Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
defectiuni audi a6
Last Updated: Jan 27 2007 09:58, Started by
micnea
, Jan 16 2007 04:55
·
0
#19
Posted 26 January 2007 - 10:16
romaximusro, on Jan 26 2007, 10:06, said:
daca ziceai tu ca ai vazut asa ceva, sau alt user care emite pareri pertinente , credeam. Asa nu cred .Lasa sa mai vedem si pe altii ce spun. Uite, eu acuma zic asa:> Cele mai proaste masini de pe piata sunt Skoda.Am avut una si etc etc.De ce trebuie sa ma crezi?Uite ca eu nu bag "botu' la vrajeli de 2 lei. Da avea ceva care functiona masina aia? Imi fac si eu acum un nick si incep sa debitez prostii despre o masina.Ce e asa de greu?Cum nu e greu sa fie adevarat ce zice omu si atunci are 90% din vina-s-a complacut cu masina varza sau a reparat-o in locuri care au facut-o VARZA.Sincer nu cred ca vom mai auzi mult timp de stimabilul.Da el nu stia cat de proaste sunt Audi? De ce a luat asa ceva? |
#20
Posted 26 January 2007 - 10:23
se poate sa fie si cum zici tu, nu se exclude asta , insa asta nu inseamna (asa cum o tii tu) ca orice s-ar defecta la un Audi fie e inchipuire , fie e din vina soferului. Si nici nu face masina mai proasta si nici nu inseamna ca e mai putin fiabila. ci doar ca e un caz particular in care cineva a avut multe probleme cu audi.
|
#21
Posted 26 January 2007 - 10:42
romaximusro, on Jan 26 2007, 10:23, said: se poate sa fie si cum zici tu, nu se exclude asta , insa asta nu inseamna (asa cum o tii tu) ca orice s-ar defecta la un Audi fie e inchipuire , fie e din vina soferului. Si nici nu face masina mai proasta si nici nu inseamna ca e mai putin fiabila. ci doar ca e un caz particular in care cineva a avut multe probleme cu audi. |
#22
Posted 26 January 2007 - 11:10
Sanddy nu se poate generaliza. Pareri de genul "Audi este top", sau cu BMW sunt asigurat, ramin numai...pareri.
Ia vezi aici cum arata o statistica de pana: http://www.surfblau....nstatistik.html Din 81 pina in 2000. In 1984, de exemplu apar cifre de genul: "Pannen/1000 zugelassenen Fahrzeuge mit Zulassung 84/83/82" = defectiuni pe mia de automobile cu ani de inscriere in circulatie 84/83/82. Si luam de exemplu seria BMW7 cu: BMW 7er: 23,7 / 29,6 / 55,2 = 23,7/1000 din 1984....55,2/1000 din 1982 Deci dupa cum se observa BMW era departe de ceea ce se cheama calitate. In 2002 la statistica pentru 2001 Renault era coada de coloana: http://www.autobild....artikel_id=4154 Modelele Clio, Twingo => catastrofa! Cifrele din paranteza sunt nr de defectiuni/1000. Dar culmea si Polo este intre ele. C-Klasse si A4 catastrofal la electrice in 2001. Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii aruncati voi o privire aici si va minunati. Tabela aia colorata de jos se poate mari: http://motormarkt-co...ikel/134/10124/ La obere mittelklasse Volvo este de departe cea mai proasta masina a anului 2002. Si cind ma gindesc, ca era la un pas sa ma lipesc de un V70 in 2002.... |
#23
Posted 26 January 2007 - 11:32
#24
Posted 26 January 2007 - 23:40
Da , am luat o teapa misto cu masina asta. SH, normal dar de 3 ani si poate vreo 2-300000 km dati inapoi. Nu ma pricep la masini si nu va recomand Skoda, sotia mea are Opel Corsa ex. Pur si simplu va spun ce am patit.
Nu recomand nici o masina, dar eu masina veche nu mai cumpar niciodata. In piete e plin de smecheri, iar gaini ca mine sunt destui. Si-apoi nu e prima masina cu care am muscat-o (am alta calificare nu mecanic auto!), asa ca pledez pentru masini noi. Atat. P.S. - Sanddy, aici este un topic de pareri si probleme nu e nevoie sa vorbesti urat, eu nu te contrazic in parerile tale dar crede-ma e purul adevar! |
#25
Posted 27 January 2007 - 00:07
Dalton, on Jan 26 2007, 23:40, said: Da , am luat o teapa misto cu masina asta. SH, normal dar de 3 ani si poate vreo 2-300000 km dati inapoi. Nu ma pricep la masini si nu va recomand Skoda, sotia mea are Opel Corsa ex. Pur si simplu va spun ce am patit. Nu recomand nici o masina, dar eu masina veche nu mai cumpar niciodata. In piete e plin de smecheri, iar gaini ca mine sunt destui. Si-apoi nu e prima masina cu care am muscat-o (am alta calificare nu mecanic auto!), asa ca pledez pentru masini noi. Atat. P.S. - Sanddy, aici este un topic de pareri si probleme nu e nevoie sa vorbesti urat, eu nu te contrazic in parerile tale dar crede-ma e purul adevar! Poti sa ma contrazici cu ce vrei, nu ma supar. |
#26
Posted 27 January 2007 - 05:53
Dalton, on Jan 26 2007, 23:40, said: Da , am luat o teapa misto cu masina asta. SH, normal dar de 3 ani si poate vreo 2-300000 km dati inapoi. Nu ma pricep la masini si nu va recomand Skoda, sotia mea are Opel Corsa ex. Pur si simplu va spun ce am patit. Nu recomand nici o masina, dar eu masina veche nu mai cumpar niciodata. In piete e plin de smecheri, iar gaini ca mine sunt destui. Si-apoi nu e prima masina cu care am muscat-o (am alta calificare nu mecanic auto!), asa ca pledez pentru masini noi. Atat. P.S. - Sanddy, aici este un topic de pareri si probleme nu e nevoie sa vorbesti urat, eu nu te contrazic in parerile tale dar crede-ma e purul adevar! oameni ca dalton contrazic pareri ca ale stim noi cum ca la sh nu poti lua tzeapa sau ca e cea mai buna alegere pentru oricine. din pacate .. sunt sanse mari sa te arzi.. chiar si cu o masina premium (si presupus fiabila) ca audi |
#27
Posted 27 January 2007 - 06:46
Deci, revenind - L-am cumparat de la un prieten care se ocupa cu masini, le aducea de dincolo. Am pus botul fiindca arata ok - piele, climatronic , cam tot
ce voiai pe ea. Motorul suna cam tare dar mi s-a spus ca asa suna un V6, dar puteai sa-l confunzi cu un camion. Probabil ca o fi fost de firma, de inchiriat, taxi habar n-am da mi-am zis ca o masina de 3 ani trebuie sa fie ok, indiferent de km , avea 178000 la bord. Cand mi s-a rupt axul cu came dreapta mi s-a spus din reprezentanta ca in acel motor s-a mai umblat. Nu stiu ce poti sa faci cu o masina in 3 ani s-o harbuiesti in halul ala. Nu mai rezistam piesele cadeau una dupa alta . Probabil ca daca il puneam la punct de la a la z .... probabil, dar n-am mai avut bani si nervi, mi-au trecut fitele. Apropo cu directia, mi s-a spus de la reprezentanta ca cele 2 bielete superioare de pe o parte (fata de Dacie care are doar una) de fapt se strica una pe alta si in special la viratu rotilor pe loc. Probabil ca si stilul meu de condu e oribil, fac cam 200 km pe zi, tot timpul pe graba dar fata de asteptari a fost o dezamagire mare. Masina care o am acum face fata cu brio solicitarilor mele - DAR A FOST NOUA!!! Am un prieten care si-a luat un A4 putin mai nou si n-a avut absolut nici o problema, dar eu .... |
#28
Posted 27 January 2007 - 09:42
Dalton, sincer si mie imi pare rau de ce ti s-a intimplat, dar hai sa vedem si motivele :
Motoarele V 6 sint vestite la axele cu came, pt ca sint mai subtiri si trebuie sa actioneze si pompele diuze, dar asta nu e un motiv sa se rupa. Din spusele celor ce lucreaza in service VAG astea se cam duc pe la 3/400.000 km, sau daca nu este pus ulei corespunzator. Datorita presiunii mari pe axele cu came, si turbinelor, VAG foloseste un ulei special sa preintimpine aceste probleme. Deci trei cauze, Km multi si i-a venit sorocul, ulei necorespunzator, defectiune in piesa ( netratata cum trebuie, facuta cine stie pe unde ) Problema de suspensie, pe drumuri bune trebuie sa tina cel putin 2/300.000 km. Intr-adevar o piesa bolnava strica si pe surata ei. Acum piesa de schimb ; n-o sa-ti vina sa crezi, dar turcii sint inaintea noastra la hotomanii. Este foarte important de unde este cumparata piesa. Sa vezi ce fac turcii: Reconditioneaza piesa originala, capetele de bara le baga la presa, sableaza piesa ( de juri ca este noua ) pun vaselina si schimba burduful, si o vind ca pe una de fabrica. Piesa pusa pe masina, tine maxim 10.000 km, dapa care incepe sa aiba joc. Problema este ca nimeni de la noi nu controleaza piesa uzata sa vada daca a fost refacuta, cel putin pt cultura generala. Pe burduf nu mai este seria originala, pt ca nu au de unde sa procure, si pun ceva asemanator, care de multe ori se rupe, fisureaza, intra apa, mizerie de pe strada in cap de bara ,si de aici,i mai repede duce la uzura. Nu exista riscul de a sarii din nuca decit daca a fost prea uzata piesa. Deci, mare atentie de unde cumparati piesele. Nasol este ca mecanicii nostri nu controleaza o piesa care pare suspecta. Cum se controleaza ? se da burduful la o parte, si se controleaza umarul pe care sta burduful, acesta se preseaza datorita presei, si chiar daca se face alt umar la strung tot se cunoaste. Aceste piese sint dintr-un aluminiu tratat si se vede orice urma de scula aschietoare, sau de presa. Intr-adevar, SH-urile nu sint pt oricine, mai ales daca si prietenii ne fura. |
|
#29
Posted 27 January 2007 - 09:58
MAK, on Jan 27 2007, 09:42, said: Intr-adevar, SH-urile nu sint pt oricine, mai ales daca si prietenii ne fura. O intrebare: dalton, cati km avea pe bord masina cand ai vadut-o?Sau cum ai vandut-o? Edited by sanddy1964, 27 January 2007 - 10:00. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users