Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Despre lubrifiantii autoturismelor. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.
#6068
Posted 03 December 2016 - 17:08
Nu e Pela da nici fraiera nu e http://www.sculeserv...?categoryID=984
|
#6069
Posted 03 December 2016 - 17:42
mariovrs, on 03 decembrie 2016 - 16:22, said:
Unde gasesc in Ro extractorul Pela 6000? In Ro n-am gasit-o. Am comandat-o online din DE: https://www.svb24.co...mp-pl-6000.html Livrare fara probleme si rapid. Edited by paultt, 03 December 2016 - 17:42. |
#6070
Posted 03 December 2016 - 18:08
eu tot in DE https://www.awn24.fr...KZgnRoCBM_w_wcB
|
#6071
Posted 04 December 2016 - 07:21
Promotie pt doritori, ca tot e sezonul rece.
https://www.autoeco....0w40-1l/a22837/ Referitor la uleiul postat de voi mai sus made in Olanda, si Fuchs 5w40 gt1 pro are aceleasi specificatii si e facut tot in Olanda, si are pret mai mic chiar (120 vs 140 ron), deci nu vad nici un +. |
#6072
Posted 04 December 2016 - 09:50
Deenman, on 04 decembrie 2016 - 07:21, said: Atentie sa fie cel nou, GTL , cel de sus este uleiul vechi nu gtl. Asa arata asta nou. http://www.mytyres.c...e-oil/shell/374 Attached FilesEdited by i860, 04 December 2016 - 09:52. |
#6073
Posted 04 December 2016 - 13:52
swtm, on 26 noiembrie 2016 - 12:21, said:
Poate din naționalism, mahle având fabrici în România. Nationalism in Romania? A fost candva, din pacate nu mai e. Am gasit pe forumul ala rusesc analiza VOA de la Lukoil Genesis Premium 5w40 http://www.oil-club....m-5w-40-api-sn/ Viscosity at 100 ° C = 15.14 - "F..k You Fuel Economy", vorba lor Are de unde sa se "subtieze" in timpul utilizarii, desi nu le sta in obicei (destul de stabile, dupa UOA-uri) Noack 8.4 (la un ulei HC!!!) ACEA A3/B4/C3, midSAPS L-am folosit. Exceptional. Nu mi-a parut rau c-am carabanit bidonul ala de 4L in valiza, din Ro in Fr Mai era asta, Lukoil Synthetic Luxe 5w40, tot HC, cu Noack 9.6 , FullSAPS, am tot vorbit de el http://forum.softped...0#entry19686480 - Ambele fabricate in Romania, la Petrotel-Lukoil (rafinaria aia modernizata prin 2004 cu 120mil $) - Aprobari cate vrei, cu scrisorile de aprobare de la constructorii auto puse la vedere pe site http://lukoil-lubricants.com/info/OEM/ http://www.lukoil-lu... Enjoy, asa ar trebui s-arate site-ul unui prod. de ulei! (...in conditiile in care unii producatori, recent citati aici, nu-si mai publica nici macar TDS-urile, nu doar MSDS-urile; ca si cum as vinde eu masini, fara sa dau alte info decat "are 4 roti, 4 portiere") - Preturi ok, ~120RON/4L - se gasesc pe listele cu uleiuri aprobate MB229.5 si MB229.51 https://bevo.mercede.../229.51_en.html https://bevo.mercede...n/229.5_en.html Asa, si? Din pacate, zac pe rafturi in benzinarii in Romania, rrromanii adevarrrati dau o poala de bani pe castroane, rasini si fonfleuri aduse de cine stie unde, din Vest, ori de peste balta. Pacat. Nu stiti ce pierdeti. Tare-as mai pune un Lukoil Genesis de-ala, dar pt mine cea mai apropiata benzinarie a lor e la 800km , in Belgia . Edited by zveroboi78, 04 December 2016 - 14:21. |
#6074
Posted 04 December 2016 - 15:14
nu tzine mult Lukoilul (ca perioada de km), vorbesc si eu de anii 2000-2003 cand bagam asa ceva 15w40 in Dacia 1310 ))
Mai bune in perioada aceea erau uleiurile RO3 sau Lubrifin ,made in RO zveroboi78, on 04 decembrie 2016 - 13:52, said:
Lukoil Genesis Premium 5w40 Nu mi-a parut rau c-am carabanit bidonul ala de 4L in valiza, din Ro in Fr ... Mai era asta, Lukoil Synthetic Luxe 5w40, tot HC, cu Noack 9.6 , FullSAPS, am tot vorbit de el i860, on 04 decembrie 2016 - 09:50, said:
Atentie sa fie cel nou, GTL http://www.uleiuri-l...tent/10-contact Macar stii o treaba ca uleiul e mai nou (ca data de imbuteliere), necontrafacut si posibil sa coste mai ieftin decat prin alte parti Edited by sctnicu, 04 December 2016 - 15:09. |
#6075
Posted 04 December 2016 - 15:34
Cei de la /DRIVE au postat un nou film din seria ENGINEERED, va recomand sa vizualizati intreaga serie daca sunteti pasionati de masini.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6VLMfUz34R0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#6076
Posted 04 December 2016 - 20:14
Am vizionat primele 5 minute, m-a plictisit tipul, nimic nou.
|
|
#6077
Posted 04 December 2016 - 22:14
Mda,e mai ieftin cu + 48 ron decat la evolube unde data de fabricatie este aprilie 2016.
|
#6078
Posted 04 December 2016 - 22:46
froome, on 04 decembrie 2016 - 20:14, said:
Am vizionat primele 5 minute, m-a plictisit tipul, nimic nou. Pai poate ai ratat ceva "nou" in urmatoarele 12.47 minute. In plus aflatul "noutatilor" e doar primul pas. ........ Dincolo de latura comerciala si de accent, mi-a placut ca pistoneaza notiunile esentiale pentru un utilizator. A punctat si niste aspecte mai rar vehiculate: - ulei prea subtire: nasol pt came si sisteme hidraulice, gen Vanos, VVT (si MultiAir as adauga ) - ulei prea gros->>temperaturi mari - in utilizare, uleiul isi scade vascozitatea, iar pierderile de vascozitate apar din cauza peak-urilor de temperatura. - esterii fac garniturile sa planga, de-aia baga PAO (in non ES, v msds-urile) - aia cu sinteticele care curata sludge-ul si desfunda eventuale fisuri mi se pare cam trasa de par. De ce-ar sta sludge-ul fix pe fisuri? Si-apoi in Eur avem uleiuri decente, nu riscam sa dam peste uleiuri SA/SB (v PQIA), cel mult contrafacute, mai rar cu sludge-ul pe la noi. In fine. Daca tot vorbiram de RL si Lukoil, iaca ce mica-i lumea : Lukoil au o asociere imbarligata cu ConocoPhillips... taman aia care-au cumparat Redline acu cativa ani; (deci nu mai sunt "independenti" de butic vs multinationale mari si rele, nu mai merge cu David vs Goliat ) https://en.m.wikipedia.org/wiki/Lukoil Oricum, RL au ales o cale buna, de-a face uleiuri cu vascozitati mari pt clasele respective; motoarele suna bine, clientu' multumit, si au de unde sa piarda vascozitate in timp, ramanand totusi in grad. Pacat ca Shell n-au scos un ulei GTL mai "gros", si se-nvart pe langa 13cSt (la 0/5w-40), cand minimul clasei respective e cam aproape, la 12.5 cSt Adica risca teoretic sa se transforme, in timp, in 0/5w-30, nu? Fuel economy & shit. Valabil si pt Petronas 7000 0w-40. E singura chestie pe care, personal, le-as putea-o reprosa (da' nu cre' ca le pasa ) Edited by zveroboi78, 04 December 2016 - 22:52. |
#6079
Posted 04 December 2016 - 23:02
mai zvero ce atata gros mai iarna. 15,4 pe bune?
Trebuie un ulei mai subtire ca sa fie fluid iarna si sa circule mult mai usor. 13cSt e perfect acuma Exemple: Eneos Sustina 5w40 13,3 cSt Ravenol SSL 0w40 13,25 cSt Mobil1 New Life 0w40 13,5 cSt Shell Helix Ultra 5w40 13 cSt Shell Helix Ultra 0w40 13,6 cSt Valvoline Maxlife 5w40 13,6 cSt Ravenol VST 5w40 13,81 cSt Valvoline Synpower 5w40 13,9 cSt Ptr cine e pretentios isi cauta un ulei cu 14 cSt si a rezolvat problema Fuchs Titan Supersyn 5w40 14,2 cSt Fuchs Titan GT1 5w40 XTL 14,2 cSt Valvoline Synpower MST 5w40 14 cSt Edited by sctnicu, 04 December 2016 - 23:12. |
#6080
Posted 05 December 2016 - 00:07
Pai aia e vascozitatea la 100gr C, cand motorul s-a incalzit bine deja.
Nu are treaba cu iarna. Odata incalzit motorul(!!!) poa sa fie si 15w40, sau redline cu 15.6 cSt la 100 grade, tot aia e, tot bine o sa circule si-n Siberia. Iarna insa te intereseaza proprietatile la RECE, adica ce se-ntampla pana sa ajunga motoru la 90grade C. Pentru iarna, conteaza gr de vascozitate la rece (0w, 5w) , CCS, MRV, PP Selenia Sport are 15.2 cSt la 100grC , gros tare la cald, si totusi, din tot ce-am folosit, demareaza cel mai bine la rece. Edited by zveroboi78, 05 December 2016 - 00:16. |
#6081
Posted 05 December 2016 - 03:16
exact ce a zis tipul in video, daca utilizezi motorul normal, ca orice sofer, uleiul are vascozitatea promisa. ca e 13 sau 14cst nu are treaba cu uzura, important e sa o mentina. ba chiar e de bine mai mica, la o masina obisnuita.
|
|
#6082
Posted 05 December 2016 - 18:09
zvero, sa-ti iei din FR uleiul acesta Elf Evolution 900 FT 0w40 sa il incerci la anul la tine in Fiat 1100
http://catalog.elf.c...ON-900-FT-0W-40 viscozitati 40 grade 76,41 100 grade 13,4 http://catalog.elf.c...suels/3000/3187 Edited by sctnicu, 05 December 2016 - 18:11. |
#6083
Posted 05 December 2016 - 21:46
sctnicu, on 05 decembrie 2016 - 18:09, said:
zvero, sa-ti iei din FR uleiul acesta Elf Evolution 900 FT 0w40 https://www.amazon.c...0/dp/B01IQOLEHE http://www4.total.fr... HTX 840 EN.PDF http://www.elf.com/e...-840-0w-40.html http://www.acs.total...-840-0W-40.html Viscosity at 40°C 74.88 Viscosity at 100°C 13.28 Viscosity HTHS 3.66 Flash point 242 °C |
#6084
Posted 06 December 2016 - 14:48
Azi am schimbat uleiul si filtrul la o colega.
Sper ca saptamana viitoare sa schimb uleiul si filtrul la a mea, plus buson magnetic. Attached Files |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
1 members, 0 guests, 0 anonymous users
gigijorj