Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Lupte WW2

Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...
 Drept trecere cu “carulR...

Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente
 Comentarii amuzante pe Youtube

Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute
 Se pot monta placi de gresie de 1...

Card de debit virtual emis de India

Diferenta ATS generator si PV

La multi ani @Lotusisrael!
 

Toyota Avensis vs Volkswagen Passat

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
132 replies to this topic

#19
Morpheus666

Morpheus666

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 29.04.2006
eu unu am o Toyota Avensis d4d 2.0 si e cumparata din italia noua nouta...consumul real este in oras de 8.5 in afara de 7, si ce am testat si nu doar odata este ca la demaraj face Mercedes c, pasatu il face fara prea mare complicatie...si sa nu ma contrazica cineva ca am masina de 2 ani si o cunosc 100% tot ce poate si ce nu...mergi frate pe toyota si nu regreti :coolspeak:

#20
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005

 Morpheus666, on Aug 24 2006, 22:31, said:

eu unu am o Toyota Avensis d4d 2.0 si e cumparata din italia noua nouta...consumul real este in oras de 8.5 in afara de 7, si ce am testat si nu doar odata este ca la demaraj face Mercedes c, pasatu il face fara prea mare complicatie...si sa nu ma contrazica cineva ca am masina de 2 ani si o cunosc 100% tot ce poate si ce nu...mergi frate pe toyota si nu regreti :coolspeak:
Puternica masina, dar cum se face ca astazi pe Pitesti - Craiova , i-am scos soferia din cap unui zmeu cu toyota avensis d4d 2.0 .
Se apuca sa depaseasca intr-un ritm nebunesc,si foarte riscant tot ce intilnea in cale, probabil ca nu suferea sa-i sufle in ceafa un Golf, si dupa ce l-am tinut in sah vreo 15 Km l-am depasit in timp ce revenea pe banda dupa o depasire, si la 160 Km/h se departa de mine, iar la 190 Km/h nu l-am mai vazut.
Nu-i spun nr. dar culoarea, da gri metal deschis.
Nu faceam treaba asta, dar intr-o localitate, mi-a taiat calea brusc in timp ce depasea fara sa se asigure.
Ca sa nu mai spun, ca zicea nevasta-mea :
-Lasa-l ca se rastoarna asta !!!
Eu
- Barem sa-l vad cu rotile in sus   :cursing:     Vad negru in fata ochilor cind dau de smecheri  ca ala.

Edited by MAK, 24 August 2006 - 21:54.


#21
seerkan

seerkan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 577
  • Înscris: 26.10.2004
Tu ce motor ai ?

#22
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005

 seerkan, on Aug 24 2006, 23:01, said:

Tu ce motor ai ?
1,9 PD TDI 130 Cp , 310 Nm

#23
gtk

gtk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,868
  • Înscris: 18.09.2004

 mdc, on Aug 24 2006, 22:01, said:

In US exista un ghid al cumparatorului. Cumperi revista asta si afli totul despre fiabilitatea unei masini pentru ca producatorii auto sunt obligati sa declare defectiunile aparute la masinile pe care le comercializeaza. Daca ar exista un astfel de ghid si o astefel de lege si in Romania astfel de discutii nu ar mai exista.
Revenind la topic, din ghidul pe care am aruncat ochii intr-o librarie reiesea foarte clar ca masinile Toyota(+Lexus), Honda(+Acura) si Subaru sunt cele mai fiabile din lume. Ghidul era impartit pe marci si pe modele si am ramas uimit sa vad ce scoruri mediocre a obtinut Passat-ul. Din cate imi amintesc (dar nu sunt sigur de asta) avea cele mai mari probleme la partea electrica (bila neagra plina). O sa mai rasfoiesc revista aia inca o data si va spun apoi exact ce si cum.
ai auzit tu ceva dar ai auzit al naibii de prost! :lol:
nu exista nici un ghid (cel putin nu cu caracter oficial care sa reprezinte adevarul absolut - ca asa e plin de ghiduri realizate de diverse firme)... cel mult statistici stupide realizate de JD Power sau Consumer Reports(sau altii)!
singura institutie care are vreo legatura cu masinile e NHTSA insa se ocupa doar de securitatea masinilor, nu de fiabilitate...

cea mai tare parte e asta: "producatorii auto sunt obligati sa declare defectiunile aparute " ... :roflmaofast:
iti spun eu ce se intampla cand apare o defectiune de fabricatie la modelele comercializate: se recheama masinile in service-uri si se remediaza! dar asta se intampla si in romania...

incredibil cat de naivi pot fi unii...  :console:

Edited by gtk, 24 August 2006 - 22:44.


#24
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

 MAK, on Aug 24 2006, 21:44, said:

:o Nu pot sa-mi dau seama cum din 20, doar 2 sint multumiti.
Eu nu stiu istoria decit la 4 masini din grupul VAG ( ale unor prieteni ), adica 2 Golfuri 4, un Passat si un Audi A 4, toate sarite de 160.000 Km si nu au nici pe dracu. Auzi, scirtiit de plastice ?  Al meu a ajuns la 187.000 Km si nu se aude nimic , geamurile merg impecabil, injectoarele la fel, turbo la fel. Nu cumva colegii tai se pricep la perfectie sa intretina masini ? sau este o campanie antii VAG ?

1.Sincer nu stiu cum le-au intretinut , dar de problemele astea  se plangeau.....nu este o campanie anti VAG am relatat numai ce s-a intamplat. I

2.Insa Noul Passat al prietenului meu cu siguranta e noua si cea mai intetinuta masina posibil.....mi-as dori sa intretin si eu masina cum o face el.

Edited by cosmin_miu, 25 August 2006 - 00:06.


#25
RedMan_BZ

RedMan_BZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 10.04.2005
Mda, era imposibil sa nu va inflamati pe posturi de VS, mai ales atotstiutorul si de viata datatorul gtk. Care mai de care se da mare ca ii invata minte pe altii cum e cu soferia la volan cu viteze de 190 pe ulitele romanesti, te ia durerea de cap ce citesti pe aici. Oameni buni, pe om chiar nu il intereseaza aberatiile astea.

Hmz, grea alegere daca vrei sa decizi numai intre aceste doua modele. O sa iti expun pe scurt de ce:

Passat:

+ daca nu esti prea conservator, masina arata in opinia mea ceva mai bine decat Avensis care e foarte conservatoare;
+ valoare ceva mai buna la revanzare;
+ interior bun si de calitate;
+ lista de optiuni interminabila;

- masina uniforma, in special la colorati, manelisti si aprozaristi (asta daca stai in RO);
- fiabilitatea VW in scadere (eu personal sunt cam satul de VW, citeste la primul post din semnatura mea, numarul 2, problemele pe care le-am avut cu Golful IV - pe scurt pompa ambreiaj bulita, pierderi lichid frana, desprindere panouri usi interior, capac motor spart, luft de bagi un deget intre bord si usa, etc etc, pentru o masina de 22.000 euro luata de noua si mearsa doar prin Germania, la 60.000 km, sunt enorm de multe probleme, intolerabile);
- amic cu probleme destul mari la Passat Highline 2.0 TDi 4Motion luat CASH peste 30.000 de euro - vezi ce zicea Cosmin - nu i-a pornit masina dupa 2 luni de-si rupea omu parul din cap, nu de alta dar nu ti-e usor dupa ce astepti 6 luni masina platita cash, sa-ti vezi bijuteria ridicata pe platforma si luata la scarmanit. De asemenea un stropitor de far stiu ca nu mai funciona, iar omul fiind destul de suparat (mai are si un passat 2000 de care e infinit mai multumit).
- Porsche RO care sunt nesimtitii numarul I in RO, mai ales la service-uri unde se fura turbine.

Avensis:

+ FIABILITATE;
+ daca esti conservator designul prinde mai bine decat la passat (care are lantul ala la gat ca bronzatii :cursing: );
+ masina relativ rara, nu te risti sa ai masina uniforma;
+ service-uri ceva mai bune fata de VW;

- PROBABIL valoare mai mica la revanzare;
- piese si consumabile ceva mai rare;

Daca ar fi sa aleg strict intre astea doua modele, mi-ar fi foarte greu, inclin putin spre Passat, datorita designului.

Insa cu siguranta m-as uita la Mondeo, care la raportul calitate-pret bate tot, la o Mazda 6 care e spectaculoasa si foarte frumoasa si nu in ultimul rand la o sportiva pur-sange - Honda Accord. Hyundai Sonata intra in calcul iar, o masina super dotata si atragatoare.

Inflamatii sunt rugati sa-si tina opiniile referitoare la postul meu pentru ei, acest thread are ca scop ajutarea acestui om la achizitionarea unei masini, nicidecum sporirea barbatiei voastre prin cunostintele temeinice in ale autoturismelor.

LE: benzina-diesel si manuala-automata tu decizi, eu personal as lua o benzina potenta cu transmisie manuala in 6 trepte. Daca mergi mai mult de 20.000 km pe an, atunci ia diesel... daca esti mai comod din fire, ia automatica, daca iti place condusul sportiv, ia manuala (eventual DSG-ul de la VW).

Edited by RedMan_BZ, 25 August 2006 - 01:04.


#26
mdc

mdc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 05.08.2005

 gtk, on Aug 24 2006, 16:35, said:

ai auzit tu ceva dar ai auzit al naibii de prost! :lol:
nu exista nici un ghid (cel putin nu cu caracter oficial care sa reprezinte adevarul absolut - ca asa e plin de ghiduri realizate de diverse firme)... cel mult statistici stupide realizate de JD Power sau Consumer Reports(sau altii)!
singura institutie care are vreo legatura cu masinile e NHTSA insa se ocupa doar de securitatea masinilor, nu de fiabilitate...

cea mai tare parte e asta: "producatorii auto sunt obligati sa declare defectiunile aparute " ... :roflmaofast:
iti spun eu ce se intampla cand apare o defectiune de fabricatie la modelele comercializate: se recheama masinile in service-uri si se remediaza! dar asta se intampla si in romania...

incredibil cat de naivi pot fi unii...  :console:

Eu unu ma indoiesc ca in US isi permite cineva sa vanda gogosi oamenilor. Ar fi sarit imediat producatorii auto si i-ar fi dat in judecata. Crezi ca lui VW i-ar fi convenit ca o revista sa-i terfeleasca numele si sa arate oamenilor ca au probleme la masini desi ele sunt mult mai bune?
Traind o buna bucata de vreme in US inteleg cred mai bine ca tine cum sta treaba pe aici. Asa ca las-o mai usor cu contrele ca nu ajungi nicaieri.
Eu nu am sfatuit pe nimeni sa-si ia Avensis, am spus doar ca Toyota in general si Avensis in particular au o reputatie foarte buna in ceea ce priveste fiabilitatea. Passatul nu e asa fiabil dar e mai atragator ca design si probabil ca e si mai placut de condus.

#27
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005

 RedMan_BZ, on Aug 25 2006, 01:56, said:

Care mai de care se da mare ca ii invata minte pe altii cum e cu soferia la volan cu viteze de 190 pe ulitele romanesti, te ia durerea de cap ce citesti pe aici
:D   Tu vorbesti ?
Ce sa-ti fac daca citesti mecanic, pe ULITA aia, trebuie sa ai masina sa-i inveti pe alti soferie, si cealalta masina era chiar una din Versus, iar a mea, una din neamul "APROZARISTILOR"  
:worthy:   ( emoticul se traduce : mare tie gradina Doamne !!! )
:coolspeak:

#28
Cocobirlozaur

Cocobirlozaur

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 150
  • Înscris: 19.07.2006

 Remus Cristescu, on Aug 21 2006, 21:54, said:

As dori sa discutam argumentat ce se preteaza mai avantajos in conditiile Romaniei ca pret, fiabilitate, costuri de exploatare: Volkswagen Passat sau Toyota Avensis? Motor pe benzina sau diesel? Cutie de viteze manuala sau automata? Cumparare in leasing sau prin imprumut bancar?

DATE TEHNICE, PERFORMANTE si PRETURI in functie de limuzina (datele sunt scrise cu aceiasi culoare ca si masina respectiva) si model

Cu motor diesel:

Cilindree, cm cubi: 1896-1968; 1995-2231
Putere max, Cp: 105-140; 116-150
Cuplu max, Nm: 250-320; 280-310
Transmisie: 5 sau 6 viteze manuala, DSG cu 6 trepte; 5 sau 6 viteze manuala
Tractiune: fata; fata
Greutate, kg: 1422-1454; 1380
Acceleratie de la 0 pana la 100 km/h, s: 9,8-12,1; 9,3-11,4
Viteza maxima, km/h: 188-209; 195-210
Consum urban (la 100 km), l: 7,2-7,6; 7,5
Consum mixt (la 100 km), l: 5,6-6,0; 5,8-5,9
Consum extra urban (la 100 km), l: 4,7-5,0; 4,9
Caroserie: Sedan 4 usi, 5 locuri; Sedan 4 usi, 5 locuri
Dimensiuni , mm: 4765x1820x(1420-1472); 4630x1760x1480
Portbagaj, l: 565; -
Rezervor, l: 70; 60
Garantie: 24 luni fara limita de km, 12 ani de perforare caroserie, 3 ani pentru vopsea; totala - 3 ani sau 100.000 km si 12 ani la perforare prin coroziune
Pret CCP (fără taxe), Euro: 17255, 17889, 18543, 18850, 19484, 20138, 20598, 21231; 18650, 20500
Pret DDP (toate taxele), Euro: 20779, 21536, 22374, 22693, 23457, 24244, 24795, 25559; 22652, 25429

Cu motor pe benzina:

Cilindree, cm cubi: 1598-1984; 1794
Putere max, Cp: 102-150; 129
Cuplu max, Nm: 148-200; 170
Transmisie: 5 sau 6 viteze manuala, triptronic cu 6 trepte; 5 viteze manuala sau 4 viteze automata
Tractiune: fata; fata
Greutate, kg: 1343-1389; 1265
Acceleratie de la 0 pana la 100 km/h, s: 9,4-12,4; 10,3-11,4
Viteza maxima, km/h: 190-213; 195-200
Consum urban (la 100 km), l: 10,0-11,5; 9,4-10,3
Consum mixt (la 100 km), l: 7,5-8,4; 7,2-7,7
Consum extra urban (la 100 km), l: 6,0-6,6; 5,8-6,3
Caroserie: Sedan 4 usi, 5 locuri; Sedan 4 usi, 5 locuri
Dimensiuni , mm: 4765x1820x1472; 4630x1760x1480
Portbagaj, l: 565; -
Rezervor, l: 70; 60
Garantie: 24 luni fara limita de km, 12 ani de perforare caroserie, 3 ani pentru vopsea; totala - 3 ani sau 100.000 km si 12 ani la perforare prin coroziune
Pret CCP (fără taxe), Euro: 16213, 16847, 16878, 17507, 17513, 17764, 18166, 183991, 18624, 19052, 19259, 19510, 19606, 19913, 20145, 20492, 20799, 21352, 22238; 16750, 17750
Pret DDP (toate taxele), Euro: 19293, 20048, 20083, 20828, 20840, 21618, 21632, 22163, 22405, 22918, 23698, 23201, 23331, 23759, 24532, 24954, 25328, 25409, 27081; 20347, 21562



Bineinteles ca Toyota !!!!!!!!!!!!1 Cine mai vrea VW ? Afost o data .................

 gtk, on Aug 24 2006, 15:26, said:

1. nu ma lua cu "parca esti un computerica" ca nu stii cu cine vorbesti... sugestie am dat mai jos si am motivat-o, nu am bagat posturi cu inimioare cum ai facut tu... ca sa vezi cine ma ia pe mine cu "computerica" ...

2. experienta personala a unui individ ti se pare relevanta pt. a aprecia nivelul de fiabilitate a unui model de automobil in ansamblu? am mai vazut multi care fac greseala asta...pana la urma problema care e? stopurile? :lol:
tie nu ti-e rusine sa scrii asa ceva? ^_^
nu e depasita deloc! intra pe forumurile de japoneze si sa vezi cat se chinuie un individ pt. cate o aripa, o portiera sau ceva de genul asta... iar in lipsa recurga la ciocanele(daca e posibil)... :lol: la fel cu piesele si diverse subansamble..


Dar tie nu ti-e rusine sa vb. despre ce nu cunosti ?

Am avut mai multe japoneze si stiu depre ce e vorba.
Nu mai baga babaciunile de VW in discutie............

#29
Mig VWFan

Mig VWFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,336
  • Înscris: 01.12.2005
Passat : produs mai nou , design incomparabil mai frumos, calitate mai buna a interiorului, motoare mai bune ( in special diesel-urile), imagine mai buna , depreciere mai mica, piese de schimb pe toate drumurile.
Despre Avensis nu stiu mare lucru.

#30
RedMan_BZ

RedMan_BZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 10.04.2005

 MAK, on Aug 25 2006, 08:03, said:

:D   Tu vorbesti ?
Ce sa-ti fac daca citesti mecanic, pe ULITA aia, trebuie sa ai masina sa-i inveti pe alti soferie, si cealalta masina era chiar una din Versus, iar a mea, una din neamul "APROZARISTILOR"  
:worthy:   ( emoticul se traduce : mare tie gradina Doamne !!! )
:coolspeak:

:coolspeak: M-ai prins, doar ca diferenta e ca eu ii dau mereu pe autobahn liber sau daca nu, pe drumuri de tara circulate din ora-n ora de cate un tractor (cine stie cum e la tara in DE, intelege despre ce vorbesc). Cred ca e o mica-mare diferenta intre a te lua la intrecere cu 190 cu cine stie ce debil pe strazile romanesti pe care mai circula si biciclisti beti sau carute si a ii da o forja singur pe drumuri-eventual autobahn in Germania.
Si nu, chiar daca ai masina, nu ai nici o scuza sa circuli pe ulitele din RO cu 190. Multi viteji profesori de soferie au masini bazate si-i vezi la TV la rubrica donatori de carne tocata ornata cu plastic si tabla. :o Circulatia in siguranta tine de mult mai multi factori decat de tine si de masina ta.

On topic: Hai domnul Rares, iti asteptam decizia, nu mai zici nimic? :rolleyes:

#31
Morpheus666

Morpheus666

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 29.04.2006

 Mig VWFan, on Aug 25 2006, 10:30, said:

Passat : produs mai nou , design incomparabil mai frumos, calitate mai buna a interiorului, motoare mai bune ( in special diesel-urile), imagine mai buna , depreciere mai mica, piese de schimb pe toate drumurile.
Despre Avensis nu stiu mare lucru.

:death: Singura chestie in plus care o are Passat in fata lui Avensis este durabilitate in timp a motorului, asta este singura si unica, iar Avensis are o fiabilitate exceptionala, cat despre dotari are tot la fel de multe, calitatea, cred ca glumesti tu ai pus mana vro data pe bordul unui Passat si al unui Avensis , japonezul cu masina lui a dat lovitura, consum mai mic, putere mare, cuplu bun, si ce suspensie are japonezul puse pe masina il bate pe neamt la ce vrei tu si linia audio care face fiecare banut mentionez ca are boxe standard Sony   :walkman:

#32
andrei_r

andrei_r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 341
  • Înscris: 07.03.2006

 MAK, on Aug 24 2006, 22:51, said:

Se apuca sa depaseasca intr-un ritm nebunesc,si foarte riscant tot ce intilnea in cale, probabil ca nu suferea sa-i sufle in ceafa un Golf, si dupa ce l-am tinut in sah vreo 15 Km l-am depasit in timp ce revenea pe banda dupa o depasire, si la 160 Km/h se departa de mine, iar la 190 Km/h nu l-am mai vazut.

Scuze de off: hai omule da ne lasi? ca am poza pe la alt topic cu Accentu cu peste 190 la ora. Deja sa ajuns la faza in care nu prea mai conteaza ce masina ai (din astea noi) ci cum stii sa conduci. Aaa si Accentu meu e cel putin jumate la bani fata de un Passat bine dotat.

Oricum eu as merge pe Avensis.  :peacefingers:

#33
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005

 andrei_r, on Aug 25 2006, 15:38, said:

Scuze de off: hai omule da ne lasi? ca am poza pe la alt topic cu Accentu cu peste 190 la ora. Deja sa ajuns la faza in care nu prea mai conteaza ce masina ai (din astea noi) ci cum stii sa conduci. Aaa si Accentu meu e cel putin jumate la bani fata de un Passat bine dotat.

Oricum eu as merge pe Avensis.  :peacefingers:
"""si la 160 Km/h se departa de mine, iar la 190 Km/h nu l-am mai vazut."""
oare ce scrie ? nu cumva este vorba de demaraj ? scrie undeva de viteza maxima ?
Iar ce am scris eu, este raspunsul pt un coleg de forum care spunea ca a facut masini de masini cu Avensisul lui, si pe romaneste, i-am dat de inteles colegului cu versusu, ca Passatul de 2 L TDI nu-i chiar de aruncat nici la demaraje, cum spun altii, ci invers demareaza destul de bine ( Passatul de 2 L tdi este cu 2 zecimi de secunda mai rapid decit golful meu, dupa fabrica )

#34
gtk

gtk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,868
  • Înscris: 18.09.2004

 RedMan_BZ, on Aug 25 2006, 01:56, said:

te ia durerea de cap ce citesti pe aici.
ai dreptate... ia uite:

 RedMan_BZ, on Aug 25 2006, 01:56, said:

- masina uniforma, in special la colorati, manelisti si aprozaristi (asta daca stai in RO);
mdea... asta fiind parerea celui care spunea ca Touareg-ul (adica cel mai performant SUV) e "trotineta" pe langa Lexus RX...

 mdc, on Aug 25 2006, 06:06, said:

Eu unu ma indoiesc ca in US isi permite cineva sa vanda gogosi oamenilor. Ar fi sarit imediat producatorii auto si i-ar fi dat in judecata. Crezi ca lui VW i-ar fi convenit ca o revista sa-i terfeleasca numele si sa arate oamenilor ca au probleme la masini desi ele sunt mult mai bune?
Traind o buna bucata de vreme in US inteleg cred mai bine ca tine cum sta treaba pe aici. Asa ca las-o mai usor cu contrele ca nu ajungi nicaieri.
Eu nu am sfatuit pe nimeni sa-si ia Avensis, am spus doar ca Toyota in general si Avensis in particular au o reputatie foarte buna in ceea ce priveste fiabilitatea. Passatul nu e asa fiabil dar e mai atragator ca design si probabil ca e si mai placut de condus.
te indoiesti aiurea... de dat in judecat nu sunt dati deoarece sigur exista undeva un disclaimer in care se specifica faptul ca studiul nu reprezinta opinia expertilor, etc. (cum face JD Power).. eu cred ca traiesti degeaba acolo(in ce priveste problema de fata) daca nu ai fost in stare sa dai macar numele "ghidului" sau ce o fi fost... cica "am aruncat ochii intr-o librarie"... :D

 Cocobirlozaur, on Aug 25 2006, 09:18, said:

Bineinteles ca Toyota !!!!!!!!!!!!1 Cine mai vrea VW ? Afost o data .................
Dar tie nu ti-e rusine sa vb. despre ce nu cunosti ?

Am avut mai multe japoneze si stiu depre ce e vorba.
Nu mai baga babaciunile de VW in discutie............
eu nu vorbesc despre ce nu cunosc...

realitatea e ca s-a cam umplut de fanatici de diverse japoneze si e cam greu sa ai discutii serioase, argumentate... majoritatea argumentelor contra germanelor se rezuma la "colorati", "lanturi" si "statistici" bazate pe sondaje anonime (foarte probabil masluite datorita diferentelor dintre ele) iar argumentele in favoarea asiaticelor nu sunt altceva decat exact opusul agrumentelor contra germanelor... adica cu valoare zero... ah, iar pro-japonezii au boala teribila de a o da in tot felul de texte patimase, tradandu-le fanatismul... mi se pare penibil sa tot vezi texte precum: "sportiva pur-sange" , "senzatii sublime", "japan rulz", "honda e o bijuterie pe langa VAG", etc. ... ca sa nu mai spun ca autoturismele atat de laudate sunt sub medie in pesiajul auto ca performante...

#35
andrei_r

andrei_r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 341
  • Înscris: 07.03.2006

 MAK, on Aug 25 2006, 16:32, said:

"""si la 160 Km/h se departa de mine, iar la 190 Km/h nu l-am mai vazut."""
oare ce scrie ? nu cumva este vorba de demaraj ? scrie undeva de viteza maxima ?
Iar ce am scris eu, este raspunsul pt un coleg de forum care spunea ca a facut masini de masini cu Avensisul lui, si pe romaneste, i-am dat de inteles colegului cu versusu, ca Passatul de 2 L TDI nu-i chiar de aruncat nici la demaraje, cum spun altii, ci invers demareaza destul de bine ( Passatul de 2 L tdi este cu 2 zecimi de secunda mai rapid decit golful meu, dupa fabrica )

M-am prins ce ai vrut sa scrii insa din textul ala nu prea avem cum sa ne dam seama cat de repede demarezi de la 160 la 190 nui asa? Si daca ziceai si tu ca ai demarat de la 160 la 230-240 era o treaba dar la 190 ti-am zis ca ajung multe masini mai ieftine ca passatul. Asta era punctul meu de vedere.

Iar demarajul la viteze mari depinde f mult de bagaj, numar de persoane etc asa ca doar un test pe linie dreapta, (in aceleasi conditii de incarcare) intre cele 2 masini ar edifica problema.

#36
gtk

gtk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,868
  • Înscris: 18.09.2004

 Morpheus666, on Aug 25 2006, 12:51, said:

:death: Singura chestie in plus care o are Passat in fata lui Avensis este durabilitate in timp a motorului, asta este singura si unica, iar Avensis are o fiabilitate exceptionala, cat despre dotari are tot la fel de multe,
tu ai glume in program am impresia...

arata-mi un avensis cu(macar o parte din urmatoarele): tractiune integrala ,cutie echivalenta DSG sau macar tiptronic,  sistem antipatinaj, faruri Bi-Xenon, duze pt. instalatie spalare incalzite, scaune cu masaj, trapa cu celule fotoelectrice care alimenteaza aerul conditionat in stationare, incalzire stationara cu telecomanda/programare, frana stationare electro-mecanica

atat de grozav e avensisul incat nici macar echivalentul esp-ului nu-l are standard la modelele de baza :lol: ... ca sa nu mai vorbim de disponibilitatea unui motor de 250 cp precum 3.2 FSI de la passat..

 Morpheus666, on Aug 25 2006, 12:51, said:

:calitatea, cred ca glumesti tu ai pus mana vro data pe bordul unui Passat si al unui Avensis , japonezul cu masina lui a dat lovitura, consum mai mic, putere mare, cuplu bun, si ce suspensie are japonezul puse pe masina il bate pe neamt la ce vrei tu si linia audio care face fiecare banut mentionez ca are boxe standard Sony   :walkman:
am pus eu... e jalnic avensisul fata de passat... ca sa-ti faci o idee, vezi mai jos..
ps. ultima poza cu interior de avensis e de la facelift-ul care urmeaza sa apara

Attached Files



Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate