Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
octavia vs megane vs opel astra
Last Updated: Dec 10 2006 21:46, Started by
geopsi
, Nov 10 2006 20:02
·
0
#1
Posted 10 November 2006 - 20:02
cam care ar merge??? adica sa ies si pe pret, sau mai veniti voi cu sugestii ce as putea sa iau mai bun???
|
#2
Posted 11 November 2006 - 00:31
la ce motorizari? disel ,benzina?spune-ne si tu mai multe!
hai sa zicem asa! dintre cele 3 as merge pe octavia sau astra! acum dinstre astea doua octavia daca e 2 nu stiu cred ca iesi mult mai putin dotata decat un astra! calitatea octaviei mi se pare mai buna dar data fiind situatia si suma de bani as merge pe un motor mai puternic si mai multe dotari oferite de astra care o consider o masina frumoasa si bine facuta! spre exemplu la un motor de 1.8 125 cai un oopel esentza iese exact la 14950 ddp sau un 1.6 enjoy 105 cai la 15 250! la octavia insa maxim un clasic 1.6 fsi 115 cai la 15 442 ddp! si din cate tin minte mi se pare ca sunt si ceva promotii si la Opel si la skoda asa ca poate ai o sansa in plus! bafta si mai asteptam info! |
#3
Posted 11 November 2006 - 09:01
la Renault in banii astia iti iei un renault Megane 2.2 sedan confort privilege 1.5 dci 80 cp cu 14.801 euro DDP. Si ai dotarile de mai jos:
Quote Aer conditionat manual, filtru habitaclu Pachet "Drumuri dificile" A.B.S. cu repartitor electronic de franare E.B.V.+ A.F.U. (Asistenta la Franarea de Urgenta) Aprinderea automata a luminilor de avarie in cazul unei franari de urgenta Airbag-uri frontale adaptabile pentru sofer si pasager (cu posibilitate de deconectare manuala a airbag-ului frontal si lateral pentru pasager) Airbag-uri laterale torace pentru locurile din fata Airbag-uri laterale cap pentru locurile din fata si din spate Centuri fata in 3 puncte, cu reglare pe inaltime, dubla pretensionare si limitator de efort Centuri laterale spate in 3 puncte, cu pretensionare si limitator de efort Centura centrala spate in 3 puncte, cu limitator de efort Sistem Isofix de prindere a scaunului copil pentru locul pasagerului din fata si cele laterale spate Tetiere fata reglabile pe inaltime Imobilizator electronic codat C.A.R. (Inchiderea automata a usilor, portbagajului si a trapei pentru carburant la demaraj) Directie asistata electric variabila Volan reglabil pe inaltime si in profunzime Computer de bord cu 6 functii: distanta parcursa, viteza medie, autonomia de carburant, consum total/mediu/instantaneu Semnal sonor pentru uitarea stingerii farurilor, centurii de siguranta, nivelul minim de carburant, alerte rosii Faruri dublu optice reglabile pe inaltime cu ajutorul comenzii plasate pe tabloul de bord Stergatoare parbriz cu 2 viteze si cadenta variabila Functia "follow me home" Inchidere centralizata si demaraj cu card Radio cu mono CD 4X15W RDS codat, cu afisaj separat, satelit de comanda Geamuri si parbriz cu tenta Bare de protectie si oglinzi in ton cu caroseria Parasolar pentru sofer si pasager cu oglinda pentru machiaj Scrumiera mobila (cu posibilitatea de plasare pe consola, in panourile usilor) si bricheta Trapa pentru carburant cu deschidere integrata Scaun sofer cu reglare pe inaltime Bancheta spate rabatabila si fractionabila 1/3 2/3 Trape sub locurile din fata Aprinderea automata a farurilor Proiectoare de ceata Stergatoare parbriz cu senzor de ploaie si cadenta automata Oglinzi retrovizoare electrice si degivrante, asferica pe partea soferului Geamuri electrice fata si spate, cu impuls si sistem antiprindere Scaun sofer cu reglare lombara Spatiu de depozitare inchis in cotiera din fata Spatiu de depozitare central in cotiera din spate Spatii de depozitare inchise sub cotierele usilor din fata Tempomat (Dispozitiv pentru reglarea automata a vitezei) si limitator de viteza 4 jante din aluminiu 16" Tapiterie mixta material textil/piele "grege" Volan imbracat in piele Din cate vad preferi masini cu portbagaj mare, te referi la astra h sau g (classic)? |
#4
Posted 11 November 2006 - 14:20
Maximus lasa-l pe ryco, ca zie el ca "si din cate tin minte mi se pare ca sunt si ceva promotii si la Opel si la skoda asa ca poate ai o sansa in plus!" rezultanta directa a acestei fraze fiind ca reno nu practica reduceri. In plus, o sa zica dr*aq lumea ca lucram la reno part time
Imi cer scuze pentru off-topic: ryco tu ai masina aia din semnatura sau intentionezi sa o cumperi? Cam cate masini ai condus la viata ta? Sper sa nu mi-o iei in nume de rau, fac si eu caterinca fara atac la adresa ta. Pentru initiatorii acestor genuri de topic, va rog eu mult, lasati-ma pe mine sa raspund la primul care se infiinteaza, dati-mi eventual un p.m. ca sa stiu si sa raspund repede. Raspunsul meu este reno, si o sa-mi pun si-n semnatura acest lucru. Si tot raspunsul meu care l-as da la urmatorul topic de acest gen este: ai fost la showroom, te-i uitat la ele, le-ai atins, te-ai urcat in ele? Cum ti s-au parut, care ti s-a parut mai reusita? Aaa aia... pai aia este alegerea optima! Mai erau si la telefoane mobile aceleasi discutii: 6600 sau p910 sau a1000 ( astea-s niste exemple date din burta ) iar respectivul habar nu avea daca ii trebuie ecran mai mare, sau camera mai buna, etc. Unu zicea hau, altu' bau s.a.m.d. Zic ca putem discuta mai degraba asupra aspectelor tehnice ale masinilor gen: uite la skoda tabla este garantata 20 ani, in schimb la Audi este 25 ani, asa ca nu-ti lua Toyota, ca aia are 8 luni si 10 zile. |
#5
Posted 11 November 2006 - 15:14
Daca e benzina, la in jur de 15.000 ddp (deci in jur de) poate mai gasesti Focus 2 Sedan (sau hatch chiar un pic mai ieftin) Champion League de pe stoc, decent dotata, motor 1.6 100 CP, avand ca puncte forte stabilitatea/tinuta de drum/directia precisa, soliditatea, sistemul audio, garantia motor+cutie, rezistenta la impact (test EuroNCAP) si mai pot fi si altele. Mie nu-mi place la acest motor ca imi consuma cam mult, dar altii par multumiti, deci daca nu prea te intereseaza consumul... Sau un Ambiente 1.6 tdci 90 CP, mai slab dotata dar diesel, la sub 15.000 parca. Sau un mic efort de 1000 si ceva euro la 16.000 si ceva sute euro un TDCI 110 CP Champions League.
Astra H nu e o idee rea ca fiabilitate si raport pret/dotari. Sor-mea asteapta curand un GTC. Eu as ocoli Megane, mai ales Sedan, i s-a dus duhul la capitolul fiabilitate proasta. Dar nici tu n-ai precizat ce te intereseaza mai mult la o masina. |
#6
Posted 11 November 2006 - 16:01
#7
Posted 11 November 2006 - 16:16
Eu sunt in aceeasi situatie !!!!
Si nu zic Renault! O sa testez un Megane dar nu ii dau multe sanse (several reasons: am avut un Clio si nu a fost grozav, chiar un inceput de probleme tehnice inainte sa moara intr-un accident, am mai auzit oameni cu probleme la Renault, desi am auzit si oameni fara..., au piese mai scumpe ca alte marci !! si ma enerveaza din formula 1 de nu mai pot deci nu cred ca le mai dau bani). Octavia NU e asa scumpa guys, nu tour. Puneti mana pe site si faceti o configurare, skoda are si reducere vreo 500-700 din cip parca acum (edit: la dealer, pe site va da pretul full). In sub 15000 scoti o octavia tour 1.9 diesel 90cp cu geamuri electrice fata, oglinzi electrice degrivrante, pregatire gsm, scaune incalzite, faruri ceata, duze stropitoare incalzite, aer conditionat, esp (abs + 2 airbauri standard). Cred ca eu spre asta ma indrept. (de fapt negociind cred ca scoti cam 14.5!!) Renault acum are niste super reduceri (1750 din ddp sau ceva de genul!!!) si cu alea ajungi sa iei un megane2 confort expression (sper ca imi aduc bine aminte) diesel 80cp la cam 142xx, deci un pic mai ieftin ca octavia. Unii ar zice ca iei o masina 2006 nu 1999 sau cand a fost octavia, altii ar zice ca ai acelasi consum, un motor vag mai slab, o masina marca renault, un service marca Dacia (da, am fost de multe ori la ipso de ma stiu si acum cu aia din receptie, am vazut cum se joaca mecanicii cu frane de mana pe masinile clientilor si mi-a disparut si rombul renault de pe masina cand era in parcarea lor). Pe cand cu octavia as zice ca ai o masina verificata, o masina pe care am vazut-o in mai multe exemple dupa 4 ani de drumuri si fara nici un zgomot, scartait sau problema (clio a inceput sa scartaie dupa 2000km). De Opel nu stiu nu ma prea bag, astra e cam mica pt ce am eu nevoie. Edited by tudormon, 11 November 2006 - 16:19. |
#8
Posted 11 November 2006 - 18:41
deci problema sta asa: octavia am vazuto, si imi place mai ales la exterior e the best! faza e ca io nu am 18 ani, fac peste putin si vreau sa imi iau pana intram in ue ca nu se stie ce va fi. ma gandesc la leasing pe 5 ani. tata mia zis ca imi ia cam injur de 15 mi! io vreau sa am computer de bord, geamuri electrice fata spate, radio cu cd. inchidere centralizata cu telecomanda si esp. la motor nu cred ca imi permit un disel ca as vrea poate unu mai puternic, preferabi peste 100 cp. Renault nush ce sa zic cre d ca e pe locu 3. la octavia as prefera octavia(cum zic unii 2) nu tour dar nush cu ce ies mai bine! in alta ordine de idei am aruncat privirea la fiecare pe site dar la octavia nu am gasit pret ddp!
|
#9
Posted 11 November 2006 - 19:15
nu inteleg faza cu geamuri electrice pe spate, daca ai AC, cam de cate ori tu la varsta ta crezi ca o sa ai nevoie sa cobori geamurile in spate?
dai cateva sute de euro ptr o chestie inutila. eu in 4000 de km nu am coborat o data geamurile, nici macar pe fata... octavia e prea scumpa ptr ceea ce ofera, cu masinile frantuzesti am eu un ghimpe, asa ca nu iti pot recomanda decat un Opel astra H, sau un Ford focus, un 1.6 tdci 90cp, in versiune aambiente si ceva dotari, sau o benzina mai fasneata cred ca te-ar aranja. |
#10
Posted 11 November 2006 - 21:05
Si eu am fost oarecum in aceesi situatie luna asta, respectiv am cautat o masina cat mai bine dotata la un pret DDP pana in 15.000 de euro. Dintre cele 3 enumerate, daca as mai avea ceva peste 15.000 as merge clar pe Skoda numai ca nu prea te incadrezi pana in 15.000 cu ceva dotari pe ea... si acum ma refer la Octavia Tour nu la Octavia 2. Mie o configuratie decenta pe car configurator mi-a iesit undeva la 15.800 la Tour si undeva la aproape 17.000 la Octavia 2.
Practic dintre cele 3 mai raman 2 cu dotari decente pana in 15.000. Opel si Renault. Daca te referi la Astra G, la 15.000 o poti lua dotata destul de bine. Daca te referi la Astra H... deja esti la limita decentei cu dotarile (daca vrei diesel). De Renault zic doar atat si recomand la toti care intra in ShowRoom. Apasati cu putere bordul in partea centrala si ascultati cu atentie in cate locuri scartaie. Faceti la fel cu portierele. Daca o masina cu 3 Km pe bord, practic noua, nerulata scartaie la o simpla apasare cu mana din toate imbinarile ma intreb cati greierasi va avea in interior dupa 10.000 de km. Raportul dotari/pret este bun dar finisajul si materialele folosite (plasticul) sunt de kkt. Dintre Opel Astra si Renault Megane as alege clar Opel Astra indiferent ca este H sau G. Eu am ales alceva. M-am indreptat spre coreene. Astept sa vina. Bafta! |
|
#11
Posted 11 November 2006 - 21:57
geopsi, on Nov 11 2006, 18:41, said: deci problema sta asa: octavia am vazuto, si imi place mai ales la exterior e the best! faza e ca io nu am 18 ani, fac peste putin si vreau sa imi iau pana intram in ue ca nu se stie ce va fi. ce sa fie cu ue? |
#13
Posted 11 November 2006 - 23:15
deci la design octavia as vrea, faza cu geamurile e ca vreau sa fie electrice, nu sa dau la manivela. intelegi??? cred ca nu vreau disel, sunt scumpe, nu imi permit!
citroenul nu imi place la design deloc! astra nush.... meganu sedan la 110cp pe motorina ma tenteaza mai mult. ce oferte de discounturi sunt la skoda, reanult si astra??? ms tuturor celaor care m-au ajutat pana acum si care sper sa ma mai ajute! cu ue.... am auzit ca or sa puna taxa pe rata la banaca de asta ma gandesc sa incep de acum leasingul! Edited by geopsi, 11 November 2006 - 23:24. |
#14
Posted 11 November 2006 - 23:31
geopsi, on Nov 11 2006, 23:15, said: deci la design octavia as vrea, faza cu geamurile e ca vreau sa fie electrice, nu sa dau la manivela. intelegi??? cred ca nu vreau disel, sunt scumpe, nu imi permit! am geamuri electrice doar pe fata ... geamul din partea soferului il folosesc chiar destul de des si de fiecare data ma gandesc de sanatate pt ala care le-a inventat ca ar fi fost destul de aiurea sa tin de volan si sa dau la manivela in acelasi timp ..mai ales daca as fi avut norocul de a da peste o macara mai tzapana insa in cea ce priveste geamurile de pe spate ma crezi ca timp de 9 luni nu a fost deschis decat unul o singura data si atunci doar pt ca a trebuit sa fumeze cineva o tigara parerea mea e sa te gandesti bine ce-ti trebuie pt a nu arunca banii pe dotari inutile |
#15
Posted 11 November 2006 - 23:33
ma gandesc si la un golfV ca poate poate!
da dar nu mie se pare inutil chestia cu geamurile! iar la octavia imi da 4 difuzoare la clasic Edited by geopsi, 11 November 2006 - 23:39. |
|
#16
Posted 12 November 2006 - 03:26
masina este numai a ta sau o folosesc si parintii?
poate cobor la clasa mica... despre golf sau octavia din proprie experienta iti spun ca nu merita, prea scump ptr ce dotari iti dau. din auzite iti pot spune ca nici Renault nu merita, te jupoaie de bani in service, bine acum or sa imi sara multi in cap ca nu e asa dar merita sa risti? sunt multi care imi dau dreptate. iti recomand sa mergi la un dealer, faci o configuratie un test drive doua si te hotarasti, FORD FOCUS sedan 1.6 100CP 4 ANI GARANTIE IN VARIANTA TREND CHAMPIONS LEAGUE este 13 000 cip si ca dotari are: Airbag-uri frontale, sofer si pasager ABS(Anti Lock Brake System)+EBD(Electronic Brake Distribution) Inchidere centralizata Geamuri fata actionate electric Spoilere fata si spate in culoarea caroseriei Geamuri tenta verzuie Frane discuri ventilate - fata / tamburi - spate Roata de rezerva de dimensiuni reduse Sistem de pornire de pana la -25C Luneta incalzita Servodirectie Sistem de franare servoasistat Stergator / spalator luneta ( pt. 3 usi, 5 usi sau Wagon ) Consola fata cu suport pentru 2 pahare PATS ( imobilizator electronic motor ) VIN vizibil Filtru polen Faruri reglabile electric 2 tetiere fata si 2 spate reglabile pe inaltime Centuri de siguranta fata pretensionate pirotehnic, prindere in trei puncte si reglabile vertical Centuri de siguranta spate ( 3 bucati ) cu fixare in 3 puncte Parasolare cu oglinzi Torpedou iluminat Coloana volan ajustabila axial si vertical Scaun sofer ajustabil manual pe inaltime Bancheta spate rabatabila fractionat 60 / 40 Inele ancorare marfa Compartiment bagaje iluminat Copertina spatiu bagaje ( doar la Wagon ) Oglinzi electrice si incalzite, carcasa de culoarea caroseriei Inchidere centralizata a usilor cu telecomanda Airbag-uri laterale RadioCD 6000 RDS - 6 difuzoare, antena, comenzi pe volan Buzunare plasate pe spatarele scaunelor din fata Tetiera centrala spate Manere interioare usi din aluminiu Manere exterioare usi in culoarea caroseriei Volan in 4 spite, cu insertii cromate Aer conditionat manual Computer de bord Faruri de ceata Faruri cu stingere intarziata, sistem "Follow me home" Sistem electronic de control al vitezei Volan in 4 spite, imbracat in piele ICE pack 20: RadioCD Ford 6000 (comenzi coloana volan, RDS, 6 difuzoare) Model: New Astra Nivel de dotare: N`joy Caroserie: Hatchback (5 usi) Motorizare: 1.6L-16V (105 CP) Twinport, Easytronic, Auto/Man 5+1 Pret standard de baza (euro): 13.116, fara taxe Pret DDP: 15.764, cu taxele incluse Culoare: Albastru Ultra - Vopsea metalizata Tapiterie: Tabita/Malta, styled Steel Grey - Blue - Tapiterie normala Pret cu culoare si tapiterie: 13.411, fara taxe Pret DDP cu culoare si tapiterie: 16.119, cu taxele incluse Dotari standard: ABS. Bara grila radiator cromata. Imobilizator. Geamuri fata actionate electric. Inchidere centralizata cu telecomanda radio. Servodirectie electro-hidraulica. Triplu info display (ora, temperatura ext., data/radio). Airbag-uri frontale si laterale, conducator si insotitor. CD-Radio CD30, 6 difuzoare. Scaun conducator cu 4 reglaje. Cheie retractabila x 1. Jante din otel 6,5 Jx16, anvelope 205/55R16. Instrumente de bord cu contur cromat. Aer conditionat manual. Volan cu 3 brate. Instrumente de bord pe fond negru. Roata de rezerva normala. Bare de protectie cu insertii in culoarea caroseriei. Oglinzi exterioare reglabile si incalzite electric, in culoarea caroseriei. Pregatire instalare radio, 2 difuzoare. Pachet "Fumatori". Tetiere active fata (numai cu scaune fata "Recaro"). Scaun sofer reglabil pe 4 directii (fara XXTC). Sistem spalare faruri cu lichid sub presiune (TT2, TT6, W7Z). Scaune fata incalzite electric (Pachet Iarna, tapiterie piele, scaune fata Recaro). Proiectoare ceata (TT2, TT6, WDH, XZDB, XZDD). Carlig remorca demontabil (Pachet Tractare). CD harta pt. sistemul de navigatie (Radio CD70 Navi EHU4). Comanda vocala pentru kit telefon mobil. Dotari optionale selectate: Radio CD30 MP3 (EHU2). Bandouri laterale de protectie de culoare neagra. Ecran informational (BID). Pachet "Enjoy Plus". Pretul final in euro fara taxe: (De baza + culoare + tapiterie + optiuni selectate): 14.031 Pretul DDP (cu toate taxele incluse): 16.864 la acest pret se scade reducerea din oferta actuala parca 1000 sau 1250 de euro la benzina, plus ce mai negociez tu si o scoti pe undeva pe la 15 000 |
#17
Posted 12 November 2006 - 07:45
golf-ul v cred ca il iei destul de chel in banii astia , deci cred ca iese din discutie. Skoda Octavia tour are interior vechi, spre deosebire de Opel astra sau Megane care in banii astia iti ofera un interior superdecent. Octavia 2 iarasi... cred ca o iei destul de cheala in banii astia..
|
#18
Posted 12 November 2006 - 09:33
pai la Megane imi mai fac ceva reducere????
masina o sa o mai conduca si parintii, cel putin pana iau carnetu! astra aia ma tenteaza, si fordu dar nush parca decat sa iau champions league iau tandardul cu un motor mai puternic. nucred ca imi trebe nush ce dotari. dar de Ford fiesta ce ziceti??? ma gandeam la ala de 150 cp! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users