Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Dacia 1100
Last Updated: Sep 21 2006 12:00, Started by
mcShean
, Apr 30 2006 13:31
·
0
#20
Posted 31 May 2006 - 09:09
normal ca nu l-as modifica, da parca 1100 este un pic platforma de modificat. nu spoilere, praguri si alte prostii, ci strict cum se modifica la vremea cand a aparut
|
#21
Posted 31 May 2006 - 10:45
#22
Posted 31 May 2006 - 17:26
uite aici un exemplu (n-am gasit altele deocamdata)
Attached Files |
#23
Posted 31 May 2006 - 20:22
#24
Posted 31 May 2006 - 23:40
"Ochii dubli" sunt unul dintre semnele de recunoa;tere ale variantelor Gordini. Multi si-ar vinde sufletul pentru ei, daca ar fi cumparator!
Favoritele mele: Attached FilesEdited by sorin mok, 31 May 2006 - 23:41. |
#25
Posted 01 June 2006 - 00:02
sorin mok, on Jun 1 2006, 00:40, said: "Ochii dubli" sunt unul dintre semnele de recunoa;tere ale variantelor Gordini. Multi si-ar vinde sufletul pentru ei, daca ar fi cumparator! Favoritele mele: dar asta merge pe gordini... pe 1100 nu mi se par prea estetice farurile duble... parerea mea e suficient ca are pozitiile rotunde. alea fac tot jocul |
#26
Posted 01 June 2006 - 00:22
Furia-Rosie-Turbo, on May 18 2006, 10:41, said: De comparat nu le poti compara pt ca intre ele exista o difrenta de conceptie de mai bine de 10 ani . Dacia 1100 este 100% un Renault 8, masina care la sfarsitul anilor 50 facea furori in Europa dominata de Isetta, Mini sau Citroen 2CV. Solutia totulspate(motor+cutie+transmisie) avea o usoara tenta sport(Renault 8 Gordini sau Porsche 911), insa propulsorul de 1.1 nu era deloc sportiv pt ca inca din stagiu de proiect Dacia 1100 nu a fost gandita ca o masina sportiva. Calitativ Dacia 1100 este superioara modelului Dacia 1300, iar ca fiabilitate raspunsul se gaseste pe strazi unde din cand in cand mai vedem 1100 ruland fara probleme. De cmparat nu poti sa le compari deoarece atat Renault 12 cat si Renault 8 fac parte din generatii si perioade de timp diferite. |
#27
Posted 01 June 2006 - 07:37
Farurile duble nu sunt de estetica sau de fite ci pentru ca aveau nevoie de ele in competitii. Au existat si variante cu farurile din mijloc chiar mai mici, care probabil se incadrau mai bine (ceva in genul E-Class, asa cum era acum 10 ani).
Oricum, la fiabilitate erau extrasuper (probabil din cauza ultracelebrelor piese frantuzesti de pe Dacii). Am un vecin in varsta care a tinut una vreo 15 ani, dupa care in '84 si-a luat 1300 si vreau sa spun ca si acum plange dupa ea - zicea ca la aia in afara de consumabile nu a umblat niciodata la nimic - ma rog, e si genul de om tipicar care are grija de ele, dar si ailalta a primit acelasi tratament, insa nu se compara .... Edited by akeem, 01 June 2006 - 07:45. |
#28
Posted 01 June 2006 - 08:53
si primele 1300 (frantuzesti) au fost la fel de fiabile pana si-a bagat romanu coada sa produca piesele
Intr-adevar, pozitiile fac toti banii, mai ales ca sunt albe si au si semnalizare in ele LE: vedeti in ultima poza cum raman rotile din spate pe sosea? Edited by Uncle-Sam, 01 June 2006 - 09:03. |
|
#29
Posted 01 June 2006 - 09:19
#30
Posted 01 June 2006 - 17:34
Ce mi-a placut enorm la Gordini e faptul ca avea 2 rezervoare!!!
Alte poze, daca nu va suparati: Am scapat si cateva cu R 12 (dacia 1300) ca si ea e frumoasa, mult mai frumaosa decat Logan! Attached FilesEdited by sorin mok, 01 June 2006 - 17:41. |
#31
Posted 01 June 2006 - 18:48
#32
Posted 01 June 2006 - 18:54
oooops! double post
Edited by mcShean, 01 June 2006 - 18:56. |
#34
Posted 02 June 2006 - 17:56
AR FI BINE SA FACEM UN TOPIC SI DESPRE 1300 . EU AM UNA SI MA BATE GANDUL SA O INSTRAINEZ..
|
#35
Posted 02 June 2006 - 18:06
#36
Posted 02 June 2006 - 19:26
IONELL, on Jun 2 2006, 18:56, said: AR FI BINE SA FACEM UN TOPIC SI DESPRE 1300 . EU AM UNA SI MA BATE GANDUL SA O INSTRAINEZ.. pai 1300-le nu e deloc o raritate. poate nici 1100 nu e dar eu vad atat de rar cate una pe strada incat nu ma pot abtine sa nu ma intorc dupa ea. ca sa nu mai vorbim de perioadele de fabricatie ale celor doua modele. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users