Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...
 Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint
 Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity
 Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 

canon eos 30d,e ok pt incepatori?

- - - - -
  • Please log in to reply
64 replies to this topic

#1
bobocl83

bobocl83

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 06.06.2006
am si eu o intrebare pt cunoscatori.
sunt incepator si imi doresc un aparat profesional pt uz personal.
credeti ca un canon 30d este bun pt mine?
de asemenea acesta spre deosebire de 350d afisaza pe ecran poza inainte sa fie facuta?
din cate am citit la canon pe site si pe aici pe forum am vazut mai multe feluri de lentile,pt un 30d ce fel de lentile mi-ati recomanda?
imi doresc claritate,zoom,poze tip portret si mai ales imagini facute pe distanta mare,pt aceasta ce fel de lentile imi recomandati?
pt apropiere am inteles ca cele macro sunt ok,pt insecte ...
imi puteti spune ce diferenta este in afara de stabilizarea imaginii intre zoom lens si IS lens?
de asemenea merita cumparate separat lentile Fixed Focal Length?
astept cat mai multe detalii pt ca vreau sa achizitionez un canon profesional cat mai repede si vreau sa iau alegerea potrivita si sa fiu multumit :)

#2
Dragos_v3

Dragos_v3

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 671
  • Înscris: 22.08.2005