Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
P0335 senzor arbore cotit - senzor defect sau cablaj?
Last Updated: Apr 17 2024 19:18, Started by
Heyhottie18
, Apr 17 2024 00:26
·
2
#1
Posted 17 April 2024 - 00:26
Bună ziua,
La un golf 5 1.6 mpi benzina se opreste motorul in mers, la turatie mica (ralanti sau treapta 1), dupa ce am pus testerul și investigat, singura cauza ar putea fi de la senzorul arborelui cotit(vibrochen sau cramshaft sensor) sau traseul sau. Mecanicul mi.a recomandat sa schimb doar senzorul, ca altfel îmi ia 200 lei sa.mi verifice cablajul (absurd, as fi făcut-o eu dar nu ma pricep, nu am nici măcar un multimetru), si tinand cont ca depind de mașină stau cu gândul dacă sa dau banii și pe verificatul traseului firelor pana la ECU Nu sunt mecanic sau sa am cunoștințe vaste, dar logica mea îmi spune ca e de senzor. De ce spun asta? Problema se manifesta de 2 săptămâni, dupa ce o conduc prin trafic cu opriri putine ban moare motorul zilnic după 1.5-3h maxim de utilizare. După ce se calmează puțin, culmea ca imi continui treaba cu masina pana la 5 dimineața fără sa mai facă probleme (mai racoare, trafic mai puțin, mers mai puțin la ralanti, opriri mai dese). Asta ma duce cu gândul ca în trafic bara la bara, se încălzește mult mai rau și cam atunci o iau razna senzorii în general, sunt ok la rece, o iau razna la cald(dacă e pe ducă) Ma gândesc ca dacă era de la fire, contact imperfect, făcea când avea el chef, nu în fiecare zi exact în aceleași circumstanțe. Mai rau, daca era vreun fir rupt, nu mai pornea masina deloc. De asemenea, țin sa menționez ca majoritatea firelor către ECU au fost verificate cam acum 6 luni când am segmentat motorul. Voi ce spuneți? În condițiile enumerate mai sus, cele mai mari șanse sa fie senzorul pe ducă sau posibil sa fie și din fire pe undeva și sa dau 200 lei pentru verificare? Pe tester eroarea P0335 a fost acompaniata și de : Open or short to ground. De aici ma ducea cu gândul sa nu fie cumva din fire, dar dacă o iau logic, mai mult spre senzor tind |
#3
Posted 17 April 2024 - 07:13
Initiator, tot ce e facut dupa Euro4, pe partea de senzori, are o maare dependenta de voltajul bateriei. 3 ani m-am chinuit cu o baterie matrashita - prostia mea - si am avut tot felul de erori: senzor arbore cotit, senzor pozitie ax cu came - vin de pe o masina cu actuator pozitie arbore cu came, furatura de la vvti-ul japonez - eroare injector 1-4, etc. ABSOLUT TOATE au disparut dupa schimbarea bateriei. Daca ai tester si DOAR eroarea aia iti apare, da, acolo e localizata problema. Incerci intai sa cureti senzorul, ala e magnetic, si trecerea unei mase metalice a vibrochenului in apropiere de el da semnal. Ca nu mai citeste semnal poate fi si de la shpan adunat pe interior in zona senzorului, perturband campul magnetic. da-l afara si curata-l cu un alcool slab, nu da cu solventi sau mai stiu eu ce minuni, sa nu distrugi garnitura lui de etansare. Dupa aia mai vezi.
Schimbarea cablajului e royal pain in the rear, ca ala e corp comun si solidar cu multe altele, si de fapt trebuie sa schimbi un manunchi de cabluri, de prin toata masina. Nu te sfatuiesc sa desfaci izolatia si sa scoti doar cablul de senzor, ca nimic nu va mai fi la fel dupa aia... |
#4
Posted 17 April 2024 - 09:37
Schimba-l dracului si gata... sau fa testul cu celalat senzor daca sunt identici
https://youtu.be/KJI...IwCZ0ps1zyKSRlS |
#5
Posted 17 April 2024 - 10:56
Eu îți recomand să înlocuieşti senzorul de poziție a arborelui cotit (crankshaft sensor).
Al tău nu e pe ducă, e dus. Se cunoaşte de mult timp acest comportament al acestui senzor, care atunci cînd nu mai este funcțional nu îşi încheie complet activitatea ci... mai funcționează la rece, dar cînd se încălzeşte dă chix. Deci începe cu schimbarea lui, ar trebui să se rezolve problema. Nici nu costă foarte mult. Dacă vrei, înainte de a-l înlocui poți să-l măsori cu un multimetru şi ai să poți observa că dacă îl încălzeşti (recomand cu foenul), el nu mai funcționează. |
#6
Posted 17 April 2024 - 11:25
Astia sunt in stare sa demonteze toata masina inainte sa schimbe un rahat de senzor...
|
#7
Posted 17 April 2024 - 11:49
Senzorul il schimb garantat, acum ma duc sa vad ce pret e pe original ca am inteles ca cele aftermarket dau kix dupa 1-2 Luni
Era vorba daca sa cheltui sau nu bani inutil pe verificare electrica Mersi de raspunsuri! Mike1alike, on 17 aprilie 2024 - 10:56, said:
Eu îți recomand să înlocuiești senzorul de poziție a arborelui cotit (crankshaft sensor). Al tău nu e pe ducă, e dus. Se cunoaște de mult timp acest comportament al acestui senzor, care atunci cînd nu mai este funcțional nu își încheie complet activitatea ci... mai funcționează la rece, dar cînd se încălzește dă chix. Deci începe cu schimbarea lui, ar trebui să se rezolve problema. Nici nu costă foarte mult. Dacă vrei, înainte de a-l înlocui poți să-l măsori cu un multimetru și ai să poți observa că dacă îl încălzești (recomand cu foenul), el nu mai funcționează. Nu stiam ca asa se manifesta, credeam ca atunci când moare.. Moare de tot, nu doar la cald. Super, multumesc! |
#8
Posted 17 April 2024 - 15:40
#9
Posted 17 April 2024 - 17:16
#11
Posted 17 April 2024 - 19:18
Eu am pus pe motor de pemfeu un senzor Oxigen (downstream la catalizator) fabricat in Romania (probabil ceva adus din china) merge de 1 an... Mecanicu zicea sa iau unu de firma tot asa... pai ala il schimb singur da-l dreac nu demontez motorul sa ma coste manopera bani gramada. Schimbul de lichid de frana e mult mai complicat
Si senzorul romanesc costa de 4 ori mai ieftin decat ala de firma. Adica in loc de 400 am dat 100. Schimb dracu senzoru anual la revizie ulei daca e cazul |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users