Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Burse de studii în afară

- - - - -
  • Please log in to reply
87 replies to this topic

#37
Jose-phine

Jose-phine

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 26.04.2007
eu sunt studenta la UTCB, la limbi straine. se organizeaza in curand concurs pentru bursa erasmus in franta, la Paris 7. profesorii noua nu ne spun nimic..nici macar ce ofera aceasta bursa..in afara de "studii la paris timp de un semestru". a fost cineva la paris cu bursa erasmus? cati bani sunt necesari pe luna, aproximativ? si bineinteles, m-ar interesa unde m-as putea caza, si cat se plateste.

#38
evutza

evutza

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 12.12.2007
Imi spuneti si mie cum as putea obtine o bursa intr-o tara araba (preferabil Egipt) daca nu mai sunt inscrisa intr-o unitate de invatamant? Am absolvit masterul in 2006 iar din cate stiu pentru a aplica la o bursa de la CNBSS (fostul ONBSS) tb sa fi student, masterand etc.

#39
djidji_thebest

djidji_thebest

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 29.12.2006

View PostJose-phine, on Nov 19 2007, 22:11, said: