Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce este instalatia asta? (Valea B...

BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier

Lupte WW2

Achizitie SUV, buget 17k euro
 Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...

Sunt noile generatii care se nasc...
 Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube

Nu iese laptopul din sleep mode.
 Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...

Card de debit virtual emis de India
 

Audienţe TV.

- - - - -
  • Please log in to reply
331 replies to this topic

#73
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,754
  • Înscris: 07.04.2006

2,5 milioane de telespectatori.

  • Adrian Popa    Acesta este numărul telespectatorilor care s-au uitat la Olanda-România. Olanda-România a strîns în fața ecranelor circa 2,5 milioane de telespectatori pe mediul urban, echivalentul unui rating de 21,9%. Este al doilea meci oficial al "naționalei", ca audiență, din 2006 încoace, fiind întrecut doar de România-Bulgaria (24,1%, adică 2,7 milioane de telespectatori). Ratingul înregistrat în acest an este mult mai mare dec cel al partidei din 2005, pe care "tricolorii" au jucat-o în Olanda și care a făcut doar 16,1 puncte.Minutul de aur s-a înregistrat la ora 23:23, (rating 24,7%, adică 2 649 000 de telespectatori), cînd meciul era deja în prelungiri, lucru care arată c de intens a fost trăit meciul de suporteri.
   Rating mare la emisiuni.
  • "Minutul 0"  și "Repriza 3" au făcut ratinguri foarte bune. Emisiunile moderate de Ovidiu Ioanițoaia și Vlad Enăchescu au strîns în fața ecranelor ceva sute de mii de telespectatori. Minutul 0, început la 20:20, a avut un rating mediu de 9% în timp ce Repriza a 3 a atins un rating de 8,1%.
   Top 5 meciuri "națională" all time
    Meci / Rating %
   1. Norvegia-România 200328,2;
   2. Danemarca-România 200327,8;
   3. România-Olanda 200527,7;
   4. România-Norvegia 200227;
   5. România-Danemarca 200326,1.
  
   Top 5 meciuri începînd cu 2006
   Meci/Post/Rating %
   1. Middlesbrough-Steaua TVR1 33,7
   2. Rapid-Steaua Antena 1 31,3
   3. Steaua-Real Madrid ProTV 27,2
   4. Real Madrid-Steaua ProTV 26,3
   5. Italia-Franța TVR1 24,9
  
"Felicitări! Postul a avut o zi excelentă, sunt mândră de munca pe care ați făcut-o!"
Dana Deac, directorul TVR, către angajații Departamentului Sport   
   4 ore fără zece minute a fost lider de audiență TVR 1, între 20:20 și 00:10.

Sursa:  http://www.gsp.ro/in...a=76393&shift=1

Edited by megafanro, 26 March 2007 - 00:25.


#74
cretacic

cretacic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,447
  • Înscris: 04.02.2006
penibila coana Deac, asta...nu are niciun merit tvr ca s-au uitat atitia oameni la meci

#75
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,754
  • Înscris: 07.04.2006

Kanal D isi cauta inca audienta.

La o luna dupa lansare, postul TV este pe pozitia a 15-a in preferintele telespectatorilor.
                                

  • Prima luna de emisie a adus rezultate de audienta modeste pentru Kanal D (post la care Ringier, care detine si EVZ in Romania, are 25%). In mediul urban, a fost preferat, in medie, de 28.000 de telespectatori (0,3% rating), plasandu-se pe locul 15, dupa Pro Cinema, la egalitate cu Jetix.
  • Meciurile din Liga I sunt cele mai urmarite programe din grila. Kanal D e cea mai mare intrare in media romaneasca a unui jucator extern. Compania turceasca Dogan a anuntat, la lansare, ca nivelul investitiei in postul de televiziune se ridica la 35 de milioane de euro.
La coada.
  • Postul lansat de Kanal D in Romania este la mare distanta de principalele generaliste, dupa audienta medie in orase in intervalul 18 februarie-18 martie. De Pro TV, de exemplu, il despart aproximativ 270.000 de telespectatori, iar de B1 TV (codasul traditional) - 6.000. Televiziunea se plaseaza doar inaintea canalelor de nisa muzicale sau de stiinta.
  • Audienta a fluctuat in aceste prime saptamani de emisie. In prima saptamana, media a fost de 54.000 de persoane, a urcat apoi pana la 80.000 (in a treia) si a coborat la 59.000 in cea de-a patra saptamana.
  • Amatorul de Kanal D are intre 30 si 60 de ani (aproape 60a din publicul urban), are educatie medie (67,6%) si venituri mari (41,6%).
  • In intervalul de maxima audienta (Prime-Time), Kanal D sta ceva mai bine (pozitia a 12-a), cu 68.000 de persoane, insa se plaseaza mult dupa principalii competitori declarati, Pro TV si Antena 1.
  • Intre aceste ore, Pro TV este urmarit de 791.000 de telespectatori, iar Antena 1 de 787.000. Luna analizata arata o surprinzatoare pozitie 6 in prime-time pentru OTV (175.000 de persoane), astfel ca Dan Diaconescu a fost si peste TVR 2, Realitatea TV si Antena 3.
Meciurile, in top.
  • Varfurile de audienta sunt legate de meciurile de fotbal din Liga I transmise de postul TV. Minutul cu cea mai mare audienta de la lansarea Kanal D a fost in timpul partidei Dinamo-Craiova: 620.000 de telespectatori (5,8% rating), la ora 21.45. De altfel, meciul detine deocamdata recordul de audienta medie al unei emisiuni: 399.000 de telespectatori (3,7% rating).
  • In Top 10 al celor mai urmarite programe, opt sunt meciuri din Liga I sau editii ale emisiunii „Fluier final”. Singurele „intruse” extrafotbal sunt emisiunea de deschidere a canalului din 18 februarie (locul 5, 118.000 persoane) si editia „Nora pentru mama” din 3 martie (105.000 telespectatori).
  • Partidele de fotbal sunt pe primul loc intre programele postului. Cele opt meciuri difuzate in prima luna au fost urmarite, in medie, de 209.000 de telespectatori (1,9% rating). La polul opus, cel mai putin vizionate emisiuni au fost in prima luna programul matinal „D-Dimineata” si „Clubul copiilor”, cu cate 13.000 de telespectatori in medie pe editie.
Topul emisiunilor.

1. NORA PENTRU MAMA. Emisiunea prezentata de Gabriela Cristea este vazuta zilnic de 39.000 de persoane. Editia de duminica sta mai bine, cu o medie de 93.000 de telespectatori in cele 5 difuzari de pana acum.

2. FLUIER FINAL. Programul sportiv prezentat de Cosmin Cernat are o audienta medie de 67.000 de persoane.

3. VACANTA MARE. Trupa de umor produce doua emisiuni, „Vacanta mare Reloaded” si „Restaurant Europa”, care oscileaza intre 55.000 si 65.000 de telespectatori (0,6% rating). Comparativ, cand era la Pro TV, Vacanta Mare avea aproximativ 7a rating, iar cateodata depasea milionul de telespectatori.

4. FURORI. Emisiunea de divertisment moderata de Adrian Enache este vazuta, in medie, de 51.000 de persoane.

5. GASCA. Fosta echipa „La Bloc” are cu serialul „Gasca” o audienta de 0,4% (39.000 de telespectatori). La Pro TV, „La Bloc” era urmarit de peste 700.000 de persoane (7,1% rating).

[ http://www.evz.ro/files/2007/POZE/Martie/27/grafpag15.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Sursa: http://www.evz.ro/ar...hp?artid=298015

Edited by megafanro, 26 March 2007 - 22:14.


#76
eddiesor

eddiesor

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 965
  • Înscris: 24.10.2004
Daca nu pot fi publicate audientele a doua zi, cum se intampla in tarile civilizate, as vrea macar o data pe saptamana sa citesc un top 20 pe sapte zile, asa cum vad la americani.
http://tv.zap2it.com...|weekly,00.html

#77
pufonel

pufonel

    Oglinda, oglinjoara, cine-i cel mai pufos din tara?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,892
  • Înscris: 28.11.2006

View Posteddiesor, on Mar 31 2007, 20:51, said:

Daca nu pot fi publicate audientele a doua zi, cum se intampla in tarile civilizate, as vrea macar o data pe saptamana sa citesc un top 20 pe sapte zile, asa cum vad la americani.
http://tv.zap2it.com...|weekly,00.html
Acum vreo cativa ani era in TV mania un tabel cu primele 3 emisiuni ca audienta ale principalelor posturi. Acum, de cand cu Armadata 3 spanace, nu le mai publica :P

#78
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,754
  • Înscris: 07.04.2006

Rapid - Steaua, record de audienta pentru Kanal D.

  • Meciul Rapid - Steaua, transmis duminica seara de Kanal D, a adus recordul de audienta al postului lansat in urma cu sase saptamani.
  • Partida, incheiata cu scorul de 3-2 in favoarea Stelei, a tinut in fata televizoarelor, in medie, 803.000 telespectatori din mediul urban (7,5% rating).
  • Dintre acestia, 416.000 se incadreaza in categoria de public 18-49 de ani, targetul definit de statie. In meciul din tur, partida Steaua - Rapid (transmisa de TVR 1 pe 17 septembrie) a fost urmarita de 2,3 milioane de persoane (21% rating).
Varf de peste un milion.
  • Rezultatele de rating au plasat Kanal D pe locul secund la clasamentul intervalului orar de disputare a meciului. Pe primul loc, intre orele 20.00 si 21.55, s-a situat Antena 1, cu 986.000 de telespectatori atrasi de programul de divertisment „Vreau sa fiu mare vedeta”.
  • Meciul de fotbal transmis de Kanal D a surclasat Pro TV (610.000 telespectatori in timpul meciului), TVR 1 (307.000), Prima TV (282.000) si Acasa TV (154.000).
  • Kanal D a inregistrat minutul cu cea mai mare audienta la ora 21.53, cand la derbiul etapei s-au uitat 1,2 milioane de persoane din mediul urban.  In acel moment, la Antena 1 erau 934.000 de telespectatori, la Pro TV 595.000, iar la postul public 360.000.
Interes pentru „Fluier final”.
  • Emisiunea sportiva care a urmat meciului, „Fluier final”, a fost urmarita, in medie, de 170.000 de telespectatori din mediul urban (dintre care 91.000 au avut intre 18 si 49 de ani), ceea ce inseamna un rating de 1,6.
  • Programul s-a situat dupa „Repriza a treia” (TVR 1), care a atras 242.000 de telespectatori (din care 89.000 s-au incadrat in publicul 18-49 de ani) si a devansat „Realitatea sportiva” (134.000 de persoane).
  • In aceeasi seara, „Fanatik Show” (Telesport) era urmarit de 35.000 de telespectatori, iar „Fotbal 24” (N24), de 32.000 de persoane.
Sursa: http://www.evz.ro/ar...hp?artid=299082

Edited by megafanro, 02 April 2007 - 23:22.


#79
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,754
  • Înscris: 07.04.2006

Consumul TV a scazut in luna martie.

Posturile de televiziune au pierdut telespectatori in primele saptamani de primavara, pe fondul reducerii generale a audientelor.                                  
  • Romanii au stat mai putin in fata televizorului in luna martie, comparativ cu perioada precedenta.
  • Conform datelor T.N.S.-A.G.B. International, posturile TV au fost vazute zilnic, in mediul urban, de 1,5 milioane de telespectatori (audienta medie cumulata a televiziunilor), fata de 1,72 milioane in februarie si 1,74 in prima luna a anului. Toate posturile din Top 10 au pierdut telespectatori in prima luna de primavara.
  • Primele sase pozitii raman aceleasi si in luna martie, doar ca cifrele de audienta sunt altele. Pro TV a pierdut in mediul urban 22.000 de telespectatori, iar Antena 1, principalul competitor, 17.000.
  • Dupa ratingul mediu pe intreaga zi, cei doi rivali sunt despartiti de 50.000 de persoane in luna martie. Postul public urmeaza in clasament, si el in scadere fata de februarie, cu 18.000 de telespectatori mai putin.
  • Primele schimbari de locuri in topul TV din martie apar dupa pozitia a sasea. Astfel, daca luna trecuta OTV lua fata TVR 2, canalul public revine inaintea postului lui Dan Diaconescu, cu aceeasi audienta de luna trecuta, dar pe fondul scaderii OTV.
[ http://www.evz.ro/files/2007/POZE/Aprilie/03/17grafic.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Sursa: http://www.evz.ro/ar...hp?artid=299081

Edited by megafanro, 03 April 2007 - 03:04.


#80
ruben_timisoara

ruben_timisoara

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,527
  • Înscris: 23.09.2006
Cifre mici pentru Romantica

Lansarea oficială a postului Romantica de duminică nu a atras mulți români în fața televizorului. Postul a avut o audiență medie pe întreaga zi de 0,4 puncte de rating, adică aproximativ 45.000 de telespectatori. În prime-time, postul condus de fosta vedetă ProTV Teo Trandafir a urcat până la 0,7 puncte de rating, adică o cotă de piață de 1,6%. Dintre televiziunile mai vechi în piață, singura pe care a depășit-o în clasamentul audiențelor a fost B1TV, altfel Romantica fiind învinsă și de Hallmark sau ProCinema. Nu cu multă vreme în urmă și lansarea Kanal D era tratată cu răceală de publicul românesc. Următoarea televiziune așteptată în media românească este Antena 2, a cărei lansare a fost amânată pentru a nu fi în același weekend cu cea a postului Romantica. Sursa: TNS - AGB International.

sursa:http://www.adevarulo...omantica/308005

#81
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,754
  • Înscris: 07.04.2006

PRO TV bate Antena 1 la toate capitolele.

Audiențele lunii martie relevă întâietatea televiziunii din Pache Protopopescu.

  

  • În luna martie, potrivit datelor T.N.S.-A.G.B. International, postul din Pache Protopopescu a fost lider de audiență pe publicul din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Pro TV a câștigat lupta cu Antena 1 la toate tipurile de producții.
  • Pro TV a difuzat cele mai urmărite filme ale lunii, dar și la capitolul Știri se află pe un loc fruntaș cu trei ediții principale (ora 19.00), care au obținut ratinguri de 11,9% și 9,8%. De același succes la public se bucură și știrile sportive ale Pro TV, care înregistrează ratinguri de 10,5%, 10,4% și 9,3%, devansându-le pe cele ale Antenei 1.
  • La capitolul "Divertisment", emisiunea "Dansez pentru tine" domină topul celor mai urmărite producții de gen, ceea ce, se pare, amplifică regretul șefilor din Antena 1 care au avut cândva pe masă acest proiect, dar l-au refuzat spunând că nimeni nu mai este intersat de valsuri, tangouri și dansuri populare. Astfel, ediția din 23 martie a concursului a înregistrat pe publicul comercial urban cel mai mare rating (11,9%). Antena 1 are succes cu emisiunea "Vreau să fiu mare… vedetă", al cărei rating, 11,6%, se situează însă sub cel al competiției prezentate de Bănică junior și Iulia Vântur.
  • În urma unei analize sumare, sportul este marele favorit al românilor. Topul celor mai bune 10 programe din martie, din punctul de vedere al audienței la nivel urban comercial, este dominat de meciurile de fotbal, în frunte cu partida Olanda-România. Aceeași dominare rezulta la finalul anului și din topul pe întreg 2006. Vestea proastă pentru gusturile publicului românesc este că pe primul loc în topul serialelor autohtone se află "Trăsniți în N.A.T.O." (5,4% rating). Vestea bună este că pe locul doi se află nou-nouțul "Cu un pas înainte", un serial din zona quality, care iată că a prins foarte bine la scurt timp de la lansare. Din punct de vedere al mediei pentru luna martie "Cu un pas înainte" se află pe primul loc. Locul 3 este ocupat de "La bloc", veste bună pentru Pro TV, pentru că serialul a supraviețuit chiar și după plecarea unei mari părți din echipa inițială la Kanal D. Trâmbițata intrare pe piață a Kanal D nu s-a simțit în topuri, noul post de televiziune și pleiada de vedete atrase aducând o medie în martie sub 1%.
     Cifrele menționate se referă la vârfuri de audiență, nu medii lunare.  

Clasament martie:  

Divertisment  

1. Pro TV – Dansez pentru tine 11,9
2. Antena 1 - Vreau să fiu mare... vedetă 11,6  

Știri  

1. Pro TV – Știrile Pro TV 11,9
2. Antena 1 – Observator 5.7  

Seriale românești  

1. Prima TV – Trăsniți în N.A.T.O. 5,4
2. Pro TV – Cu un pas înainte 5,3

Sursa: http://www.adevarulo...pitolele/308136


Edited by megafanro, 04 April 2007 - 00:32.


#82
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,754
  • Înscris: 07.04.2006

Probleme pe piata de TV!
  

  • Citeva audiente inregistrate in ultima perioada au intrigat si nemultumit intii departamentele de cercetare si apoi pe sefii canalelor TV.
  • Vineri, 30 martie, ProTV si Antena 1 au facut 7, respectiv 5,7 puncte de audienta pe stirile de la ora 19.
  • Sâmbata, 31 martie, audientele au coborit si mai mult, ProTV - 5,7, Antena 1 - 5,1.
  • Aceste audiente sint sensibil mai mici decit cele inregistrate in aceleasi zile ale anului trecut. De pilda, pe 30 martie 2007, ProTV facea 9.4 (vs 7), iar Antena 1 facea 8.8 (vs 5.7).
  • In TV, sezonalitatea e foarte importanta, de aceea comparatiile intre ani se fac pe aceeasi perioada. De asemenea, consumul e puternic influentat de evenimentele din ziua respectiva, de starea vremii si de alti factori. Comparatiile sint riscante si deseori nerelevante.
  • Totusi, ingrijorarea pietei este destul de mare, pentru ca si cifrele lunare indica o problema. Astfel total TV, care desemneaza audienta TV pe toate statiile, a scazut in februarie 2007 la 10.264, de la 11.024, in 2006. Practic, consumul TV în luna februarie 2007 a scazut cu 8% fata de 2006, ajungind chiar mai mic decât in 2005.
                    Sursa: http://www.tolo.ro/2...pe-piata-de-tv/

Edited by megafanro, 04 April 2007 - 23:02.


#83
pufonel

pufonel

    Oglinda, oglinjoara, cine-i cel mai pufos din tara?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,892
  • Înscris: 28.11.2006
Poate se trezesc si ei in al 13-lea ceas si dau programe mai de calitate... :wallbash:

#84
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,754
  • Înscris: 07.04.2006

Pro TV si Antena 1 s-au ciocnit si de Paste.

Posturile au condus, pe rand, clasamentul audientelor de Sarbatori.                                  
  •                                  In Duminica Pastelui, Pro TV a avut cea mai mare audienta. Luni a fost randul Antenei 1 sa ocupe prima pozitie, dupa ratingul in mediul urban. Pe tronsoane orare, cele doua posturi s-au rotit la varful topului.
Dansez pentru rating.
  • Media de audienta a zilei de duminica indica drept castigator Pro TV, cu 331.000 de telespectatori in mediul urban, urmat indeaproape de Antena 1. TVR 1 se situeaza pe pozitia a treia in topul zilei. Interesanta plasarea posturilor de muzica populara Etno TV si Favorit TV pe locul opt si, respectiv, 11.
  • Pe intervale orare, clasamentul a fluctuat. Dimineata, intre 9.00 si 12.00, cea mai buna audienta a avut-o Antena 1 (276.000 de telespectatori, fata de 255.000 - Pro TV si 203.000 - TVR 1). Seara, in intervalul de maxima audienta (Prime Time), Pro TV a iesit pe prima pozitie (773.000 de persoane, fata de 758.000 - Antena 1).
Revansa de luni.
  • Antena 1 a condus clasamentul audientelor medii de luni, cu 244.000 de telespectatori in mediul urban, fata de 232.000 - Pro TV si 213.000 - TVR 1. Pro TV s-a impus detasat luni dimineata, cu 228.000 de telespectatori, cu aproximativ 50.000 mai mult decat Antena. In schimb, Antena 1 a luat avans in Prime Time, cand a invins Pro TV cu 558.000 la 541.000 de telespectatori. De data aceasta, TVR 1 le-a stat in coasta, cu cei 530.000 de spectatori.
  • Filmul de la TVR 1 cu Jackie Chan („Shaolin Cowboy”) a fost cel mai urmarit program de luni (760.000 de persoane). Pe pozita a doua, filmul de la Pro TV. Locurile urmatoare au revenit unor productii Antena 1: „De tot rasul” si „9595”.
  • Luni a inceput sa emita si Antena 2, cu rezultate modeste: 1.000 de telespectatori media pe zi si 3.000 in Prime Time. De notat insa ca postul este receptionat, deocamdata, doar de abonatii R.C.S. din Capitala.
[ http://www.evz.ro/files/2007/POZE/Aprilie/11/grafpag17.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

EMISIUNI cu lipici.

Top programe de duminica - nr. telespectatori

Dansez pentru tine .......................................Pro TV ...................843.000
Vreau sa fiu mare... vedeta .........................Antena 1 .............. 801.000
Piata Divertis .................................................Antena 1 ...............727.000
De la mile pan’ la Eiffel ..............................TVR 1 .....................567.000
Danutz S.R.L. ..................................................TVR 1 .....................426.000
Asasinul (film) ..............................................Pro TV ...................415.000
Duminica in familie .....................................Antena 1 ...............387.000
Tragerea Loto ..............................................TVR 1 .....................371.000
Pacala se intoarce (film) ............................Pro TV ...................370.000
Sentimente vechi (film) ..............................TVR 1 .....................347.000
Sursa: http://www.evz.ro/ar...hp?artid=299956

Edited by megafanro, 10 April 2007 - 22:22.


#85
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,754
  • Înscris: 07.04.2006

Antena 2 a început bine, dar nu prea se vede.

    

Noua televiziune suferă din cauza acoperirii foarte slabe, doar 13 la sută din teritoriul țării.
  

  • La doar opt zile de la lansarea oficială (9 aprilie 2007), Antena 2 - post-frate cu Antena 1, Antena 3 și Antena 4-Euforia, din trustul Intact - nu se poate lăuda cu un rating onorabil decât la nivelul Bucureștiului. Dacă pe plan național cifrele arată 0,0 pe linie, vina este a acoperirii. În București, Antena 2 , atinge însă o medie mulțumitoare pentru șefi: 0,6.
  • Pentru cei care vor să vadă emisiunile Antenei 2, reprezintă o problemă faptul că postul este greu de recepționat. Trustul Intact are probleme cu U.P.C., fostul Astral, unul din cei doi „mari" de pe piața de cablu. Recent, el și-a retras toate canalele de pe platforma digitală a U.P.C., FocusSat.
  • Surse apropiate de negocieri spun că cei de la Antene ar dori ca Euforia Lifestyle TV să fie trecută în pachetul de bază, acum fiind în cel special, deci pe bani, ceea ce șefii de la  U.P.C. nu prea vor, din cauza înghesuielii pe frecvențele de cablu. De aceea și Antena 2 stă în așteptare. R.D.S.-ul, pe de altă parte, se înțelege bine cu "Antenele". Atât de bine, încât a pus Antena 2 unde se afla VH-1, doar că nu au fost încă definitivate contractele pentru multe din orașele țării.
  • Conform directorului Mihai Gâdea, în ziua lansării, postul avea acoperire 5%, iar acum se află la 13%. Singurul oraș unde cifrele trebuie luate în considerare este Bucureștiul, unde acoperirea este aproape de 50%. Pentru cei care pot urmări noul canal, faptul că arareori dau de fețe cunoscute și îndrăgite îi determină să mute rapid pe alt post. Doar prezența unui invitat important crește audiența. Emisiunea lui Cristian Brancu "Agentul V.I.P.", difuzată seară de seară, a reușit, pe București, să aducă 0,6 sau chiar 0,8 puncte de rating, suficient cât să depășească alți nou-lansați și chiar televiziuni mai vechi. Avantajul lui Brancu e reprezentat de renumele invitaților. Printre primii care s-au lă­sat interogați de directorul săptămânalului monden, s-au numărat Elena Udrea, familia Ilie și Amalia Năstase, Romanița Iovan și, în premieră pentru lumea televiziunii, cuplul de viitori miri ai anului 2007, Claudiu Niculescu și Diana Munteanu. Nici jurnalistul Victor Ciutacu, considerat un fel de Marius Tucă al noii televiziuni, și nici Oreste, cu farmecul său natural și cu un format de emisiune foarte interesant nu au reușit să captiveze de fiecare dată publicul la nivelul așteptărilor lui Mihai Gâdea, directorul Antenei. Doar câte o ediție a celor doi a trecut de un punct de rating, dar tot în București.
Sursa: http://www.adevarulo...-se-vede/309335

Edited by megafanro, 17 April 2007 - 02:20.


#86
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,754
  • Înscris: 07.04.2006

Antena 1, audienta maxima, duminica.

  • Antena 1 a fost lider de audienta intreaga zi de duminica, chiar si in prime-time. Toate show-urile din program, incepand cu "Duminica in familie" si terminand  cu "Piata Divertis", "7 zile", Observator, Sport si, "Vreau sa fiu mare... vedeta", s-au bucurat de cel mai mare rating pe intervalul orar de transmitere. Emisiunea care aduce in fata telespectatorilor cei mai frumosi si talentati copii din Romania,  "Vreau sa fiu mare... vedeta", a inregistrat cote-record de audienta: 12,7 % rating si 27, 9 % market share (1.357.000 de telespectatori).
Sursa: http://www.libertate...n...&sid=177127

Edited by megafanro, 18 April 2007 - 01:18.


#87
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,754
  • Înscris: 07.04.2006

TVR   1, lider de audiență cu transmisiunile
               privind suspendarea președintelui Traian   Băsescu.                          

  •                            TVR 1 a fost lider incontestabil de audiență pe publicul național și urban, joi, în intervalul 10.00-16.28, pe parcursul transmisiunilor speciale ocazionate de votul în Parlament privind suspendarea președintelui Traian Băsescu.                            Astfel, prima parte a transmisiunii (10.00-14.10) a avut o audiență medie, la nivel național, de 4,5% (cotă de piață de 34,5%), fiind vizionată de circa 878.000 de români. În același interval, posturile comerciale generaliste au înregistrat următoarele ratinguri medii: ProTV - 0,8% (cotă de piață medie de 6,2%), Antena 1 ? 0,6% (cotă de piață medie de 4,4). Și în mediul urban, evenimentele politice la zi au fost urmărite cu mare interes la TVR 1, ratingul mediu înregistrat de prima parte a transmisiunii de la Palatul Parlamentului fiind de 4,5% (33,7% cotă de piață medie), în timp ce Pro TV avea un rating mediu de 0,8% (cotă de piață de 6,1%), iar Antena 1, 0,5% rating mediu (4% cotă de piață medie).
  • De   asemenea, Jurnalul de la ora 14.00 (14.10-14.41), prezentat de Raluca Belciu, a atras, la nivel național, peste 1.398.000 de telespectatori, înregistrând un rating mediu de 7,2% (cotă de piață de 41,8%), în vreme ce, la nivel urban, aceeași emisiune informativă a fost vizionată de peste 561.000 de telespectatori, în medie, având un rating mediu de 5,2% și o cotă de piață de 32,8%. În același interval orar, ProTV s-a situat pe locul al doilea cu un rating mediu de 1% (cotă de piață de 6%, la nivel național), respectiv 1% rating mediu și 6,3% cotă de piață, la nivel urban. Aflată pe locul al treilea, Acasă TV a avut un rating mediu de 0,5% (cotă de piață de 2,9% la nivel național), respectiv de 0,4% rating mediu (cotă de piață de 2,7%, la nivel urban).
  •                Și cea de-a doua parte a transmisiunii speciale (14.46-16.28), în cadrul căreia Monica Ghiurco și invitații săi au discutat despre evenimentele politice ale zilei de joi, 19 aprilie, a fost lider de audiență. În medie, 1.068.000 de telespectatori au urmărit discuțiile din studioul TVR, care au atras, la nivel național, o audiență medie de 5,5% (cotă de piață de 29%). La nivel urban, emisiunea a avut o audiență medie de 4% (cotă de piață de 20,7%, circa 428.000 de telespectatori). Pe locul al doilea, în intervalul indicat, s-a aflat  Acasă TV cu o audiență medie de 1,4% (cotă de piață de 7,4% la nivel național), iar pe locul al treilea Antena 1 cu 1,3% (cotă de piață de 6,8%), pe același target. La nivel urban, pe locul al doilea s-a situat Antena 1 (cu rating mediu de 1,8% și cotă de piață de 9,3%), iar pe al treilea Pro TV (cu rating mediu de 1,6% și cotă de piață medie de 8,3%).
Sursa: http://www.tvr.ro/tv...audienta19.php#            


Edited by megafanro, 20 April 2007 - 19:36.


#88
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,754
  • Înscris: 07.04.2006

Dansez si Megastar la final.

Ultimele editii ale celor doua emisiuni au adus audiente consistente pentru Pro TV si Prima TV.

  • Vineri  seara, „Dansez pentru tine” (Pro TV) a incheiat pe primul loc la  audienta pe intervalul respectiv, ca de altfel toate celelalte sase  editii ale sezonului. Finala „Megastar”, de la Prima TV, a adus  postului aproape 350.000 de telespectatori, mult peste media obisnuita  de audienta a canalului.
Finala-record.
  • Ultima  editie  „Dansez pentru tine”  a fost urmarita in mediul urban de 1,3  milioane de telespectatori (12,6% rating). Pe acelasi interval orar,  Antena 1 era urmarita de 392.000 de telespectatori. Minutul din finala  cu audienta cea mai mare a adus doua milioane de romani la Pro TV.
  • Perechile  care s-au intrecut in acest sezon, in afara de marea finala, au  asigurat pentru Pro TV audiente intre 945.000 si 1.321.000 de  telespectatori. De fiecare data, emisiunea a dominat concurenta pe  intervalul de difuzare.
  • Audienta fata de urmatorul clasat,  Antena 1, a fost cel putin dubla. Rezultatele editiei 2007 sunt  asemanatoare cu cele din sezonul trecut, cand „Dansez pentru tine” a  avut o audienta medie de 1,3 milioane de telespectatori in mediul  urban, fiecare emisiune fiind lider de piata pe segmentul orar.
  • Profilul  publicului arata ca, in acest an, la „Dansez pentru tine” s-au uitat in  general femei (65,5%), persoane cu studii si venituri medii.  Aproximativ jumatate din publicul urban al emisiunii are intre 18 si 49  de ani.
SCOP
Marele premiu 50.000 de euro
  • Cosmin  Stan si Doina Ocu au castigat trofeul si un premiu de 50.000 de euro.  Banii vor fi folositi pentru ca Iris, fetita Doinei, care sufera de  autism, sa urmeze un tratament de ultima ora impotriva acestei boli.  Cei de pe locul doi au castigat 20.000 de euro.
  Profil de megastar
Public cu bani.
  • Ultima  disputa pentru titlul de „Megastar” a fost vazuta, sambata seara, la  Prima TV, de 347.000 de telespectatori din mediul urban (3,1% rating).
  • Ca  si la „Dansez pentru tine”, si la „Megastar” s-au uitat in general  femeile (67% din public). Cea mai mare parte a publicului s-a  concentrat intre 25 si 54 de ani.
  • Emisiunea a avut un procent  bun de persoane cu venituri mari -  42%. Concursul a fost castigat de  Catalin Josan, din Chisinau. Premiul i-a asigurat un contract cu  Universal Music si un salariu de 1.500 de euro, pentru un an, de la  Prima TV.
[ http://www.evz.ro/files/2007/POZE/Aprilie/30/pag13grafd.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ http://www.evz.ro/files/2007/POZE/Aprilie/30/pag13grafm.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://www.evz.ro/pictures/normal/13dansez.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]                                                                                                                                                                                                                                 Castigatorii, Cosmin Stan si Doina Ocu. Sursa: http://www.evz.ro/ar...hp?artid=302744

Edited by megafanro, 29 April 2007 - 23:11.


#89
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,754
  • Înscris: 07.04.2006

[ http://www.evz.ro/files/2007/POZE/Mai/02/grafpag17.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Calupurile publicitare pot avea o audienta cu pana la un sfert mai mica decat programele in care sunt inserate.                                  
                                
  • Pauzele publicitare au, in mod firesc, audiente mai mici decat programele in care sunt incluse. Ratingul calupurilor publicitare scade insa in mod diferit de la un program la altul. Daca inaintea rubricilor „Meteo” sau „Sport”, telespectatorii sunt inca prinsi de publicitate, in asteptarea informatiilor de interes, in pauzele meciurilor de fotbal audienta poate sa scada chiar cu 25%.
Sportul, cel mai afectat.
  • Cele mai mici caderi de audienta le au reclamele din interiorul programelor informative. „Pauza publicitara de dinainte de „Meteo” a principalului „Jurnal” al zilei nu va suferi pierderi de audienta pentru ca nimeni nu va schimba postul, stiindu-se interesul pentru aceasta rubrica”, spune Gratiela Florea, director marketing Splendid Media (regie care administreaza spatiul publicitar al TVR). La fel se intampla cu pauza publicitara de dinainte de „Sport”.
  • „Pe de alta parte, breakurile din timpul stirilor sunt scurte si intercalate intre informatii de interes general si asteptate de audienta, un alt motiv pentru care nu sufera pierderi”, continua ea.
  • Laurentiu Ionete, managing director Clir Media, regie care administreaza spatiul publicitar al Antenei 1, estimeaza ca „scaderea cea mai mare a audientei in calupul publicitar se inregistreaza in cazul transmisiunilor sportive - fotbal - scadere de peste 25%”.
  • Filmele se claseaza la mijloc, in ceea ce priveste pierderea audientei in calupurile publicitare, spoturile fiind urmarite cu 10 pana la 15 procente de mai putini telespectatori decat filmul in sine.
  • „Este foarte importanta pozitia calupului publicitar. De regula, cel din interiorul filmului are o pierdere mai mica, iar cel de la finalul filmului sufera cele mai mari pierderi de audienta, pentru ca filmul s-a terminat, iar telespectatorul se grabeste sa caute alt program sau face altceva”, explica Gratiela Florea.
  • In cazul divertismentului, pierderea audientei este mai mare decat la film, spoturile avand cu aproximativ 15-17% mai putini telespectatori decat show-urile respective.
  • O explicatie sta in faptul ca sportul si divertismentul atrag si publicul altor posturi TV. „In timpul pauzelor publicitare, telespectatorii veniti pe un post special pentru concurs sau fotbal vor butona telecomanda si se vor uita la posturile TV preferate revenind la divertisment sau la meci dupa ce calculeaza ca reclamele s-au terminat”, e de parere Gratiela Florea.
Lungimea dicteaza scaderile.
  • Programele au sanse sa piarda telespectatori la reclame in functie de lungimea calupului publicitar. Pauzele lungi si previzibile, cum este cea a unui meci de fotbal, au acest efect asupra publicului. „Explicatia este fireasca si logica - obisnuinta telespectatorilor de a schimba canalul TV (zapping) in momentul in care incepe breakul publicitar si, evident, cu cat breakul este mai lung, cu atat mai mult scade audienta”, afirma Laurentiu Ionete.
Sursa: http://www.evz.ro/ar...hp?artid=303016

Edited by megafanro, 02 May 2007 - 01:08.


#90
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,754
  • Înscris: 07.04.2006

1,1 milioane de telespectatori la meciul Milan - Man. United.
  

  • Victoria celor de la A.C. Milan în meciul cu Manchester United a atras în fața televizoarelor 1.113.000 de telespectatori din mediul urban, înregistrând un rating de 9,9%. Partida de pe "San Siro" a stârnit un interes mai mare decât semifinala dintre Liverpool și Chelsea (8,7 puncte de rating) și egal celei de anul trecut, când Milanul a fost învins de Barcelona pe teren propriu.
Sursa: http://www.gsp.ro/

Edited by megafanro, 03 May 2007 - 17:44.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate