Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Balans la ridicare picior dupa ac...

Izolatie intre OSB si placa de be...

instalatie incalzire apartament 2...

HEV D Segment - intrebari/pareri ...
 Hyperos consum excesiv baterie?

Contractul pentru Salubrizare est...

Elicopterul care-l transporta pe ...

Sfaturi achizitionare apartament ...
 Permis de conducere nou

Packet Loss la Digi

Masurare parametri CATV prin Conn...

Youtube a inceput sa aiba lag!?
 Internet Archive - adauga item la...

Electrica Furnizare + Poșta ...

Probleme cu scurgerea de ulei pe ...

Blocuri cu apartamente de 5+ camere
 

Nemultumiri legate de C.F.R

- - - - -
  • Please log in to reply
1217 replies to this topic

#91
duculeana

duculeana

    Erou de sacrificiu

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,889
  • Înscris: 08.10.2006
intra pe www.cfr.ro la "despre noi" trafic intern si vezi ca sunt afisate acolo.
[ http://img174.imageshack.us/img174/6342/cfrgw6.th.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Adunarea cred ca stie oricine sa o faca.

#92
shiva

shiva

    Nameless hero. Professional bug slayer mom.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,897
  • Înscris: 06.10.2003
Eu am avut marea neplacere de a bate 2 drumuri de Cluj-Bucuresti la inceputul anului.

Am plecat din Cluj cu rapidul de 10 seara, care nu are cusete sau vagon de dormit. A fost o caldura ingrozitoare pe tren, tot felul de oameni ciudati pe culoare( desi era clasa I ), era chiar si un tiganus care se uita cu atentie in compartimentele cu adormiti. 3 ture de tren au dat tiganusul, controlorul si politia feroviara si tot nu l-au prins si dat jos din tren pe tiganela....  :death:

La intoarcere, am luat IC-ul de Satu Mare, de la 13:30 din Gara de Nord. Vagoane ok, temperatura normala dar plin de vanzatori de reviste, ziare si alte blabla-uri. Macar am putut trage un pui de somn, dupa noaptea nedormita in Rapid ...

Povestea cu modernizarea parcului feroviar ....degeaba pun "calesti de aur" cand, primul lucru care trebuie modernizat sunt sinele de cale ferata, care, datorita tehnologiei de imbinare, nu suporta viteze mari( peste 100km/h ). Plus ca sunt tronsoane neelectrificate( vezi Sibiu-Vintul de Jos ). Abia apoi pot schimba garniturile de tren...iar la moralitatea nasului si mentalitatea romanului....zau ca nu stiu cum se pot rezolva ...

#93
duculeana

duculeana

    Erou de sacrificiu

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,889
  • Înscris: 08.10.2006
Asa e, ai dreptate, mult mai dureaza modernizarea asta...se chinuie de cativa ani sa termine tronsonul Constanta-Bucuresti, iar intre timp las' sa faca omul 5 ore si mai bine... <_< In legatura cu IC de Satu-Mare cred si eu ca ai calatorit bine, fiindca are vagoane numai la clasa I...Parerea mea e ca trenurile astea speciale doar cu vagoane de clasa I sau doar cusete (vezi cel de 23:30 tot spre Cluj), sunt pentru cei cu dare de mana, care doresc comoditate.
Cand am fost cu IC clasa a-II-a la Bucuresti, am platit suplimentul chiar daca am permis gratuit de calatorie clasa I.

#94
shiva

shiva

    Nameless hero. Professional bug slayer mom.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,897
  • Înscris: 06.10.2003

View Postduculeana, on May 31 2007, 15:31, said:

Asa e, ai dreptate, mult mai dureaza modernizarea asta...se chinuie de cativa ani sa termine tronsonul Constanta-Bucuresti, iar intre timp las' sa faca omul 5 ore si mai bine... <_< In legatura cu IC de Satu-Mare cred si eu ca ai calatorit bine, fiindca are vagoane numai la clasa I...Parerea mea e ca trenurile astea speciale doar cu vagoane de clasa I sau doar cusete (vezi cel de 23:30 tot spre Cluj), sunt pentru cei cu dare de mana, care doresc comoditate.
Cand am fost cu IC clasa a-II-a la Bucuresti, am platit suplimentul chiar daca am permis gratuit de calatorie clasa I.

A fost relativ ok ...insa sa faci 300-400km in 8-9 ore mi se pare prea mult...
Norocul meu e ca nu trebuie sa circul cu CFR-ul( imi place trenul doar din motive "istorice" - amintiri placute cu ai mei ), prefer un pret mai mic si 2 ore jumate de autocar decat un pret mai mare si 4 ore cu trenul ..... B)

#95
duculeana

duculeana

    Erou de sacrificiu

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,889
  • Înscris: 08.10.2006

View Postshiva, on May 31 2007, 15:42, said:

A fost relativ ok ...insa sa faci 300-400km in 8-9 ore mi se pare prea mult...
Norocul meu e ca nu trebuie sa circul cu CFR-ul( imi place trenul doar din motive "istorice" - amintiri placute cu ai mei ), prefer un pret mai mic si 2 ore jumate de autocar decat un pret mai mare si 4 ore cu trenul ..... B)
Sa stii ca nu prea e mult, in conditiile actuale de calatorie, mai ales acum vara cand sunt si restrictii de viteza datorita dilatarii sinelor...Eu ce sa mai zic ca in vara asta se face distanta intre Eforie si Viseu de Jos (787 km) in 17 ore 1/2? Am trecut prin Cluj acum 2 ani, cand vagoanele de Sighet erau atasate trenului R 931 de Cluj. Sosea in Cluj la 23:55 iar la Viseu la 05:30. Un parcurs destul de bun, fara probleme la clasa I. :D

#96
shiva

shiva

    Nameless hero. Professional bug slayer mom.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,897
  • Înscris: 06.10.2003

View Postduculeana, on May 31 2007, 15:57, said:

Sa stii ca nu prea e mult, in conditiile actuale de calatorie, mai ales acum vara cand sunt si restrictii de viteza datorita dilatarii sinelor...Eu ce sa mai zic ca in vara asta se face distanta intre Eforie si Viseu de Jos (787 km) in 17 ore 1/2? Am trecut prin Cluj acum 2 ani, cand vagoanele de Sighet erau atasate trenului R 931 de Cluj. Sosea in Cluj la 23:55 iar la Viseu la 05:30. Un parcurs destul de bun, fara probleme la clasa I. :D

Tocmai ce ziceam ... Prima data trebuie schimbate sinele .... -_-

#97
alexxxxx

alexxxxx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,410
  • Înscris: 06.02.2004
Referitor la concluzia pe care a tras-o duculeana din tabelul cu preturile la cfr......preturile din tabelul ala la trenurile de rang superior sunt finale, nu trebuie sa aduni tariful de la personal + supliment. Preturile din tabel sunt preturile corespunzatoare bilet+supliment+tichet de rezervare, pentru categoria de tren indicata. Sincer, majorarea va fi de aproape 8%, nu de 50%...
Cat despre ce zice shiva.....Ic-ul de la cluj la buc (500 de km) face 8h. Conform autogari.ro, autocarul face 9h si ceva. Parerea mea sincera e ca stai altfel 8h in tren (mai ales in IC, desi si acceleratul face 8h30), decat in fund pe scaun 9h, cu toaleta "la mana" soferului. Ce ai luat tu cu plecare la 22 din cluj e accelerat, nu rapid, de-aici probabil vagoanele de o calitate "indoielnica". La 23:30 e un tren spre bucuresti format in totalitate din cusete si vagoane de dormit. Iar la intoarcere, ai luat ic-ul de oradea, nu de satu mare. Care IC arata absolut decent, parerea mea. Eu, cel putin, investesc 30 de lei in plus fata de tariful la cls. I, si am parte de priza+internet wireless la business class. Si in astia 30 de lei ti se ofera si un bon de 18 lei, pe care poti sa-l cheltuiesti dupa bunul plac la vagonul restaurant. Eu l-am folosit pentru cateva beri, admirand peisajul....:).

Edited by alexxxxx, 31 May 2007 - 16:01.


#98
shiva

shiva

    Nameless hero. Professional bug slayer mom.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,897
  • Înscris: 06.10.2003

View Postalexxxxx, on May 31 2007, 16:59, said:

Referitor la concluzia pe care a tras-o duculeana din tabelul cu preturile la cfr......preturile din tabelul ala la trenurile de rang superior sunt finale, nu trebuie sa aduni tariful de la personal + supliment. Preturile din tabel sunt preturile corespunzatoare bilet+supliment+tichet de rezervare, pentru categoria de tren indicata. Sincer, majorarea va fi de aproape 8%, nu de 50%...
Cat despre ce zice shiva.....Ic-ul de la cluj la buc (500 de km) face 8h. Conform autogari.ro, autocarul face 9h si ceva. Parerea mea sincera e ca stai altfel 8h in tren (mai ales in IC, desi si acceleratul face 8h30), decat in fund pe scaun 9h, cu toaleta "la mana" soferului. Ce ai luat tu cu plecare la 22 din cluj e accelerat, nu rapid, de-aici probabil vagoanele de o calitate "indoielnica". La 23:30 e un tren spre bucuresti format in totalitate din cusete si vagoane de dormit. Iar la intoarcere, ai luat ic-ul de oradea, nu de satu mare. Care IC arata absolut decent, parerea mea. Eu, cel putin, investesc 30 de lei in plus fata de tariful la cls. I, si am parte de priza+internet wireless la business class. Si in astia 30 de lei ti se ofera si un bon de 18 lei, pe care poti sa-l cheltuiesti dupa bunul plac la vagonul restaurant. Eu l-am folosit pentru cateva beri, admirand peisajul....:).

E un tren spre Bucuresti la 10 si unul pe la 11, unul e rapid si celalalt acc. Cred ca le-am incurcat ....la fel si cu IC-ul de intoarcere  :blush:

cat despre wireless-ul de la business class, tot pe forum am citit ca nu prea functioneaza ....

#99
duculeana

duculeana

    Erou de sacrificiu

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,889
  • Înscris: 08.10.2006

View Postalexxxxx, on May 31 2007, 16:59, said:

Referitor la concluzia pe care a tras-o duculeana din tabelul cu preturile la cfr......preturile din tabelul ala la trenurile de rang superior sunt finale, nu trebuie sa aduni tariful de la personal + supliment. Preturile din tabel sunt preturile corespunzatoare bilet+supliment+tichet de rezervare, pentru categoria de tren indicata. Sincer, majorarea va fi de aproape 8%, nu de 50%...
Nu este adevarat. Intra pe site exact acolo, si da un roll cu mouse-ul si vei mai vedea inca un tabel, cel cu suplimentele de viteza, care se adauga la preturile din primul tabel. De asemenea mai e un tabel cu preturile la cuseta si vagon de dormit. Fa comparatie cu preturile vechi de pe infofer la un drum Constanta-Bucuresti si vei vedea ca am dreptate. De parca eu nu stiu cat am dat in decembrie anul trecut, mai am si acum biletele pastrate... :peacefingers:

Edited by duculeana, 31 May 2007 - 16:28.


#100
carman

carman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,583
  • Înscris: 06.02.2006

View Postduculeana, on May 31 2007, 17:27, said:

De parca eu nu stiu cat am dat in decembrie anul trecut, mai am si acum biletele pastrate... :peacefingers:
a fost prima calatorie cu trenul??? :w00t:

#101
duculeana

duculeana

    Erou de sacrificiu

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,889
  • Înscris: 08.10.2006

View Postcarman, on May 31 2007, 18:14, said:

a fost prima calatorie cu trenul??? :w00t:
De unde ai tras concluzia asta? :cursing:  Daca te oboseai sa-mi citesti posturile, vedeai ca am fost si anul trecut de Craciun si acum 2 ani in toamna, in 1989 am calatorit la vagon de dormit etc...

#102
carman

carman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,583
  • Înscris: 06.02.2006

View Postduculeana, on May 31 2007, 18:20, said:

De unde ai tras concluzia asta? :cursing:  Daca te oboseai sa-mi citesti posturile, vedeai ca am fost si anul trecut de Craciun si acum 2 ani in toamna, in 1989 am calatorit la vagon de dormit etc...
sincer...nu m-am obosit! :naughty:

#103
alexxxxx

alexxxxx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,410
  • Înscris: 06.02.2004
Duculeana, uita-te bine pe biletele pe care le-ai pastrat si nu mai vorbi prostii. Un bilet, la clasa a II-a la IC pana la constanta costa in momentul de fata 43,3 lei si de maine va costa 46,3 lei. Nu 74,3 lei cat afirmi tu. Uita-te pe infofer, ajuta. Dupa cum ti-am mai explicat, preturile din primul tabel sunt finale, de-aia sunt puse de la personal pana la ic. Tabelul de jos este doar cu suplimente, nu se adauga la primul. Primul, dupa cum ti-am mai zis, cuprinde biletul+suplimentul (in functie de rangul trenului)+tichetul de rezervare.
Si, in alta ordine de idei, cum de stii tu prea bine cat ai dat pe biletul de tren, daca tu mergi cu permise? Din cauza asta nici nu cred ca esti in masura sa comentezi conditiile si preturile de la cfr, avand in vedere ca tu mergi moca (din cate observ, nr. platitorilor la cfr scade in fiecare an....circula numai veterani, cu insotitori sau nu, oameni cu permise cfr, revolutionari, blatisti, etc). Daca-ti iei bilet la cls. I ai toate sansele sa fii printre putinii platitori....in rest doar oameni cu permise si veterani....:).

#104
duculeana

duculeana

    Erou de sacrificiu

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,889
  • Înscris: 08.10.2006
Ai dreptate, imi cer scuze. Acum am biletele in fata si va spun asa: pe IC 582 Constanta-Bucuresti am platit doar suplimentul, 23.50 RON in decembrie 2006. Maica-mea a platit pe acelasi IC+A 1643 Bucuresti-Viseu, cu bilet de pensionar 41.00 RON. La intoarcere a platit doar 39.30 RON. (eu nu am mai platit nimic, fiindca din Bucuresti ne-am intors cu rapidul).

Edited by duculeana, 31 May 2007 - 17:44.


#105
carman

carman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,583
  • Înscris: 06.02.2006

View Postduculeana, on May 31 2007, 18:43, said:

Ai dreptate, imi cer scuze. Acum am biletele in fata si va spun asa:
slab pregatit...

#106
Jacques

Jacques

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,294
  • Înscris: 08.08.2005
Si uite asa, o data cu scumpirea de maine CFR Calatori va mai pierde cativa calatori. Si peste 3 luni la fel.. Si peste alte 3.. Intrebarea mea e: dar pana cand?

Edited by Jacques, 31 May 2007 - 19:34.


#107
duculeana

duculeana

    Erou de sacrificiu

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,889
  • Înscris: 08.10.2006

View PostJacques, on May 31 2007, 20:19, said:

Si uite asa, o data cu scumpirea de maine CFR Calatori va mai pierde cativa calatori. Si peste 3 luni la fel.. Si peste alte 3.. Intrebarea mea e: dar pana cand?
Probabil pana-n 2014 cand vom trece la moneda euro. Atunci vor fi fortati sa scada preturile mai ales daca vom avea si un excedent bugetar, prin toate fondurile primite de la UE. Probabil vor aparea si operatori privati de transport feroviar de persoane, cu oferte mai atractive gen Railpass sau Interrail si atunci cei de la SNCFR nu vor avea incotro decat sa scada preturile, asa cum face Romtelecomul astazi.
Un raspuns la intrebarea ta:
http://realitatea.ne...e-de-tren-.html
Deci, nu au voie sa scumpeasca biletele trimestrial decat cu cel mult 7% peste rata inflatiei de la ultima rectificare a pretului biletelor.

Edited by duculeana, 31 May 2007 - 22:05.


#108
Jacques

Jacques

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,294
  • Înscris: 08.08.2005

View Postduculeana, on May 31 2007, 22:38, said:

Probabil pana-n 2014 cand vom trece la moneda euro. Atunci vor fi fortati sa scada preturile mai ales daca vom avea si un excedent bugetar, prin toate fondurile primite de la UE. Probabil vor aparea si operatori privati de transport feroviar de persoane, cu oferte mai atractive gen Railpass sau Interrail si atunci cei de la SNCFR nu vor avea incotro decat sa scada preturile, asa cum face Romtelecomul astazi.
Un raspuns la intrebarea ta:
http://realitatea.ne...e-de-tren-.html
Deci, nu au voie sa scumpeasca biletele trimestrial decat cu cel mult 7% peste rata inflatiei de la ultima rectificare a pretului biletelor.

Pai si 7% trimestrial e deja destul de mult, asta inseama cam 30% pe an, si asta minum!

Cat despre partea cu concurenta pentru CFR, cred ca asta e un pic mai complicat. In majoritatea statelor (si vorbim aici de state occidentale) transportul feroviar de calatori este administrat de catre stat, si asta pentru ca nu este rentabil, cel putin nu in mod direct. Statul ofera subventiontii destul de mari pt CFR, o companie care merge an de an cu mari pierderi. Si numai sa ne gandim la reabilitarea tronsonului Constanta -Bucuresti, care costa aproape 700.000.000 EUR. Cum sa-si recupereze banii astia? Prin marirea preturilor la bilete?! Nicio companie privata nu ar putea sa concureze CFR-ul, tocmai din cauza acestor subventii pe care le primeste de la stat si cu ajutorul carora reuseste sa supravietuiasca. Oricum, sectorul de transporturi feroviare e unul cu un mare impact atat asupra economiei tarii, cat si asupra diverselor paturi sociale, deci aceste subventii uriase sunt cat se poate de binevenite.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate