Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ciobanesc german - zgarda electro...

Ce este instalatia asta? (Valea B...

BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier

Lupte WW2
 Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...
 Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube
 Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...
 

Toyota Corolla Xellence sau Renault Megane Sedan 2.2

- - - - -
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#1
quasararoma

quasararoma

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 13.06.2006
Salutare tuturor.

Vreau sa achizitionez una dintre cele doua masini si de aproape 2 luni nu ma pot hotari.
Am fost si am facut test drive cu ambele insa cu motorizarile disponibile pt. test drive 1,4 VVTI 97CP Toyota si 1,5 80CP la Renault. Oricum m-am putut edifica cat de cat.
Prima data am vrut sa iau Renault ... am mai stat 3 zile si vroiam Toyota ... apoi Renault ... apoi Toyota ... si tot asa.

Fiecare are partile ei bune - Toyota - super fiabila, mai inchegata, consum foarte bun, cutie de viteze super, insonorizare extraordinara, ergonomie super ; - Renault - interior superb (ambianta Luxe Privilege), pachet drumuri grele, portbagaj f. mare (am si un bebe si presupun ca va fi nevoie de loc suficient), dotare initiala foarte bogata, aspect exterior superb.

...dar si partile ei mai putin bune - Toyota - portbagaj mic, interior anost, spatiu interior mai mic, aspect exterior mai simplu si mai invechit ; - Renault - fiabilitate scazuta mai ales in ceea ce priveste puntea fata, "greierasi" dupa maxim 10000 km, cutia de viteze (care la Toyota este o minunatie) cam rigida, pozitia in scaun putin inalta (pt. sofer).

Asadar, as avea nevoie de cateva dintre parerile voastre, iar daca sunteti si posesori ai uneia dintre aceste doua autoturisme cu atat mai bine. Oricum, orice parere e binevenita.
Pretul celor doua este apropiat asa ca acesta nu va fi un element definitoriu in alegerea mea.

Multumesc anticipat pentru raspunsuri si pareri.

Edited by quasararoma, 28 September 2006 - 14:47.


#2
ryco78

ryco78

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 12.09.2005
pe mine ma sperie ce aud de la posesori de Renault si de aia as alege toyota!
e adevarat renaultul arata mai bine si e mult mai mare dar ramane sa te hotarasti ce anume e mai important!
pt ca daca-ti pica ceva in 2-3 luni de cand ai luat-o inebunesti!
as merge pe toyota!

#3
ImDrunk

ImDrunk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,281
  • Înscris: 04.08.2006
Desi imi place mai mult Renaultu ca aspect tot Toyota as alege  :coolspeak:
Io zic ca ii mai putin important porbagaju si cum arata in interiori atata timp cat motoru si restu chestilor la masina is ok degeaba iti iei una care sa arate bine si sa tot ai probleme cu ea

#4
quasararoma

quasararoma

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 13.06.2006
Merci baieti pentru pareri.
Altcineva?
Posesori ai uneia dintre aceste 2 autoturisme?

#5
catalinache

catalinache

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 343
  • Înscris: 06.05.2006
Eu oscilez intre a cumpara Megane Sedan 2 Privilege cu motor diesel 1.5 dci/100 CP (costa 13450 euro CIP) si VW Golf 5 Comfortline cu caroserie in 4 usi si motor pe benzina de 1.6/105 CP (costa 13700 CIP). La dotari interioare sunt cam egale.

Ai ales Megane sau Corolla ? Ce parere ti-a facut Megan-ul Privilege ?

#6
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
eu nu as sta pe ganduri @catalinache. Cand ai de ales intre un motor diesel si un motor pe benzina in aceeasi bani mergi pe ala pe motorina. Singurul lucru naspa e ca o sa faci reviziile tot la 10.000 km la megane-ul pe motorina.

#7
quasararoma

quasararoma

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 13.06.2006
Sunt din ce in ce mai tentat sa aleg Toyota, dar nu pot sa ma hotarasc la culoare.
Nu-mi place cum arata decat un albastru azur, dar asta nu-i place nevesti-mii.
Si decat sa iau gri petrol cum vrea ea mai bine iau Renault negru (culoarea e super) si asta pentru ca Toyota mi se pare urata rau in aceasta culoare.

Si iar incep dilemele...

#8
alvisa

alvisa

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 31.07.2006
Salut,
Sunt posesor de Toyota Corolla sedan sol 2l diesel 117cp, masina care a implinit zilele astea 1 an si sase luni, am facut 40 000km pana acum si pot spune ca este o masina extraordinara. In afara de revizii care se pot face la 15000 nu am avut nici o problema. Masina merge si se comporta la fel ca la 0 km. Apropo de revizii eu le-am facut cam pe la 11-12000 km asa pentru linistea mea.Este o masina robusta si ff fiabila, cum am mai spus este o masina extraordinara.Mentionez ca nu sunt un novice este a cincea masina pe care o detin de-a lungul timpului, Dacia 1300, dacia nova, Hyundai accent, hyundai XG si Renault megan, dacia nu o mai pun in calcul.
Asa ca daca vrei o masina cu care sa nu ai probleme alege toyota si imi permit sa iti dau o sugestie: alege cu capul si nu cu inima.
La buna auzire.

#9
axxa424

axxa424

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 376
  • Înscris: 22.03.2003
De vreo 2 luni colind showroom-urile, incercand diverse auto: Volkswagen, skoda, Ford, Hyundai, Suzuki, Toyota. Pot merge cu achizitia pana la 15.ooo eur cip, am cautat in primul rand un sedan, diesel, fiabil, costuri reduse de intretinere. Nu sunt genul care sa ma intereseze 1000 de boxe, eleron de nava sau neoane sub masina ori 3 secunde pana la 100 kmh. Sunt mai conservator, merg cam la 25 000 km pe an, mai bat si drumuri de tara si din vasta experienta vreau catva optiuni, putine dar de bun simt: climatronic, geamuri termoizolante, cotiera, pachet drumuri grele daca se poate.
Am cautat pana m-am oprit la new Ford Focus ghia 1,8 tdci cu 115 cp si optionalele de mai sus la 15900 eur cip...fara nici un dicount si cu un service de rahat (iasi). Am probat masina, faina la exterior, solida, exact cum imi place. Am fost apoi la toyota, am studiat oferta, am probat...si am ramas uimit si fara cuvinte cand am urcat intr-o toyota Corolla...NU SE POATE !!! un asa confort si ergonomia nu am intalnit niciunde ! Toyota corolla 1,4 d4d xcellence sdn... marfa ! are de toate dar nu are climatronic, 13600 cip cu tot cu discount, inclus trusa prim ajutor, triunghi si presuri...si t corolla 2,o d4d sol sdn cu de toate, pret cu discount la 14900 eur cip, la fel cu trusa etc. Am fugit din nou la ford, si, comparand, am crezut ca am urcat intr-o caruta fata de toyota. Deci TOYOTA !!! Acum insa marea DILEMA ! Ce sa aleg ? toyoya 1,4 d4d excellence sdn (nu vreau hb) cu un cuplu de 190 Nm intr 1800 si 3000 rpm, cu un consum mixt de 4,8, fara insa climatronic sau Toyota corolla 2,0 sol sdn, cu un cuplu de 280 Nm intre 2000 si 2200, consum mixt 5,7, dotata cu toate ?
reviziile sunt cele mai ieftine posibile, m-am documentat si de la alti coforumusti.
Merg 50% urban si extraurban...deci pana la urma ce sa aleg ? merita diferenta pana la motorul de 2,0 ? care cuplu din cele doua masini este mai avantajos ? cel cuprins in plaja cu dif de 1200 sau in cel cuprins in plaja de 2000-2200 adica 200 ? HELP un om caruia i-a cazut cu tronc Toyota !

#10
quasararoma

quasararoma

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 13.06.2006
Alegerea clara este Linea Sol cu motorul 2,0 D4D.
Dar depinde numai de suma de care dispui pentru aceasta achizitie.
Daca ai banii necesari ia Linea Sol. Aerul conditionat automat face toti banii.
Daca nu ...

#11
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
mai exista vre-o corola cu motor pe benzina de 1.4 care sa coste 13.xxx euro DDP? ca zicea cineva pe forum ca el a vazut asa ceva.. poate sa confirme cineva informatia asta?

#12
quasararoma

quasararoma

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 13.06.2006
Da, cred ca este vorba de Toyota Corolla Linea Terra 1,4 cu 3 usi care costa undeva pe la 13.000 DDP, pentru ca sunt niste reduceri pe la dealerii Toyota.

#13
catalinache

catalinache

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 343
  • Înscris: 06.05.2006
M-am uitat la Toyota Corolla SOL (versiunea de top) costa 14500 euro CIP echipata cu motorul 1.6/110 CP pe benzina insa nu are ESP (nici macar ca optional) si nici aer conditionat automat bi-zona. Garantia este 3 ani.

Seat Toledo Stylance cu motor 1,6/102 CP pe benzina costa 14500 euro CIP cu discount inclus, dar are tot ce trebuie: ESP, aer conditionat bi-zona, sistem audio performant cu 8 boxe si mufa AUX, oglinzi pliable electric etc. Garantia este numai 2 ani.

Cred ca ma voi orienta spre Toledo in leasing pe 3 ani cu avans 50%, chiar daca termenul de livrare e de max 12 saptamani. M-am inteles cu Porsche sa platesc doar TVA-ul aferent facturii de avans, iar plata finala sa o fac la sosirea masinii.

#14
liviurosioara

liviurosioara

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 86
  • Înscris: 22.05.2005
Salut,

Am sa-ti spun si parerea mea, pentru ca acum exact un an am ales sa cumpar un Megane Sedan Confort Privilege 1.5 dci, 100 cp. In prima faza, am fost extrem de incantat de ea, dar usor usor am ajuns sa descopar adevarata fata a Renault (ma refer atat la fiabilitatea masinii, cat si la "universul" service-urilor agreate Renault).

La mai putin de 6 luni de la cumparare, desi am folosit masina in cele mai bune conditii, am avut prima surpriza: am observat ca vopseaua de pe capacul portbagajului incepe sa se exfolieze, sa crape etc. Problema a fost remediata ulterior in service, prin revopsirea acelui reper. Pot sa va spun ca arata dezastruos dupa revopsire! Vopseaua este matuita si zgariata!

Mai apoi, in luna septembrie urma sa plec in concediu in Grecia. De aici gluma a inceput sa se ingroase, iar situatia pentru mine a devenit usor tragica. Cu doua zile inainte de plecare, mi-au aparut pe bord o serie de mesaje de eroare, alaturi de miscarea haotica a stergatoarelor, farurile ramase aprinse, iar comenzile de bord nu mai raspundeau (practic, pentru ca masina nu are cheie pentru pornire-oprire, nu puteam opri masina). Am ajuns la service cu greu cu masina si acolo s-a constatat defectarea unuia dintre calculatoarele masinii - si anume unitatea de protectie si comanda -. Evident ca piesa nu era pe stocul service-ului, asa ca au curatat pe-acolo toate contactele, au sters totul bine si mi-au dat drumul acasa, cu masina functionala, urmand sa revin pentru inlocuirea componentei peste vreo saptamana. Intre timp, am fost in concediu, evident cu o alta masina, pentru ca riscurile sa raman cu ea in drum erau uriase.

Apoi, cand sa merg cu masina in service pentru schimbarea acelui calculator, masina moarta, nu misca, nu se mai aprindea nici un martor in bord, absolut nici un semn. Am fost nevoit sa apelez la serviciul de tractare pentru a transporta masina in service. Acolo mi-au schimbat piesa cu pricina, insa au mai descoperit o defectiune, tot la instalatia electrica. Asa ca specialistii Renault au decis: cablajul bord trebuie inlocuit. Scenariul se repeta, piesa nu este pe stoc, dar nici macar la depozitul din Romania, iar aprovizionarea dureaza cel putin o luna. Practic, masina a stat in service in perioada 25 septembrie - 1 noiembrie, deci 37 zile.

Intre timp, m-am adresat in scris Renault Nissan Romania si ulterior ANPC. Solicitarea mea se refera la restituirea contravalorii actualizate a autoturismului in conformitate cu prevederile art. 14 din HG nr. 394/1995, in conditiile in care autoturismul a avut trei defectiuni in prima jumatate a perioadei de garantie. Pana in prezent, Renault Nissan Romania nu doreste sa dea curs solicitarii mele si evita un raspuns oficial. Mult mai receptivi au fost cei de la ANPC care mi-au comunicat ca solicitarea mea este intemeiata si au dispus ca in termen de 15 zile Renault Nissan Romania sa-mi restituie contravaloarea actualizata, conform legii.

Anexez si decizia pe care mi-a comunicat-o ANPC.

[attachment=168071:attachment][attachment=168072:attachment]

Concluziile le veti trage voi. Din punctul meu de vedere, am facut o mare greseala de a cheltui 16.000 euro pe aceasta masina.

#15
cornel001

cornel001

    Scapat de la balamuc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,261
  • Înscris: 30.07.2005
Bravo ! Nu te lasa pana nu-i f*ti si tu pe ei, mama lor de idioti.

#16
ggb2010

ggb2010

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 62
  • Înscris: 07.07.2006
Traiasca Renault :cursing:
Te rog daca se poate sa ne tii la curent cu raspunsul celor de la Renault.

#17
mariussp

mariussp

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 31.12.2005
In firma avem o  Toyota Avensis de 3 ani si am facut aproape 90,000 km cu ea fara interventii majore. Nu as alege altceva in segmentul asta de piata. Sunt super multumit de ea si ma refer la cheltuieli mici de intretinere, service ireprosabil si mai ales revizii la preturi de ras. Deci alegeti Toyota, isi merita titlul mondial de cea mai buna masina calitate-pret. Apropo Corolla are in grecia garantie 12 ani iar la noi 6 din cate stiu.

#18
RedMan_BZ

RedMan_BZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 10.04.2005
Maximuse, cum e bre cu Renoul matale? :death: Cand iti ziceam... sa mai prind pe vreunul ca recomanda carutele astea de Reno :deadtongue: ca va rup picioarele :lol:
Bravo pentru initiativa si felicitari pentru succes!

Edited by RedMan_BZ, 09 November 2006 - 16:23.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate