Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Telefonul Oppo a74 mi-a blocat ca...

A inviat Mudava

Vouchere de vacanta

Cand One United nu mai vand isi v...
 Mandolina feliat legume

Atestat consilier de siguranta

alarma auto Autowatch 346 RLI

Ce se intampla cu actualii tineri...
 Descifrare reteta

Zapp fix

Rulment pt diferential 4motion

Lipire filtru la baterie ikea
 Meserias nu mai vine sa termine l...

Soferii prinsi bauti sau drogati ...

geometrie autorulota

Sfat achiziție laptop ~4500 ...
 

P0335 senzor arbore cotit - senzor defect sau cablaj?

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
Heyhottie18

Heyhottie18

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 21.07.2014
Bună ziua,

La un golf 5 1.6 mpi benzina se opreste motorul in mers, la turatie mica (ralanti sau treapta 1), dupa ce am pus testerul și investigat, singura cauza ar putea fi de la senzorul arborelui cotit(vibrochen sau cramshaft sensor) sau traseul sau.

Mecanicul mi.a recomandat sa schimb doar senzorul, ca altfel îmi ia 200 lei sa.mi verifice cablajul (absurd, as fi făcut-o eu dar nu ma pricep, nu am nici măcar un multimetru), si tinand cont ca depind de mașină stau cu gândul dacă sa dau banii și pe verificatul traseului firelor pana la ECU

Nu sunt mecanic sau sa am cunoștințe vaste, dar logica mea îmi spune ca e de senzor. De ce spun asta?

Problema se manifesta de 2 săptămâni, dupa ce o conduc prin trafic cu opriri putine ban moare motorul zilnic după 1.5-3h maxim de utilizare. După ce se calmează puțin, culmea ca imi continui treaba cu masina pana la 5 dimineața fără sa mai facă probleme (mai racoare, trafic mai puțin, mers mai puțin la ralanti, opriri mai dese).
Asta ma duce cu gândul ca în trafic bara la bara, se încălzește mult mai rau și cam atunci o iau razna senzorii în general, sunt ok la rece, o iau razna la cald(dacă e pe ducă)

Ma gândesc ca dacă era de la fire, contact imperfect, făcea când avea el chef, nu în fiecare zi exact în aceleași circumstanțe. Mai rau, daca era vreun fir rupt, nu mai pornea masina deloc.
De asemenea, țin sa menționez ca majoritatea firelor către ECU au fost verificate cam acum 6 luni când am segmentat motorul.


Voi ce spuneți? În condițiile enumerate mai sus, cele mai mari șanse sa fie senzorul pe ducă sau posibil sa fie și din fire pe undeva și sa dau 200 lei pentru verificare?


Pe tester eroarea P0335 a fost acompaniata și de : Open or short to ground. De aici ma ducea cu gândul sa nu fie cumva din fire, dar dacă o iau logic, mai mult spre senzor tind

#2
al bundy ro

al bundy ro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,730
  • Înscris: 22.02.2007
de ce sa fie 200 lei absurd ?

Atunci fa-o tu.

#3
Raz0rblade

Raz0rblade

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 682
  • Înscris: 18.08.2021
Initiator, tot ce e facut dupa Euro4, pe partea de senzori,  are o maare dependenta de voltajul bateriei. 3 ani m-am chinuit cu o baterie matrashita - prostia mea - si am avut tot felul de erori: senzor arbore cotit, senzor pozitie ax cu came - vin de pe o masina cu actuator pozitie arbore cu came, furatura de la vvti-ul japonez - eroare injector 1-4, etc. ABSOLUT TOATE au disparut dupa schimbarea bateriei. Daca ai tester si DOAR eroarea aia iti apare, da, acolo e localizata problema. Incerci intai sa cureti senzorul, ala e magnetic, si trecerea  unei mase metalice a vibrochenului in apropiere de el da semnal. Ca nu mai citeste semnal poate fi si de la shpan adunat pe interior in zona senzorului, perturband campul magnetic. da-l afara si curata-l cu un alcool slab, nu da cu solventi sau mai stiu eu ce minuni, sa nu distrugi garnitura lui de etansare. Dupa aia mai vezi.
Schimbarea cablajului e royal pain in the rear, ca ala e corp comun si solidar cu multe altele, si de fapt trebuie sa schimbi un manunchi de cabluri, de prin toata masina. Nu te sfatuiesc sa desfaci izolatia si sa scoti doar cablul de senzor, ca nimic nu va mai fi la fel dupa aia...

#4
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,826
  • Înscris: 21.03.2020
Schimba-l dracului si gata... sau fa testul cu celalat senzor daca sunt identici
https://youtu.be/KJI...IwCZ0ps1zyKSRlS

#5
Mike1alike

Mike1alike

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,025
  • Înscris: 02.08.2020
Eu îți recomand să înlocuieşti senzorul de poziție a arborelui cotit (crankshaft sensor).
Al tău nu e pe ducă, e dus.
Se cunoaşte de mult timp acest comportament al acestui senzor, care atunci cînd nu mai este funcțional nu îşi încheie complet activitatea ci... mai funcționează la rece, dar cînd se încălzeşte dă chix.
Deci începe cu schimbarea lui, ar trebui să se rezolve problema. Nici nu costă foarte mult.
Dacă vrei, înainte de a-l înlocui poți să-l măsori cu un multimetru şi ai să poți observa că dacă îl încălzeşti (recomand cu foenul), el nu mai funcționează.

#6
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,826
  • Înscris: 21.03.2020
Astia sunt in stare sa demonteze toata masina inainte sa schimbe un rahat de senzor...

#7
Heyhottie18

Heyhottie18

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 21.07.2014
Senzorul il schimb garantat, acum ma duc sa vad ce pret e pe original ca am inteles ca cele aftermarket dau kix dupa 1-2 Luni

Era vorba daca sa cheltui sau nu bani inutil pe verificare electrica

Mersi de raspunsuri!

 Mike1alike, on 17 aprilie 2024 - 10:56, said:

Eu îți recomand să înlocuiești senzorul de poziție a arborelui cotit (crankshaft sensor).
Al tău nu e pe ducă, e dus.
Se cunoaște de mult timp acest comportament al acestui senzor, care atunci cînd nu mai este funcțional nu își încheie complet activitatea ci... mai funcționează la rece, dar cînd se încălzește dă chix.
Deci începe cu schimbarea lui, ar trebui să se rezolve problema. Nici nu costă foarte mult.
Dacă vrei, înainte de a-l înlocui poți să-l măsori cu un multimetru și ai să poți observa că dacă îl încălzești (recomand cu foenul), el nu mai funcționează.

Nu stiam ca asa se manifesta, credeam ca atunci când moare.. Moare de tot, nu doar la cald. Super, multumesc!

#8
Paco_ste1

Paco_ste1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,558
  • Înscris: 19.03.2022

Vizualizare mesajHeyhottie18, pe 17 aprilie 2024 - 11:49, a scris:

Senzorul il schimb garantat, acum ma duc sa vad ce pret e pe original ca am inteles ca cele aftermarket dau kix dupa 1-2 Luni


Eu am pus unul original si a crapat dupa 6 luni, acum am unul aftermarket si e de mai bine de un an.

#9
Heyhottie18

Heyhottie18

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 21.07.2014

 Paco_ste1, on 17 aprilie 2024 - 15:40, said:


Eu am pus unul original si a crapat dupa 6 luni, acum am unul aftermarket si e de mai bine de un an.


Iau si eu tot aftermarket delphy, e 150 lei, pe original e 1000 lei nu mersi :))

#10
Mike1alike

Mike1alike

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,025
  • Înscris: 02.08.2020
Delphy e ok.

#11
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,826
  • Înscris: 21.03.2020
Eu am pus pe motor de pemfeu un senzor Oxigen (downstream la catalizator) fabricat in Romania (probabil ceva adus din china) merge de 1 an... Mecanicu zicea sa iau unu de firma tot asa... pai ala il schimb singur da-l dreac nu demontez motorul sa ma coste manopera bani gramada. Schimbul de lichid de frana e mult mai complicat :)

Si senzorul romanesc costa de 4 ori mai ieftin decat ala de firma. Adica in loc de 400 am dat 100. Schimb dracu senzoru anual la revizie ulei daca e cazul :)

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate