Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Declaratie venit si siguranta XTB

Comanda laptop Amazon UK

Sfat achizitionare laptop gaming

Telefonul Oppo a74 mi-a blocat ca...
 A inviat Mudava

Import china alibaba

Facultate

Vouchere de vacanta
 Cand One United nu mai vand isi v...

Mandolina feliat legume

Atestat consilier de siguranta

alarma auto Autowatch 346 RLI
 Ce se intampla cu actualii tineri...

Descifrare reteta

Zapp fix

Rulment pt diferential 4motion
 

Mobexpert Pantelimon

- - - - -
  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#19
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,295
  • Înscris: 21.04.2004
cred ca o sa intram in federatia galactica pina o sa primesti canapeaua. macar o sa fie cu arcuri antigravitationale

#20
pliumbum

pliumbum

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 17.11.2006
vine ikea peste tine Mobexpertule !!!

#21
tryn

tryn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 82
  • Înscris: 26.07.2006

View Postpliumbum, on Nov 30 2006, 13:15, said:

vine ikea peste tine Mobexpertule !!!

in sfarsit, concurenta adevarata o sa curete piata
ne invatam minte sa platim la livrare!

#22
reclamagiu

reclamagiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,222
  • Înscris: 09.09.2004
Salut vionescu,


Uite, te rog trimite mail cu reclamatia (eventual cu link-ul topicului de aici) domnului Sorin Buga [[email protected]], Operational Manager.


El m-a asigurat ca ce mi s-a intamplat mie e un caz rar.
Sa curga reclamatiile pe ei, mama lor de nesimtiti.

#23
vionescu

vionescu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 10.03.2006
Salut reclamagiu,

Multumesc pentru sfat. Asa o sa fac. Am rezolvat problema (sa nu va imaginati ca si'au venit in fire nesimtitii, dar i'am pizdigonit pana n'au avut incotro), dar amaraciunea din suflet ramane. Bai nene, ii urasc pe astia, as da zile de la mine sa ii vad ca dau faliment. Parol!

#24
reclamagiu

reclamagiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,222
  • Înscris: 09.09.2004

View Postvionescu, on Nov 30 2006, 15:01, said:

Salut reclamagiu,

Multumesc pentru sfat. Asa o sa fac. Am rezolvat problema (sa nu va imaginati ca si'au venit in fire nesimtitii, dar i'am pizdigonit pana n'au avut incotro), dar amaraciunea din suflet ramane. Bai nene, ii urasc pe astia, as da zile de la mine sa ii vad ca dau faliment. Parol!
Sunt curios daca sotia ta a vb. tot cu lucratoarea aia de mi-a facut mie probleme. Departamentul e acelasi, deci cred ca aia de acolo vand sa isi faca target-ul de vanzari si apoi ii doare la bashcheti, bashca si cashcheta de client.

Sper ca daca vine Ikea sa schimbe ceva pe piata.


Bafta cu soacra  :w00t:

#25
intersanctos

intersanctos

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 156
  • Înscris: 27.07.2006
am patit si eu mai deunazi ceva de genu' asta da' cu alt mobexpert si cu OPC cu tot le-am trimit obectul cumparat inapoi. un fotoliu care a cazut cu tot cu mine cand m-am asezat pe el...
initial m-au acuzat ca nu m-am asezat cum trebuie, apoi ca sunt prea gras... drept pt care i-am amenintat ca ma duc la oficiul national pt combaterea discriminarii sa imi spuna aia daca sunt gras sau nu, si apoi am venit cu OPCul pe capul lor... si mi-au dat si banii inapoi si milioane de scuze... acum uitasera ca m-au facut gras...noroc ca am martori... ii dau eu in judecata si le cer tot magazinul despagubire morala.

#26
reclamagiu

reclamagiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,222
  • Înscris: 09.09.2004

View Postintersanctos, on Dec 1 2006, 10:05, said:

am patit si eu mai deunazi ceva de genu' asta da' cu alt mobexpert si cu OPC cu tot le-am trimit obectul cumparat inapoi. un fotoliu care a cazut cu tot cu mine cand m-am asezat pe el...
initial m-au acuzat ca nu m-am asezat cum trebuie, apoi ca sunt prea gras... drept pt care i-am amenintat ca ma duc la oficiul national pt combaterea discriminarii sa imi spuna aia daca sunt gras sau nu, si apoi am venit cu OPCul pe capul lor... si mi-au dat si banii inapoi si milioane de scuze... acum uitasera ca m-au facut gras...noroc ca am martori... ii dau eu in judecata si le cer tot magazinul despagubire morala.
Pai sa zica frate...scaun pentru oameni de maxim x KG cu studii aprofundate si doctorat in "Asezarea corecta pe scaun".  :w00t:

Ti-au dat manual de asezat pe scaun sa zica apoi ca nu te-ai asezat cum trebe? NU...sa taca.
Te-au cantarit inainte sa il vanda? Nu...sa taca frate.

Da-i si tu mail lu managerul de mai sus ca mie mi se pare ca el chiar crede ca e totul ok la mobexpert.  :death:  :death:

#27
christyler

christyler

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 24.07.2006
Tu esti un caz rar, si faci si mare caz....
Si din cate vad sa fii "Reclamangiu" este profesia ta, si nu cea de la Voda (stii, tu, unde lucrezi de fapt). Ai mult timp liber, zau !!!!
Ai numarat reclamatiile de la OPC care sunt adresate direct companiei rosii GSM la care lucrezi ????????



View Postreclamagiu, on Nov 16 2006, 10:44, said:

Hellou pipal,
Pentru cine vrea sa achizitioneze ceva (orice) de la Mobexpert...sa se gandeasca de 2 ori.

Patania mea:

Mers la Mobexpert - ochit canapea.
Intreb: "e pe stoc?" zice: "da este"
Platesc integral cash canapeaua si transportul (vreo 23 de milioane totul) si mi se zice ca in 5 zile mi se poate livra.

Desi as fi vrut si extensia in aceeasi culoare am ales fara ca sa nu astept de la fabrica ptr ca dura 3 saptamani  :w00t:

In ziua promisa canapeaua nu a sosit si nici la al doilea termen. Sun si intreb de ce. Ca cica n-a venit din fabrica inca. Bine ca mi-au zis totusi dupa o saptamana ca domnisoara Claudia Nita e o incompetenta si nu a vazut ca cea de pe stoc era vanduta.

Zic...ok...nu o mai vreau, dati-mi banii inapoi ca sunteti nesimtiti.
Cica nu se poate ca s-a dat comanda in fabrica. Ii zic tampitei ca treaba ei unde a dat comanda ca eu am cumparat de pe stoc si nu am facut comanda ca daca faceam comanda imbracam si extensia si imi zice ca daca vreau imi trimite alta culoare chiar acum.  :death:  O intreb din nou daca imi si zugraveste casa sa se asorteze culoarea si zice ca nu si ii zic sa vb cu un superior.

Intra in scena "supervizoarea" Roxana Calin care imi repeta ca s-a dat comanda si nu imi poate da banii inapoi. Ii explic si acesteia ca treaba ei ca a dat comanda dar na....banuiesc ca logica ii era cam straina.
In schimb isi cere milioane de scuze...mai putine milioane decat canapeaua dar nu conteaza si promite ca a doua zi o sa o trimita.

Imi fac prg. dupa mobexpert pentru a treia oara si surpriza: exact la ora stabilita apar baietii cu canapeaua.
Frumos din partea lor.
O monteaza...hopaaaa....lipseste o piesa de legatura dar nu-i nimic ca vine intr-o saptamana sau 2.

O sun pe doamna supervizoare si o intreb daca la angajare li se da manualul cu lectia "prostu a dat banu...canapeaua mai vedem..."

Alte milioane de scuze care ma lasa rece. Ii tip ca daca nu vine piesa a doua zi merg peste ei si le smulg o mana si ii bat cu ea.

Asadar, pentru a patra oara imi fac program dupa mobexpert si astept baietii cu piesa minune.
Din fericire din nou la ora stabilita...sa fie oare doar femeile de la mobexpert incompetente? sau doar am nimerit eu singurele 2 retarde din firma?

In cele din urma, ieri pe data de 15, am primit integral marfa platita integral pe data de 6.

In timpul care a trecut mai bine mergeam pana la fabrica si o aduceam in spate pana acasa sau ma faceam tamplar - tapiter si imi faceam singur canapeaua.
Am facut reclamatie la OPC, nu ma astept la mare lucru, insa daca ajungeti la Mobexpert Pantelimon si va "consileaza" donsoara Claudia Nita sau doamna Roxana Calin stati linistiti...e normal sa nu fie nimic asa cum zic ele ca sunt incompetente.

Asadar, MobIncompetent sa-i ramana numele. Rusine doamnelor, rusine.


#28
reclamagiu

reclamagiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,222
  • Înscris: 09.09.2004

View Postchristyler, on Dec 4 2006, 09:49, said:

Tu esti un caz rar, si faci si mare caz....
Si din cate vad sa fii "Reclamangiu" este profesia ta, si nu cea de la Voda (stii, tu, unde lucrezi de fapt). Ai mult timp liber, zau !!!!
Ai numarat reclamatiile de la OPC care sunt adresate direct companiei rosii GSM la care lucrezi ????????
ce legatura are locul in care lucrez cu faptul ca cei de la Mobexpert sunt incompetenti?
in toata viata mea am facut 2 reclamatii la OPC. Una pentru un taximetrist, care a si fost amendat de OPC si una acum pentru Mobexpert.

povestea cu nickname-ul reclamagiu e mai veche si nu are nici o legatura cu reclamatiile.

cat despre reclamatii facute la adresa oricarei firme (la care lucrez sau nu) le incurajez din toata inima atata timp cat sunt fondate, pentru ca incompetenta si nesimtirea alaturi de lipsa de punctualitate sunt lucruri pe care nu le tolerez.

#29
reclamagiu

reclamagiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,222
  • Înscris: 09.09.2004
si in plus de asta:

ai 2 posturi pana acum...sa inteleg ca esti una din angajatele vizate care a aflat de topic de si stii unde lucrez? poate vrei sa faci publice si adresa si numele?

daca sunt un caz rar cum in mai putin de o luna avem inca un caz tot cu o canapea, tot la pantelimon numai aici pe acest forum?

si daca mi s-a intamplat si sa zicem ca sunt un caz rar ar trebui sa laud incompetenta in a livra o canapea la nici 5 km de magazin?  :death:

Edited by reclamagiu, 04 December 2006 - 10:02.


#30
tryn

tryn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 82
  • Înscris: 26.07.2006

View Postchristyler, on Dec 4 2006, 09:49, said:

Tu esti un caz rar, si faci si mare caz....
Si din cate vad sa fii "Reclamangiu" este profesia ta, si nu cea de la Voda (stii, tu, unde lucrezi de fapt). Ai mult timp liber, zau !!!!
Ai numarat reclamatiile de la OPC care sunt adresate direct companiei rosii GSM la care lucrezi ????????


moaaa.
de-a dreptu' puerila atitudinea.
frustrarea  iese la iveala.
nu cred ca este un caz rar. cred ca este unul care te-a suparat.
este de dorit ca fiecare cetatean sa sesizeze o neregula si sa incerce sa o "repare", astfel, ceilalti sa stie ce ii asteapta.
sunt sigur ca ai fost pus/pusa in situatia in care stii ca ai dreptate, dar nimeni nu te-a sustinut.
cum e sa fii furat in autobuz, si ceilalti sa taca? ii blamezi dupa aia, desi esti una din persoanele care ar fi tacut...
Bre, nu-ti dai seama ca esti penibil/a?

#31
reclamagiu

reclamagiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,222
  • Înscris: 09.09.2004
UPDATE:

Am primit scrisoare acasa azi dimineata (m-a anuntat prietena) de la OPC in care imi sunt solicitate copii dupa actele doveditoare achizitiei.
Am facut sesizarea pe net si nu avem atunci un scaner sa le atasez. O sa le trimit si o sa atasez si o descriere amanuntita a situatiei cu tot cu amanuntele ce nu le-am pus pe net.

La ora 16:09 am primit telefon de la dl. manager Buga prin care m-a informat ca s-au luat masuri ca astfel de probleme nu o sa se mai intample si sa imi spuna ca la mine au functionat legile lui Murphy  :deadtongue:  La asa o scuza nici nu am mai stat sa cer detalii si doar i-am zis ca voi merge mai departe cu reclamatia OPC, lucru care l-a aprobat si mi-a comunicat ca firma sa e gata sa suporte consecintele si in plus si-a manifestat speranta ca in viitor voi mai apela la ei si s-a interesat de produs daca e ok. Ma rog, cam la ce ma asteptam, dar na...macar de bun simt si profesionist.

Asadar am primit scuzele si verbal pe langa cele scrise pe mail.


Maine trimit actele la OPC si astept rezolutia.



Va indemn sa nu ii lasati (pe ei sau pe oricine...fie ei si GSM-isti) sa va calce in picioare. Daca stiti ca aveti dreptate muriti cu ei de gat pana ajungeti la CEO daca e cazul.

Edited by reclamagiu, 04 December 2006 - 16:40.


#32
reclamagiu

reclamagiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,222
  • Înscris: 09.09.2004

View Postreclamagiu, on Nov 17 2006, 16:11, said:

faza tare e ca am o colega care are o comanda la ei (nu stiu daca tot Pantelimon) de vre-o 80 000 000. am bagat spaima in ea saraca.
si ca sa nu se mai trezeasca vreun frustrat tocmai ce discutam cu colega mea din postul de mai sus. mi-a zis ca i-au sosit toate ok si la ora stabilita. deci se poate cand se vrea.

#33
reclamagiu

reclamagiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,222
  • Înscris: 09.09.2004
halo,


iata si scrisoare primita de la OPC. acum la prima ora le-am trimis pe fax si mail actele solicitate. sper sa-i bage vizita opc in sperieti o tura  :P


LE: trebuie sters .pdf

Attached Files


Edited by reclamagiu, 05 December 2006 - 09:40.


#34
thesys

thesys

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 06.02.2006

View Postreclamagiu, on Dec 4 2006, 07:19, said:

Pai sa zica frate...scaun pentru oameni de maxim x KG cu studii aprofundate si doctorat in "Asezarea corecta pe scaun".  :w00t:

Ti-au dat manual de asezat pe scaun sa zica apoi ca nu te-ai asezat cum trebe? NU...sa taca.
Te-au cantarit inainte sa il vanda? Nu...sa taca frate.

Da-i si tu mail lu managerul de mai sus ca mie mi se pare ca el chiar crede ca e totul ok la mobexpert.  :death:  :death:


cu siguranta ca povestile cu mobexpert nu s-au incheiat. suntem in 2007 si se intampla aceleasi cacaturi legate de livrare si de incompetenta angajatilor.

eu am platit avansul pt o biblioteca de la ei, acum aprox o luna jumate si inca nu o am, desi mi s-a promis un termen de 3 saptamani!!

am ajuns la ei dupa o luna, mi s-a explicat ca lipseste o etajera, de aceea nu s-a facut livrarea. ok, am spus sa lase etajera pe o alta comanda, separat, am achitat integral ca sa nu mai fie nici o prblema si in continuare nu am nici un semn de la ei.
nu mai spun ca intre timp mi s-au dat alte doua termene de livrare, handicapatii care raspundeau la telefon si nici macar nu verificau daca marfa le-a sosit integral in depozit. Deci, de fiecare data ma invoiam de la serviciu, crezandu-i pe cuvant.
Azi am avut al 4-lea termen de livrare anuntat si NERESPECTAT!!!
nu stiu ce sa mai fac, m-as duce sa ii iau pe toti la bataie de acolo sunt niste incompetenti!!

Edited by thesys, 08 October 2007 - 18:30.


#35
Golem

Golem

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 823
  • Înscris: 17.01.2004
Eu le-am cerut un pret pentru un pat, si mi-au dat un raspuns stupefiant:"Nu e rentabil sa vindem un pat" Zic :"bine, dau mai mult, ziceti un pret"
Ei:"-nooo, pai suntem ocupati acum, veniti dupa 15, avem comenzi serioase(!)-doar un pat..."
I-am dat dreaq, ce cretini, puteau sa ceara mai mult, dar nu, cred ca habar n-au de meserie, altii care vroiau sa le aduc o schitza. :puke:
Domnul care astepta la rand dupa mine, venise sa-i ameninte ca nu i-au dat feroneria la nu-stiu-ce, si i-au raspuns ca producatorul din China e de vina... :w00t:

#36
nella

nella

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 03.06.2007
la mobexpert pipera domnisoara careia i-am cerut informatii despre o somiera mi-a aratat un pat :"asta-i cea mai ieftina !?! "  asa ca am ajuns la previ in pipera si-am luat somiera vreo2mil si saltea jumbo 160*200 peste 600ron si tine saraca vreo 170-200kg daca mai pun si copilu si nu da semne de oboseala se doarme divin

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate