DAU TELEFOANE 3 ZILE LA RAND, IN PRIMA MI S-A SPUS CA NU E NIMENI LA GARANTIE, DEPOZIT ... SI CA MAINE VA CONTACTEAZA CINEVA (VORBE), A DOUA ZI ACEEASI PLACA PLUS, VA INTELEG, AVETI DREPTATE, NU STIU CE S-A INTAMPLAT IN GENERAL IN ZECE ZILE SE REZOLVA (SIGUR CA DA) MAINE VA SUNA CINEVA (IAR VORBE), A TREIA ZI VORBE CA IN A DOUA ZI PLUS CA LA SPUMELE FACUTE LA TELEFON SI "AMENINTARI " CA VA DAU ULTIMATUM (HABAR NU AM CUM DAR NEVOIA TE INVATA ) ADICA IMI VREAU BANII SAU PRODUSUL IN ZIUA URMATOARE (ps : VINERI 03.09.2008)) AM FOST ASIGURAT CA VOI FI SUNAT VINERI 03.09.2008 SI MI SE VA SPUNE MACAR CE SE INTAMPLA [[ MAI STAU CATEVA SAPTAMANI, IMI DA CINEVA BANII, VOI PRIMI SCUZE DACA AM EU DREPTATE :))))) (SAPTE STELE :))))))))))) ) ]]---- HEHE SIGUR CA DA IARASI VORBE NU M-A SUNAT NIMENI.

REZULTATUL ACESTEI POVESTI IL REPREZINTA ACEST EMAIL CARE SPER EU CA IMI VA SOLUTIONA PROBLEMA (SPER)

#46
KingTiger

KingTiger

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 17.04.2007
Am primit raspuns la emaillul meu, deci, ca sa fiu cu sufletul impacat actualizez cele de mai jos cu :

"Buna seara,

Acest raspuns nu se substituie celui pe care v-il vor oferi maine colegele care se ocupa de reclamatii.

Am vazut insa mesajul Dvs. si consider ca este inadminisbil felul in care nu v-am oferit suport. In aceasta situatie imi cer scuze in numele MarketOnline si va promit ca va propun ca modalitate de compensare un discount de 3% la urmatoarea Dvs. comanda.


In ceea ce priveste situatia concreta, maine voi investiga si voi lua masuri pentru o solutionare cat mai prompta. Cele sapte stele ale MarketOnline nu ofera reparatii mai repede decat perioada maxima legala, acestea sunt solutionate de Garantia Suplimentara MarketOnline pe care incercam sa o promovam cat putem, regret ca nu am reusit sa va anuntam de ea inainte de achizitie. Colegii de la service care au gestionat aceasta problema atat de prost (intr-adevar routerul nu a mai putut fi reparat si putea fi inlocuit de acum 3 saptamani) nu mai lucreaza la noi din 1 octombrie si o echipa noua incearca, pe rand, sa aduca la zi asemenea situatii neplacute.

Cu deosebita consideratie,
Mugur Cosmin Frunzetti

<<< se pare ca emailul functioneaza mai bine de cat telefonia >>>

#47
antinari

antinari

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,475
  • Înscris: 08.12.2006

View PostKingTiger, on Oct 6 2008, 01:32, said:

In aceasta situatie imi cer scuze in numele MarketOnline si va promit ca va propun ca modalitate de compensare un discount de 3% la urmatoarea Dvs. comanda.
A propus până la urmă sau doar a promis că propune? :P

#48
Gogoo

Gogoo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 31.03.2007
Probabil ca incearca sa incerce sa promita sa propuna... Saracu' muguras, a ramas singur pe creanga, raspunde cu manutza lui ascultatorilor tot mai putzini :)) Noapte buna.

#49
ciprianmarius

ciprianmarius

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 10.10.2008

View PostKingTiger, on Oct 5 2008, 00:53, said:

NU CUMPARATI DE LA MARKETONLINE SI MEDIADOT (aka GRIFON GRUP)

Am postat direct ce le-am trimis lor ca sa nu mai scriu iar


eu am probleme cu MARKETONLINE (aka GRIFON GROUP SRL) care se pare ca e sora lu Mediadot (cred ca tot de Grifon apartine daca am inteles eu bine) oricum sunt una langa alta aproape lipite la Lizeanu

Mi s-a intmplat ceva similar. Poate ma rezolva si pe mine postul asta:

Am luat de pe www.mediadot.ro un produs despre care am crezut ca e UPS: se numeste UPS APC Rack PDU APC AP7921 (AP7921).
Am primit factura proforma de la Alko Grup si am achitat 50% (din aproape 2000 RON, adica 20.000.000 ROL). Peste o luna (adica 5 septembrie) a venit produsul in stoc, am achitat si restul si mi-a fost trimis produsul. Numai surprize:
1. factura era emisa de Grifon, nu de Alko;
2. nu era UPS, ci un aparat de distributie a puterii intre consumatori (nu am inteles exact la ce foloseste).
Am sunat sa comunic cele 2 probleme:
1. mi s-a spus ca problema cu factura se rezolva, ca www.mediadot.ro a fost cumparata de Grifon de la Alko, dar sa nu-mi fac griji;
2. asta e: ei au livrat ce am comandat.
Citind insa mai bine factura am vazut ca scria ca un produs cumparat online si livrat de un curier poate fi returnat fara explicatii, printro denuntare scrisa a contractului.
Exact asta am si facut, dar i-am si avertizat pe mail (am crezut ca sunt de buna credinta si mi s-a parut elegant sa le spun dinainte). Asa ca am scris si tiparit, semnat si stampilat denuntarea contractului si am trimis prin Fan Curier produsul cu denuntarea.
De atunci nu am primit nici un semn de la ei, desi le-am trimis mai multe mail-uri cu rugamintea de a rezolva situatia. Mail-urile le-au citit, pentru ca am primit confirmarile.
De astazi incepem o campanie de presa, pe forumuri etc. pentru a arata tuturor cine e Grifon, Alko, mediadot.ro, marketonline.ro.
Vom trimite copii scanate dupa proforma, factura, AWB de returnare, pagina Fan Curier unde se vede statusul livrarii si perosana care a preluat pachetul, OP-uri.
Voi reveni si la aceasta postare cu upload-ul actelor.

#50
geofl

geofl

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 05.02.2006
Sunt unul dintre cei care am avut proasta inspiratie sa cumpar de la marketonline. Intre ceea ce-si propune d-l Frunzetti si ceea ce face in realitate este o diferenta imensa !!!
Nu mai intru in alte detalii ptr ca am tot scris povestea mea peste tot; esentialul este ca a trebuit sa-i dau in judecata (produsul a fost luat pe firma; altfel rezolvam de mult problema cu ajutorul OPC-ului) ptr atitudinea de 7 stele pe care au avut-o si o au fata de mine. Este usor sa creezi enunturi frumoase...sa-ti impui standarde de calitate...problema este atunci cand toate acestea sunt vorbe fara continut - asta reprezinta marketonline...

#51
t423748

t423748

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 83
  • Înscris: 19.04.2007
Poate raspundeti si la telefone fixe sau mobile!!!
Mai repede prind legatura la gara de nord decat la voi si in cazul de fata era in interesul vostru...

#52
ercavlad

ercavlad

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 26.01.2008
In ciuda reclamei agresive este un magazin de 2 bani.

Am cumparat un player iriver de la ei , am fost dezamagit inca de la inceput, sunt de fapt un garaj mizer, un depozit cu ciment pe jos unde niste "freaca- menta", niste pusti total nexperimentati nu stiu ce vand.

Nu aveau nici macar cititor de carduri in septrembrie cand am fost eu la ei, a trebuit sa scot bani din bancomat care e departe de strada lor de la mosilor (plina de tigani). Cine stie ce insdemanda lizeanu stie despre ce vorbesc.

Ajuns acasa am constatat cs playerul nu se incarca complet.

In total am dat vreo 50 de telefoane, se scuzau unii pe altii, au refuzat sa imi schimbe produsul.

Frunzetti e intradevar directorul general.

In final am luat eu legatura cu selerii lor (ei fiind resellerii astora) ,niste magari, ca si marketonline ,  dar mai cu staif.

Nici acolo nu am rezolvat nimic!!!

Au refuzat sa imi posteze comentariul negativ pe site-ul lor preferand sa ma sune si sa ma ia cu vrajeala.
I-am promis ca ii fac pde ras peste orice alt forum!!!

Playerul ma costat 186 de ron si presupun ca e replica iriver facut pe vapor sau un produs care a picat testul!!!!

#53
Pateut

Pateut

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 28.01.2003
Salut,
haideti sa va povestesc si eu din experienta mea cu comertul online. Pana acum am cumparat online in mai multe feluri, magazine(Emag, CEL, Mediadot, PC-Coolers, Mario Soft), vanzari/cumparari pe forumuri, licitatii pe okazii si pot spune ca problema nu este la cumparare (da, au fost cazuri la magazine online in care produsul de pe site nu era de gasit la furnizorii respectivilor dar pe mine personal asa ceva nu m-a deranjat niciodata, e normal ca daca nu au de unde sa-l livreze nu am de ce sa ma supar si nu o consider rea vointa). Problema spinoasa este la retururi si la garantie.

Ultima mea aventura cu comertul online tine de o garantie la o placa de baza cumparata in August 2008 de la Mediadot.ro (Mediadot.ro a fost cumparata de Grifon Group cei ce au si MarketOnline.ro) astfel garantia mea este la Grifon Group. La momentul achizitie mele Mediadot tocmai fusese achizitionat si isi mutase si sediul astfel incat atunci cand mi-a fost livrata comanda (1.637,61 RON) m-au informat ca nu imi pot aduce si certificatele de garantie pentru ca tocmai au fost cumparati si isi schimba toate actele si ca factura este suficienta la ei pentru garantie. Bun zic dar totusi eu vreau garantia pe un suport fizic, pai stiti ca daca vreti v-o putem trimite pe fax sau pe mail... zic nu domnule, eu vreau originalul pe hartie. Dansul imi spune ca poate dura si pana la o saptamana, zic bine astept o saptamana dar eu vreau garantie pe hartie in original. Dupa o saptamana binenteles ca nu m-a cautat nimeni sa mi aduca garantia asa ca am sunat eu la ei si mi-au spus ca a doua zi o sa vina curierul lor sa-mi faca livrarea garantiei. Binenteles ca nu a venit nimeni, asa ca ziua urmatoare m-am dus la ei la sediu si dupa un pic de scandal mi-au dat certificatul de garantie in original pe hartie. Bine am facut pentru ca peste 3 luni placa a crapat in timpul functionarii (nu era overclock-ata sau ceva, erau setari default si in momentul acela era doar BitComet-ul pornit). M-am dus cu placa la garantie, am lasat-o in service, mi-au dat un bon de intrare in service, mi-au spus ca poate dura cam doua saptamani si asta a fost tot, toate bune si frumoase. I-am asteptat sa ma contacteze, nu sunt genul care sa sune constant sa intrebe ce mai face produsul meu la garantie. Pe data de 10.12.2008 mi-au trimis un mail, citez:
"
Va multumim ca ati apelat la MediaDot,un magazin din pasiune pentru IT

Buna ziua stimate client xxxxxx

Produsul dumneavoastra intrat in service in data de 28 11.2008 nu a putut fi reparat si nici inlocuit,a fost acordat Credit Note de catre furnizor,

Va rugam sa ne trimiteti urmatoarele date pentru a va putea restitui contra valoarea produsului

1.numele pe care sa emis factura de achizitie
2.cont IBAN pe numele pe care sa emis factura de achizitie
3.numele Bancii
4.sucursala


Cu deosebita consideratie,
Adrian
Dep:Service RMA
Grifon Group
www.mediadot.ro
www.marketonline.ro
Bucuresti
"
Cand am citit asa ceva mi-sa urcat sangele la cap. Bun dar ei lucreza cu un singur furnizor si ce ma intereseaza pe mine ca furnizorul lor le-a acordat lor un Credit Note (detalii)? Pai daca le-a acordat un Credit Note sa-l foloseasca si sa-mi dea un alt produs sau sa ma intrebe DACA vreau sa-mi returneze banii. In plus la returul banii in nici un caz nu se returneaza banii de pe factura de achizitie ci se recalculeaza cu inflatia cu un indice oficial de la Institutul de Statistica si in nici un caz suma returnata nu poate fi mai mica decat pretul cerut de vanzator pentru un produs nou. Ei bine dansii spun ca NU, nu este adevarat asa ceva si ca ei nu vor returna decat banii de pe factura. Acum asa ceva este imposibil, eu am acumparat placa cu 606,19 RON si la vanzare este acum aproape 750 RON (Placa mea apare in "Pe Stoc" la ei pe site deci sa inteleg ca inca o pot livra dar cum nu mi-o pot inlocui mie) asa ca nu voi accepta sa pun eu 150-200 RON pentru o placa nou, caci de la ei nu mai iau sigur. Ceea ce este cel mai tragic este ca pe site-ul MediaDot la sectiunea "Cum Cumpar?" dansii spun urmatoarele, citez:
"
In cazul in care produsul receptionat in service nu poate fi reparat si un produs inlocuitor nu se gaseste pe stoc sau durata de nefunctionare din cauza deficientelor aparute în termenul de garantie depaseste 10% din termenul de garantie, Mediadot va furniza in schimb un produs nou, identic sau superior sau, in cazul in care acest lucru nu este posibil, contravaloarea actualizata a produsului (calculata în functie de indicele de inflatie comunicat de Institutul National de Statistica. Valoarea actualizata astfel calculata nu va putea fi mai mica decât contravaloarea produsului sau serviciului pe care agentul economic obligat la restituire o percepe pentru produse sau servicii de acelasi fel, în momentul restituirii).
"
Dupa cum vedeti suna a text de lege asa ca am cautat si iata ce am gasit:
http://opcbucuresti.com/?page_id=387
Ordonanța de Guvern nr. 21/1992 republicată și actualizată până la 31.12.2007
Capitolul III, Articolul 12, Alineatul 1
Articolul 15, Alineatul 2

Dupa cum se poate observa dansii incalca legea in mod grosolan si mizeaza pe lipsa de informare a cumparatorilor si ii jecmanesc dupa cum le convin dansilor. Am mai incercat sa discut cu cineva de la MediaDot, o doamna Emiliana cred, care mi-a promis ca rezolva dansa si ca imi va inlocui produsul si ca o sa ma sune imediat cu un raspuns, binenteles ca nu a mai sunat, in schimb m-a sunat domnul Adrian de la service ca i s-a transmis sa-ma informeze ca dansii nu-mi vor schimba produsul si ca banii vor fi returnati doar cu suma de pe factura.

Urmatorul meu pas a fost sa fac o reclamatie la OPC. Acum astept o rezolvare din partea lor.

Va rog sa ma iertati pentru postul astronomic dar cred ca Grifon Group (MediaDot.ro / MarketOnline.ro) merita publicitate negativa pentru modul cum rezolva dansii garantiile si dupa cum incerca sa-si insele clientii.

Edited by Pateut, 22 December 2008 - 15:57.


#54
motoin

motoin

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 12.01.2009
Azi a dat Asesoft un mail in care anunta ca marketonline si mediadot sunt in faliment si au depus plangere penala impotriva administratorului lor pentru ca nu au vrut sub nici o forma sa-si plateasca datoriile.Balul abia incepe:)

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate