Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
mitsubishi evo vs ?
Last Updated: Dec 05 2006 10:44, Started by
Hobo
, Aug 12 2006 18:38
·
0
#20
Posted 18 November 2006 - 12:01
opel vectra opc 2.8l turbo
plusuri -pe autostrada face cam tot ce nu se cheama supercar. masina e limitata la 260 km/h si nu 250 ca surorile germane fie ele chiar si "AMG" sau "M". mitsu si Subaru prind ~250km/h fara limitare -nu este chiar spartana cum sunt mitsu si subaru, avand dotari bune -este si in varianta break -pretul minusuri -acceleratia puuutin mai mica decat celelate de sus -tractiune fata (cred) -este opel -desi are un "sasiu" sport nu se preteaza pt circuit sau unei exploatari asemanatoare conditiilor de circuit |
#21
Posted 18 November 2006 - 12:31
citisem ca la handling opc-ul asta nu e prea laudat..
|
#22
Posted 18 November 2006 - 12:35
ma citez
"desi are un 'sasiu' sport nu se preteaza pt circuit sau unei exploatari asemanatoare conditiilor de circuit" oricum de rusine nu cred ca se face in orice situatia pe (auto)strada |
#23
Posted 20 November 2006 - 10:10
#24
Posted 20 November 2006 - 11:24
C4-ul meu sta mai bine ca asta .
Mare gluma de masina cand vine vb de stabilitate...N-are ce sa caute langa EVO sau STI Edited by MATRIXU, 20 November 2006 - 11:25. |
#25
Posted 20 November 2006 - 13:45
Eu as pune Audi S3 pe lista, 2.0 TFSi 265 CP ia suta in 5,7 secunde, e AWD, cred ca e un concurent serios, mai ales ca e 35.000 cu toate taxele aproximativ full. Filmulet aici
Cat despre Vectra, naspa moment,exact asa face si Astra OPC, subvirare la greu. Se pare ca are probleme cu pusul puterii pe pamant |
#27
Posted 04 December 2006 - 19:19
romaximusro, on Sep 7 2006, 15:52, said: si totusi cifrele din ams de pe circuit au aratat ca o Mazda rx-8 de exemplu e foarte aproape de sti. Care tot cam pe la acelasi pret sunt (parca) , are motor mai mic, are 4 locuri , portbagaj etc.. rx8 daca ar concura l ar omora opririle la boxe pentru realimentare si tractiunea in situatii de aderenta mai scazuta(e doar spate) n am condus am inteles ca este f. placut portbagajul este modic. dar este adevarat ca este tot pe acolo la pret si arata mai bine, decat sti cu mult, oricum decat cu evo dar din pacate tot japoneeza este! adica nu e benve si nici Audi si nici macar pasat, atunci ce masina e aia. dizel aveti cu suport de ochelari si trixenon? |
#28
Posted 05 December 2006 - 10:44
costin.calin, on Dec 4 2006, 20:19, said: rx8 [...] dar din pacate tot japoneeza este! adica nu e benve si nici Audi si nici macar pasat, atunci ce masina e aia. dizel aveti cu suport de ochelari si trixenon? Nu prea inteleg ce vrei sa spui, cum adica din pacate tot japoneza e? Adica faptul ca e japoneza e un lucru rau? Cu toate ca motorul rotativ nu este idealul unui sofer din punct de vedere al intretinerii, si istoria acestui motor o dovedeste, dintre cele 3 (evo, sti, rx8) cea din urma are aspectul cel mai sportiv/tineresc . Am fost intr-una, pe scaunul din dreapta, si ce nu mi-a placut este spatiul pentru picioare (bine, am si picioare lungi), dar date fiind dimensiunile, se explica (cam ca la Scion tC al americanilor, unde ca sa poti sa stai, daca ai peste 1.85 tre sa te joci juma de ora din reglajele scaunului) Desi poate te inteleg gresit, nu cred ca pe lumea asta cineva poate avea argumente impotriva masinilor japoneze in general. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users