Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Parerea voastra despre FORD MONDEO
Last Updated: Dec 17 2015 09:27, Started by
aditzuuu1556
, Jul 06 2006 15:18
·
0
#37
Posted 07 January 2008 - 23:28
alex.andronic, on Dec 27 2007, 21:59, said: Cand am spus la rece m-am referit cu motorul oprit. Am observat o usoara imbunatatirede cand s-a ridicat temp la 0 afara la grade C. Schimba-i uleiul din cutie. Si pune si un aditiv. Eu folosesc Metabond si, la un 1,8 TD din'96 merge brici. Inainte era mai lenes la rece. Dupa ce i-am pus Metabond ajunge la 4000 rpm la prima accelerare. |
#38
Posted 23 January 2008 - 03:53
Passatul e superior fordului, nu numai modelele vechi, dar si cele noi. Am condus si una, si alta. Suspensia la Ford e mai potrivita pt drumurile din ro, in schimb stabilitatea pe viraje mai slaba ca la VW. Motorizarile diesel, mai slabe in special dupa ce trec de un anumit nr de km, incep injectoarele sa 'croncane'. Cutia de viteze agata, imprecisa. Nu mai zic nimic ca apoi spune-ti ca sint subiectiv.
|
#39
Posted 23 January 2008 - 07:05
powershot, on Jan 23 2008, 03:53, said: Passatul e superior fordului, nu numai modelele vechi, dar si cele noi. Am condus si una, si alta. Suspensia la Ford e mai potrivita pt drumurile din ro, in schimb stabilitatea pe viraje mai slaba ca la VW. Motorizarile diesel, mai slabe in special dupa ce trec de un anumit nr de km, incep injectoarele sa 'croncane'. Cutia de viteze agata, imprecisa. Nu mai zic nimic ca apoi spune-ti ca sint subiectiv. |
#40
Posted 23 January 2008 - 11:23
alex.andronic, on Dec 25 2007, 21:02, said: Am si eu o problema cu un Mondeo 2.0tdci 115cp, 5 trepte. La plecarea de pe loc cand incerc sa-i dau viteza 1 sau R intra foarte greu. Aveti vre-o idee de la ce ar putea fi? La rece intra ok sau in mers din 2 in 1 tot ok. Mondeo are o cutie de viteze mai rigida. Nu e defecta, asa e din constructie. La rece de pe loc o misti putin mai atent, apoi isi da drumul. Nu e imprecisa, ci are o actionare mai dura. Dupa ce m-am obisnuit imi place. |
#41
Posted 02 February 2008 - 21:32
Conduc un Mondeo de 2 saptamani si pot spune ca sunt foarte multumit.
E un diesel de 2 l (130CP) chiar naravas. Inainte am condus timp de 3 ani Laguna 2 - benzinara, dar mai puturoasa. Cu Laguna am avut multe probleme de service si costurile au fost foarte mari. Noroc ca era masina de firma! Btw: aveam 4 Lagune in firma si toate au mers des la service (amortizoare, calculator, motor geam lateral, bucasaraie, etc). Sper sa am mai mult noroc cu Mondeo. |
#42
Posted 02 February 2008 - 21:45
powershot, on Jan 23 2008, 03:53, said: Ciudat, din moment ce nici macar B6-le nu are suspensii independente.Astea dau stabilitatea in viraje.Bun, acuma intr-un sofat normal, chiar si mai dinamic, probabil nu prea faci o diferenta clara, asta s-ar observa daca impingi masina mai la limita.Fara ma lauda, sau fara a nu recunoaste ca masina unui coleg cu care am facut comparatie o masina dupa alta (A4 + chip dus la 150cp si 350Nm) era mai puternica, plus superioritate la confort, la comportamentul in curbe el chiar a apreciat ca stau mai bine suspensiile de pe Ford (Focus, in cazul de fata).Se poate discuta despre motoare, confort, calitate a materalelor, fiabilitate, orice...si pot fi pareri si pareri.Nu ai insa cum sa pretinzi ca suspensiile VW sunt superioare celor de Ford.Ce-i drept, si daca e sa ai ceva probleme la ele, trebuie sa stii pe mana cui le dai ca sa umble la ele, nu stiu cati mecanici si cate service-uri avem pe la noi gata pentru asa ceva. Edited by gege, 02 February 2008 - 22:15. |
#43
Posted 02 February 2008 - 22:21
#44
Posted 06 February 2008 - 02:49
alex.andronic, on Dec 25 2007, 21:02, said: Am si eu o problema cu un Mondeo 2.0tdci 115cp, 5 trepte. La plecarea de pe loc cand incerc sa-i dau viteza 1 sau R intra foarte greu. Aveti vre-o idee de la ce ar putea fi? La rece intra ok sau in mers din 2 in 1 tot ok. Problema pe acre o ai tu este des intalnita. Eu am un Mondeo 1,8l 125cp si la fel patesc si eu, dar doar cand este motorul rece. Motorul s-a incalzit si opresc motorul, la plecare problema dispare. |
#46
Posted 11 February 2008 - 22:26
defster, on Jan 23 2008, 07:05, said: Fiecare cu parerea lui. Eu sincer cred ca Passat-ul este mai bun la bord, calitatea materialelor, a nu se intelege ca cele din Ford sunt slabe. In schimb, la confort, comportament dinamic, motoare diesel echivalente ca putere/cilindree, Mondeo e putin peste. Mie personal Mondeo mi se pare putin rigid pentru drumurile din Romania, suspensia un pic tare, insa pusa pe o masina inchegata care nu sare-n stanga si-n dreapta pe coclaurile patriei, si asta e verificata in weekend-ul trecut pe un drum infect. Chestia cu stabilitatea in viraje chiar nu cred, mai ales ca baietii de Ford sunt cunoscuti pentru comportamentul dinamic si orice cunoscator in domeniu stie lucrul asta..dar, repet, fiecare cu parerea lui..Si injectoarele alea pot croncani, cel putin la modele mai vechi, pentru ca sunt facute pentru motorina normala, nu pishoarca de se gaseste prin Romania. Cine are grija si baga motorina buna nu are probleme si aici crede-ma pe cuvant. subscriu parerii tale cu mentiunea ca eu iubesc suspensia sport interiorul la un Passat highline e superior unuia cu ghia suspensia e superioara la ford(MK3 fata de B5,5)- si cam atat cea de pe B5,5 e setata spre confort la dieseluri prefer motoarelePD(desi mai zgomotoase- pentru zvacul de cuplu la turatii mici si fara probleme la injectoare) de la VW la benzine tot motoarele turbo ale grupului vag |
|
#47
Posted 11 February 2008 - 22:35
gege, on Feb 2 2008, 21:45, said: Ciudat, din moment ce nici macar B6-le nu are suspensii independente.Astea dau stabilitatea in viraje.Bun, acuma intr-un sofat normal, chiar si mai dinamic, probabil nu prea faci o diferenta clara, asta s-ar observa daca impingi masina mai la limita.Fara ma lauda, sau fara a nu recunoaste ca masina unui coleg cu care am facut comparatie o masina dupa alta (A4 + chip dus la 150cp si 350Nm) era mai puternica, plus superioritate la confort, la comportamentul in curbe el chiar a apreciat ca stau mai bine suspensiile de pe Ford (Focus, in cazul de fata).Se poate discuta despre motoare, confort, calitate a materalelor, fiabilitate, orice...si pot fi pareri si pareri.Nu ai insa cum sa pretinzi ca suspensiile VW sunt superioare celor de Ford.Ce-i drept, si daca e sa ai ceva probleme la ele, trebuie sa stii pe mana cui le dai ca sa umble la ele, nu stiu cati mecanici si cate service-uri avem pe la noi gata pentru asa ceva. Passat B6 are suspensii independente multilink pe spate si McPerson pe fata Passat B5 avea multilink pe fata si semiindependenta pe spate- de aici rezulta comportamentul rutier superior al lui mondeo |
#48
Posted 11 February 2008 - 22:37
Titlu :
Parerea voastra despre Ford MONDEO Si nu uitati ca sintem la Just Cars, nu la Versus. http://forum.softped...howtopic=257595 |
#49
Posted 12 February 2008 - 13:17
Am si io o intrebare cu un mondeo din 2006 motor 2.0 TDCI 115 cai are 40 000 km luat nou.
De cateva zile am observat ceva ciudat prima data ce am observat ca cand mergeam in a 4 si am apasat ambreaju nu a picat turatia asa cum pica deobicei .. pica mai greu .. asta mi so intamplat deja de mai multe ori .. si nu numai in a 4 a , dar acuma 2 zile am mai vazut acceiasi lucru pica greu turatia si a picat pana 0,8 ( normal ) si dupa aia a urcat o secunda pana la 1,2 fara sa fac ceva ... si iar o picat ... Ce credeti ca va fii ? o sa se strice ceva ? cred ca e in garantie pana la 100 000 km sper ca daca se strica ceva acuma sa se intample nu dupa ce iese din garantie. si inca ceva pe timp de vara aveam consum de 6,1 - 6,2 in oras ... acuma pe timp de iarna am 6,6 asta e din cauza ierni sau si asta imi da de inteles ca ceva nu e in regula ? Astept raspunsuri |
#50
Posted 12 February 2008 - 15:27
NxRolix, on Feb 12 2008, 13:17, said: Am si io o intrebare cu un mondeo din 2006 motor 2.0 TDCI 115 cai are 40 000 km luat nou. De cateva zile am observat ceva ciudat prima data ce am observat ca cand mergeam in a 4 si am apasat ambreaju nu a picat turatia asa cum pica deobicei .. pica mai greu .. asta mi so intamplat deja de mai multe ori .. si nu numai in a 4 a , dar acuma 2 zile am mai vazut acceiasi lucru pica greu turatia si a picat pana 0,8 ( normal ) si dupa aia a urcat o secunda pana la 1,2 fara sa fac ceva ... si iar o picat ... Ce credeti ca va fii ? o sa se strice ceva ? cred ca e in garantie pana la 100 000 km sper ca daca se strica ceva acuma sa se intample nu dupa ce iese din garantie. si inca ceva pe timp de vara aveam consum de 6,1 - 6,2 in oras ... acuma pe timp de iarna am 6,6 asta e din cauza ierni sau si asta imi da de inteles ca ceva nu e in regula ? Astept raspunsuri fuga la service! (cu atat mai mult cu cat service-ul Ford e mega aglomerat si poate ai sansa sa te "vada" in martie!) |
#51
Posted 13 February 2008 - 12:39
Am un mondeo mk4 (ultimu) din august 2007... pana acum nicio problema majora
+ La cati bani am dat nu cred ca gaseam ceva mai bine (spatiu +dotari ) Trage destul de bine... in toate treptele mai putin I.... logic e diesel (2.0TDCI 130cp 6+1trepte) Inca se mai uita lumea lung dupa mine...sau masina Nu i am dat mai mult de 190km/h... dar la 190 aveam ~3500rpm - La cat am dat... n am jante si nici xenon ) ~26000euro:D Consumul nu e cel specificat de producator... de 7.4 in oras cat spune producatoru... imi ia ca 12-12.8 tot in oras (deja am peste 12000km ) ... dar sunt multumit... ca o dacie consuma 10... inca 2 litri in plus... asta e dar nu se compara la ce confort e si merg non-stop cu AC/ ON |
|
#52
Posted 19 February 2008 - 23:33
salutare lume.
am gasit la un prieten un Ford mondeo ghia fabricatie 2001 /diesel /TDDI/ 2000cm 115cp 123000km din care 112000 facuti doar in germania. masina arata impecabil, ambii proprietari au intretinut-o calumea... tipul cere 8000 pe ea... si as vrea sa o iau ... Imi puteti spune si mie cateva chestii la care sa fiu "atent" cand ma duc sa o vad? |
#53
Posted 22 February 2008 - 01:08
e primul an de fabricatie si pot aparea probleme specifice "primei generatii" .. cauta modelul mai nou (cu facelift), cel care nu are proiectoarele rotunde si consola centrala putin schimbata.
daca vrei neaparat s-o iei,vezi sa aiba neaparat carte service. cum s-a mai zis pe aici : motorul tddi e mai bun decat cel tdci, chiar daca are cai mai putini, rezista mult mai bine la motorina proasta. injectoarele de pe tdci se infunda des, se strica, si reparatia lor costa in jur de 3000 euro (la reprezentanta). verifica uzura discurilor de frana, amortizoarele (mie mi s-a rupt un arc dupa 100km de cand am luat-o SH). Daca auzi o bataie in spate, nu te speria, e un lucru foarte frecvent la mondeo si nu se stie exact de la ce e. eu am un mondeo 2001 tddi 116cp varianta 1st edition (ce inseamna asta exact?). sunt multumit de el. il am de 3 ani si am schimbat pana acum : un amortizor, garnitura de la debitmetru, placutele de frana, un bec de pozitie, un furtun si pompa de motorina. l-am luat la 105.000 km bordul a vazut cel mai mult 210 km/h (Stiu ca nu e real) aveti idee la cati km se schimba distributia pe lant? Attached FilesEdited by Sima2k, 22 February 2008 - 01:12. |
#54
Posted 22 February 2008 - 10:12
Prima oara se schimba la 90.000 dupa care am impresia ca urmeaza 160.000 sau 180.000, nu mai stiu exact.Bataia pe spate poate fi de la amortizor.Si cu toate ca se spune FIx Or Repear Daily, nu sunt de aceeasi parere.Daca nu a fost intretinuta, dupa ce bagi bani in ea e foarte "fidela"
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users