Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...

Card de debit virtual emis de India

Diferenta ATS generator si PV
 La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar

Contestare amenda politia locala

PC se restarteaza cu erori ecran ...
 Mercedes atego 815 oprire motor

Ce contine Creion rani dupa ras?

Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!
 electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...

Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...
 

ORANGE - PrePay - Oferta noua!

* * * * * 4 votes
  • Please log in to reply
11846 replies to this topic

#7885
Sceleron

Sceleron

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 05.12.2010
Salutare! In opinia mea, aduce mai multa precizie intr-un context mai larg. Asa aflam ca e vorba despre un termen de 4 luni (sau mai mult, dar nu mai putin), iar nu despre 3-4 luni; ca operatorul trebuie sa te atentioneze cu 14 zile inainte, nu sa te trezesti ca nu mai ai cum sa vorbesti sau ca ai ramas fara net. Ca FUP e la latitudinea operatorului, dar cu o limita clar stabilita peste care n-ar trebui sa treaca. Ca la minute si la SMS nu ar trebui sa fie limite. Etc, toate subliniatele. Aflam, practic, ca operatorii din Romania sunt mai smecheri. Si inca ce am citat noi nu e decat o parte din setul de reguli.
PS: Pe pagina de FB a Comisiei Europene, la postarea "Have you already benefited from zero roaming charges in the EU?" e un ras total - cam un sfert din comentarii sunt ale romanilor, iar raspunsurile Comisiei sunt foarte comice in candoarea si repetitivitatea lor.
Un exemplu de comentariu romanesc:
Tudor Rosca: "The operators from Romania, with the complicity of the national regulatory body (ANCOM), disregard this. They used a 'bad' translation to apply charges to international calls. Instead of translating it 'in your country', they simply translated to Romanian as 'to your country'. Source here: www.ancom.org.ro/mobil"
Parca incep sa se lege lucrurile, nu?
Concluzia cea mai tare a unui roman, userul Cristian Puscov, este: "Astia nu inteleg ca Ancom nu face nimic, ba chiar ii sustin pe operatori... Vai de capu' nostru, murim cu legea in mana"
Cred ca este o concluzie buna...

#7886
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,020
  • Înscris: 18.12.2007
Da un exemplu clar, concret, legat de ce nu respecta Orange. Ai un FUP mai mic decat zice UE ca poti avea (ca tot ai dat exemplu)?

#7887
Sceleron

Sceleron

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 05.12.2010
Pai si ce sa fac? Sa compar ofertele de asta vara cu cele de acum? Sau pe cele de asta primavara? Sa spun ca au trimis notificare celor care isi activasera optiuni de 8 cu roaming, ca nu se mai pune si sa-si ia de 10 daca vor roaming, chiar daca oamenii isi actiinvasera optiunea cu doua zile in urma, conform ofertei, si asta nu mai demult decat acum o luna? Intelegeam sa dau exemple daca regulile ar fi ramas aceleasi. Nu putem judeca ce e fara sa tinem cont de ce a fost, cand apreciem implementarea "Roam Like At Home", imi pare rau. Si Orange, ca si ceilalti operatori, ar fi trebuit sa spuna de la inceput cum au de gand sa faca, daca erau corecti. Ca in loc de roaming like home, vor inventa ei optiuni cu "beneficii nationale" si ca vor taia accesul la roaming si celor care au luat de buna publicitatea lor de pana acum o luna. Pe scurt, nu dau niciun exemplu strict legat de prezent, dar pot da legat de contracte in derulare.
Asa cum operatorul, pe care vad ca il intelegeti, si consumatorul stie una si buna si va rog sa-l intelegeti si pe el: pana acum ceva vreme, daca avea o optiune de 5-6 EUR, cum-necum, avea si roaming; acum nu mai are sau, daca are, nu stie cum sa procedeze etc. Ce e adevarat e ca la Vodafone e cel mai rau, daca vorbim despre roaming, iar la Orange si chiar si la Telekom, lucrurile sunt mai clare si, de ce nu, mai bune pentru consumator.

#7888
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,020
  • Înscris: 18.12.2007
UE nu impune preturi finale de vanzare pe oferte si nici nu impune un prag minim de valoare de la care sa se dea roaming. UE zice doar ca daca dai acces la roaming clientului, el trebuie sa isi poata folosi resursele in roaming, nu a impus si reguli de acces la roaming.
Deci spuneti clar cine incalca prevederile si cum fiindca se poate lasa cu amenda calculata ca procent din cifra de afaceri.

P.S: inteleg ca unii si-au facut planuri mari cand au auzit 'adio costuri de roaming in UE' dar faptul ca nu au iesit lucrurile chiar cum s-au gandit ei nu inseamna neaparat ca se intampla ilegalitati.

#7889
Sceleron

Sceleron

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 05.12.2010
Vasazica Dvs veniti si ii spuneti unui client ca nu intelege bine cum sta treaba si ii explicati ca operatorul e in dreptul lui, ca urmareste castigul si ca asa e normal samd. Spre exemplificare dati citate trunchiate din Regulile Roam Like At Home. Eu le completez si cu alte date esentiale si Dvs vi se pare ca nu aduc nimic nou si va simtiti lezat. OK, opinia Dvs. Apoi schimbati subiectul si ma somati sa dau exemple in care Orange incalca Regulamentul. Dau unele generice, pentru ca Regulamentul e intrat in functiune in iunie, nu alaltaieri, iar in vremea asta, din iunie incoace, operatorii s-au gandit cum sa-l fenteze, avand oferte inselatoare vreme mai bine de trei luni. SI pun si un link cu traducerea gresita de la ANCOM, practic o portita de scapare pentru operatori, intr-o situatie specifica din Regulament. Nu stiu din ce cauze, Dvs ma somati din nou sa dau un exemplu. In fine, sa zicem ca e un forum, ca alea generice nu erau bune scl.
Iata: utilizatorii de optiunea 8 cu roaming care chiar erau in roaming la data taierii accesului, cu sau fara notificare, fara 14 zile de ragaz etc (si au fost in aceasta situatie, numai pe forum s-au exprimat cativa) se pot plange in mod intemeiat (zic eu) de incalcarea Regulamentului de catre operator (ca doar n-o sa-ti programezi concediul sau deplasarile in functie de hachitele operatorului si de ofertele lui cu geometrie variabila).
Mai mult, n-am cunostinta ca cineva sa fi fost in roaming si sa fi fost contactat ca sa lamureasca situatia, ca in Regulament. Poate cunoasteti Dvs cazuri. Sa trimiti un SMS ca de saptamana viitoare optiunea ta nu mai are roaming cand esti in Finlanda, plecat alaltaieri cu optiunea activata si treburile stiute intr-un fel nu e chiar ca la Regulament. Alta incalcare a lui, in opinia mea.
Din punct de vedere legal si strict al procedurilor, eu cred ca doar Digi a stiut sa evite, e adevarat ca tot cu fenta, dar legala, situatia in care cei trei mari au reusit sa se puna singuri.
Acum, daca doriti, puteti face sesizarea pentru amendarea operatorilor. Din cifra de afaceri. Daca motivatia de aici nu e de ajuns, asta e viata! Intrebati pe altcineva mai capabil. Plus ca Regulamentul are si alte prevederi...

#7890
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

 Sceleron, pe 25 octombrie 2017 - 20:23, a scris:

Acum, daca doriti, puteti face sesizarea pentru amendarea operatorilor.
Nu o va face pentru ca lucreaza pentru Orange, probabil intr-un post de mic manager in care sa devina naiv-loiala operatorului. Acum ai inteles de ce le ia partea atat?

Edited by biogood, 25 October 2017 - 20:26.


#7891
maiorukaki

maiorukaki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,289
  • Înscris: 24.03.2014
Bleahu. Ăștia sunt mai lingai decât cac.utz

#7892
Sceleron

Sceleron

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 05.12.2010
@biogood
Posted image Cred ca da Posted image

Edited by Sceleron, 25 October 2017 - 20:46.


#7893
Lopatar

Lopatar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,384
  • Înscris: 21.11.2008
Mda, evident ca D-l <Guru> in favoarea Operatorilor..
se face ca Nu stie ca "exemple" Nu e Sinonim cu "explicatii",
si sare mereu.. doar sa se afle in treaba.


Iar un Raspuns simplu la Postari Redundante cu Texte de la U.E., precum ale dansului,
pe care le-am citit cei care mai stim Legislatie..:
Altadata, si Autoritatea Nationala, si Operatorii -o dadeau cu "transparenta",
si ofereau exemple, pt. Simplificare, ..ca era sa zic altceva, uf!

Si de N-am cunoaste chiar si de pe Forum destule Cazuri la care,
cu Optiuni de 7 si 8, li se taiase Roaming-ul
dupa 1-2 Zile!! de cand au iesit din Patrie...

Plus, de parca se gandesc multi, mereu, cate/cati Minute/SMS-uri/MBs.
au consumat Acasa in Ultimele Saptamani,
ca Nu cumva vreun Operator RO. sa Nu le taie Imediat acest <maret> Roaming,
fiindca oricum Operatorul interpreteaza numai cum vrea acele Reglementari.


Io unul Nu am nevoie, asadar voi prefera sa fac altceva.. decat sa doresc sa mai ajut pe vreun Intrebator,
deoarece vad ca se tot gaseste cate un "destept" sa sa bage in seama ca stie Totul,
iar -pe deasupra- sa interpreteze aiurea si Postarile altora, in marea sa <intelepciune>.

#7894
lucianteo6

lucianteo6

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,089
  • Înscris: 27.09.2005
A folosit cineva recent configuratorul prepay ?
resursele sunt valabile si in roaming ?

#7895
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,187
  • Înscris: 15.05.2008
ce nu inteleg eu,de ce romanul plecat afara pt cateva luni e asa prost sau i-l doare la basca
am vazut la destui pana acum,chiar daca au primit mesajul de avertizare ca abuzeaza de acest serviciu ei totusi au luat optiunea de 10 euro si acum nu mai mere nimic

#7896
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007

 lucianteo6, pe 25 octombrie 2017 - 21:43, a scris:

A folosit cineva recent configuratorul prepay ?
resursele sunt valabile si in roaming ?
https://forum.softpe...8#entry21814077

#7897
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017

 ceanu1980, pe 25 octombrie 2017 - 22:08, a scris:

ce nu inteleg eu,de ce romanul plecat afara pt cateva luni e asa prost sau i-l doare la basca
am vazut la destui pana acum,chiar daca au primit mesajul de avertizare ca abuzeaza de acest serviciu ei totusi au luat optiunea de 10 euro si acum nu mai mere nimic
Pai daca nu era nu ajungea mare spalator de closete, zilier, macelar, impachetar de colete....

#7898
Lopatar

Lopatar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,384
  • Înscris: 21.11.2008
Cititi Topicul de Roaming,
Ultimele Postari,
-treaba pare sa se regleze, intrucatva...
https://forum.softpe...e/page__st__288

Edited by Lopatar, 26 October 2017 - 01:47.


#7899
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,020
  • Înscris: 18.12.2007

 biogood, pe 25 octombrie 2017 - 20:25, a scris:

Nu o va face pentru ca lucreaza pentru Orange, probabil intr-un post de mic manager in care sa devina naiv-loiala operatorului. Acum ai inteles de ce le ia partea atat?

Daca atat ai inteles din postarile mele, inseamna ca esti naiv, serios.

 Sceleron, pe 25 octombrie 2017 - 20:23, a scris:

Vasazica Dvs veniti si ii spuneti unui client ca nu intelege bine cum sta treaba si ii explicati ca operatorul e in dreptul lui, ca urmareste castigul si ca asa e normal samd. Spre exemplificare dati citate trunchiate din Regulile Roam Like At Home. Eu le completez si cu alte date esentiale si Dvs vi se pare ca nu aduc nimic nou si va simtiti lezat. OK, opinia Dvs. Apoi schimbati subiectul si ma somati sa dau exemple in care Orange incalca Regulamentul. Dau unele generice, pentru ca Regulamentul e intrat in functiune in iunie, nu alaltaieri, iar in vremea asta, din iunie incoace, operatorii s-au gandit cum sa-l fenteze, avand oferte inselatoare vreme mai bine de trei luni. SI pun si un link cu traducerea gresita de la ANCOM, practic o portita de scapare pentru operatori, intr-o situatie specifica din Regulament. Nu stiu din ce cauze, Dvs ma somati din nou sa dau un exemplu. In fine, sa zicem ca e un forum, ca alea generice nu erau bune scl.
Iata: utilizatorii de optiunea 8 cu roaming care chiar erau in roaming la data taierii accesului, cu sau fara notificare, fara 14 zile de ragaz etc (si au fost in aceasta situatie, numai pe forum s-au exprimat cativa) se pot plange in mod intemeiat (zic eu) de incalcarea Regulamentului de catre operator (ca doar n-o sa-ti programezi concediul sau deplasarile in functie de hachitele operatorului si de ofertele lui cu geometrie variabila).
Mai mult, n-am cunostinta ca cineva sa fi fost in roaming si sa fi fost contactat ca sa lamureasca situatia, ca in Regulament. Poate cunoasteti Dvs cazuri. Sa trimiti un SMS ca de saptamana viitoare optiunea ta nu mai are roaming cand esti in Finlanda, plecat alaltaieri cu optiunea activata si treburile stiute intr-un fel nu e chiar ca la Regulament. Alta incalcare a lui, in opinia mea.
Din punct de vedere legal si strict al procedurilor, eu cred ca doar Digi a stiut sa evite, e adevarat ca tot cu fenta, dar legala, situatia in care cei trei mari au reusit sa se puna singuri.
Acum, daca doriti, puteti face sesizarea pentru amendarea operatorilor. Din cifra de afaceri. Daca motivatia de aici nu e de ajuns, asta e viata! Intrebati pe altcineva mai capabil. Plus ca Regulamentul are si alte prevederi...

Dnul Sceleron, nu v-a somat nimeni sa dati exemple. Mai cititi o data ce am scris. Eventual verificati si ultimele linkuri cu prevederile, sunt direct de la UE.
'Sa trimiti un SMS ca de saptamana viitoare optiunea ta nu mai are roaming cand esti in Finlanda, plecat alaltaieri cu optiunea activata si treburile stiute intr-un fel nu e chiar ca la Regulament. Alta incalcare a lui, in opinia mea.' => spuneti clar ce nu e la fel ca in regulament. E vorba despre prevederi legale, faptul ca dvs aveti alta opinie nu e relevant din acest punct de vedere, chiar daca nu e pe placul dvs afirmatia asta.
V-am rugat sa veniti cu exemple clare fiindca altfel sunt doar niste afirmatii pe care le poate face oricine, oricand si oricum. Stiti si dvs ca interpretarea legii nu este la indemana oricui, de asta exista oameni care fac facultati ca sa ajunga sa inteleaga aceste texte.

@Lopatar, explicatiile pornesc de la exemple, de asta se si cer concret exemple.
Cati dintre cei care au fost abuzati au cerut explicatii operatorului? Nu a zis nimeni ca totul e perfect si nu apar greseli, dar daca nu sunt reclamate explicit nici nu au pot fi corectate.

Autoritatea de reglementare este Berec. Aveti pe site toate prevederile legate de roaming si sigur le puteti citi si interpreta singuri, avand in vedere ca cele date de mine ca si explicatii nu va multumesc fiindca sunt trunchiate si partinitoare.

P.S: as aprecia daca v-ati abtine la dat cu parerea despre cine sunt si ce fac :peacefingers:

#7900
Lopatar

Lopatar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,384
  • Înscris: 21.11.2008
Incredibil, de parca am trai in Alta Tzara si Nu am sti cum trateaza Operatorii.. practic Majoritatea Reclamatiilor.

Eu am avut niste Erori de Taxare in Roaming U.E., in 2007,
si de la BUCURESTI mi s-a cerut Sesizare Scrisa, depusa intr-un Shop ORANGE...

Cand m-am dus in Shop s-o depun, Sefa cu niste Angajati au inceput sa se amuze ca De Ce am scris 2! Pagini,
si ca chiar conteaza ca tre' sa platesc cativa Euro in plus..!?

[Si scrisesem fara 'Artificii de redactare', cum mai scriu pe Forum;
precizez, ca sa Nu mai sara si alti <Isteti>, ca altadata..].

In fine, de la BUC., apoi, mi s-a dat dreptate pe toate aspectele.

Iar ca fapt divers, peste cativa Ani, am auzit ca respectiva Sefa fusese concediata,
fiindca facea Contracte preferentiale.


In plus, in 2009 a trebuit sa fac o Portare complexa,
Fix RomTELEKOM in Fix R.D.S.,
recte' Mobil ZAPP in Mobil DIGI,
..insa deoarece au fost probleme, am fost nevoit sa recurg la A.N.COM.,
care, surpriza, erau probabil prea plictisiti,
si pana Nu i-am "amenintat" cu Memoriu la VIVIANE REDING, parca Dansa era Comisara pe profil,
cei de la A.N.COM Nu au miscat nici un deget!



Asa ca sunt cam satul <sa primesc lectii> de la Forumisti care mai mereu pretind ca stiu ei mai bine Realitatea.

Edited by Lopatar, 26 October 2017 - 17:58.


#7901
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

 AlexEn, pe 26 octombrie 2017 - 06:38, a scris:

Daca atat ai inteles din postarile mele, inseamna ca esti naiv, serios.
Serios, esti extrem, dar extrem de impertinenta.

 AlexEn, pe 26 octombrie 2017 - 06:38, a scris:

P.S: as aprecia daca v-ati abtine la dat cu parerea despre cine sunt si ce fac
Nu ne spui tu ce sa scriem pe aici si ce pareri sa ne exprimam. Incearca sa ramai in limitele decentei si ale bunului simt cand este vorba despre ceea ce trebuie sa faca altii.

#7902
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,020
  • Înscris: 18.12.2007

 biogood, pe 26 octombrie 2017 - 18:43, a scris:

Serios, esti extrem, dar extrem de impertinenta.
Nu ne spui tu ce sa scriem pe aici si ce pareri sa ne exprimam. Incearca sa ramai in limitele decentei si ale bunului simt cand este vorba despre ceea ce trebuie sa faca altii.

La fel si tu.
Si da, iti spun sa nu scrii lucruri care se refera la mine personal, oiricum e interzis prin regulament. Putem sa incheiem aici? Chiar nu as vrea sa incep sau dau raport.

Edited by AlexEn, 26 October 2017 - 19:54.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate