Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
"Moda" tinerilor care se ...

E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni

Recomandare drona
 Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...
 Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...
 Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware
 

Audi A8 3.0 TDI Single Frame

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
895 replies to this topic

#37
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

View PostRedMan_BZ, on Oct 28 2006, 02:50, said:

Eu as merge pe CLS clar :inlove: cel putin un 350 dar benzinar ca e rusinica sa mergi cu masina aia si sa se auda tractorul. Nici nu mergi mult pe an, what´s the point of diesel? :nonobad:
Cat despre franare proasta, directie naspa la A6 :lol: in comparatie cu ce? Cu vreun Maybach da... :w00t:
da,,,e si nitzel mai ieftin un CLS 350,..,asa avea si nenea ala.Se infigea masina aia ceva de speriat fata de A6 Diesel,,,ar fi cam la 45-48k insa ramane de vazut problema taxelor de la anul.
Nici A8 nu e rea si pretul e cu approx.5k mai jos,
Sincer sa fiu daca as gasi maine sa dau o diferenta de 10,,max 15 mii si sa iau un A8 3.0TDI(2005 Modelul nou, desigur) l-as lua 100%.Sau un CLS. Desigur ceva full, ca uite azi, maine trebuie s-o compar cu "ceva mai tare" :photo:  cum ziceai, si-mi aud comentarii si mai rele, de genul :ai dat o caruta de bani si nu are barem Xenon, ceva acolo...plus ca merge nashpa <_< , frane , chestii, socoteli.

Oricum,modelul 2.5Quattro are orice defect dar nu sta rau pe sosea deloc.Si frane cat cuprinde.Desigur, nu orice jaf de masina cu km dati inapoi de la 400tkm.Sau cu placutele varza.
Directia la noul A6 Servotronic nu e chiar atat de rea cat se spune.Masina e foarte manevrabila in oras, se conduce lejer.De-aia o sa las si familionul sa faca nitzica scoala pe ea.

Edited by sanddy1964, 28 October 2006 - 09:24.


#38
RedMan_BZ

RedMan_BZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 10.04.2005
:confuzzled: Fa-ti repede casco pana nu e prea tarziu :confuzzled:

#39
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

View PostRedMan_BZ, on Oct 28 2006, 12:46, said:

:confuzzled: Fa-ti repede casco pana nu e prea tarziu :confuzzled:
Se face, se face! Dar poate reusesc sa fac ceva,sa iau ceva mai repede, sa nu astept 100 ani pana livreaza astia un C4 ,un Bicorp sau un ClioIII.Lista ramane deschisa.Ceva la 13-16k.
Auzi ce-au facut saraciile alea de la Porsche!! Au marit pretu' cu 1100euro CIP -_-  la G5 PLusul ala SH rosu care-l aveau,ca au vazut ca se intereseaza cineva.Acu si daca scad 3 mii si nu-l mai iau. :puke:

Edited by sanddy1964, 28 October 2006 - 13:24.


#40
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,968
  • Înscris: 03.12.2005
sandy, am mers cu cls amg, am mers cu a6-le vechi normal. jur ca am stat mai comod in a6 decat in cls, oricat m-am jucat cu scaunul ala.
plus ca cls e incomod la urcare cu usile alea fara rama si garda joasa. daca vrei o masina sportiva si care mananca bani in cantitati industriale ar fi ok, totusi.

#41
devs.java

devs.java

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 898
  • Înscris: 17.02.2006

View Postsanddy1964, on Oct 28 2006, 10:17, said:

[...]
Oricum,modelul 2.5Quattro are orice defect dar nu sta rau pe sosea deloc.Si frane cat cuprinde.Desigur, nu orice jaf de masina cu km dati inapoi de la 400tkm.Sau cu placutele varza.
Directia la noul A6 Servotronic nu e chiar atat de rea cat se spune.Masina e foarte manevrabila in oras, se conduce lejer.De-aia o sa las si familionul sa faca nitzica scoala pe ea.

Modelul vechi condus de mine, nu era Quattro, era tractiune fata si avea 30.000 km cand l-am condus eu. La limita, comportamentul era patetic. Noul A6 e net superior in privinta asta, chiar si asa nu are finete. Despre directie n-am spus ca e dezastru. Esti dezlipit de sosea, fara nici o senzatie. Si franele destul de proaste pentru o asa masina.

M-a surpins asa cum am mai spus, silentiozitatea motorului 3.0 TDI si cuplul mare. Puterea e mai marginal mai mica decat la concurenta dar compenseaza la cuplu. Mi-as fi dorit sa conduc si un FSI dar din pacate n-am ajuns. Mi-a placut mult pozitia la volan. Masina pare cam grea si la fel si masa neamortizata. Din punctul asta de vedere A6 are puncte in minus fata de seria 5. Confortul suspensiei este foarte bine realizat dar are influenta negativa asupra comportamentului pe sosea, probabil de aici si senzatia de lipsa de finete si stabilitate comparat cu seria 5.

Portbagajul mi se pare mai mare chiar decat cel de la A8. Interiorul este spatios, chiar si pentru o persoana de 1,90. In spatele scaunului sofer setat pentru statura mea, e suficient loc pentru o persoana de gabaritul meu.

Calitatea interiorului e incontesbabila.

In clasa asta BMW seria 5 e mult deasupra la stabilitate si manevrabilitate. In plus noul xDrive s-a dovedit a fi mai bun decat faimosul Quattro de la Audi. Si prefer i-Drive oricand in fata aglomeratiei stridente a MMI. La exterior, A6 e mai clasic, BMW mai agresiv, deci e subiectiv orice as spune.

E-Klasse nu l-as remarca prin nimic. E o masina destul de frumoasa dar timpul si-a lasat amprenta pe desigul sau. Mercedes pare sa aiba mari probleme de calitate si fiabilitate, desi sunt convins ca le va rezolva.

N-am condus noul S-Klasse in schimb A8 si seria 7 sunt superbe amandoua. Cred ca A8 este la multe capitole in fata seriei 7 care are un plus din nou pe sosea la manevrabilitate si stabilitate. Ca si lux as spune ca A8 sta mai bine, in schimb interiorul seriei 7 e mai confortabila si mai ergonomica. Oricum cred ca la clasa asta, doar gustul decide inspre o marca sau alta, pentru ca eforturile celor trei firme sunt la superlativ.

#42
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

View Postdevs.java, on Oct 28 2006, 20:31, said:

Modelul vechi condus de mine, nu era Quattro, era tractiune fata si avea 30.000 km cand l-am condus eu. La limita, comportamentul era patetic. Noul A6 e net superior in privinta asta, chiar si asa nu are finete. Despre directie n-am spus ca e dezastru. Esti dezlipit de sosea, fara nici o senzatie. Si franele destul de proaste pentru o asa masina.
schimb A8 si seria 7 sunt superbe amandoua. Cred ca A8 este la multe capitole in fata seriei 7 care are un plus din nou pe sosea la manevrabilitate si stabilitate. Ca si lux as spune ca A8 sta mai bine, in schimb interiorul seriei 7 e mai confortabila si mai ergonomica. Oricum cred ca la clasa asta, doar gustul decide inspre o marca sau alta, pentru ca eforturile celor trei firme sunt la superlativ.
De acord cu eforturile firmelor si cu 90% din ce spui aici.Pare o parere avizata ceea ce e si de dorit atunci cand se comenteaza masini care depasesc nitzel media (A6 2.0TDI).
Eu am zis ca vechiul A6 2.5TDI QUATTRO statea mai bine pe sosea decat A6 cel nou.Cam tot pe acolo.Daca alta e ideea , vino cu precizari.Am inteles ca un A6 model vechi (1.9 TDI) e patetic IN SITUATII LIMITA.In rest cred ca-ti faci treaba cu el.(Bine e sa nu-l aduci la limita dar nu se stie niciodata, nu?)
Tot mai greu de decis pentru ca CLS si A8 nu sunt rele deloc.Inclin sa-ti dau dreptate si sa ma orientez spre un A8 3.0TDI -desigur voi incerca un SH  :P . (modelul nou2005-max 20tkm)
Cu privire la IMM color display si modul de operare, sunt ULTRA multumit de toate funtiile si de modul cum lucreaza, cum se afiseaza informatiile , etc.E un salt urias de la vechiul ecran de 2 lei si tastele in care te incurcai f usor (la A6 Modelul vechi) si sistemul acesta :user friendly , deosebit de intuitiv si care te scuteste de manevre inutile.
Mai astept si alte compentarii pertinente.

#43
devs.java

devs.java

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 898
  • Înscris: 17.02.2006
Din pacate cu Mercedes am mai putina experienta. Singurul model care l-am condus cu adevarat, este actualul E-Klasse, inainte de ultimul face lift. Aici am facut si teste comparative cu un pilot instructor langa mine: A6 - seria 5 - E-Klasse.

Deci nu pot sa comentez deloc CLS. Oricum, imi pare mai degraba intre C-Klasse si E-Klasse ca dimensiune, deci nicidecum in categoria S-Klasse (A8). Posibil sa fie mai apropiat ca dimensiuni interioare de E-Klasse, dar chiar si asa A8 este o limuzina de clasa lux, care are mult prea multe atuuri in fata.

Sper sa primesti mai multe informatii relativ la CLS.

#44
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

View Postdevs.java, on Oct 28 2006, 23:19, said:

Deci nu pot sa comentez deloc CLS. Oricum, imi pare mai degraba intre C-Klasse si E-Klasse ca dimensiune, deci nicidecum in categoria S-Klasse (A8). Posibil sa fie mai apropiat ca dimensiuni interioare de E-Klasse, dar chiar si asa A8 este o limuzina de clasa lux, care are mult prea multe atuuri in fata.
Am mers ca pasager destui km cu E-Klasse C270-CDI si vre-o 50KM ca sofer , cu CLS350benzina .Nu am mers cu A8.De altfel nu am obiceiul e a testa masini decat atunci cand intentionez sa cumpar.E un defect dar nobody's perfect,.. -_-  Poate ca numai asa poti alege in deplina cunostinta de cauza, testand.
Mai astept opinii si desigur, noile reglementari pt inmatricularea masinilor SH si apoi o sa ma orientez dar se pare ca A8 va fi.CLS va fi o optiune a doua, in functie de pret.Poate-l gasesc in Romania, renunta cineva, isi ia altceva mai tare,nu se stie de unde pica .
Intr-adevar la noul A6 unele finisaje si materiale textile(in special) din habitaclu, lasa de dorit.
Referiitor la frane NU AM CE SA REPROSEZ DEOCAMDATA.Si cealalta frana bine, mentinea directia in timpul franarii prin sistemele de siguranta, suspensiile si configuratia caroseriei.Senzatia de desprindere de pe sosea e mai prezenta la Noul A6(2.0TDI) decat la vechiul A6 2.5 TDI Q (ERA MAI GREA , PLUS ALTE SUSPENSII DECAT ASTA).
De altfel, Noul A6 are si -OPTIONAL DESIGUR NU DE SERIE-posibilitatea reglarii suspensiei in functie de drumul pe care urmeaza sa mergi.CAR/SETUP/, Adaptive Air Suspension /  4 optiuni
POATE LA CEA CU CARE S-A MERS IN TIMPUL TESTULUI , SUSPENSIILE NU AU FOST REGLATE PT DRUMUL ALA, CI AU RAMAS PE DRUM ACCIDENTAT ( LIFT)  SAU PE POZITIA AUTO .Era mai bina sa fi dat pe dynamic cred...Oricum, nu sunt probleme foarte mari la 180-200km/h cu 2.0TDI din cauza suspensiilor insa am notat o data o chestie mai neplacuta, la o depasire cam scurta l aregim de viteza ridicat.Am mai scris despre ea, nu mai repet.
Deci:observatie corecta in legatura cu "ceva" la suspensii ....

#45
devs.java

devs.java

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 898
  • Înscris: 17.02.2006
Pentru A8, mai trebuie sa te gandesti ca pe langa faptul ca e o marca premium, este si o limuzina din clasa de lux. Orice interventie in service, va fi penalizata prin costuri evident mai chiar si in comparatie cu un A6. Si la o limuzina cu atatea sisteme la bord, probabilitatea ca ceva sa nu mearga bine, e intotdeauna direct proportionala cu numarul acestor sisteme. Cand cobori din A8, nimeni "nu te va ierta" la pret.

Altfel, cred ca dupa o eventuala trecere la un A8, lumea se va schimba pentru tine in bine, nu se poate sa alegi gresit in clasa asta.

Pentru mine conteaza mult si sistemele electronice de la bord si stilul si A8 le are la un nivel aproape de perfectiune. Sistemul audio Bose este de vis, unul care alaturi de Harman/Kardonn Logic7 de la BMW sunt printre cele mai bune pe o masina de serie.

Pe Mercedes l-as depuncta oarecum la calitate, dar aici intervine si perceptia personala asupra materialelor si calitatii asamblarii. Asa cum am spus, nu am multa experienta cu marca asta.

Abia astept un jurnal de bord adevarat despre un A8, parca am vazut ca mai este unul pe SP.

#46
RedMan_BZ

RedMan_BZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 10.04.2005
deus.java, da-mi voie sa-ti iau putin in deradere afirmatiile. A6 e patetic la stabilitate sau franare? Eventual poti spune ca e mai slab fata de un 5 sau de un E, dar patetic suna a Daihatsu Sirion.
E-Klasse model vechi? Pai e lansat pe la sfarsitul lui 2003 daca nu ma insel, de curand a primit si un facelift.
CLS intre C si E? Masina e pozitionata intre E si S, fiind cu 40% mai sportiva si suspensia intarita. Masina e pur si simplu geniala, revolutionara prin concept as putea spune.
Cat despre fiabilitate Merc, avem un E 200 kompressor 2004 in famile de aproape 60.000 km nu a avut nici o problema, in afara de belitura textilei de pe stalp. Mai avem si un SL 350 2004 in familie, insa de doar 20.000 km si se aude un fluierat mic cu acoperisul inchis la peste 90 kmph, cred ca e o imperfectiune la sistemul de inchidere al acoperisului, dar iar fara probleme (oricum prea putini km). Cel mai bun prieten de familie are un e320cdi 2004 cu vreo 55.000 km facuti si din pacate a avut probleme cu tot ceea ce tine de electronica (e mult mai dotata ca cea din familia noastra). Probleme electronica scaune, trapa, senzori presiune pneuri, Xenon si lumini de curbe. Ultima oara am fost sa iau tigari cu masina (mi-am bagat unghia in gat ca uitasem camera sa fac un 0-100 :death: dar mai pun eu mana pe el :drac:) si m-am cam speriat ca se aprindeau pe ecranel avertismente cum ca luminile de curba nu functioneaza si presiunea in pneuri nu corespunde. Naspa pentru 75.000 cat l-a dus, cam chix, insa probleme tehnice 0, doar ca de la un timp se aude mai tare dieselul :cursing: . Mda, ce sa zic... cu doua taisuri, senzorii si firaraia (probabil tehnologie prea noua) dau chix. In primavara il vinde si vrea un Audi eventual A6 4.2 TDi :confuzzled: (sau benzina ca nu prea se renteaza la cat merge el).
La final, un film cu CLS. Enjoy :worthy:

Parerea mea: CLS tata, super exclusivist, bate la poponeata Audi. :naughty:

#47
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

View PostRedMan_BZ, on Oct 29 2006, 01:32, said:

deus.java, da-mi voie sa-ti iau putin in deradere afirmatiile. A6 e patetic la stabilitate sau franare?
Parerea mea: CLS tata, super exclusivist, bate la poponeata Audi.
RedMan, am explicat de ce poate a avut probleme la franare.Mai stii ca nu erau suspensiile setate aiurea?Cine stie, o fi pus omu frana la 18o-km/h si normal ca a avut surprize.Nu oricine verifica setup-ul suspensiilor inainte de drive test, nu?Trebuie sa fii chiar tipicar, sa ai un check list in buzunar.Sa fii PERFECT si cand nu trebuie, adica.Sau s-a "jucat cineva" la ele si le-a pus aiurea.
In rest, ce sa zic, volumul nu e un criteriu pentru mine, nu am familie numeroasa si nici nu duc pe sefu' la piatza sa cumpar o "hardughie" ca S-Klasse. Si mai trebuie sa ai si bani suficienti si sa ai si unde sa te duci cu ea.
A6 e tocmai potrivit pentru mine dar daca pentru o mica diferenta se poate lua ceva mai bun-se spune si aici ca A8 e o masina deosebita (e si parerea mea dealtfel) .Sa vad si eu cum e sa se "schimbe lumea" pentru cineva.Uite, si inainte si dup ace mi-am luat diferite masini, tot ala am ramas.Nu s-a schimbat nimic.
Cu CLS-ul mai vedem, poarte gasesti ceva bun pe-acolo pe la voi.

Edited by sanddy1964, 29 October 2006 - 02:25.


#48
RedMan_BZ

RedMan_BZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 10.04.2005
Sau poate cauciucuri Montana :confuzzled:
Hai sa incheiem discutia si sa ne mai zici despre A6-le tau :inlove: Poze, ceva, noi? Eventual cu interiorul...

Edited by RedMan_BZ, 29 October 2006 - 12:12.


#49
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

View PostRedMan_BZ, on Oct 29 2006, 13:12, said:

Sau poate cauciucuri Montana :confuzzled:
Poze, ceva, noi? Eventual cu interiorul...
RedMan, poze dupa data de 8 Nov.Imi spuneti voi punctual ce vreti (surubul X, etc,) si vi le fac.
Acu masina e la garaj si se odihneste nitzel.Ca s-ar putea sa aibe de facut vreo 4mii de km.
Vroiam sa iau si eu 4 roti de iarna (Acum am cauciucuri 205-60-16 96W -dar nu ma intreba ce marca, am niste poze dar nu se vede marca, e roata plina de mizerie, Continental se pare) .
Ai ceva Montana pe-acolo care sa se potriveasca? -_-  Vezi ca rotile de Logan nu merg, sunt pe 17"!! :nonobad: Vin sa le iau, daca e o oferta buna p eundeva.
Am vazut pe-aici unii care vand cauciucuri doar, la vre-o 140euro bucata.Era si lume nemultumita dar p eansamblu, nu era rea impresia (www.cauciucuridirect.ro).Sipe urma trebuie jante care costa si alea 4-5 sute.Dca era o oferta de iarna , ceva la Audi pe la voi,,,IN BUC ERA CEVA DAR CAM LUNG LA PRET acuma nu mai stiu,,,Daca tot am drum, vin si le iau eu si poate-mi iau si Mwst inapoi , cumva.
Si mai testez chestia asta cu franele nashpa, ca mai stii,,,
A,,O chestie.E normal sa nu ai uzura mai deloc la placute in 30tkm?Ca la revizie la 30tkm mi-a zis ca nu au aproape deloc uzura (bine , se vedea ca eram acolo doar).Sa fiu eu sanatos la cati le-a schimbat placutele la Audi si VW la 30tkm????? De ce oare? Poate au mers oamenii aiurea,,,eu asa cred. -_-
Am avut niste poze dar le-am sters, daca ai remarcat.Era unu mai sarit, a zis ca aluat numaru' si-l da in primire, ca e gabor, nu stiu ce,..asa ca le-am sters de tot.Dar trimit pe mail , on request.8Mpx-faci si poster.

Edited by sanddy1964, 29 October 2006 - 13:18.


#50
RedMan_BZ

RedMan_BZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 10.04.2005
Huh? Ce numar si gabor? :cursing:

#51
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

View PostRedMan_BZ, on Nov 3 2006, 00:54, said:

Huh? Ce numar si gabor? :cursing:
Da, un nene de pe-aici, ca mi-a luat numaru' din poza si-l da in primire, ca are el pe unii...Cred ca e praduitor, dupa cum vorbea.A praduit-o si pe o tipa, a dat fata spaga 2 milioane ca mergea fara carnet .
Sau a glumit, dar eu am luat-o in serios.Pe bune! Pai inchipuie-ti acuma, sa am numar acolo, cum m-ar lucra aia care merg cu 200km/h fara maini pe autostrada si mai fac si slalom.Vezi topicul unde s-asters azi la greu de moderatori Ala cu: sa invatam de la profesionisti...(Si testu' elanului.Ma iubesc mult cetatenii respectivi...se vede din topicul de succes, nu zic care ca nu fac reclama-n-am de ce.Cine nu citeste live, in timp real pierde mult. Ce nu stiu ei e ca se va lansa f curand un topic si mai de succes.Secret.Sssst! Nu zice la nimeni.

Edited by sanddy1964, 03 November 2006 - 01:15.


#52
RedMan_BZ

RedMan_BZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 10.04.2005
Eu cred ca le-a bagat net la aia de la spitalul 9. :confuzzled: Ce treaba avea numarul tau cu politia sau cu ceva ilegal, nu am inteles? Totusi se poate sa fii fost militian la cat de imbecil e sa recunoasca cum ca a luat spaga :death:
Fa si tu poze cu numerele mascate, cam asa se procedeaza pe aici. :photo:

#53
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

View PostRedMan_BZ, on Nov 3 2006, 15:23, said:

Fa si tu poze cu numerele mascate, cam asa se procedeaza pe aici. :photo:
Pai numerele cred ca nu le-a vazut.Vezi si aici ca e portbagajul ridicat...
In fine, abia astept s-o scaot din garaj, sa vad cum mai merge.Si mai ales sa vad ce masina iau ca sunt in incurcatura.Un C4 1.6HDI, ASTRA Enjoy 1.7cdti sau un LEON Sport 1.6i.
Am primit ceva oferte dar discount-ul nu e chiar asa de serios.

#54
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006
Asa, dupa o scurta pauza , revenim.We're back in business, mai bine in engleza, sa nu mai scrie toti husenii ca sunt agramat.Nu ca n-ar avea dreptate. :P
Am vrut sa pornesc masina azi, dupa 49 de zile de pauza.Mai avea ceva curent, cat sa tipe alarma in caz de forta majora.De pornit, iok! Noroc cu un nene care m-a ajutat (10Ron) si in 2 minute , rontaia din nou , la greu, motorasul.
Curios ca martorul de ESP off a ramas aprins dupa asta vreo 500m dar in cele din urma, s-a stins.L-am mai frecat si eu nitel, e drept.
Am incercat si pornirea din panta , cand e frana de mana trasa. Da, domne', asa e.Pleaca pana la urma,si trebuie sa-i dai in jos clapeta dar fara sa tii piciorul pe frana, ca in cazul unui plan orizontal.Mai exersez, oricum.
Revin cu niste poze, ca eram in omposibilitatea de a le face.Acum livrez, by request, ce poza vreti.Mai putin subsemnatul si Nr, de inmatriculare.Sa nu se "deoache", ca vedeti, se poarta cuiul, cheia, etc. :death:

Edited by sanddy1964, 07 November 2006 - 15:07.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate