Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dacia 1100
Ultima postare: sep 21 2006 12:00, Inițiat de
mcShean
, apr 30 2006 13:31
·
0
#25
Publicat: 01 iunie 2006 - 00:02
sorin mok, on Jun 1 2006, 00:40, said: "Ochii dubli" sunt unul dintre semnele de recunoa;tere ale variantelor Gordini. Multi si-ar vinde sufletul pentru ei, daca ar fi cumparator! Favoritele mele: dar asta merge pe gordini... pe 1100 nu mi se par prea estetice farurile duble... parerea mea e suficient ca are pozitiile rotunde. alea fac tot jocul |
#26
Publicat: 01 iunie 2006 - 00:22
Furia-Rosie-Turbo, on May 18 2006, 10:41, said: De comparat nu le poti compara pt ca intre ele exista o difrenta de conceptie de mai bine de 10 ani . Dacia 1100 este 100% un Renault 8, masina care la sfarsitul anilor 50 facea furori in Europa dominata de Isetta, Mini sau Citroen 2CV. Solutia totulspate(motor+cutie+transmisie) avea o usoara tenta sport(Renault 8 Gordini sau Porsche 911), insa propulsorul de 1.1 nu era deloc sportiv pt ca inca din stagiu de proiect Dacia 1100 nu a fost gandita ca o masina sportiva. Calitativ Dacia 1100 este superioara modelului Dacia 1300, iar ca fiabilitate raspunsul se gaseste pe strazi unde din cand in cand mai vedem 1100 ruland fara probleme. De cmparat nu poti sa le compari deoarece atat Renault 12 cat si Renault 8 fac parte din generatii si perioade de timp diferite. |
#27
Publicat: 01 iunie 2006 - 07:37
Farurile duble nu sunt de estetica sau de fite ci pentru ca aveau nevoie de ele in competitii. Au existat si variante cu farurile din mijloc chiar mai mici, care probabil se incadrau mai bine (ceva in genul E-Class, asa cum era acum 10 ani).
Oricum, la fiabilitate erau extrasuper (probabil din cauza ultracelebrelor piese frantuzesti de pe Dacii). Am un vecin in varsta care a tinut una vreo 15 ani, dupa care in '84 si-a luat 1300 si vreau sa spun ca si acum plange dupa ea - zicea ca la aia in afara de consumabile nu a umblat niciodata la nimic - ma rog, e si genul de om tipicar care are grija de ele, dar si ailalta a primit acelasi tratament, insa nu se compara .... Editat de akeem, 01 iunie 2006 - 07:45. |
#28
Publicat: 01 iunie 2006 - 08:53
si primele 1300 (frantuzesti) au fost la fel de fiabile pana si-a bagat romanu coada sa produca piesele
Intr-adevar, pozitiile fac toti banii, mai ales ca sunt albe si au si semnalizare in ele LE: vedeti in ultima poza cum raman rotile din spate pe sosea? Editat de Uncle-Sam, 01 iunie 2006 - 09:03. |
|
#36
Publicat: 02 iunie 2006 - 19:26
IONELL, on Jun 2 2006, 18:56, said: AR FI BINE SA FACEM UN TOPIC SI DESPRE 1300 . EU AM UNA SI MA BATE GANDUL SA O INSTRAINEZ.. pai 1300-le nu e deloc o raritate. poate nici 1100 nu e dar eu vad atat de rar cate una pe strada incat nu ma pot abtine sa nu ma intorc dupa ea. ca sa nu mai vorbim de perioadele de fabricatie ale celor doua modele. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi