Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...
 Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube
 Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...
 Card de debit virtual emis de India

Diferenta ATS generator si PV

La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar
 

mitsubishi evo vs ?

- - - - -
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#19
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
si totusi cifrele din ams de pe circuit au aratat ca o Mazda rx-8 de exemplu e foarte aproape de sti. Care tot cam pe la acelasi pret sunt (parca) , are motor mai mic, are 4 locuri , portbagaj etc..

#20
danutgalati81

danutgalati81

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 415
  • Înscris: 29.09.2005
opel vectra opc 2.8l turbo

plusuri
-pe autostrada face cam tot ce nu se cheama supercar. masina e limitata la 260 km/h si nu 250 ca surorile  germane fie ele chiar si "AMG" sau "M". mitsu si Subaru prind ~250km/h fara limitare
-nu este chiar spartana cum sunt mitsu si subaru, avand dotari bune
-este si in varianta break
-pretul

minusuri
-acceleratia puuutin mai mica decat celelate de sus
-tractiune fata (cred)
-este opel
-desi are un "sasiu" sport nu se preteaza pt circuit sau unei exploatari asemanatoare conditiilor de circuit

#21
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
citisem ca la handling opc-ul asta nu e prea laudat..

#22
danutgalati81

danutgalati81

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 415
  • Înscris: 29.09.2005
ma citez

"desi are un 'sasiu' sport nu se preteaza pt circuit sau unei exploatari asemanatoare conditiilor de circuit"

oricum de rusine nu cred ca se face in orice situatia pe (auto)strada

#23
WildChild

WildChild

    Moderator

  • Grup: Members
  • Posts: 1,972
  • Înscris: 11.05.2006

 danutgalati81, on Nov 18 2006, 12:01, said:

opel vectra opc 2.8l turbo

Hehehe. :D

#24
MATRIXU

MATRIXU

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,930
  • Înscris: 09.10.2003
C4-ul meu sta mai bine ca asta  :D .
Mare gluma de masina cand vine vb de stabilitate...N-are ce sa caute langa EVO sau STI

Edited by MATRIXU, 20 November 2006 - 11:25.


#25
RedMan_BZ

RedMan_BZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 10.04.2005
Eu as pune Audi S3 pe lista, 2.0 TFSi 265 CP ia suta in 5,7 secunde, e AWD, cred ca e un concurent serios, mai ales ca e 35.000 cu toate taxele aproximativ full. Filmulet aici :inlove:

Cat despre Vectra, naspa moment,exact asa face si Astra OPC, subvirare la greu. Se pare ca are probleme cu pusul puterii pe pamant :lol:

#26
mariussp

mariussp

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 31.12.2005
Sa nu uitam totusi ca Evo ramane masina cu cel mai performant motor de 2L din lume si haideti sa fim seriosi e lucrata direct dupa masina de raliu. Respect pentru Subaru dar totusi Evo rules. Pana si in filme daca e sa ne uitam tot EVO este preferat.

#27
costin.calin

costin.calin

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 21.07.2006

 romaximusro, on Sep 7 2006, 15:52, said:

si totusi cifrele din ams de pe circuit au aratat ca o Mazda rx-8 de exemplu e foarte aproape de sti. Care tot cam pe la acelasi pret sunt (parca) , are motor mai mic, are 4 locuri , portbagaj etc..
nu compara motorul rotativ la cilindree cu motorul cu piston, ca ar trebui sa bagi in comparatia asta atunci si motorul cu reactie si cel de racheta si stii apollo ca a avut vreun milion de cai putere?!?)_+><?
rx8 daca ar concura l ar omora opririle la boxe pentru realimentare si tractiunea in situatii de aderenta mai scazuta(e doar spate)
n am condus
am inteles ca este f. placut
portbagajul este modic.

dar este adevarat ca este tot pe acolo la pret

si arata mai bine, decat sti cu mult, oricum decat cu evo

dar din pacate tot japoneeza este!

adica nu e benve si nici Audi si nici macar pasat, atunci ce masina e aia. dizel aveti cu suport de ochelari si trixenon?

#28
mr_know_it_all

mr_know_it_all

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 259
  • Înscris: 14.09.2006

 costin.calin, on Dec 4 2006, 20:19, said:

rx8 [...]

dar din pacate tot japoneeza este!

adica nu e benve si nici Audi si nici macar pasat, atunci ce masina e aia. dizel aveti cu suport de ochelari si trixenon?

Nu prea inteleg ce vrei sa spui, cum adica din pacate tot japoneza e? Adica faptul ca e japoneza e un lucru rau? Cu toate ca motorul rotativ nu este idealul unui sofer din punct de vedere al intretinerii, si istoria acestui motor o dovedeste, dintre cele 3 (evo, sti, rx8) cea din urma are aspectul cel mai sportiv/tineresc . Am fost intr-una, pe scaunul din dreapta, si ce nu mi-a placut este spatiul pentru picioare (bine, am si picioare lungi), dar date fiind dimensiunile, se explica (cam ca la Scion tC al americanilor, unde ca sa poti sa stai, daca ai peste 1.85 tre sa te joci juma de ora din reglajele scaunului)

Desi poate te inteleg gresit, nu cred ca pe lumea asta cineva poate avea argumente impotriva masinilor japoneze in general.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate