Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...
 Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware
 betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil
 Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...
 

Audi A8 3.0 TDI Single Frame

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
895 replies to this topic

#19
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006
[quote name='florynus' date='Oct 16 2006, 01:04' post='1996228']
@sanddy1964
In Germania mergi lejer cu 250 km/h daca nu sunt restrictii.
Modelul nou de A6 e incomparabil mai aratos decat cel vechi( si eu am fost posesor de A6 modelul anterior :D 2,7T;230 CP )
Si nu mi-as schimba masina ptr ca sunt foarte multumit de cea pe care o am acuma.(e cea din avatar  ;) )


Si eu am fost multumit de masina anterioara si multa lume e multumita de masinile din dotare dar si le mai schimba.
250Km/h e o viteza destul de mare si nu chiar asa de lejer sa mergi cu ea nici in Germania.Am fost si eu (de f multe ori in Germania) dar nu prea m-au depasit multe masini si mergeam de regula 170-190km/h.Mergi acolo unde traficul permite dar e putin cam tare ,zic eu, 250km/h.Sincer sa fiu,,,nu cred ca sunt MULTE persoane care sa se poata mandri ca au mers intr-o zi (insumat desigur) mai mult de 80-100 km cu 250km/h nici in Germania.Si nici multi nemti care merg cu 250km/h nu sunt .
Eu pot sa "produc" un filmulet din care sa reiasa cum mergeam cu 225 km/h dar se vede din film ce trafic era si cred ca o viteza superioara ar fi marit riscurile f tare.Asa ca am lasat-o mai incet ,,,In plus, consumul  creste foarte tare.Nici nu vreau sa ma gandesc cat arata computerul de bord.
Si s-o stapanesti sanatos pe cea pe care o ai acuma,,,DAR CE MOTOR AI, CE OPTIUNI?

Edited by sanddy1964, 16 October 2006 - 10:12.


#20
RedMan_BZ

RedMan_BZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 10.04.2005
Vezi aici. :inlove:

#21
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

 RedMan_BZ, on Oct 18 2006, 02:12, said:

Vezi aici. :inlove:
Mersi am vazut A8 ul .Meserie. E masina pentru Germania.
Acolo da,,poti sa mergi cu viteza ca nu se-apuca 100 de insi sa-ti zica ca esti nebun sau criminal.Pai sa ne inchipuim ca-l opreste radarul pe unul cu 250 la noi pe autostrada.Vuiesc ziarele.Vuiesc forumurile :coolspeak:
Eu am cotizat (1 mil) anul trecut ca am fost depistat cu 172 dar din vina mea-aveam detectorul oprit :puke:
La intoarcere am venit cu 200 sa-mi scot parleala...M-a depasit doar un nene cu un Mercedes,,,am vrut sa ma dau jos , crezand ca stau pe loc. :P
SA REVENIM LA TOPICUL A6:
La  A6le nou nu-mi plac scaunele!!! Si nevasta-mea zice la fel.Ca nu sunt scaune reglabile electric, ca nu au reglaj lombar, ca statea mai bine in A6 le vechi care avea scaune tip Sport.Eu m-am obisnuit cu astea dar parca nu sunt asa reusite ca alea.Sper sa le mearga incalzirea, nici n-am probat sa vad daca funtioneaza.
In rest,,,mi-a sarit o pietricica in parbriz si am acuma 2 ciobituri dintre care deja una a  plecat 10 cm.
E vre-un site unde sa vad si eu preturile la parbrize??
oricum,,,nu l-as schimba inca....Mai merg nitzel cu el asa.AAAAA,,,inca ceva: nu am CASCO! :coolspeak:

#22
florynus

florynus

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 28.04.2004
@sanddy1964

Am probat la mine faza cu frana de mana. Cand accelerez si masina da sa se miste frana de mana se decupleaza automat. Asa trebuie sa fie si la tine daca vorbim de acelasi tip de frana de mana.
Scaunele la A6 sunt foarte confortabile dar nu cele ce le ai tu. Sunt reglabile electric in orice pozitie vrei tu iar daca vrei poti sa le pui si optiunea de masaj.Dar asta e o extraoptiune. :) La modelul  A6 nou marele plus e designul exterior. Cine nu se pricepe il confunda cu A8 lejer. In schimb spatiul interior este mai stramt decat modelul anterior.Si fa-ti CASCO ca nu se stie niciodata.

#23
RedMan_BZ

RedMan_BZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 10.04.2005

 sanddy1964, on Oct 18 2006, 21:29, said:

inca ceva: nu am CASCO! :coolspeak:

Da stiu ca esti curajos :confuzzled: De ce nu-ti faci casco la o masina asa scumpa?

#24
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

 florynus, on Oct 18 2006, 23:52, said:

@sanddy1964

Am probat la mine faza cu frana de mana. Cand accelerez si masina da sa se miste frana de mana se decupleaza automat. Asa trebuie sa fie si la tine daca vorbim de acelasi tip de frana de mana.
Scaunele la A6 sunt foarte confortabile dar nu cele ce le ai tu. Sunt reglabile electric in orice pozitie vrei tu iar daca vrei poti sa le pui si optiunea de masaj.Dar asta e o extraoptiune. :) La modelul  A6 nou marele plus e designul exterior. Cine nu se pricepe il confunda cu A8 lejer. In schimb spatiul interior este mai stramt decat modelul anterior.Si fa-ti CASCO ca nu se stie niciodata.

Ok,,mersi pt testul facut cu frana.E acelasi tip,,clapeta aia mica, batuo-ar norocul ...
Apropos, ma programasem la Porsche sa-mi faca un software update ( o fi pt frana asta sau altceva?! dar nu m-am mai dus ca a trebuit sa plec -lucrez afara) .Cand ajung acasa o mai incerc odata si ma duc cu ea la Reprezentanta daca nu merge.Da,,nu am scaune cu masaj si nici macar electrice.Asta-i lipseste si se cunoaste.Probabil ca designul exterior m-a facut s-o cumpar dar si interiorul,,nu e urat deloc dar e departe de A8. NU MI SE PARE INSA MAI STRAMTA IN INTERIOR, FATA DE VECHIUL A6.
Casco stiu ca e f bun dar eu merg putin cu masina-daca sunt acasa 5 luni pe an.Nu se merita! E vre-o 2.5 mii pe putin CASCO la ea,,,in 5 ani o platesc inca pe jumatate.Stiu ca e aiurea ce zic dar asta e.Daca faceam CASCO in ultimii 5 ani la masini,,,plateam vre-o 15000 de euro .Asa i-am bagat in buzunar.Si masina sta in garaj,,,jumate de an!!!!!! Mai e chestia cu furtul,,stiu!

#25
florynus

florynus

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 28.04.2004
Ai bagat 15000 in buzunar dar daca se intmpla ceva cat o sa te coste?

#26
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

 florynus, on Oct 19 2006, 01:06, said:

Ai bagat 15000 in buzunar dar daca se intmpla ceva cat o sa te coste?

Pai stiu si eu,,,sa speram ca nimic.Nu e obligatoriu sa faci praf masina o data la 5 sau 10 ani.Si cum ziceam ,,,mai mult sta decat merge.Iar o aripa infundata sau un far spart, un parbriz,,o oglinda,,,nu fac banii de pe asigurare.In rest conduc destul de preventiv si in oras si in afara, de-aia am si renuntat la motorul mai mare de 2.5 TDI-180CP, sa merg mai incet.
Plus ca in curand o sa iau a 2 a masina pt nevasta-mea si A6..le o sa stea si mai mult in garaj,...Deci vorba unui mecanic : daca n-o folosesti , nu se strica niciodata...
As dori sa cumpar roti de iarna .Stiti cumva vre-o oferta , vre-o chestie ca lumea , in Germania eventual, ca poate-mi  iau si TVA-ul inapoi,,ies mai ieftin, tot am drum incolo.Mi-ar trebui jante de aliaj, preferabil originale de Audi , 205-60-16. Caucucuri cu un profil care sa se prteze si la un mers pe uscat , nu numai pe zapada .Nu stiti un link pt asa ceva, sa ma uit si eu cam ce se gaseste si la ce preturi??

Edited by sanddy1964, 19 October 2006 - 08:12.


#27
RedMan_BZ

RedMan_BZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 10.04.2005
Salut, acum 3 saptamani am facut un Golf IV 2002 Highline PAGUBA TOTALA la impact lateral la 20 la ora, am derapat si sters un parapet. Paguba e de 12.000 de euro, numai la masina, cu toate ca functioneaza perfect, DAR, puntea spate e sunt stramba datorita impactului si directia fata e dereglata, ESP nu mai functioneaza si partea stanga a masinii indoita. In seara asta sper sa postez pozele la rubrica accidente precum si concluzia asiguratorului. Asadar e foarte usor sa faci o masina paguba totala, mergeam cu 50 pe ploaie abundenta, am evitat un idiot, derapat, la 20 impact si asta a fost, sa montez puntea plus directia, ESP, partea stanga, costa mai mult decat valoarea totala a masinii. Parerea mea e ca ai avut doar noroc, nu se stie niciodata cum o comiti. :confuzzled:

#28
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

 RedMan_BZ, on Oct 19 2006, 15:14, said:

Salut, acum 3 saptamani am facut un Golf IV 2002 Highline PAGUBA TOTALA la impact lateral la 20 la ora, am derapat si sters un parapet. Paguba e de 12.000 de euro, numai la masina, cu toate ca functioneaza perfect, DAR, puntea spate e sunt stramba datorita impactului si directia fata e dereglata, ESP nu mai functioneaza si partea stanga a masinii indoita. In seara asta sper sa postez pozele la rubrica accidente precum si concluzia asiguratorului. Asadar e foarte usor sa faci o masina paguba totala, mergeam cu 50 pe ploaie abundenta, am evitat un idiot, derapat, la 20 impact si asta a fost, sa montez puntea plus directia, ESP, partea stanga, costa mai mult decat valoarea totala a masinii. Parerea mea e ca ai avut doar noroc, nu se stie niciodata cum o comiti. :confuzzled:

SLABA masina daca s-a facut asa varza la o viteza de 50km/h.Ori asta e viteza din procesul verbal? Bine ca nu aveai 70 ca ,....se strica mai tare,... ESP ul ala si alte chestii la GOLFURI merg cam cand vor ele.Eu am condus un Golf IV 1.4 si am remarcat ce usor se poate pierde directia daca manevrezi brusc volanul,,,nu mai ai nici o siguranta,,,(avea si amortizoarele cam duse cred  dar oricum, nu se compara cu un Passat).Faimoasele ESP , ETC, nu au mers? cum a derapat la viteza aia? Si de unde a aparut dobitocu?
Inca o chestie nashpa la GolfIV : se vede aiurea prin parbrizul ala.Eram obisnuit cu Passat, A6, cand m-am urcat in GolfIV asta am sesizat. :puke:
Pai si idiotu ala nu tre sa plateasca? Nu l-ai prins? :P  era o alta masina sau un cetatean care mergea aiurea. Astept sa vad ce postezi deseara.Deci ai casco, sa inteleg, nu?Iti mai iei Golf sau treci la un Passat ca 12000 ajung sa-ti iei masina bunicica.Oricum, valoarea de asigurare zice cat iei, mai greu sa fie o reparatie la un Golf 12000 euro. Eu de Golfuri sa nu aud.Sunt excelente dar nu-mi plac.Si acum m-ai convins sa nu-i iau nici fiicei mele.Ii au un Pasat sau o Laguna 2001/2002.La aia ii fac CASCO :P
Revin la ideea mea ca neatentia la volan invita ghinionul,...Bafta cu recuperarea daunelor!

#29
florynus

florynus

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 28.04.2004

 sanddy1964, on Oct 19 2006, 08:11, said:

Pai stiu si eu,,,sa speram ca nimic.Nu e obligatoriu sa faci praf masina o data la 5 sau 10 ani.Si cum ziceam ,,,mai mult sta decat merge.Iar o aripa infundata sau un far spart, un parbriz,,o oglinda,,,nu fac banii de pe asigurare.In rest conduc destul de preventiv si in oras si in afara, de-aia am si renuntat la motorul mai mare de 2.5 TDI-180CP, sa merg mai incet.
Plus ca in curand o sa iau a 2 a masina pt nevasta-mea si A6..le o sa stea si mai mult in garaj,...Deci vorba unui mecanic : daca n-o folosesti , nu se strica niciodata...
As dori sa cumpar roti de iarna .Stiti cumva vre-o oferta , vre-o chestie ca lumea , in Germania eventual, ca poate-mi  iau si TVA-ul inapoi,,ies mai ieftin, tot am drum incolo.Mi-ar trebui jante de aliaj, preferabil originale de Audi , 205-60-16. Caucucuri cu un profil care sa se prteze si la un mers pe uscat , nu numai pe zapada .Nu stiti un link pt asa ceva, sa ma uit si eu cam ce se gaseste si la ce preturi??


Eu mi-am cumparat din Germania cauciucuri de iarna si am dat 980€. Nu cred ca e mai ieftin ca in Romania.

#30
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

 florynus, on Oct 19 2006, 17:32, said:

Eu mi-am cumparat din Germania cauciucuri de iarna si am dat 980€. Nu cred ca e mai ieftin ca in Romania.
pai rau nu e ca la Porsche mi-au cerut pe un set de 4 (cu roti de magneziu e drept ) , vreo 1300 de euro-CICA ERA OFERTA!! :P
Alea pe care le-ai luat ce jante au si ce tip de cauciuc.Asa aveam 4 roti de A6 de iarna vechi dar sunt 205-55-16 ,,,si la asta noua sunt recomandate 205-60-16!

Le-ai luat de la Audi sau din alta parte????plus ca poate imi scad si TVA-ul, daca le duc in RO, m-ar costa mai putin cu 16%,... <_<
Nu ai vre-un link ceva la vre-un site care are roti de iarna? Desigur vreau absolut noi! :worthy:

#31
RedMan_BZ

RedMan_BZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 10.04.2005
Salut, masina nu a avut aproape nici o vina. Ideea e ca impactul principal a fost preluat de catre roti (stanga fata era virata la maxim spre drepta) si e un lucru normal. A nu se intelege ca mi-au zburat rotile, fata are deviatie de 4 cm si spatele de vreo 2, am mers si cu 120 si nu are nici pe dracu, doar la curbe scartaie cam tare, chiar daca le iei incet :coolspeak: . Ai o impresie gresita despre Golf, e o masina bunicica, nici voba ca nu a functionat ESP, insa situatia a fost de asa natura incat nu m-a putut redresa complet (probabil ca fara ESP o comiteam mai rau, asta o sa explic pe thread-ul de maine - azi nu mai am timp sa postez cu poze si toate explicatiile). Viteza reala de impact a fost 20, ala s-a tirat, n-a oprit, din ce am vazut cand am trecut pe langa el era un turcalete cu un Golf 2, insa datorita ploii nu i-am vazut numarul, era ceva de Siegburg cred. Asadar Casco plateste tot. Ca recomandare pentru fiica ta, alege Ford Focus I, a fost desemnata cea mai fiabila masina din Germania, are ca mai buna stabilitate din clasa (suspensii independente spate care probabil ca ma ajutau mult in cazul Golfului) si preturi foarte bune, pentru o fata e micuta si shic. :naughty: Cat despre atentie, nu am inteles ce vrei sa zici... mergeam cu viteza legala (curba periculoasa, limita la 50) si am avut 2 optiuni: frontal sau evitare si parapet eventual. In fine, scuze de off-topic, o sa anunt aici cand postez accidentul, ma duc in seara asta cu Vectra ca vad ca ploua sa repet manevra si sa fac poze la locul accidentului. :peacefingers: Pe curand.

#32
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

 RedMan_BZ, on Oct 19 2006, 19:08, said:

o sa anunt aici cand postez accidentul, ma duc in seara asta cu Vectra ca vad ca ploua sa repet manevra si sa fac poze la locul accidentului. :peacefingers: Pe curand.
Poti sa postezi si aici-EU nu ma supar, care e problema poate e instructiv pentru toti!
Oricum, stii bancurile cu militieni si cu reconstituirile,,,atentie!! ca si Vectra-MASINA DE TOT RESPECTUL ! -chiar daca e Vectra A sau B ,(C-ul nu-mi place), poate sa alunece la reconsttuire!,...sau mai trece turcaletele odata!!Vezi ca sunt nu stiu cate milioane de turci in Germania si au drum pe-aici de regula. :P
Nu iau Ford Focus 1. Poate Peugeot 307 diesel sau un Passat.Mai ia colegi de facultate, etc.Dar intai sa invete sa mearga pe Audi si pe urma,...sa ma vezi cu semne de incepator ce claxoane imi iau, ce degete,,,
Bafta!

Edited by sanddy1964, 19 October 2006 - 18:54.


#33
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006
Audi A6 modelul nou, sta altfel pe sosea.Eu vorbesc de 2.0 TDI.
In comparatie cu modelul vechi de 2.5 Quattro pe care l-am avut, se conduce MULT mai usor in oras.Nu trage greu sau nu gafaie in demaraje datorita caroseriei.Au umblat la aerodinamica probabil pt ca fiind mai voluminoasa, patrunde totusi usor,,,nu se simte ca o matahala in calea vantului.In oras , repet o conduc mult mai relaxat decat pe cealalta de 2.5.Aia avea suspensii mai misto, e adevarat!Dar la asta directia servotronic isi spune cuvantul.Si e si tractiune doar pe fata.Se invarte mai usor volanul.
A,,si la franari, ca am vazut ca lumea vorbeste la greu de franare.Cu pasatul pe care l-am avut acu 2 ani nu franam asa cum franam cu A6 2.5TDI dar asta franeaza nene corect! Or function asi sistemele de control a directie mai corect,,,nu stiu.Impresia e ca franeaza mai bine decat cea veche.Si suspensiile sunt destul de pricopsite (nitzel rigide pt oras, adevarat-dar nu criminale ).Afara suspensiile sunt bunicele dar masina face urat la un S facut intr-o viteza nitzel mai mare (140-160)! Eu m-am si speriat nitzel cand am depasit venind lansat si am revenit (din neglijenta putin mai brusc) pe banda din drapta.Bine,,,am bunul obicei ca mea sperii dupa,,,nu in timpul chestiei respective.Poate nu a fost nimic deosebit ci totul normal dar l acea veche nu mi s-a intamplat asa ceva,,,sa simt ca nu sta foarte bine pe sosea.
Deci, contrar a ceea ce se poate presupune, eu o simt mai usoara decat pe cea veche!Si cred ca si este,,nu ma obosesc sa retin date tehnice de genul asta.
Am copiat aici aceste randuri pt ca de fapt, locul lor este aici, nu unde au fost scrise ca raspuns la o intrebare.

#34
devs.java

devs.java

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 898
  • Înscris: 17.02.2006
Buna masina. Am facut si eu un test drive cu un Audi A6 3.0 TDI, plin de optiuni. Mi-a placut, dar nu m-a convins. Am ales alta marca. ;)

Si am revenit la motoarele cu benzina. :P

Despre A6-le vechi nu discut, pentru ca la capitolul tinuta de drum era o barca cu inertie de vapor. Cel nou m-a surpins la capitolul asta, dar tot nu are finete.

Directia la cel nou e foarte imprecisa, probabil cea mai mare dezamagire.

In schimb, mi-a placut motorul. N-am realizat ca sunt la volanul unui diesel. Si cutia automata mi-a placut.

Franele sunt sub orice critica. Forta mare, dozare imprecisa. Nu mi-au placut deloc. Despre cutia manuala nu stiu nimic.

#35
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

 devs.java, on Oct 27 2006, 22:40, said:

Despre A6-le vechi nu discut, pentru ca la capitolul tinuta de drum era o barca cu inertie de vapor. Cel nou m-a surpins la capitolul asta, dar tot nu are finete.
Foarte pertinente observatii.Esti deja a doua persoana care-mi spune ca noul A6 nu e ceva "best value money can buy". Eram hotarat 40% sa-mi iau un A8 dar acum deja am sarit la 60%.Poate mai ajuta cineva, pl's dar nu aici ci unde este topicul respectiv.
Ca sa nu fiu rau, Ii mai dau o sansa cateva luni masinii.Sa-si mai scoata banii.Oricum am doua persoane dragi mie care vor fi ultra multumite ca vor invata sa conduca pe ea. Asa subtire, sambata , duminica la inceput desigur. ( permis de 2 saptamani !!  :huh: ) Desigur nu daca va fi gheatza pe jos!! :w00t: Pana le vine un Golf 5 sau un C4 Coupe. Pe ala sa-l faca cuum or sti. CASCO e solutia si acolo.Mai am o sapt sa ma hotarasc si sa aleaga si ele. VA FI UN TOPIC IN 2-3 ZILE undeva, pe-aici
Dupa aia, la primavara, dau A6 si-mi iau un A8( SH) 2005.Gasesc eu ceva convenabil.Dar ma bate gandul si la un CLS.Avea un amic,unul negru full de full -benzina desigur-mi-a placut sincer.Am mers nitzel pe Autostrada( in Italia) si nu e rau deloc.Mult mai bun decat A6. Oare si decat A8? La pret e mai jos mi se pare.
A 6 le asta pe care-l am acum e "nitzel mai frumos" decat un Passat, modelul nou. Si va fi si tunat in curand ,ca sa fie totusi o diferenta acolo, ceva.
A 6 le vechi era o masina solida, tip vapor, balena, etc. Poate ca ai mers cu vre-un harb deoarece a mea statea chiar frumos pe drum, era quattro.Plus masina cu km putini, am tinut-o putin 25tkm, ajunsese la 53tkm, cand am dat-o.
Daca ai si alte observatii, fa-le te rog! ca ma ajuta in luarea unei decizii.E mai bun CLS sau A8? Desigur, voi opta pt varianta Diesel, motorizarea cea mai mica.Dieselul e mai scump decat benzina dar asa-mi place mine.
De regula lumea nu se inghesuie sa critice aici .Eu tocmai asta vroiam.Ca nu sunt atat de expert in masini de clasa premium. Le conduc de cativa ani doar.Inainte am avut Passaturi si Opel-uri Vectra si chiar cateva Dacii ( nu de militie :P ).Si permis am din anul 1977 Cat A si din anul 1985 B. In fiecare an fac 20tkm maximum cu masina personala.Nu sunt sofer de meserie.Masina e un hobby :inlove: .

Edited by sanddy1964, 27 October 2006 - 23:44.


#36
RedMan_BZ

RedMan_BZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 10.04.2005
Eu as merge pe CLS clar :inlove: cel putin un 350 dar benzinar ca e rusinica sa mergi cu masina aia si sa se auda tractorul. Nici nu mergi mult pe an, what´s the point of diesel? :nonobad:
Cat despre franare proasta, directie naspa la A6 :lol: in comparatie cu ce? Cu vreun Maybach da... :w00t:

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate