Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...
 

Dacia 1100

- - - - -
  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#19
mcShean

mcShean

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 722
  • Înscris: 13.03.2005

View PostUncle-Sam, on May 30 2006, 16:44, said:

vreti sa ziceti ca n-ar arata bine o dacie 1100 tunata?  :inlove:
dupa parerea mea old-timer-ele arata cel mai bine asa cum au parasit fabrica. adica daca ai avea un Porsche 356A i-ai face tuning?

#20
Uncle-Sam

Uncle-Sam

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 23.05.2006
normal ca nu l-as modifica, da parca 1100 este un pic platforma de modificat. nu spoilere, praguri si alte prostii, ci strict cum se modifica la vremea cand a aparut

#21
mcShean

mcShean

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 722
  • Înscris: 13.03.2005

View PostUncle-Sam, on May 31 2006, 10:09, said:

normal ca nu l-as modifica, da parca 1100 este un pic platforma de modificat. nu spoilere, praguri si alte prostii, ci strict cum se modifica la vremea cand a aparut
ceva exemple (foto)?

#22
Uncle-Sam

Uncle-Sam

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 23.05.2006
uite aici un exemplu (n-am gasit altele deocamdata)

Attached Files



#23
mcShean

mcShean

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 722
  • Înscris: 13.03.2005

View PostUncle-Sam, on May 31 2006, 18:26, said:

uite aici un exemplu (n-am gasit altele deocamdata)
uncle-sam, no offense dar nu-mi plac deloc "ochii" dubli pe 1100

#24
sorin mok

sorin mok

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,963
  • Înscris: 05.04.2005
"Ochii dubli" sunt unul dintre semnele de recunoa;tere ale variantelor Gordini. Multi si-ar vinde sufletul pentru ei, daca ar fi cumparator! :deviltongue:

Favoritele mele:

Attached Files


Edited by sorin mok, 31 May 2006 - 23:41.


#25
mcShean

mcShean

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 722
  • Înscris: 13.03.2005

View Postsorin mok, on Jun 1 2006, 00:40, said:

"Ochii dubli" sunt unul dintre semnele de recunoa;tere ale variantelor Gordini. Multi si-ar vinde sufletul pentru ei, daca ar fi cumparator! :deviltongue:

Favoritele mele:
penultima poza e de vis!!!   :inlove:


dar asta merge pe gordini... pe 1100 nu mi se par prea estetice farurile duble... parerea mea

e suficient ca are pozitiile rotunde. alea fac tot jocul

#26
IONELL

IONELL

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 14.04.2006

View PostFuria-Rosie-Turbo, on May 18 2006, 10:41, said:

De comparat nu le poti compara pt ca intre ele exista o difrenta de conceptie de mai bine de 10 ani . Dacia 1100 este 100% un Renault 8, masina care la sfarsitul anilor 50 facea furori in Europa dominata de Isetta, Mini sau Citroen 2CV. Solutia totulspate(motor+cutie+transmisie) avea o usoara tenta sport(Renault 8 Gordini sau Porsche 911), insa propulsorul de 1.1 nu era deloc sportiv pt ca inca din stagiu de proiect Dacia 1100 nu a fost gandita ca o masina sportiva. Calitativ Dacia 1100 este superioara modelului Dacia 1300, iar ca fiabilitate raspunsul se gaseste pe strazi unde din cand in cand mai vedem 1100 ruland fara probleme. De cmparat nu poti sa le compari deoarece atat Renault 12 cat si Renault 8 fac parte din generatii si perioade de timp diferite.
CORECT !!!

#27
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,944
  • Înscris: 17.10.2003
Farurile duble nu sunt de estetica sau de fite ci pentru ca aveau nevoie de ele in competitii. Au existat si variante cu farurile din mijloc chiar mai mici, care probabil se incadrau mai bine (ceva in genul E-Class, asa cum era acum 10 ani).
Oricum, la fiabilitate erau extrasuper (probabil din cauza ultracelebrelor piese frantuzesti de pe Dacii). Am un vecin in varsta care a tinut una vreo 15 ani, dupa care in '84 si-a luat 1300 si vreau sa spun ca si acum plange dupa ea - zicea ca la aia in afara de consumabile nu a umblat niciodata la nimic - ma rog, e si genul de om tipicar care are grija de ele, dar si ailalta a primit acelasi tratament, insa nu se compara ....

Edited by akeem, 01 June 2006 - 07:45.


#28
Uncle-Sam

Uncle-Sam

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 23.05.2006
si primele 1300 (frantuzesti) au fost la fel de fiabile pana si-a bagat romanu coada sa produca piesele :P
Intr-adevar, pozitiile fac toti banii, mai ales ca sunt albe si au si semnalizare in ele

LE: vedeti in ultima poza cum raman rotile din spate pe sosea?

Edited by Uncle-Sam, 01 June 2006 - 09:03.


#29
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,944
  • Înscris: 17.10.2003

View PostUncle-Sam, on Jun 1 2006, 09:53, said:

si primele 1300 (frantuzesti) au fost la fel de fiabile pana si-a bagat romanu coada sa produca piesele :P

Tocmai asta voiam si eu sa subliniez.

#30
sorin mok

sorin mok

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,963
  • Înscris: 05.04.2005
Ce mi-a placut enorm la Gordini e faptul ca avea 2 rezervoare!!!
Alte poze, daca nu va suparati:

Am scapat si cateva cu R 12 (dacia 1300) ca si ea e frumoasa, mult mai frumaosa decat Logan!

Attached Files


Edited by sorin mok, 01 June 2006 - 17:41.


#31
mcShean

mcShean

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 722
  • Înscris: 13.03.2005
bagati totusi si niscaiva poze cu Dacia 1100, nu Renault gordini
:P

#32
mcShean

mcShean

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 722
  • Înscris: 13.03.2005
oooops! double post :(

Edited by mcShean, 01 June 2006 - 18:56.


#33
Uncle-Sam

Uncle-Sam

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 23.05.2006
uite aici
http://www.filehost....bume/siab_2005/

#34
IONELL

IONELL

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 14.04.2006
AR FI BINE SA FACEM UN TOPIC SI DESPRE 1300 . EU AM UNA SI MA BATE GANDUL SA O INSTRAINEZ.. :confuzzled:

#35
dixy

dixy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,910
  • Înscris: 06.09.2004
Până să văd pozele nu credeam că Dacia era absolut identică cu Renault. Credeam că era preluată după Renault şi modificate. Din poze rezultă că sunt identice.

#36
mcShean

mcShean

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 722
  • Înscris: 13.03.2005

View PostIONELL, on Jun 2 2006, 18:56, said:

AR FI BINE SA FACEM UN TOPIC SI DESPRE 1300 . EU AM UNA SI MA BATE GANDUL SA O INSTRAINEZ.. :confuzzled:

pai 1300-le nu e deloc o raritate. poate nici 1100 nu e dar eu vad atat de rar cate una pe strada incat nu ma pot abtine sa nu ma intorc dupa ea. ca sa nu mai vorbim de perioadele de fabricatie ale celor doua modele.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate