Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Iesirea din coproprietate

Mouse wireless ergonomic cu bater...

Cum se calculeaza dobanda lunara ...

La mulți ani @driftking91!
 Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...
 De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 

"Timpi si filme 0-100 kmph cu masina ta!" by RedMan

- - - - -
  • Please log in to reply
227 replies to this topic

#19
Blade

Blade

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,371
  • Înscris: 01.01.2002

Quote

Ce m-a mirat cel mai tare e faptul ca masina fuge de spate la 130-140 la schimbarile de viteza

pe drum de tara!! sa nu se creeze confuzii..
acum nu te gandii ca e asa incontrolabila.. s-a dat in dreapta putin, da oricum.. era viteza care era :D
asta datorita etajarii scurte a cutiei.. cand schimbi la aproape 8000, treapta urmatoare pica pe la 5-6000 ture, exact unde are cuplul cel mai mult..

Quote

Ce m-a impresionat foarte tare iar e distanta minuscula de franare la cald

si pe mine.. din dreapta cand frana soferu simteam gol in stomac..
aaa.. m-a impresionat tare rau abs-ul.. am facut franari super violente, de multe ori am calcat frana blana de la peste 100 si nimic.. nici nu intra..
a intrat o singura data ca am tras pe dreapta si am prins niste praf. dar f. putin si pe la 20-30km/h..

Quote

Super tare iar cum e etajata cutia de viteze si cat de repede explodeaza masina in ture, este un lucru pentru care Impreza WRX STi este recunoscut.

mda, stiam si eu asta.. dar acum m-am convins..urca in ture incredibil de repede..pana in 160 asa nici nu poti sa te uiti la bord..totul se petrece prea repede :D

Quote

Cam naspa faza cu eleronul care vajaie la viteza si ca ti-ai bubuit oasele de la suspensia tare, dar asta e situatia, e o masina sport pana-n maduva oaselor  .

mda, cu eleronul e aiurea.. poate avea asta ceva, nu stiu.. dar face urat rau de tot.. am mers cu alte masini si cu viteze mult mai mari si nu faceau asa..
la cum sta pe drum datorita suspensiei parca uiti ca simti orice pietricica in rinichi
am facut un fel de test al elanului pe la 150 pe autostrada.. abia s-a inclinat putin si cu o masina normala mai mult ca sigur ca eram pe undeva prin porumbi rasturnat..

Quote

Si despre faza cu plecarile cu 4x4, din ce am citit si vazut in presa de specialitate, sunt total diferite fata de cele cu masinile cu tractiune doar pe o punte. Cica daca nu vrei sa-i faci praf ambreiajul trebuie sa faci o plecare progresiva, nu in blana maxima. Ca un exemplu stiu un tip din BZ cu un WRX STi negru 2005 care i-a imprumutat masina unui prieten si dupa 3 plecari in forta i-a facut ambreiajul prastie, mergea de zici ca era automatica. Tocmai pentru ca omu dadea drumul ambreiajului din podea direct pe liber ca la masinile cu tractiune pe 2 roti. Asta ca o completare la ce ai zis tu ca mirosea puternic a ambreiaj dupa cele doua plecari in forta. Tu cum pleci cu BMW-ul?

pai eu pe a mea o tin turata la 3-4000 si dau drumul la ambreiaj, patinat putin..
am incercat si la asta dar a decuplat complet(nu prea eram obisnuit cu el).. am intors sa fac alta plecare, dar la fel (a 2-a plecare e filmul - ce chin pe cameraman sa tina aparatu pe ceasuri.. :)
n-am mai incercat ca deja mirosea ca dracu a ambreiaj..
oricum nici eu nu prea am experienta cu masini turbo...:(
am mai mers cu masini 4x4 puternice (audi s4), dar asta e cu cateva clase peste.. da scart si in a 2-a destul de bine si e super brutala..trebuie sa te lupti cu volanul bine pe primele 2 trepte..

am fost la un moment dat in teste 4 insi cu masina si am stat in spate.. e singura masina care m-a facut sa pun centura si in spate...

Quote

LE: Aici poza cu Subaru de care vorbesc. :inlove:  Omu i-a facut praf ambreiajul exact in noaptea dinaintea curselor de la BZ :cursing: a venit doar ca spectator, din pacate. :deadtongue:

arata tare rau..

Edited by Blade, 28 August 2006 - 00:32.


#20
Blade

Blade

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,371
  • Înscris: 01.01.2002
am mai scris si aici

nu-mi vine sa cred.. Impreza franeaza mai bine decat multe supercaruri  :o  :o

impreza:                100 - 0 Km/h hot      33,6 m    11,5 m/s2
porsche carrera gt: 100 - 0 Km/h hot      34 m      11,4
lamborghini murcielago: 100 - 0 Km/h hot      36,4 m    10,6
ferrari 360 modena: 100 - 0 Km/h hot      35,7 m      10,8
din cate am vazut eu doar m3 csl franeaza mai bine:
100 - 0 Km/h hot      32,4 m      11,9

#21
RedMan_BZ

RedMan_BZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 10.04.2005
Blade, super tare faza cu totul se petrece prea repede la bord :lol:

Cat despre franare tind sa nu cred in legatura cu Carrera GT, vezi in postul de aici de ce. In orice caz, super performanta la franare, bravo Subaru!!! :worthy:

#22
daulica

daulica

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 18.12.2005
Ma scuzati ca sunt putin off topic dar tin sa va felicit pentru Minunatul Topic !!! Am citit cu mare placere ce a-ti postat pana acum. Tineti-o tot asa baieti. Felicitari RedMan_BZ !!!

#23
Joe_DOW

Joe_DOW

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 100
  • Înscris: 23.03.2005
Sunt perfect de acord cu "dau", daca nu scria el asa ceva precis ca postam eu felicitari.
  Evo 9 a incercat careva? Primul lucru care imi vine in minte de la wrx e rivalul sau de moarte adica evo 9. Trebuie sa recunosc ca la exterior imi pace mai mult mitzubishi decat subaru; de aceea sunt curios si de parerea cuiva care a condus un evo ix.

#24
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
"sprintul" de 10,5 secunde  de la inceputul topicului dureaza 12,1 secunde...

si ca sa vorbim de un sprint adevarat, am avut la dispozitie acum multi ani un Porsche 935 preparat special...am facut 4,8 secunde pana la 100 km/h si 10,5 pana la 200 km/h

#25
SuperDuper

SuperDuper

    Crushed

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,295
  • Înscris: 25.04.2006

View Posttownkat, on Jun 5 2006, 21:04, said:

cool ideea, doar o observatie,

Pana de curand am tot auzit ideea ca majoritatea autovehiculelor nu indica corect viteza, in general adaugand cativa km la viteza reala (cred ca este destul de populara ideea).
Recent mi-am luat un aparat gps care printre altele indica si viteza, si am putut verifica ipoteza.

Rezulatul (cu o eroare as zice de +/- 1km):
Seat Cordoba 2002 1.4mpi 60 cp        - bord 100 - gps 89
Hyundai Santa Fe 2007 2.2 dls 150 cp - bord 100 - gps 95
Cine nu crede poate face testul destul de usor mai ales acum cand aparatele gps nu mai sunt o raritate.

Asadar vitezometrul din bord nu prea poate fi luat drept etalon.. mai ales cand e vorba de zecimi de secunda, insa nici un aparat gps nu ar putea fi folosit pentru asta din cauza ca nu poate arata o viteza instantanee (calculeaza viteza cam o data la secunda).
Una din solutii ar fi calibrarea efectiva a calculatorului de bord.
A doua, mai simpla, ar fi urmarirea indicatiei bordului in momentul in care etalonul (GPS, radar) indica 100 km/h si folosirea acelei valori pentru test.

Si inca ceva, pentru mine viteza maxima spune mai multe despre puterea/sportivitatea unui autovehicul decat acceleratia.

succes

Cred ca are eroare GPS-ul tau. Eu am fost oprit de radar cu masina mea - Mercury Sable 1996 (10 ani vechime, 120kmile). Ca sa mai "indulcesc" pedeapsa (ma bagasera la reckless ca aveam 22mile peste) avocatul m-a trimis la un atelier autorizat de verificat vitezometrele (pune masina pe banc). La verificare - vitezometrul de la bord "gresea" cu 1 mila in plus la 65mile pe ora. La vitezele inferioare era si mai precis. Mai sus de 65mph nu au testat-o ca atata este limita legala in statul asta de rahat.
Deci la masini noi nu are cum sa fie mai prost vitezometrul.
PS: Senzorul meu este electronic, dar orisicat...

Edited by SuperDuper, 16 September 2006 - 04:03.


#26
SuperDuper

SuperDuper

    Crushed

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,295
  • Înscris: 25.04.2006

View PostRedMan_BZ, on Jun 5 2006, 20:37, said:

3. Chrysler Voyager 1995 3,3 L V6 in jur de 170 CP (nu am hartiile la indemana), 1650 kg, timp in jurul a 12,5 secunde, full automatic. Bineinteles benzina, 200.000 km.

Filmul aici: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ZnLMjo5U6Iw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Ce sa zic... masina tipic americana... in afara de soundul V6-ului care e marfa (fie vorba intre noi, mult zgomot pentru nimic) si de confort-spatiu (cruise control, scaune full electrice), masina asta pentru mine e o nulitate, o jignire adusa la adresa pasionatilor de masini.

Nu stiu cum este la Chrysler (aka Mercedes mai nou) dar la a mea (Ford, vezi mai sus), cutia de viteze automata este computerizata. Isi adapteaza schimbatul vitezelor dupa stilul de conducere. Daca aia nu este masina ta, iar propietarul nu baga piciorul in ea de frica consumului, normal ca nu te va impresiona la 1 conducere. Eu pe a mea o tin intr-un stil sportiv, la fiecare stop o "antrenez" :).
Despre servodirectie, a mea are 2 nivele de asistare - pana la 18-20km/h are un servo puternic (la parcare intorc cauciucurile cu un deget), la viteza mare se reduce asistenta servo.
Despre "inclinarea" la curbe - cred ca la Chryslerul ala ii trebuie suspensii noi, i le-au mancat gropile din Romania. Eu iau curbele de la exiturile de highway cu viteza (sunt curbele cele mai pronuntate de care pot sa dau) si nu se inclina asa cum zici tu. Comparatia este cu Hyundai Sonata (a mea), Toyota, Subaru (ale prietenilor).

Edited by SuperDuper, 16 September 2006 - 07:15.


#27
RedMan_BZ

RedMan_BZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 10.04.2005
Salutare si multumesc de aprecieri. Va astept filmele eventual pozele.

Joe_DOW chiar as vrea sa testeze cineva un Evo IX, speram, speram :D Personal imi place mai mult decat Subaru.

SuperDuper, din cate stiu eu cea mai mare acuratete o ai pe gps si pe radar. Ca exemplu, am testat la radarele alea informative care-ti zic cu ce viteza mergi (sa-ti atraga atentia eventual daca mergi mai repede) si eroarea era la fel de 3-4 kmph. Si din ce am vazut in teste pe la diverse reviste aceeasi lucruri au fost constatate si de ei (e un lucru facut unanim de constructori). Nu neg ca la masina ta diferenta e aproape inexistenta (probabil ca la americani sta altfel treaba) insa europenii si japonezii fac kilometrajele cu eroare intentionata.
Cat despre Chryslerul in cauza, daca intr-adevar are mancate suspensiile de gropi, le are mancate de alea din Germania :naughty: deci slabe sanse. Masina are km aia si anii (vreo 11) numai in DE, dupa cum figureaza in cartea de identitate. In orice caz e ca si vanduta masina, mai sunt 8 zile si se termina licitatia pe ebay :drac:
Demaraj, hm, ce sa zic... oricum toti avem frica de consumul Chryslerului tinand cont ca te sperii daca lasi CB pe consumul instantaneu (adica intre 15-30%).

Si in incheiere cateva poze XXX facute de mine de curand :drac:

Ca un scurt rezumat, pozele sunt facute pe linie dreapta, la limitele masinilor (nu au dus mai mult - bineinteles autostrada libera fara limita de viteza deci siguranta maxima). Ma repet pentru cei ce au deschis tembelizorul mai tarziu -  Merc E-Klasse 200 kompressor 163 CP break 2004, VW Golf IV 1.6 FSi 116 CP Oct 2002 si Opel Vectra B caravan 1.6 i 101 CP an 2000.

De remarcat consumul instantaneu la Golf - totusi, era viteza constanta si anume de 4 ori mai mare decat daca as merge cu 90-100 :deadtongue:

La Benz am prins maxim 230 la vale mica si pot sa spun ca a fost naspa, cu toate ca masina era destul de silentioasa si stabila. Nu prea ai nici o sansa in caz de ceva neprevazut, mi se pare total inconstient sa mergi asa constant (pe strazile din RO nu mai aduc vorba). Mai era un maniac in fata mea cu un seria 3 nou break care la 230 se distanta incet de mine cred ca ajunsese la limita electronica de 250 si un tataie cu un Porsche in spate care de la 200 in sus s-a facut punct in oglinda. Imi mentin parerea ca pana la 170-180 e frumos sa mergi constant, a fost o experienta pe care nu as repeta-o (cu toate ca n-am mers mai mult de 3 minute cu 220), doar in numele stiintei (a se citi forumul SP :P ). Consumul a fost undeva in jurul a 16% (in rest mers 160-170 ca ma grabeam la 7.30 dimineata trebuia sa fiu la 150 km distanta :rolleyes: )

Enjoy!

Attached Files



#28
Blade

Blade

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,371
  • Înscris: 01.01.2002

View PostRedMan_BZ, on Sep 23 2006, 17:49, said:

De remarcat consumul instantaneu la Golf - totusi, era viteza constanta si anume de 4 ori mai mare decat daca as merge cu 90-100 :deadtongue:

uite cat imi arata mie.. 21-22% :D
si chiar e real.. am facut mai demult autostrada buc-pitesti in 36min (=> vit medie 170-180km/h) si mi s-a dus aproape juma de rezervor (55litrii are)  :rolleyes:

Attached Files



#29
RedMan_BZ

RedMan_BZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 10.04.2005
Super tare ursuletul, masina de aproape 20 de ani se duce mai tare decat un e-klasse kompressor, impresionant. E maximul cat poate duce?

#30
Jah

Jah

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,099
  • Înscris: 17.04.2006
Hmm, ma intreb cat consuma Corsa mea cu motor de 1.2 la 185 km/h. Bine ca nu mi-am luat CB  :D

PS. La 185 viteza pe GPS = 175 km/h.

#31
MATRIXU

MATRIXU

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,930
  • Înscris: 09.10.2003
Ba da-o naibii de corsa ...si cu 185km/h si cu motor de 1.2...

#32
Jah

Jah

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,099
  • Înscris: 17.04.2006
Are 80 CP si nu e foarte grea..you do the math. La 185 (175 viteza reala) are cam 6000 rpm, la 6500 ii taie alimentarea  -_-

#33
RedMan_BZ

RedMan_BZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 10.04.2005
1. Te asteptam cu poze sa ne convingi :naughty:

2. Am mers cu un Fiesta TDCi acum vreo 2 luni 1.4 68 CP si mergea proprietarul cu 160 fara probleme, m-a impresionat, insa nu stiu daca mai putea urca. Asa ca e posibil ca asta cu 80 CP si cu motor mai usor, pe benzina, sa se duca-n 185 (rusinica pentru Vectra mea, care mai sus de 180 in bord nu urca :deadtongue: )

#34
Blade

Blade

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,371
  • Înscris: 01.01.2002

View PostRedMan_BZ, on Sep 25 2006, 10:37, said:

Super tare ursuletul, masina de aproape 20 de ani se duce mai tare decat un e-klasse kompressor, impresionant. E maximul cat poate duce?

cand a fost facuta poza era maxim.. am mers 5-6km cu viteza aia si nu se mai ducea.. eram si cu roti de iarna..

View PostJah, on Sep 26 2006, 10:58, said:

Are 80 CP si nu e foarte grea..you do the math. La 185 (175 viteza reala) are cam 6000 rpm, la 6500 ii taie alimentarea  -_-

n-are legatura.. posibil sa nu ajunga niciodata la limitare in a 5-a..

si a mea ia cu a 4-a 220km/h la 7000 ture(limitare), dar a 5-a nu trece de 5500, dupa cum se vede in poza :)

Edited by Blade, 28 September 2006 - 16:21.


#35
SCANIA FREAK

SCANIA FREAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,555
  • Înscris: 13.10.2005
Un review despre motorul 2.0 TDi 140 cai de pe un Audi A4. RedMan niste pareri despre timpii de accelerare ? :coolspeak:


             http://www.audiforum...4_20_TDI_RT_ENG

#36
Blade

Blade

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,371
  • Înscris: 01.01.2002
ce-i cu el?
pe mine nu ma impresioneaza deloc.. 0-100 in ~10sec.. :(
nici reprizele alea nu-s cine stie ce..

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate