Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Ce urmarim la imaginea finala?
Last Updated: May 11 2006 19:25, Started by
arty
, May 08 2006 09:59
·
0
#3
Posted 08 May 2006 - 10:03
#4
Posted 08 May 2006 - 10:09
excelent
ideea era asha: 1) Imaginea finala sa fie cat mai aproape de realitatea fotografiata. 2) Imaginea finala sa arate bine. Edited by arty, 08 May 2006 - 11:04. |
#6
Posted 08 May 2006 - 13:36
sa arate bine in cele mai multe cazuri. si sa arate ca in relitate in cazul tau cu poze interioare.
|
#7
Posted 08 May 2006 - 14:54
Nu e flame, e revigorarea ariei, lol.
Solutia ideala e un compromis... actually, prin "sa arate bine" ai zis cam tot. Uneori arata bine cand seamana cu realitatea. |
#8
Posted 08 May 2006 - 15:03
eu urmaresc ca cel care se uita la imaginea mea sa zica "wow"
nu prea-mi iese |
#9
Posted 08 May 2006 - 22:52
#10
Posted 09 May 2006 - 00:15
arty, on May 8 2006, 11:09, said: 1) Imaginea finala sa fie cat mai aproape de realitatea fotografiata. asta nu prea am intele-o. Odata fotografiata ...realitatea nu mai exista, sau cel putin nu asa cum a vazut-o ochiul uman in locul respectiv. ( trei motive banale ar fi. 1 ca vedem 3D si 2, Ca ochiul are o mult mai mare plaja dinamica si trei ca vedem cursiv in timp, nu un still ) Daca te referi la realitatea prinsa de posibilitatile aparatului...atunci nu o mai prelucrezi deloc , o lasa asa cum a capturat-o...si aia e realitatea din punctul de vedere al mecanismului care e aparatul foto atunci cand s-a deschis obturatatorul .... deci clar ca nu ramane decat pct 2. Punctul 1 e MAI RELATIV...daca se poate spune asa ceva.... |
|
#11
Posted 09 May 2006 - 00:22
caz ideal: subiect bun ... impresionant ... aparat foto care face pe dracu-n patru si reda exact ce vede ochiul ... focala, culori, etc. ... cred ca omul care va privi fotografia nu va fi foarte impresionat fata de cel ce a vazut subiectul live (o fi din cauza chestiei 2D-3D ... nu stiu). si atunci ce faci? ... incerci sa hiperbolizezi ceva prin modul in care il surprinzi, dar si niste PS pe ici pe colo ... nu vad nimic rau in asta
|
#12
Posted 09 May 2006 - 13:10
fotografiile sunt facute tocmai pentru cei care NU au fost acolo (ciolo)...
|
#13
Posted 09 May 2006 - 14:26
pai, nu. iar privesti lucrurile unilateral.
eu, cel putin, le fac in primul rind pentru mine. egoist, deh ... |
#14
Posted 11 May 2006 - 08:37
Taxon: man, fiecare priveshte asha cum o face... tu faci poze doar pentru tine, perfect shi te priveshte. doar ca fotografia shi orice reproducere, in proportzie de 9x% (mi'e greu sa aproximez) e pentru cei care nu au fost acolo, la acel moment, indiferent daca cunosc locul. stilul asta intortocheat de rastalmacire a orice e obositor, pe bune. nu insist pentru ca de fapt nu'mi pasa...
Mir: nu vrea sa intru intr'o discutzie relativa la perceptzie, 3D.. ca ajungem in balarii. shti exact ce vreau sa zic. tu itzi pui un target grey 18% shi il foloseshti apoi shi stick cu WB'ul scenei sau, ajustezi, dupa ochi, pana itzi PLACE cum arata. asta era intrebarea.... |
#15
Posted 11 May 2006 - 10:33
Pai sa zicem ca daca faci o fotografie pe care tu deja ai trait-o, ai avut acea experienta, atunci de fiecare daca cand o vei vedea, pentru tine personal va insemna ceva, dar pentru altu care o vede pentru prima data, poate e ceva foarte banal; din acest motiv, la o fotografie incerci intotdeauna sa ii transmiti pe cat posibil si lu nea' "gogu tehnologu" (maistru faurar de profesie) acea stare/"senzatie de catifelare" pe care ai avut-o tu in momentul declansarii, ca sa zica si el "wow", asta insemnand de cele mai multe ori postprocesare; este, normal si chestie de gusturi - poate unii prefera cadrele seci, "ca direct din raw", iar altii suprasaturari imposibil de obtinut pana si cu dSLR-u lu' SuperMan. Deci ideea finala e ca o fotografie ar trebui sa transmita pe cat de intens se poate mesajul/ideea/scopul pentru care a fost facuta (indiferent de mijloace.
|
|
#16
Posted 11 May 2006 - 11:25
Shi care e mesajul cand pui un gradient tobacco peste un asfintzit shi cu ce difera daca nu l'ai fi pus? are alta culoare, devine mai "dramatic" ... ok, dar mesajul imaginii, cu ce difera?
nu e mai simplu sa pictezi ce vrei direct, fara trickuri? |
#17
Posted 11 May 2006 - 14:21
Quote Shi care e mesajul cand pui un gradient tobacco peste un asfintzit shi cu ce difera daca nu l'ai fi pus? are alta culoare, devine mai "dramatic" ... ok, dar mesajul imaginii, cu ce difera? nu e mai simplu sa pictezi ce vrei direct, fara trickuri? |
#18
Posted 11 May 2006 - 17:56
shi ajungem exact unde ma gandeam... daca faci un cadru, cu... whatever, ce mesaj are altul decat ce este acolo? shi cum se schimba el prin postprocesare.... mesajul, la asta ma refer. ash putea sa dau un exemplu, dar prefer sa nu shi shtiu exact de ce nu, deocamdata discutam la rece....
cre dca e o idee sa dicutam oleaca shi despre mesajul in fotografie, cat este el, din imagine shi cat este din capul privitorului... shi ajungem shi la ce intzelegem prin "expresivitate", cat e in poza shi cat e in capul nostru... shi ce'i trebuie unei imagini ca sa atinga "corzile" expresivitatzii, dincolo de snobism... sau daca chiar exista ceva dincolo. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users