Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Consum ulei masina de tuns iarba...

"Moda" tinerilor care se ...

E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni
 Recomandare drona

Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...
 Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...
 Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 

Burse de studii în afară

- - - - -
  • Please log in to reply
87 replies to this topic

#55
angel_21

angel_21

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 22.05.2008
salutare,
sunt studenta an terminal la matematica-informatica si m-ar interesa ceva burse in afara pe domeniul meu...dar nu prea am gasit mai nimik interesant. Ma paote ajuta si pe mine careva cu ceva sfaturi sau ceva link-uri?.please...:)..mersi

#56
Jose-phine

Jose-phine

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 26.04.2007
Am de ales intre o bursa la Paris X Nanterre si una la Bretagne-Sud. Are cineva informatii despre aceste universitati? Unde ar fi mai bine sa merg?

#57
gabriela precup

gabriela precup

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 14.04.2007
Buna tuturor!As vrea si eu cateva informatii cu privire la bursa Erasmus daca se poate.
  Eu sunt inca in clasa a 11 a la un profil de franceza intensiv.As vrea sa plec cu Erasmus in Paris.Stie cineva care sunt facultatile partenere din Cluj-Napoca cu cele din Paris? Inca nu stiu sigur  ce facultate sa urmez insa vreau sa studiez la Paris din anul 2.Multumesc mult!!

#58
katsuchyo

katsuchyo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 998
  • Înscris: 22.04.2005
vezi p'aici: http://hiphi.ubbcluj..._partenere.html

#59
RaulitoBoy

RaulitoBoy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 13.02.2008
burse pentru sportivi sunt? :D

#60