Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Burse de studii în afară

- - - - -
  • Please log in to reply
87 replies to this topic

#19
lydia

lydia

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 08.09.2006

View Postxella, on Aug 19 2006, 12:08, said:

Am observat ca sunt multi studenti care ar vrea sa studieze in alta tara dar nu stiu cu ce se mananca bursele de studiu. Incep eu prin a va atasa oferta de burse aBiroului pentru programe comunitare al ASE.

Daca aveti detalii si despre alte burse sau nelamuriri cu privire le cele postate de mine, nu ezitati!
xella, nu poti atasa vreun program de burse al universitatii bucuresti, ceva pt facultatea de litere? ar fi de folos. mersi

#20
xella

xella

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 674
  • Înscris: 01.06.2005

View Postlydia, on Sep 11 2006, 10:26, said:

xella, nu poti atasa vreun program de burse al universitatii bucuresti, ceva pt facultatea de litere? ar fi de folos. mersi

:roflmaofast: Nu nu pot! Cauta si tu pe site-ul universitatii. La ase stiam pentru ca ase-ul l-am terminat.

#21
bluescent

bluescent

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 22.08.2006

View Postxella, on Sep 8 2006, 19:29, said:

Imi aranjeaza auf-ul tot, bilet de avion, bilet de tren, bani de drum, asigurare medicala si evident bursa.
La tine nu e la fel?
De fapt ce iti ofera?