Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Masina de tuns... buruieni

Recomandare drona

Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante
 Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...
 Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...
 Dashcam

Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit
 

Audi A8 3.0 TDI Single Frame

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
895 replies to this topic

#1
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006
Sunt pentru prima oara aici (nevoia m-a adus) si vazand ce se discuta pe subiectul A6 modelul pana in 2004-o masina excelenta dealtfel,...am zis ca poate sunt si doritori de a vorbi despre Noul A6.Eu e exemplu am modelul 2.0 TDI ,FULL OPTIONS, cutie 6 trepte.Am si o problema si poate ma lumineaza cineva:
Frana de mana,,care nu mai e frana de mana ca la modelul vechi...Asa ca am avut probleme la pornirea din panta(o panta accentuata,,iar in spate era un obstacol la jumate de metru,,,chiar mai putin.Poate sa-mi descrie cineva,,,cum  sa pornesc plecand de  pe o panta accentuata fara sa "scap" masina in spate f mult?(f mult inseamna 20-30 cm!,,,).

Edited by WildChild, 02 April 2007 - 09:10.


#2
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
din ambreiaj? eu cel putin asa am invatat la scoala de soferi :) oricum super masina, felicitari pentru achizitie, poate ne pui niste poze.

#3
StGermain

StGermain

    RL 118

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,517
  • Înscris: 04.04.2004
Am impresia ca nu are cutie manuala, de aia a si intrebat.

#4
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005

 sanddy1964, on Oct 13 2006, 18:32, said:

cutie 6 trepte.
In primul rind, bine ai venit in rindurile noastre, s-o stapinesti sanatos, masina, si ar fi bine niste poze ( interior exterior )
Ai scris 6 trepte, presupun ca manuala ? ( cutia )
Daca da, este ca plecarea din rampa.
Ti piciorul ( drept ) pe frina, masina scoasa din viteza, pornesti motorul, apesi ambreiajul, bagi a 1-a, ridici putin piciorul de pe ambreiaj ( pina simti ca trepideaza motorul, adica tinde sa plece ), iei piciorul de pe frina si accelerezi usor, continuind sa iei piciorul de pe ambreiaj.
Daca este automata, nu stiu , nu am ajuns sa merg cu un A 6 model nou cu cutie automata.

Edited by MAK, 13 October 2006 - 19:26.


#5
dan2

dan2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,166
  • Înscris: 05.11.2003
ce inseamna FULL OPTIONS ? :) FULL ... fara piele, navi+tv, etc. etc. ? :D

#6
Mig VWFan

Mig VWFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,336
  • Înscris: 01.12.2005
Problema cred ca era la frana de mana care e pe buton nu? Daca da atunci la procedura explicata mai sus, cand vezi ca tinde sa se miste masina (atunci cand accelerezi) , dai drumul la frana de mana (adica apesi butonul)

#7
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

 MAK, on Oct 13 2006, 20:25, said:

In primul rind, bine ai venit in rindurile noastre, s-o stapinesti sanatos, masina, si ar fi bine niste poze ( interior exterior )
Ai scris 6 trepte, presupun ca manuala ? ( cutia )
Daca da, este ca plecarea din rampa.
Ti piciorul ( drept ) pe frina, masina scoasa din viteza, pornesti motorul, apesi ambreiajul, bagi a 1-a, ridici putin piciorul de pe ambreiaj ( pina simti ca trepideaza motorul, adica tinde sa plece ), iei piciorul de pe frina si accelerezi usor, continuind sa iei piciorul de pe ambreiaj.
Daca este automata, nu stiu , nu am ajuns sa merg cu un A 6 model nou cu cutie automata.
Cand eliberezi frana de mana( o mica clapeta-buton-cum vrei sa-i zici) trebuie sa ai piciorul pe frana!! altfel nu se elibereaza frana si poti sa accelerezi 100 de ani.

 dan2, on Oct 13 2006, 21:10, said:

ce inseamna FULL OPTIONS ? :) FULL ... fara piele, navi+tv, etc. etc. ? :D
are Navi dvd, piele si BiXenon plus multe alte maruntisuri,,,cutie manuala

#8
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

 dan2, on Oct 13 2006, 21:10, said:

ce inseamna FULL OPTIONS ? :) FULL ... fara piele, navi+tv, etc. etc. ? :D

are si piele si Navi DVD si Bi Xenon si multe altele.Frana asta de mana ma enerveaza nu chestiile care sunt bunicele,,,cu exceptia scaunelor care sunt manuale(ce porcarie ...asa e!) nu electrice ca la cea pe care am vandut-o(tot A6 fab 2003 2.5 TDI Quattro).
TV-ul costa f mult,,si sincer nu e rau deloc dar nici absolut necesar-am avut la cea dinainte.Cand astepti in masina pe cineva ii mai dai drumul,,altfel , in timpul mersului , NU FUNCTIONEAZA :)

#9
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

 MAK, on Oct 13 2006, 20:25, said:

In primul rind, bine ai venit in rindurile noastre, s-o stapinesti sanatos, masina, si ar fi bine niste poze ( interior exterior )
Ai scris 6 trepte, presupun ca manuala ? ( cutia )
Daca da, este ca plecarea din rampa.
Ti piciorul ( drept ) pe frina, masina scoasa din viteza, pornesti motorul, apesi ambreiajul, bagi a 1-a, ridici putin piciorul de pe ambreiaj ( pina simti ca trepideaza motorul, adica tinde sa plece ), iei piciorul de pe frina si accelerezi usor, continuind sa iei piciorul de pe ambreiaj.
Daca este automata, nu stiu , nu am ajuns sa merg cu un A 6 model nou cu cutie automata.

Nu prea stiu cum sa pun pozele,,,incerc sa invat cum se ataseaza,,,sunt si eu in prima zi aici,,,aveti nitzica rabdare ca am poze gramezi! cutie manuala!nici eu nu am mers cu cutie automata pana acuma,,,se spune ca e f usor ...
Oricum,,,lasand frana la o parte,,,ce m-a uimit a fost ca papa nitzel ulei la drum lung( cam 100ml la 1000km,,poate mai putin) asta mergand numai cu viteze fff mari,,,deci minim 140-150 dar de regula 180+...nu la noi desigur .Si e uleiul recomandat de Audi, CASTROL TDI LONG LIFE SERVICE III. Mecanicul de la Porsche Nord a zis ca e normal dar,..stiu si eu,,are 33000km masina,,,reali100%.

#10
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006
Am incercat sa adaug si poze facute recent , in vara aceasta . Acum vad pe un alt topic ca aceste motoare papa ulei .ASA ESTE!!!!!! desigur ca am rezerva de 1 litru,,,ca am patit sa se aprinda martorul galben de la  bord de nivel scazut ulei.
Masina are Navigatie cu DVD Europa (mai putin Romania, Ungaria Bulagria Grecia) dar acolo unde functioneaza,,,e impecabila si MUULT MAI USOR de folosit deact la modelul anterior de A6.Apropos,, stie cineva daca exista DVD care sa includa barem Grecia? ,,,asta al meu e din 2005 si nu are(Grecia).
Viteza: atinge relativ usor 180-190km/h si cu putina insistenta 210+....nu cred ca am mers cu mai mult  de 210 cu ea...se cunoaste diferenta de 40cai intre cea pe care am avut-o inainte si asta.Plus ca statea muult mai bine pe sosea cea Quattro 2.5TDI.
Consum: cam papa dar o medie pana in Germania si inapoi  6.8 cu aerul pornit mai mereu.E o dif de 0.5 litri cu aerul pornit dar,,,si sincer ,,se simte si in demaraj,,,uneori ca merge aerul.
AAAAA...ati observat ca sunt doua tipuri de Clima la noul model...Unele masini au 4 butoane de reglaj( dar e un semi climatronic, mi s-a spus) iar altele 2butoane(ca a mea) care au full dublu climatronic.

Attached Files


Edited by sanddy1964, 14 October 2006 - 14:57.


#11
Boditza

Boditza

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 81
  • Înscris: 03.11.2005

 sanddy1964, on Oct 13 2006, 18:32, said:

Sunt pentru prima oara aici (nevoia m-a adus) si vazand ce se discuta pe subiectul A6 modelul pana in 2004-o masina excelenta dealtfel,...am zis ca poate sunt si doritori de a vorbi despre Noul A6.Eu e exemplu am modelul 2.0 TDI ,FULL OPTIONS, cutie 6 trepte.Am si o problema si poate ma lumineaza cineva:
Frana de mana,,care nu mai e frana de mana ca la modelul vechi...Asa ca am avut probleme la pornirea din panta(o panta accentuata,,iar in spate era un obstacol la jumate de metru,,,chiar mai putin.Poate sa-mi descrie cineva,,,cum  sa pornesc plecand de  pe o panta accentuata fara sa "scap" masina in spate f mult?(f mult inseamna 20-30 cm!,,,).

Ma asteptam ca fiind model 2006 sa aibe protectie pentru plecarile in rampa, adic masina sesiseaza ca este intr-o panta si infraneaza rotile pana cand are destula putere la roti sa plece de pe loc. S-o stapanesti sanatos ;)

#12
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
Deci ulei papa cam un litru la 10.000 Km, adica dublu fata de cele de 1,9 L, si asta la forje.
Deci la mers normal o sa-ti ia cam 0,5 litri la 10.000 Km.
Consumul de ulei nu este mare, avind in vedere ca asa au fost concepute ( totusi nu inteleg motivul )

#13
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

 MAK, on Oct 14 2006, 18:45, said:

Deci ulei papa cam un litru la 10.000 Km, adica dublu fata de cele de 1,9 L, si asta la forje.
Deci la mers normal o sa-ti ia cam 0,5 litri la 10.000 Km.
Consumul de ulei nu este mare, avind in vedere ca asa au fost concepute ( totusi nu inteleg motivul )
Cinstit sa fiu,,nu stiu nici eu de ce consuma,,,de-aia am si pus problema.E nasol sa se aprinda senzorul ala,,,dar se intampla,,, , cred ca trebuie sa merg eu mai incet,,,si oricum,,,o sa calculez mai bine data viitoare cand o sa am ocazia,,,ca am de facut un drum mai lung ,,,vre-o 4000km.Sa vin cu date exacte.
Apropos,,nu am vazut o joja de ulei atat de tampit facuta in viata mea....nici mecanicul de la Porsche nu cred ca stia unde tre sa vina nivelul la ulei,,,a pus 3.75 litri si cand ne-am uitat ,,era peste bilutzele alea care sunt pe joja...a zis ca asa e bine. Eu cred ca trebuia sa vina intre ele,...in carte au alta poza cu joja de tip vechi.
Si in 2000km mi s- a aprins beculetzul de nivel la ulei....Asa ceva nu se intampla la A6 2.5 TDI decat daca uiti 10000km sa verifici uleiul...

#14
RedMan_BZ

RedMan_BZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 10.04.2005
Salutare, s-o stapanesti sanatos, faina masina, poate ne incanti privirea si cu interiorul.
Totusi, frana aia de mana la buton e de kko, presupun ca cerculetele ies din calcul  :deadtongue:  ... pe iarba sau zapada e chiar fain, inveti sa controlezi masina si reactiile ei.
Jantele cam cumintele si conservatoare, ca si culoarea de altfel.

Cat despre cutie, la e-klasse 2004, SL 2004 si un amarat de Chrysler 95 care s-a vandut (thanks God!!! :cursing: ) daca esti pe D masina nu se duce in spate, ca si cum ai avea o frana automata, tare faza si ajutatoare. La fel si in cazul cand esti pe R, masina nu se duce sub nici o forma in fata.

P.S.: Nu e cam la limita submotorizarii masina(ma refer la placere pur si simplu, nu ca de abia se taraie)? Totusi are 1,6 tone.

#15
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

 RedMan_BZ, on Oct 15 2006, 00:53, said:

Jantele cam cumintele si conservatoare, ca si culoarea de altfel.

Cat despre cutie, la e-klasse 2004, SL 2004 si un amarat de Chrysler 95 care s-a vandut (thanks God!!! :cursing: ) daca esti pe D masina nu se duce in spate, ca si cum ai avea o frana automata, tare faza si ajutatoare. La fel si in cazul cand esti pe R, masina nu se duce sub nici o forma in fata.

P.S.: Nu e cam la limita submotorizarii masina(ma refer la placere pur si simplu, nu ca de abia se taraie)? Totusi are 1,6 tone.
Stiu cum e cu frana de mana clasica,,,,eu de ce ii duc dorul,,,ma mai distram pe zapada,,,
pai jantele sunt alea STAS din dotare (si a 5a e tot de AL) ,,,cand iei o masina nitzel mai scumpa, nu mai stai sa-i schmbi jantele daca nu sunt din alea de tabla ,desigur. Acum in Noiembrie ma duc sa-i iau un set de roti de iarna si o sa vad ceva mai deosebit, gasesc eu ceva sa va placa .Sper sa nu  fie mai mult  de 1000-1500 cu tot cu cauciucuri.Iar culoarea,,ce sa zic,,,mie mi-ar fi placut un bej metalizat mai deosebit pe care-l au baietii sau un rosu metalizat (nu stiu cum se numeste exact culoarea),,sau chiar alb.Argintiu a fost sa fie,,,nu e urata nici argintiu,,,e mai balena,....
Motorul de 2000 consuma mai putin si rasufla mai greu atunci cand are si aerul bagat.Dar ,,,o sa vezi ca nu  sunt multe autovehicule care ma depasesc.Se infige bine si comentarii am mai curand la tinutain curbe,,,nu e ca modelul quattro pecare l-am avut inainte.Cu aia si daca uitai sa iei curba si o vedeai prea tarziu,,,te ajuta ea sa iesi din....Am luat-o special cu motor mic,,,mai dadeam ceva in plus-NU MULT -si luam de 3000 dar am vandut-o pe cea de 2500 tocmai pt consum .Papa cam mult cateodata,...trebuia sa mergi mai calm cu ea,...altfel treceai pe la PECO des,...,  va asigur ca masina FUGE si depaseste fara probleme,...trebuie s afolosesti treapta de viteza adecvata,,atata,,,

#16
florynus

florynus

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 28.04.2004
Parerea mea este ca in Romania degeaba ai motor mare cu multi cai ca nu prea poti sa ii folosesti. Dar totusi un lucru nu inteleg. Daca iti cumperi asa o masina care nu este chiar ieftina cum de stai sa te gandesti la consum? Dupa cum tu ai spus ai vandut un A6 de 2,5 TDI ca sa cumperi asta de 2.0 TDI care consuma mai putin? :confuzzled:

#17
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

 florynus, on Oct 15 2006, 11:45, said:

Parerea mea este ca in Romania degeaba ai motor mare cu multi cai ca nu prea poti sa ii folosesti. Dar totusi un lucru nu inteleg. Daca iti cumperi asa o masina care nu este chiar ieftina cum de stai sa te gandesti la consum? Dupa cum tu ai spus ai vandut un A6 de 2,5 TDI ca sa cumperi asta de 2.0 TDI care consuma mai putin? :confuzzled:
ai si reptate,,asta m-au intrebat si colegii de servici,,,
1. ai unde sa folosesti o masina puternica dar iti trebuie detector de radar,,,bafta si sa  ai unde sa pleci,,,sa ai de mers afara din localitati...in Bucuresti,,,nu e prea indicat,,,sa depasesti 90-100,,,si asta doar unde se poate si pe distante scurte,,,desigur!
2.l-AM DAT PE CEL VECHI DIN MULTIPLE MOTIVE,,,printre care :
-consumul mai ridicat cu 2.5 litri/100km decat la 2.0 TDI
-modelul nou e mai smecher,,,,fitze ,, figuri,,,asta e,,,putini recunosc ,,,
-Navigatia mai tare,,,cu DVD pe Europa ,,nu doarGERMANIA LA CEL VECHI
-poate si faptul ca tinand mai mult masina modelul vechi,,se pierdea la ea mai mult cand era sa fie vanduta,,,vezi ce Audiuri intra intara zi de zi,,,modelul vechi,,,
Inca ceva, sunt persoane care au bani si care vor sa aiba confortul din A6 dar fara sa cotizeze la PECO daca nu  e necesar.Si la un drum, doua daca aduni motorina economisita,,,eu am facut 13000km in 4 luni de vara,mers in strainatete 90%,,,fa socoteala,,sunt cred vre-o 350-400 de euro pe motorina.Nu e mult dar tot cu viteza aia mergeam si cu 2.5 si cu 4.2,,,E greu sa depasesti 180 ,,,hai 200 in GERMANIA.
A6 le Quattro statea mai bine pe sosea,,,,asta DA! de-aia nu trebuia vandut!Dar isi face si omu un buget,,,si cumperi ceea ce-ti permiti.Acu mi-as lua altceva daca ar fi banii..si poate si tu ti-ai schimba masina,,,nu,,,?
uite si o poza a celei vechi-era si aia cu de toate pe ea!

#18
florynus

florynus

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 28.04.2004
@sanddy1964


In Germania mergi lejer cu 250 km/h daca nu sunt restrictii.
Modelul nou de A6 e incomparabil mai aratos decat cel vechi( si eu am fost posesor de A6 modelul anterior :D 2,7T;230 CP )
Si nu mi-as schimba masina ptr ca sunt foarte multumit de cea pe care o am acuma.(e cea din avatar  ;) )

Uite si fostul meu A6.

Attached Files


Edited by florynus, 16 October 2006 - 00:10.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate