Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Accident mortal in Iasi
Last Updated: Dec 18 2006 12:41, Started by
cryo
, May 12 2006 14:06
·
0
#37
Posted 12 May 2006 - 21:50
Strada respectiva nu cred ca poate fi numita secundara doar pt. ca e cu 2 benzi. E suficient de circulata si pana nu demult avea cateva gropi de mai mare frumusetea.
Cu orice masina buna atingi usor 100km/h. Sa speram ca accidentul asta ii va invata minte pe multi pietoni care traverseaza asa, mai ales seara si cand ii claxonezi esti injurat. |
#38
Posted 12 May 2006 - 21:58
mst, on May 12 2006, 19:26, said: in momentul impactului viteza nu cred ca a fost mai mare de 40 la ora prietene, tu in civilizatie traiesti? ai mai mers pe strada la oras, iti dai seama ce zici? un accident la 40 km/h nu numai ca nu arata in halul asta, dar nu e mortal. daca ai avut curiozitatea sa arunci un ochi pe poze vei vedea ca omul ala are foarte multe fracturi deschise, leziuni grave, si capul/creierii facuti zob de la impactul cu *parbrizul*, nu caroseria, se vede in poze. pe omul ala nu l-a omorat lovitura cu asfaltul in urma accidentului. se vede clar ca l-a omorat instant impactul cu masina. in plus, de la 40km/h nu franeaza in 30m nici Dacia 1100, aia de acu 30 de ani, nu mai zic de o masina moderna cu discuri pe toate 4 rotile. de curiozitate am googlit un pic, BMW 120i franeaza de la 80 km/h in 23.3m. ( https://www.aaa.asn....reports/242.pdf ) in reportaj se mentioneaza mai bine de 30m. concluziile le tragi tu, daca vrei. |
#39
Posted 12 May 2006 - 22:07
#40
Posted 12 May 2006 - 22:16
tipul chiar n-are nici o scuza. sa mergi in halul asta intr-o zona urbana aglomerata e ca si cum iti doresti sa ajungi la "facultate".
well, sper ca le-a intrat in cap cocalarilor alora de "piloti". asta are mare noroc daca nu l-au omorat rudele victimei. side note: sper sa treaca pe aici si mociclistii sa vada cum e discutat un cretin care a lovit ceva la o viteza nesimtit de mare. |
#41
Posted 12 May 2006 - 22:23
In cazul in care sa pp ca masina mergea cu 50% si ... batranul pleca totusi la cer, mai putea fi facut vinovat soferul cf. noului cod rutier?
|
#42
Posted 12 May 2006 - 22:29
FireEyes, on May 12 2006, 23:23, said: In cazul in care sa pp ca masina mergea cu 50% si ... batranul pleca totusi la cer, mai putea fi facut vinovat soferul cf. noului cod rutier? 1. Newsflash: Mai != Septembrie. 2. Tinand cont de faptul ca a traversat strada printr-un loc nepermis, nu. In alta ordine de idei, in Iasi chiar se circula cu viteza mare. Saptamana trecuta am stat vreo 2 zile prin Bucuresti si am facut cam 150km din care vreo 50 bara la bara. Chiar si bara la bara se circula mult mai omeneste decat in Iasi. Acum cateva zile citeam pe un forum auto local despre cineva care a depasit 200km/h in coborare pe Copou (la max 1km de locul accidentului din acest topic). Concluzia mea este ca nu mai depasesc 60km/h in oras nici macar cand e liber. Multi pietoni care traverseaza aiurea, multi taximetristi care fac stanga fara semnalizare, etc. Edited by dan.v, 12 May 2006 - 22:39. |
#43
Posted 12 May 2006 - 22:44
adaugare la 2, mai sus: vina se paseaza pietonului, care e responsabil inclusiv de stricaciunile provocate masinii care l-a lovit.
|
#44
Posted 12 May 2006 - 23:19
sebulbus, on May 12 2006, 22:58, said: prietene, tu in civilizatie traiesti? ai mai mers pe strada la oras, iti dai seama ce zici? un accident la 40 km/h nu numai ca nu arata in halul asta, dar nu e mortal. daca ai avut curiozitatea sa arunci un ochi pe poze vei vedea ca omul ala are foarte multe fracturi deschise, leziuni grave, si capul/creierii facuti zob de la impactul cu *parbrizul*, nu caroseria, se vede in poze. pe omul ala nu l-a omorat lovitura cu asfaltul in urma accidentului. se vede clar ca l-a omorat instant impactul cu masina. in plus, de la 40km/h nu franeaza in 30m nici Dacia 1100, aia de acu 30 de ani, nu mai zic de o masina moderna cu discuri pe toate 4 rotile. de curiozitate am googlit un pic, BMW 120i franeaza de la 80 km/h in 23.3m. ( https://www.aaa.asn....reports/242.pdf ) in reportaj se mentioneaza mai bine de 30m. concluziile le tragi tu, daca vrei. Daca ai chef te jigniri, sa stii ca pot sa te bag urgent undeva. nu mai cataloga tu oamenii. daca tot esti de la oras poate reusesti sa mentii si un comportament civilizat. Nu stiu tu pe ce lume traiesti, dar la IMPACT la 40 kmh nu ar arata mai putin rau. un prieten bun de-al meu era in dreapta la o masina care a lovit un pieton si a pus mainile in fata ca sa nu intre omul in el prin parbriz. de asemenea, pietonul a murit. si masina era lovita cam la fel, iar viteza a fost cam de 30 la ora, confirmata si de expertize. nu am de unde sa stiu cat a franat si cat avea in momentul in care a inceput franarea, dar in momentul IMPACTULUI eu zic ca avea in jur de 40 kmh. creierii s-au imprastiat datorita lovirii capului de planseu. si 40 de kmh e o viteza imensa cand lovesti un pieton. uita-te la testele euroncap. nu e la fel ca atunci cand lovesti o alta masina, 40 la ora inseamna accident grav daca e vorba de pieton. Dar asta e doar parerea mea, nu am de unde sa stiu cine e vinovat, dar am dreptul sa imi dau cu parerea, daca nu poti suporta ideea asta muta-te in varful muntelui. Fiecare judeca din punctul lui de vedere,asa ca hai sa ne abtinem de la smecherie virtuala,ok? cred ca putem purta o conversatie argumentata,nu? Parerea mea e bazata doar pe imagini, nu si pe barfele de genul avea 120 la ora, ba nu , avea 50 la ora, ba avea muzica la maxim, ba tinea corul pe geam, ba eu mai stiu ce. nu pot sa judec pe nici unul din cei implicati cat timp nu stiu care a fost exact treaba acolo si prefer sa nu imi dau cu parerea aiurea. Edited by mst, 12 May 2006 - 23:21. |
#45
Posted 12 May 2006 - 23:33
ok, am exagerat, imi cer scuze. ideea e ca acum putin timp am fost pocnit un pic de un taximetrist undeva pe la 10 km/h si n-am avut nimic rupt/fisurat.
nu sunt un cine stie ce munte, doar un om normal. in absenta datelor concrete, imposibil probabil de reconstituit in absenta expertizei unui anatomo-patolog nu pot vorbi decat de viteza pe drum a omului. din experienta mea pe drum, si alte accidente vazute si pe la tv si prin oras, iti zic clar ca omul avea peste 90 km/h. am uitat mai devreme, scenariu similar azi in craiova. un astra g wagon al rds circula cam la 50 km/h pe o strada importanta. in fata unei statii de autobuz, de pe o trecere de pietoni, rade un om. aceleasi semne de impact, respectiv bara fata si colt parbriz. nu am oprit, pentru ca deja fusese chemata ambulanta si nu mai puteam decat incurca, dar omul era viu, si a si fost transportat la spital. daca e nevoie, voi afla detalii. |
#46
Posted 13 May 2006 - 00:16
cryo, on May 12 2006, 15:06, said: Un BMW seria 1, mergand pe o strada secundara din cartierul Pacurari, cu (martorii spun) peste 100km/h, a spulberat pur si simplu un om care traversa prin loc nepermis. Impactul se pare ca a fost deosebit de violent, martorii descriind scene de filme horror, cu creieri si bucati de craniu imprastiate peste tot. Stirea a aparut initial pe un forum local, dar datorita unor presiuni exercitate, a fost inlaturata. Se pare ca soferul facea parte din comunitatea locala de "raceri". R.I.P. Aia nu pare strada secundara, e ditamai bulevardul. Cit despre ce prevede regulamentul, e foarte clar : omor din culpa. Basmele cu noul regulament sint inutile, nu se poate aplica ceva ce n-a fost votat. Soferul va trebui sa se supuna legii. Dar trebuie sa invatam cu totii ca atunci cind traversezi, trebuie sa fii cu ochii in patru, nu sa visezi, chiar daca esti pe trecerea de pietoni, ca nu se stie cum vine vreun "as al volanului"... |
|
#47
Posted 13 May 2006 - 06:42
Quote Aia nu pare strada secundara, e ditamai bulevardul. Quote Basmele cu noul regulament sint inutile, nu se poate aplica ceva ce n-a fost votat. |
#48
Posted 13 May 2006 - 09:14
sebulbus, on May 13 2006, 00:33, said: ok, am exagerat, imi cer scuze. ideea e ca acum putin timp am fost pocnit un pic de un taximetrist undeva pe la 10 km/h si n-am avut nimic rupt/fisurat. nu sunt un cine stie ce munte, doar un om normal. in absenta datelor concrete, imposibil probabil de reconstituit in absenta expertizei unui anatomo-patolog nu pot vorbi decat de viteza pe drum a omului. din experienta mea pe drum, si alte accidente vazute si pe la tv si prin oras, iti zic clar ca omul avea peste 90 km/h. am uitat mai devreme, scenariu similar azi in craiova. un astra g wagon al rds circula cam la 50 km/h pe o strada importanta. in fata unei statii de autobuz, de pe o trecere de pietoni, rade un om. aceleasi semne de impact, respectiv bara fata si colt parbriz. nu am oprit, pentru ca deja fusese chemata ambulanta si nu mai puteam decat incurca, dar omul era viu, si a si fost transportat la spital. daca e nevoie, voi afla detalii. tot ce se poate, dar parerea mea e ca la o viteza de impact mai mare omul ar fi intrat in masina. si deasemenea, masina avea deja spoilerul deja lovit, mai avusese accident cu 4 zile inainte. se vede scotch-ul cu care lipise spoilerul si capota. faptul ca omul are fracturi deschise este totusi un semn de impact foarte puternic. nici eu nu ii mai suport pe toti smecherii care cred ca au cumparat soseaua, dar la fel ma gandesc ca si daca as fi eu implicat intr-un accident probabil s-ar gasi multi oameni care nu ma suporta sa zica cine stie ce ca sa ma atace. asta vizavi de comentariile pro si contra soferului din ziarul de iasi. |
#49
Posted 17 May 2006 - 09:39
O vedere de ansamblu asupra zonei in care s-a produs accidentul
Attached FilesEdited by dan.v, 17 May 2006 - 09:40. |
#51
Posted 17 May 2006 - 12:05
|
#52
Posted 17 May 2006 - 12:14
#53
Posted 17 May 2006 - 12:33
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users